Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki lihavat naiset vievät hyvät ja luotettavat nörttimiehet?

Vierailija
12.06.2017 |

Eikö nörttimiehiä yhtään kiinnosta urheilulliset ja hoikat sievät naiset? Itse olen tavannut vain näitä lihava-nörtti pareja. Ja silloin kun olen päässyt nörtille flirttailemaan, hän on saanut minut tuntemaan itseni joksikin epäihmiseksi.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monella ulkonäköä on, mutta tarvitsee siellä päässäkin olla jotakin. 

Vierailija
2/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha täällä nörttipariskunta, mutta me molemmat käydään kolmesta viiteen kertaan viikosta salilla ja ollaan timmissä kunnossa :D Molemmat opiskellaan it-alalla, harrastetaan pelaamista ja ollaan muutamassa lanipeliorganisaatiossa mukana. Että on meitäkin olemassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on nörtin määritelmä?

Vierailija
4/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nörttimies tykkää pehmeistä nörttinaisista.

Vierailija
5/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lihavat tuppaavat olemaan hyviä ja luotettavia.

Vierailija
6/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Olen hyytävä nörtti, mutta vaimoni pitkä, hoikka ja jäntevä. Olet siis väärässä!

Vierailija
7/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha täällä nörttipariskunta, mutta me molemmat käydään kolmesta viiteen kertaan viikosta salilla ja ollaan timmissä kunnossa :D Molemmat opiskellaan it-alalla, harrastetaan pelaamista ja ollaan muutamassa lanipeliorganisaatiossa mukana. Että on meitäkin olemassa!

Olette sitten harvinainen pari.

Vierailija
8/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kuitenkin ryhtyisit jankuttamaan "eikö olisi kiva käydä salilla yhdessä?" tai "miten jaksatkin mussuttaa niitä sipsejä koneen ääressä koko päivän? Ota tästä lehtikaalia."

Vierailija
9/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nörttimiehet pitävät lihavista naisista?

Osa naisista pitää rumista tai HYVIN rumista miehistä. 

Vierailija
10/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä nörtit ei saa kuin lihavia? Tästä tuli heti mieleen tuoreimman TIS-kauden Niklas ja Pauliina...

Vierailija
11/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mut nörttimiehet tykkää musta ihan hirveesti. Ehkä siksi että itsekin olen nörtti. Nytkin on yks 5/5 kropalla varustettu nörttimies kierroksessa.

T. Pyöreä nainen

Vierailija
12/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salitrendeilijöillä on yleensä hyvin erilaiset mielenkiinnon kohteet. Nörtti usein haluaa toisen nörtin tai vähintään sellaisen, joka ei pidä nörttijuttuja lapsellisena ja yritä muuttaa häntä näiden osalta. Lisäksi tulisi jaksaa kiinnostua miehen harrastuksista.

Vierailija
13/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kyllä seurustellut myös hoikan ja kauniin naisen kanssa, mutta meni sitten kumminkin naimisiin mun kanssa. :) Ollaan molemmat nörteistä nörteimpiä, puheenaiheet ei lopu koskaan. Pitää myös mua hyvännäköisenä, kuten minäkin häntä. Mikäs tässä ollessa.

En koe "vieneeni" miestä sen enempää ap:lta kuin muiltakaan naisilta. Jokainen ihminen, myös nörttimies, on yksilö, joka valitsee itse, kenen kanssa suhteeseen ryhtyy. Kaikki eivät voi tykätä kaikista, eikä ihastuksen kohteella ole velvollisuutta vastata toisen tunteisiin. Niin se vain on.

Vierailija
14/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörttimies on usein tikkulaiha. Laiha mies on vastine lihavalle naiselle, he eivät kelpaa monille. Karhumaiset lihavat miehet taas jostain syystä saavat helpommin hoikkia naisia.

Vierailija
15/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapasin ihanan luotettavan nörttimieheni lukiossa. Olin itse vähän outo hikarityttö, normaalipainoinen kylläkin ja perusnätti, kuten edelleenkin. Olen kyllä huomannut tuttavapiirissä tuon ap:n mainitseman ilmiön, joka johtuu luullakseni suurelta osin siitä, että monet kivat ja kunnolliset nörttimiehet osaavat katsoa pintaa syvemmälle. Heille naisessa tärkeintä on luonne ja samankaltaiset mielenkiinnon kohteet. Usein nämä pyöreämmät naiset ovat myös paitsi todella mukavia myös sosiaalisempia ja tietyllä tavalla aktiivisempia, dynaamisempia kuin mies, ovat siis esim. itse tehneet alun perin aloitteen tai ainakin olleet innokkaasti mukana tapailuvaiheessa eivätkä vain odottaneet miehen järjestävän jotain. Huom. en sano, että kaikki nörttimiehet saati hoikat ja kauniit naiset ovat passiivisia ja haluavat jonkun toisen "vievän", mutta ainakin osa näistä miehistä on jossakin määrin, ja ehkä kauniista naisista on myös vallalla tällainen mielikuva. Onhan heillä(naisilla) ns. varaa odottaa suuria rakkaudenosoituksia ja että joku tulee ja vie jalat alta. Vaatimattoman näköisiltä voisi olettaa vaadittavan ainakin suhteellisesti enemmän omaa aktiivisuutta, vaikka poikkeuksia toki on.

On myös nörttimiehiä, joilla on suuret ulkonäköön kohdistuvat odotukset (näitäkin omassa kaveripiirissä), mutta nämä tuppaavat yleensä olemaan pidempiä aikoja yksin ja harvemmin parisuhteessa.

Vierailija
16/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomattavasti älykkäämpi kuin minä.

Ap

Vierailija
17/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stereotypia nörttien sosiaalisesta kömpelyydestähän on jossain määrin perusteltu, joten sitä valinnanvaraa ei naistenkaan suhteen ihan niin paljon ole. Ja silloinkin kun poikkeuksellisesti olisi saumaa napata joku timmimpi daami, ei siihen välttämättä jaksa itse uskoa ja homma helposti jää sikseen. Niimpä usein on tyytyminen niihin joiden perässä ei ns. ihan kaikki juokse... Onneksi poikkeuksiakin toki on.

Vierailija
18/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien yksikään kaunis nainen on ollut kiinnostunut nörteistä? Ja tässä ei nyt puhuta jostain josh hartnettin näköisestä miljonääristä jolla on feikkilasit ja nörttikampaus siinä voguen kansikuvassa.

Ihan selkeä pelihän tuo pariutumiskuvio siis on: ei-halutut menee yhteen muiden ei-haluttujen kanssa.

Vierailija
19/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomattavasti älykkäämpi kuin minä.

Ap

Miksi älykäs mies haluaisi itseään selvästi tyhmemmän puolison? En minä ainakaan

Vierailija
20/47 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tapasin ihanan luotettavan nörttimieheni lukiossa. Olin itse vähän outo hikarityttö, normaalipainoinen kylläkin ja perusnätti, kuten edelleenkin. Olen kyllä huomannut tuttavapiirissä tuon ap:n mainitseman ilmiön, joka johtuu luullakseni suurelta osin siitä, että monet kivat ja kunnolliset nörttimiehet osaavat katsoa pintaa syvemmälle. Heille naisessa tärkeintä on luonne ja samankaltaiset mielenkiinnon kohteet. Usein nämä pyöreämmät naiset ovat myös paitsi todella mukavia myös sosiaalisempia ja tietyllä tavalla aktiivisempia, dynaamisempia kuin mies, ovat siis esim. itse tehneet alun perin aloitteen tai ainakin olleet innokkaasti mukana tapailuvaiheessa eivätkä vain odottaneet miehen järjestävän jotain. Huom. en sano, että kaikki nörttimiehet saati hoikat ja kauniit naiset ovat passiivisia ja haluavat jonkun toisen "vievän", mutta ainakin osa näistä miehistä on jossakin määrin, ja ehkä kauniista naisista on myös vallalla tällainen mielikuva. Onhan heillä(naisilla) ns. varaa odottaa suuria rakkaudenosoituksia ja että joku tulee ja vie jalat alta. Vaatimattoman näköisiltä voisi olettaa vaadittavan ainakin suhteellisesti enemmän omaa aktiivisuutta, vaikka poikkeuksia toki on.

On myös nörttimiehiä, joilla on suuret ulkonäköön kohdistuvat odotukset (näitäkin omassa kaveripiirissä), mutta nämä tuppaavat yleensä olemaan pidempiä aikoja yksin ja harvemmin parisuhteessa.

Sanoisitko siis, että periaatteessa nuo ylipainoiset naiset ovat enemmän pinnallisia kuin miehensä, kun lähestyvät useimmiten hoikkia nörttimiehiä? Eikö lihava nörttimies kelpaa, heitäkin on paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi