Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki lihavat naiset vievät hyvät ja luotettavat nörttimiehet?

Vierailija
12.06.2017 |

Eikö nörttimiehiä yhtään kiinnosta urheilulliset ja hoikat sievät naiset? Itse olen tavannut vain näitä lihava-nörtti pareja. Ja silloin kun olen päässyt nörtille flirttailemaan, hän on saanut minut tuntemaan itseni joksikin epäihmiseksi.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitus lienee provo, mutta kyllä tuossa varmaan on jotain perääkin. Nörttimies ei varmasti ole niin ulkonäkökeskeinen kuin joku bodari, joten hän arvostaa naisessa muita ominaisuuksia kuin pelkkää ulkonköä.

Olet aika pihalla, jos luulet, että nörttimies ei ensisijaisesti haluaisi kaunista naista itselleen. Niitä ei vaan ole tarjolla. Mutta kyllä nörttimies varmasti arvostaa henkisiä ominaisuuksia monesti enemmän kuin miehet yleisesti. 

Eihän tuossa ylemmässä lainauksessa sanottu,ettei nörttimies haluaisi kaunista naista, vaan että pelkkä kauneus ei riitä parisuhteen perustaksi jos korvien välissä on pelkkä tuulitunneli.

Kauppaopiston kurssikirjasta jäi kerran mieleen lause "Pelkkä hyvä pakkaus ei pelasta huonoa tuotetta, mutta toisaalta moni hyvä tuote jää hyllyyn huonon pakkauksen takia."

Puhe oli siis markkinoinnista, mutta mielestäni myös ihmissuhteissa pätee, että tietenkin ulkonäkö on se mikä ensin herättää huomion, mutta ei se yksin riitä jos ajattelee suhdetta eikä yhden illan juttua. 

Itse olen kaveripohjalta tutustunut vaatimattoman näköisiin tyyppeihin, kun olen ihastunut persoonallisuuteen, ulkonäkökin on alkanut miellyttää silmää enemmän kuin aikaisemmin.

Vierailija
42/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei riitä. Pään sisällä pitää olla sitä jotakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvä ja luotettava nörttimies ja mut löytää kotoa tekemässä nörttijuttuja, tule hakemaan.

M27

Tämä juuri tekee kunnon miehen löytämisestä haastavaa,kun ei niitä juuri näy ihmisten ilmoilla.

Minulle kävi niin,että tapasin uudella työpaikalla aivan ihanan nörtin. Selvisi, että olemme asuneet 10 vuotta samassa pihapiirissä, mutta molemmat ovat kotihiiriä niin emme olleet aiemmin tavanneet 😅

Vierailija
44/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitus lienee provo, mutta kyllä tuossa varmaan on jotain perääkin. Nörttimies ei varmasti ole niin ulkonäkökeskeinen kuin joku bodari, joten hän arvostaa naisessa muita ominaisuuksia kuin pelkkää ulkonköä.

Olet aika pihalla, jos luulet, että nörttimies ei ensisijaisesti haluaisi kaunista naista itselleen. Niitä ei vaan ole tarjolla. Mutta kyllä nörttimies varmasti arvostaa henkisiä ominaisuuksia monesti enemmän kuin miehet yleisesti. 

Vierailija
45/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nörttimiehiä yhtään kiinnosta urheilulliset ja hoikat sievät naiset? Itse olen tavannut vain näitä lihava-nörtti pareja. Ja silloin kun olen päässyt nörtille flirttailemaan, hän on saanut minut tuntemaan itseni joksikin epäihmiseksi.

Miksi joku haluaisi miehen, joka saa toisen tuntemaan itsensä epäihmiseksi?

Vierailija
46/47 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/47 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan