Kuinka paljon mies voi olla naista nuorempi suhteessa?
Oma suosikkini on 7-20 vuotta nuorempi mies. Se on paras yhdistelmä, liitto kestää.
Kommentit (10)
Juuri eilen kuulin kahvilassa, kun noiin 18-20-vuotias tyttö selitti kaverilleen, kuinka joku opiskelijakaveripoika on aina tooooosi kiva ja avulias ja tehnyt aloitteen, mutta sitten miinuksena oli se, että oli tyttöä vuoden nuorempi, niin tyttö oli sitten kieltäytynyt treffikutsusta. Eli nuorille naisille on ainakin tärkeää, että mies on vähintään samana vuonna syntynyt tai mielellään vanhempi
Vierailija kirjoitti:
Juuri eilen kuulin kahvilassa, kun noiin 18-20-vuotias tyttö selitti kaverilleen, kuinka joku opiskelijakaveripoika on aina tooooosi kiva ja avulias ja tehnyt aloitteen, mutta sitten miinuksena oli se, että oli tyttöä vuoden nuorempi, niin tyttö oli sitten kieltäytynyt treffikutsusta. Eli nuorille naisille on ainakin tärkeää, että mies on vähintään samana vuonna syntynyt tai mielellään vanhempi
Joillekin onkin, mutta hassua silti, että tämä yleistys tehdään yhden tuntemattoman kahvilatytön perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Huoh, taas laitetaan naiset samaan nippuun. Eiköhän tuota vaihtelua ole. Kun olin 20-vuotias, mulle kelpasi mies +-2 vuoden ikäerolla. Missään tapauksessa en olisi seurustellut 30-vuotiaan tai vanhemman kanssa. Halusin hehkeän ja nuoren miehen, olinhan itsekin hehkeä ja nuori. Vieläkin mulle kävisi n. 7 vuotta nuorempi tai n. 7 vuotta vanhempi mies, olen 45-vuotias. Olen aina pitänyt nuorista miehistä.
Mun ihanne olis semmonen 5-10v. nuorempi mies.
N34
Olen todella monen naisen suusta kuullut tuota, että enhän mä voi sen kaa alkaa kun se on mua nuorempi. Ja olen aina ihmetellyt sitä, varsinkin jos tilanne on että molemmat on kolmenkympin paikeilla, ja ikäero on vain vuoden tai pari. Mihin niin mitätön ero muka vaikuttaa?
Omasta mielestäni esim. tuollainen 30v. mies ja 50v. nainen parikin voi ihan hyvin toimia, jos ajatusmaailma natsaa. Siinä vaiheessa kun nainen on ihan mummo, ja mies pari-kolmekymppinen, tuntuu jo vähän kummalliselta, mutta kai sekin voi toimia.
MItä väliä tällä on ulkopuolisille. Minun puolesta vaikka sata vuotta.
Väestöliiton nollatutkimuksiin en ainakaan luottaisi.
Ne on tehty valmiille olettamalle ja misogyynisellä asenteella.
Vrt. ihmistutkimus eli antroposofia oli aiemmin pelkkää miestutkimusta.
Myöhemmin siihen on sisällytetty myös naisten osuus väestöstä ja samalla oheen on liitetty sana "naistutkimus".
Tästä sovinistijärjestöt ja miesasialiikkeet ovat monta kertaa älähtäneet:
he epäilevät että naiset saavat nyt jotain parempaa ja enemmän.
Tosiasiassa naistutkimusta on viime vuosina harjoitettu vain siksi,
koska ns. ihmistutkimus käsitti menneinä vuosisatoina pelkät miehet.
Joillain tutkijoilla on edelleen vastenmielistä ottaa naiset -
se Toinen puoli ihmiskuntaa -
mukaan ihmisten joukkoon. Ihmistutkimus ja jopa terveysvalistus on edelleen vuonna 2017 mieslähtöistä, lähinnä miesten näkökulmasta ja miehille tehtyä. Mikäli valistukseen tai historiikkiin sisällytetään naiset, ihmistutkimus tai kansanvalistus lisää alaotsikon: Naistutkimus tai Naistentaudit.
Tämä saa aina miesasiamiehet suuttumaan,
koska nämä järjestöt petustavat toimintansa naisvihalle ja -pelolle, ja he kamppailevat oletettuja "naisten etuoikeuksia" vastaan kuin Don Quijotet...
Tämä siis vastauksena Suomen Väestöliiton virallisten tilastojen linkittäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Väestöliiton nollatutkimuksiin en ainakaan luottaisi.
Ne on tehty valmiille olettamalle ja misogyynisellä asenteella.
Vrt. ihmistutkimus eli antroposofia oli aiemmin pelkkää miestutkimusta.
Myöhemmin siihen on sisällytetty myös naisten osuus väestöstä ja samalla oheen on liitetty sana "naistutkimus".
Tästä sovinistijärjestöt ja miesasialiikkeet ovat monta kertaa älähtäneet:
he epäilevät että naiset saavat nyt jotain parempaa ja enemmän.Tosiasiassa naistutkimusta on viime vuosina harjoitettu vain siksi,
koska ns. ihmistutkimus käsitti menneinä vuosisatoina pelkät miehet.Joillain tutkijoilla on edelleen vastenmielistä ottaa naiset -
se Toinen puoli ihmiskuntaa -
mukaan ihmisten joukkoon. Ihmistutkimus ja jopa terveysvalistus on edelleen vuonna 2017 mieslähtöistä, lähinnä miesten näkökulmasta ja miehille tehtyä. Mikäli valistukseen tai historiikkiin sisällytetään naiset, ihmistutkimus tai kansanvalistus lisää alaotsikon: Naistutkimus tai Naistentaudit.
Tämä saa aina miesasiamiehet suuttumaan,
koska nämä järjestöt petustavat toimintansa naisvihalle ja -pelolle, ja he kamppailevat oletettuja "naisten etuoikeuksia" vastaan kuin Don Quijotet...Tämä siis vastauksena Suomen Väestöliiton virallisten tilastojen linkittäjälle.
Taisit kirjoittaa viestisi kieli poskessa, eikö? :D
<10 vuotta, jos mies on itse kaksikymppinen tai alle.
Ei yhtään, jos mies on yli kaksikymppinen.