Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki lihavat naiset vievät hyvät ja luotettavat nörttimiehet?

Vierailija
12.06.2017 |

Eikö nörttimiehiä yhtään kiinnosta urheilulliset ja hoikat sievät naiset? Itse olen tavannut vain näitä lihava-nörtti pareja. Ja silloin kun olen päässyt nörtille flirttailemaan, hän on saanut minut tuntemaan itseni joksikin epäihmiseksi.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tapasin ihanan luotettavan nörttimieheni lukiossa. Olin itse vähän outo hikarityttö, normaalipainoinen kylläkin ja perusnätti, kuten edelleenkin. Olen kyllä huomannut tuttavapiirissä tuon ap:n mainitseman ilmiön, joka johtuu luullakseni suurelta osin siitä, että monet kivat ja kunnolliset nörttimiehet osaavat katsoa pintaa syvemmälle. Heille naisessa tärkeintä on luonne ja samankaltaiset mielenkiinnon kohteet. Usein nämä pyöreämmät naiset ovat myös paitsi todella mukavia myös sosiaalisempia ja tietyllä tavalla aktiivisempia, dynaamisempia kuin mies, ovat siis esim. itse tehneet alun perin aloitteen tai ainakin olleet innokkaasti mukana tapailuvaiheessa eivätkä vain odottaneet miehen järjestävän jotain. Huom. en sano, että kaikki nörttimiehet saati hoikat ja kauniit naiset ovat passiivisia ja haluavat jonkun toisen "vievän", mutta ainakin osa näistä miehistä on jossakin määrin, ja ehkä kauniista naisista on myös vallalla tällainen mielikuva. Onhan heillä(naisilla) ns. varaa odottaa suuria rakkaudenosoituksia ja että joku tulee ja vie jalat alta. Vaatimattoman näköisiltä voisi olettaa vaadittavan ainakin suhteellisesti enemmän omaa aktiivisuutta, vaikka poikkeuksia toki on.

On myös nörttimiehiä, joilla on suuret ulkonäköön kohdistuvat odotukset (näitäkin omassa kaveripiirissä), mutta nämä tuppaavat yleensä olemaan pidempiä aikoja yksin ja harvemmin parisuhteessa.

Sanoisitko siis, että periaatteessa nuo ylipainoiset naiset ovat enemmän pinnallisia kuin miehensä, kun lähestyvät useimmiten hoikkia nörttimiehiä? Eikö lihava nörttimies kelpaa, heitäkin on paljon.

Se kannattaa tietenkin ottaa, minkä saa. Miksi ottaa lihava, jos saa hoikankin? Ei pariutuminen ole mitään tasojen arviointia ja täsmälleen oman tasoisen ottamista. Otetaan se paras mihin pystyy.

Vierailija
22/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä kuvioissa näkyy hyvin se, että nörttimiehen valinnanvara naisten suhteen ottaa aimo askeleen eteenpäin kun taloudellinen menestys alkaa näkyä. Ei siihen miljardeja tarvita, jo muutama mijoonakin massia muuttaa tilannetta olennaisesti ja aiempi olematon menestys naismarkkinoilla kääntyykin päälaelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tapasin ihanan luotettavan nörttimieheni lukiossa. Olin itse vähän outo hikarityttö, normaalipainoinen kylläkin ja perusnätti, kuten edelleenkin. Olen kyllä huomannut tuttavapiirissä tuon ap:n mainitseman ilmiön, joka johtuu luullakseni suurelta osin siitä, että monet kivat ja kunnolliset nörttimiehet osaavat katsoa pintaa syvemmälle. Heille naisessa tärkeintä on luonne ja samankaltaiset mielenkiinnon kohteet. Usein nämä pyöreämmät naiset ovat myös paitsi todella mukavia myös sosiaalisempia ja tietyllä tavalla aktiivisempia, dynaamisempia kuin mies, ovat siis esim. itse tehneet alun perin aloitteen tai ainakin olleet innokkaasti mukana tapailuvaiheessa eivätkä vain odottaneet miehen järjestävän jotain. Huom. en sano, että kaikki nörttimiehet saati hoikat ja kauniit naiset ovat passiivisia ja haluavat jonkun toisen "vievän", mutta ainakin osa näistä miehistä on jossakin määrin, ja ehkä kauniista naisista on myös vallalla tällainen mielikuva. Onhan heillä(naisilla) ns. varaa odottaa suuria rakkaudenosoituksia ja että joku tulee ja vie jalat alta. Vaatimattoman näköisiltä voisi olettaa vaadittavan ainakin suhteellisesti enemmän omaa aktiivisuutta, vaikka poikkeuksia toki on.

On myös nörttimiehiä, joilla on suuret ulkonäköön kohdistuvat odotukset (näitäkin omassa kaveripiirissä), mutta nämä tuppaavat yleensä olemaan pidempiä aikoja yksin ja harvemmin parisuhteessa.

Sanoisitko siis, että periaatteessa nuo ylipainoiset naiset ovat enemmän pinnallisia kuin miehensä, kun lähestyvät useimmiten hoikkia nörttimiehiä? Eikö lihava nörttimies kelpaa, heitäkin on paljon.

Oma nörttimieheni on _hyvin_ hoikka, mutta olen myös ollut ihastunut lihaviin tai vantteriin nörttimiehiin. Kuten useimmilla ihmisillä, myös mulla on ulkonäköpreferenssejä, mutta ne eivät perustu ainakaan yhtäpitävästi siihen, mitä pidetään klassisena komeutena. Osa miehistä vain on sen näköisiä, että hänestä voisin kiinnostua, osa ei. Kasvonpiirteet ja ääni ovat mulle tärkeimmät, mutta en osaa kovin tarkasti eritellä, mikä tarkalleen ottaen viehättää. Hollywood-komeasta miehestä en oikeassa elämässä kovin helpolla kiinnostuisi, koska en uskoisi hänen olevan minulle ns. aviomiesainesta.

t. lihava nörttinainen nro 13 (eri kuin se, jolle vastasit)

Vierailija
24/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä ja luotettava nörttimies ja mut löytää kotoa tekemässä nörttijuttuja, tule hakemaan.

M27

Vierailija
25/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on nörtin määritelmä?

Huomattavasti älykkäämpi kuin minä.

Ap

Siihen ei paljon tarvita.

Vierailija
26/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä tuttavapiirini pariskunnissa on sekä hoikkia että tuhdimpia nörttimiehiä, osa myös ns. epätavallisen tyylisesti ihan komeita, siis mielenkiintoiset kasvonpiirteet muttei mikään kiiltokuvapoika. Mitään kuvaamasi kaltaista johtopäätöstä en voi ainakaan tuntemistani tyypeistä vetää, toki sellaiseen tarvittaisiin muutenkin huomattavasti isompi otos. Yksin (tahtomattaan) jääneissä on niissäkin sekä hoikkia että ylipainoisia.

Vierailija
27/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, lihota itsesi niin kelpaat himoitsemillesi nörttimiehille! 

Vierailija
28/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus lienee provo, mutta kyllä tuossa varmaan on jotain perääkin. Nörttimies ei varmasti ole niin ulkonäkökeskeinen kuin joku bodari, joten hän arvostaa naisessa muita ominaisuuksia kuin pelkkää ulkonköä.

Vierailija
29/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööö... meidän työpaikan nörtit harrastavat urheilua, kuten suunnistusta, hiihtoa ja juoksua, ei ole yhtään lihavaa IT-tyyppiä firmassa.

Vierailija
30/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nörtillä tarkoitetaan sitä että touhuilee työkseen tietokoneiden kanssa, niin sillä tuskin on mitään tekemistä ulkonäön kanssa.

Mutta luulen että ap:lla on joku stereotyyppinen ennakkokäsitys siitä miltä nörtti näyttää ja pullukka rillipää on hänelle nörtti vaikka olisi ammatiltaan putkimies.

Vierailija
31/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on nörtin määritelmä?

Huomattavasti älykkäämpi kuin minä.

Ap

Siihen ei paljon tarvita.

Totta. Varsinkin, kun joku toinen kirjoitti ap:n puolesta. :D

Syö särkeä, se kasvattaa sinullakin järkeä. 

Vierailija
32/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ap:n pointtia,pitäisikö lihavien naisten siis iskeä vain epäluotettavia urpoja ja antaa hoikkien naisten saada nörttimiehet?

Itse en ainakaan koe että olisin "vienyt" nörttimiehen muilta naisilta,hän oli ollut vuosia sinkku kun tapasimme.

Ihmissuhteet eivät muutenkaan perustu siihen,ketkä "kuuluisivat" yhteen,yhteiset mielenkiinnon kohteet tuovat ihmiset yhteen.

Esimerkiksi minä ja "viemäni" nörtti emme kumpikaan piittaa ulkoilusta ja liikunnasta,joten voimme kauniina kesäpäivänä katsoa telkkaria,epänörtti eksä aina painosti ulkoilemaan.

Vierailija
33/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen tämän perustuvan nimenomaan siihen, etteivät nörtit ole kovin ulkonäkökeskeisiä ja haluavat, että kumppanin päässä liikkuu muutakin kuin fitness, hiuslisäkkeet ja tekoripset. Nörtit tykkää syvällisistä keskusteluista, joihin "pinnallisten naisten" ei ehkä ajatella kykenevän. Nörttejä usein kiinnostaa filosofia, tieteet, yhteiskunnalliset asiat jne. Näistä parisuhteessa sitten jutellaan. Kuten joku aiemmin sanoi, eivät nörtit halua että kumppani on tuomitsemassa heidän nörttiharrastuksiaan. Se on totta. Tykkäävät myös siitä, että nainen kiinnostuu heidän harrastuksistaan. 

Tässä nyt ainakin jotain, mitä tuli mieleen. Olen itse lihava nainen ja mieheni on nörtti. Usein nörttimiehet lähestyvät minua ja uskon sen liittyvän juuri siihen, että olen kiinnostunut heidän jutuistaan (ihmisistä ylipäätään). Jaksan kuunnella miestä, joka suu vaahdossa selvittää D&D:n sääntöjä tunnin :) 

Vierailija
34/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitat siis että nörttimiehet vaativat naiselta muuta kuin ulkonäköä, koska sinulla ei muuta tuotavaa parisuhteeseen ole? Ai kamala!

Mites olisi jos opiskelisit jotain? Avartaisit maailmankuvaasi ja yrittäisit tulla vähän vähemmän pissapäiseksi?

Ehkä voisit opetella myös leipomaan hyvää pullaa ja lopettaa fitneksestä ja iduista niuhottamisen- ne ovat aika turn offeja monelle miehelle. : )

Vierailija
35/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ja luotettavat miehet menevät niille, jotka kykenevät sellaisen hankkimaan. Nörttimiestä usein kiinnostaa nörttityttö.

Vierailija
36/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun viemäni nörttimies sanoi,että ihastui ensin tisseihini ja sitten persoonallisuuteeni, hän myös näkee lihavassa vartalossani potentiaalisen hoikan naisen, kun laihdutamme yhdessä. En toki voi vasta kaikkien lihavien naisten puolesta. 

Mainioita muuten nämä yleistysaloitukset ;D

Vierailija
37/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ööö... meidän työpaikan nörtit harrastavat urheilua, kuten suunnistusta, hiihtoa ja juoksua, ei ole yhtään lihavaa IT-tyyppiä firmassa.

"IT-konsultit" ei ole nörttejä. Ns. IT-konsultit on huijareita, pukumiehiä, ekonomeja ja ties mitä merkonomeja, joilla ei ole vähäisimpiäkään taitoja tietokoneiden kanssa. Pelkkiä myyntimiehiä. Halveksittavaa paskaa, joka vetää rahaa välistä. Mutta päivän päätteeksi, ne eivät voi olla ylpeitä työstään.

Ammattimiehet voi.

t. fronttikoodari/designeri

Vierailija
38/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava nainen ja laiha mies ovat ne hylkiöiden ryhmät. Ei paljon kysyntää ole muualta, joten pariutuvat keskenään. 

Vierailija
39/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihava nainen ja laiha mies ovat ne hylkiöiden ryhmät. Ei paljon kysyntää ole muualta, joten pariutuvat keskenään. 

Nörtit pariutuvat keskenään ja ei-nörtit keskenään​. Myös ne hylkiöt keskenään.

Vierailija
40/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus lienee provo, mutta kyllä tuossa varmaan on jotain perääkin. Nörttimies ei varmasti ole niin ulkonäkökeskeinen kuin joku bodari, joten hän arvostaa naisessa muita ominaisuuksia kuin pelkkää ulkonköä.

Olet aika pihalla, jos luulet, että nörttimies ei ensisijaisesti haluaisi kaunista naista itselleen. Niitä ei vaan ole tarjolla. Mutta kyllä nörttimies varmasti arvostaa henkisiä ominaisuuksia monesti enemmän kuin miehet yleisesti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan