Mikä on nolointa, mitä sinulle on tapahtunut julkisella paikalla?
Kommentit (1938)
Perseilin pyörällä(mutkittelin) Jyväskylän kävelykadulla ja kolmikulman edessä kaikkien terassien välissä ja lensin tangon yli. Siitä vaan äkkiä pystyyn ja pois paikalta ja s-marketin sisäänkäynnin kohdalla tarkistelemaan vammoja. Vasemmasta jalasta piikkipoljin oli uponnut jalkaa siitä vuotava haava ja samoin polvi jäi yläputken väliin josta mustelma vasen kämmen otti vastaan rysähdyksen niin siitä asfaltti-ihottumaan. Oikealta puolen polvi kunnolla auki, perskannikkaan joku 30cm x 20cm mustelma, kynärpää auki ja ranteessa nirhaumaan, myös joku rystynen taisi olla auki. Kauppaan olin menossa ja sinne myös linkkasin itkua pidätellen ja jättäen jonkin asteen verivanan. Ikää joku 24? Joskus 2012?, ni jos joku näki niin ei sattunut pahasti(sattu oikeesti, käveleminen sattu seuraavat 2 viikkoa)
Lukion ykkösellä yritin halata silloista poikaystävääni. Hän on tosi isokokoinen ja huomaamattani kietoessani käteni hänen ympärilleen koppasin mukaan hänen takanaan seisoneen aivan tuntemattoman pojan. En ollut huomannut tuota poikaa ollenkaan. Seisoimme hetken vaivaannuttavana ihmisvoileipänä ennen kuin tajusin hämmennykseltäni irrottaa kädet ja päästää irti poikaystäväni selkää vasten liiskaamastani tyypistä.
Baaritiskillä kesähelteellä ja baari täynnä. Päälläni oli pieni valkoinen toppi ja valkoinen hame, jossa oli nepparit. Viereeni tuli tuttu nuorimies ja oli jo sen verran nesteyttänyt itseään, että en jaksanut enempää jutella ja meinasin lähteä pois. Kaveri olikin sitä mieltä, että juttu oli kesken ja tarttui hameeseeni ja voi helevetti, nepparit aukesivat ja hame jäi miehen käteen. Hän nosti kätensä ylös, seisoin siinä pelkkä olematoman lyhyt toppi ja alushousut päällä ja tiesin, että nyt tuli katsottavaa takanani istuskeleville. Pelkäsin, että tilanteesta ilahtunut kaverini heittää hameen ja tavoittelin sitä miettien kuumeisesti, mitkähän pikkuhousut olinkaan valinnut, ettei vaan mitään helteessä hiertämättömiä puuvillamummoja.... onneksi sain hameen takaisin ja päälleni.
Tuli muuten hiki,
Vierailija kirjoitti:
Baaritiskillä kesähelteellä ja baari täynnä. Päälläni oli pieni valkoinen toppi ja valkoinen hame, jossa oli nepparit. Viereeni tuli tuttu nuorimies ja oli jo sen verran nesteyttänyt itseään, että en jaksanut enempää jutella ja meinasin lähteä pois. Kaveri olikin sitä mieltä, että juttu oli kesken ja tarttui hameeseeni ja voi helevetti, nepparit aukesivat ja hame jäi miehen käteen. Hän nosti kätensä ylös, seisoin siinä pelkkä olematoman lyhyt toppi ja alushousut päällä ja tiesin, että nyt tuli katsottavaa takanani istuskeleville. Pelkäsin, että tilanteesta ilahtunut kaverini heittää hameen ja tavoittelin sitä miettien kuumeisesti, mitkähän pikkuhousut olinkaan valinnut, ettei vaan mitään helteessä hiertämättömiä puuvillamummoja.... onneksi sain hameen takaisin ja päälleni.
Tuli muuten hiki,
Millaset ne sit oli?
Voi hyvää päivää, kyllähän random ihmsiä kiinnostaakin ihan **tusti millaiset pikkarit sulla on! Huh sentään. Minä minä ja mun pikkarit.
Vierailija kirjoitti:
Lukion ykkösellä yritin halata silloista poikaystävääni. Hän on tosi isokokoinen ja huomaamattani kietoessani käteni hänen ympärilleen koppasin mukaan hänen takanaan seisoneen aivan tuntemattoman pojan. En ollut huomannut tuota poikaa ollenkaan. Seisoimme hetken vaivaannuttavana ihmisvoileipänä ennen kuin tajusin hämmennykseltäni irrottaa kädet ja päästää irti poikaystäväni selkää vasten liiskaamastani tyypistä.
:'DDD huippu
Yläasteella vaaleat farkut jalassa ja kuukautiset pääsivät vuotamaan todella pahasti yli siteestä, minulla oli toisinaan tosi voimakasta vuotoa. Poistuin tunnilta pesemään housuja vessaan. Onneksi oli sellainen paita mukana jonka sain sidottua vyötärölle peittämään takapuolta loppupäiväksi (tulin koulukyydillä niin kaukaa etten voinut päästä kotiin kesken päivän).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:'DDD huippu
Joo tälle repesin:D
M28 kirjoitti:
Olin juuri muuttanut uuteen kaupunkiin opiskelemaan. Kävelin muutaman kilometrin matkan kouluun aamulla, jotta näkee ja aistii vähän uutta kaupunkia (tässä ilmeisesti vahinko tapahtunut). Ruokajonossa taakseni tuli kaksi tyttöä, jotka sanoivat monesti "hyi, yök" ja kikattelivat. Ajattelin heidän vain puhuvan ruuasta, joten jatkoin päivää ihan normaalisti. Koulupäivän jälkeen käyskentelin vielä jonkin aikaa kaupungilla ja kiertelin kauppoja. Ihmettelin, kun moni ohi menevä ihminen kääntyi katsomaan nauraen tai virne naamalla minua vilkaisten. Ja monta kertaa kuulin suoranaisen naurunremakan takaantani. Alkoi olla jo hieman vainoharhainen olo. Kotiin saavuttuani ja housut pois täysin normaalisti ottaessa tuli aikamoinen mitä helvettiä -fiilis, kun huomaan, että nehän on revenneet oikein kunnolla juuri persvaon kohdalta ja jotkut Mikki Hiiri -tyyliset iänikuiset kulahtaneet bokserini ovat vilkkuneet persvaon kohdalta koko päivän.
Jos olisit ylipainoinen, moinen kohtelu olisi sinulle ihan arkipäivää.
Hlg kirjoitti:
Wannabe-satanisti? kirjoitti:
Äitini opetti minua ajamaan autoa. Mietimme rauhallisia paikkoja ja päädyimme harjoittelemaan ajoa hautausmaalla. Törmäsin siinä sitten hautakiveen kun sekoilin kaasun ja jarrun kanssa. Pahinta oli että joku nainen näki tämän ja tuli kyselemään olemmeko kunnossa... Veli ja sen kaveri tulivat myöhemmin nostamaan kiven ylös, se oli niin painava ettemme saaneet sitä pystyyn äidin kanssa.
Ajoit siis autolla keskellä hautausmaata? En pysty uskomaan.
Minä pystyn koska tuttuni kertoi ajaneensa täysillä hautausmaalla (raivokohtaus). En kyllä tiedä miksi sen valitsi paikaksi.
Olen mm.
-oksentanut bussiin pitkin käytävää ja kanssamatkustajia (lapsena)
-riparilla saunasta tullessa pudottanut vahingossa oleskelutilan lattialle pyyhemytyn sisältä pikkarit, joissa oli vielä verinen side paikallaan 😁
-pudottanut tarjoilijana ollessani täyden ruokalautasen lattialle asiakkaan nenän edessä
nuo nyt ensimmäisenä tuli mieleen.
Yökerhossa astuin kengänkorolla lasin sirun päälle ja jalat lähti vauhdilla alta, VAAN enpäs kaatunut! En tiedä millainen vieteri minussa on sisällä humalassa, mutta jonkinlaisen ultimaattisen voimistelu/piruettiliikkeen onnistuin tekemään, kun ei persus ehtinyt koskettaa edes lattiaa.
Olin ollut töissä mansikkapellolla huonossa asennossa ja saanut pohjehermohalvauksen (jalkaterä läpsyttää maata kävellessä, paranee viikossa itsestään)
Luin lääkärikirjaa Sokoksella ja siinä oli kuva pohjehermopinneleikkauksesta ja että vaikeissa tapauksissa leikataan.
No, pyörittelin sitä asiaa mielessäni ja pyörryin sitten kauhusta jäykkänä siinä Sokoksen kassoilla. Yksi rinnakkaisluokan tyttö joka oli kassoilla töissä tuli siihen auttamaan ja sopersin vaan - "mulla taitaa olla alhainen verensokeri." Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Yökerhossa astuin kengänkorolla lasin sirun päälle ja jalat lähti vauhdilla alta, VAAN enpäs kaatunut! En tiedä millainen vieteri minussa on sisällä humalassa, mutta jonkinlaisen ultimaattisen voimistelu/piruettiliikkeen onnistuin tekemään, kun ei persus ehtinyt koskettaa edes lattiaa.
Mä vaadin videopätkän tästä :D Sitten kaikki muut siellä yökerhossa kuitenkin luuli että yritit tehdä jotain viehkeää balettiliikettä...
Vierailija kirjoitti:
Häh?? Siis miten tämä on mahdollista? :DDD Oliko heillä tasan saman väriset vaatteet ja miten et erottanut että edessäsi on kaksi päätä eikä yksi?
Olin eräänä kesälomanani 14-vuotiaana kirjastossa. Menin vessaan ja avasin (lukosta auki olevan tai sitten lukko rikki) oven ja siellä istui koulumme rehtori housut kintussa. Hän oli siis aina viimeisen päälle laitettu ja arvokkaan näköinen, jakkupuvussaan ja korkokengissä. Menin niin hämilleni etten tajunnut edes sulkea heti ovea. Tarkoitukseni oli sanoa anteeksi, mutta sain kai jonkun aivoverenkiertohäiriön ja sanoinkin erittäin älykkäästi "päivää" ja pamautin oven kiinni. Se fiilis kun loman jälkeen piti palata kouluun :D Kumpikin väisteli ensimmäisen viikon toistemme katsetta.
Halusin Jukolan viestissä juosta vaihteeksi aloitusosuuden. Lähtölaukaus ammuttiin tavan mukaan tykillä. Pamaus oli niin valtava, että rakkoni tyhjeni kai pelästyksestä. Sekosin tästä niin, etten meinannut saada juoksurytmistä kiinni ollenkaan ja jäin jälkipäähän lönkyttelemään. Lähtösuora oli piinaavan pitkä...
Vierailija kirjoitti:
Olen mm.
-oksentanut bussiin pitkin käytävää ja kanssamatkustajia (lapsena)
-riparilla saunasta tullessa pudottanut vahingossa oleskelutilan lattialle pyyhemytyn sisältä pikkarit, joissa oli vielä verinen side paikallaan 😁
-pudottanut tarjoilijana ollessani täyden ruokalautasen lattialle asiakkaan nenän edessä
nuo nyt ensimmäisenä tuli mieleen.
Ihmettelitkö vielä tarjoilijana kollegallesi, että pitääkö asiakkaalle viedä uusi annos ilman eri maksua. Itse kuulin tällaisen pohdiskelun, kun tarjoilija oli kaatanut oluen asiakkaan päälle. Ilmeisesti ajatteli, että asiakashan oli jo saanut oluensa.
Koira puri ihmisiä ja söi paskaa
Olin kaverin kanssa kaupungilla ja kauheessa kiireessä kävin vessassa pissalla. Ihmeteltiin sitten miksi ihmiset tuijotti ja naureskeli mulle, kunnes kaveri huomasi, että mun housuista roikkui takapuolesta käytetty vessapaperi ikään kuin häntänä. En vieläkään tajua miten toi on mahdollista, mutta olin varmaan vetässyt housut vähän turhan kiireellä jalkaan. :D