Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Et ole kissasi äiti!

Vierailija
12.06.2017 |

Ehkä mä vaan olen mitään ymmärtämätön ihmishirviö, mutta sori, en vaan tajua, miksi jotkut puhuttelee itseään kissansa mamina tai isukkina. Pahimmassa tapauksessa kissanomistajan vanhemmatkin on kissalle "mummu ja vaari". Ehkä vielä jotenkin ymmärrän tämän, jos perheessä on lapsia, jolloin "äitiä" ja "isää" käytetään muutenkin, niin miksei sitten myös kissalle puhuttaessa. Mutta kun tätä kissa-äiteilyä harrastaa lapsettomatkin!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatella etä joku on sun äitis.

Vierailija
2/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on adoptiokissa ja kutsun itseäni tädiksi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee kissa. En ole vielä päättänyt olenko sen emäntä vain hänen korkeutensa nöyrin palvelija. Mutta äiti en ole. 

Vierailija
4/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä toi katti välillä tuntuu mua emonaan pitävän... En mä itseäni silti sen äidiksi kutsu, mutta toisaalta mitä se nyt ketään haittaa vaikka kutsuisinkin.

5/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kissan vaimo

Vierailija
6/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat <3

Mä ole mamma :)

Vierailija
7/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen majesteettinsa nöyrä orja, ei äiti.

Vierailija
8/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olen kissatyttöjeni cat mama. Jos AP haluu tosta repii pelihousunsa, niin siitä vaan. :)

Vierailija
9/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun minulla oli kissa, olin kissalle mami. Jollakin nimellähän sitä täytyy itseään kutsua, kun puhuu kissalleen. Olen myös lukenut, että ihmisen kanssa elävä kissa on ikuisesti vähän kuin kissanpentu, riippuvainen emännästään tai isännästään. Äitinä en kuitenkaan itseäni pitänyt, enemmänkin olimme asuinkumppanit.

Vierailija
10/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole kissan äiti. Ei olisi mitenkään mahdollista, että olisin synnyttänyt olennon joka on niin paljon itseni yläpuolella.

Vierailija
11/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kissani emo, mutta olen ehdottomasti sen mamma. Kun huhuilen "Missä se mamman muru on???" , tulee kissalta vastaus satavarmasti pitkällä uuu:lla "Miauuuuu!!!!".  :D

Vierailija
12/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äiti, mutta kissani mamma olen!

Vierailija
13/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kissojeni mami tai äiti ja kissoilla on myös vaari ja mamma. :D Omat vanhempani ovat luovuttaneet lastenlasten suhteen joten laskevat nyt kissat sellaisiksi. En ymmärrä miten tämä ketään haittaa, en kuitenkaan puhu työpaikalla lapsistani vaan kissoistani jos nyt eläinaiheista puhutaan.

Vierailija
14/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos adoptoit eri rotuisen lapsen aasiasta. Eikö adoptio lapsella ole äitiä. Jos koira kasvattaa kissan, eikö koira ole ollut äiti kissalle

Vierailija
15/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole adoptiolastakaan synnyttänyt, mutta silti olen äiti. 

Vierailija
16/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kutsun itseäni meidän kahden kissan äidiksi/mammaksi, ne on mun karvavauvat ja niin rakkaat ❤ Sori jos häiritsee :)

Vierailija
17/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kanssa "kissan ja koiran äiti"  

Kissa on niin  hellyyden kipeä, aina  kyljessä kiinni, kun tulee ulkoa. Se kiskoo minut sängystä  puraisemalla käteen ja  antamaan ruokaa.  Ja minhän nousen, toisen kerran kun neiti on syönyt ja tahtoo takaisin ulos. Koira taas ilmoittaa minulle, että katti on  parvekkeella tai makuuhuoneen ikkunan takana .Sille on tehty tikkaat  Kuin äiti lapsistaan olen ylpeä "pennuistani"  kun menemme  joskus peräkanaa kauppareissulle" ja autoilijat tuijottaa ikkunasta.

Koira taas ei antaisi istua tietokoneella, vaan nousee takajaloilleen ja tapittaa silmiin. Käy illalla,  jos istun TV:n ääressä ja se haluaisi jo nukkumaan, "petaamassa" sängyn, rullaa päiväpeiton,  ja sitten myös täkin vuoteen jalkopäähän " . Ja aina mamma jaksaa ihastella:  kuka se on jo petannut sängyn valmiiksi ja  petaaja seisoo  sängyn vieressä  silmät loistaen ja odottaa iltanamia.  Molemmat ovat 7 v vanhoja, minä 81  yksineläjä leski, lapset maailmalla ja jonkin verran liikuntavammainen.  Päivittäin nämä karvaiset lapseni

tuottavat minulle hellyyden ja rakkauden tunteita jotka muuten jäisivät kokematta. 

Vierailija
18/18 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma äitini on vienyt homman astetta pidemmälle ja lepertää aina kissalleni, että "mitä mummin pikkuinen lempparilapsenlapsi". Mulla ei ole lapsia, mutta sisaruksillani on, joten toivottavasti ei heidän kuullensa ole samaa kailottanut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi