Voi sanonko mitä...olen kipeä ja alakerran elämämkoululainen yh pesueineen herätti kuudelta!
Heräsin siihen kun potkumopo jytistää päin pattereita , kaksi isompaa lasta tappelevat ja äiti itse huutaa kitarisat pinkeinä. Huomenta vaan, voi helvetti! :( Tämä on ollut tätä samaa siitä lähtien kun muuttivat viime syksynä, joka aamu tapellaan ja huudetaan ...äiti on sellainen nuori, mutta kärsineen näköinen röökimuija ja lapsia on kolme joista nuorin syö tuttia ja vanhin on esimurkku. Yritän ymmärtää, mutta en vain pysty siihen loputtomiin !
Vietän kesälomaa kipeänä ja tahtoisin edes nukkua.
Kommentit (40)
Ei varmaan muu tähän hätään auta kuin korvatulpat
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan muu tähän hätään auta kuin korvatulpat
No jos joku mäiskii pattereita niin on kyllä ihan se ja sama onko korvatulpat vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhut noin rumasti
Lässyttääkö pitäisi? Kaunistella totuutta?
Aikalaista halveksuntaa osoitat kanssaihmisiäsi kohtaan. Ei tipu sääliä tuollaiselle mulkerolle.
Jos äidillä on lyhyt pinkki tukka ja on kamalan laiha niin otan osaa, taisit saada alakertaasi entiset yläkertalaiseni!
No, hui...oikein kuudelta.
Jaxuhaleja<3
"Elämämkoululainen" "kärsineen näköinen röökimuija".... joopa joo. Ap, toivottavasti olet pitkään kipeä.
Vierailija kirjoitti:
Aikalaista halveksuntaa osoitat kanssaihmisiäsi kohtaan. Ei tipu sääliä tuollaiselle mulkerolle.
Oletko sinä kenties tämä äiti tai samanlainen parvekkeen ovea paiskova, huutamalla kasvattava ketjupolttaja kun noin otti tunteisiin ?
ap
Ja tätä kutsutaan ihan vaan kerrostalo elämäksi.
En oo nukkunu nyt kunnolla pariin kk. Joka aamuyö n. 4 aikaa alkaa hirveä lintujen räksytys eikä siinä melussa voi nukkua. Kestää aamuun saakka. Ei korvatulpatkaan auta. Oon neuvoton.
Mitäs jos olisit kiva ja kävisit tarjoamassa apua sille yhlle jos se siellä huutaa kitarisat pinkeinä? Ehkä se äiti on levon tarpeessa jos ei saa katrastaan kuriin ja joutuu huutamaan. Vie ne kakarat pariksi tunniksi puistoon tai jotain.
Tai muuta pois kerrostalosta. Pienet lapset herää yleensä aikaisin, eikä sille oikein voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä kenties tämä äiti tai samanlainen parvekkeen ovea paiskova, huutamalla kasvattava ketjupolttaja kun noin otti tunteisiin ?
ap
Sinä olet se sama provoilija joka on jankuttanut tunteisiin menemisestä ainakin jo toista viikkoa. Vaihda jo levyä.
Jos sä olet kipeä, voit mennä jatkamaan unia. Toisin kuin se naapuri, jonka on vahdittava katrastaan (mäkin polttaisin, jos olisi kolme lasta)
Nyt siellä soi sitten Sannin "mitä vittuu" volyymit kaakossa.. tyttö vissiin pisti bileet pystyyn, kun äiti lähti kahden nuoremman kanssa kauppaan tai johonkin .
Luovutan. Lähden apteekkiin ja käyn jossain samalla aamukahvilla. Toivotaan, että yläkerta on hiljainen kun tulen takaisin !
ap
Ps. Olen ollut ennenkin lapsiperheen naapurina ja olen äiti itsekkin, poikani on jo aikuinen
Käyttäjä5641 kirjoitti:
En oo nukkunu nyt kunnolla pariin kk. Joka aamuyö n. 4 aikaa alkaa hirveä lintujen räksytys eikä siinä melussa voi nukkua. Kestää aamuun saakka. Ei korvatulpatkaan auta. Oon neuvoton.
Miten luntujen laulu voi pitää ketään hereillä?
Luulisin, että oma suhtautuminen on väärissä asetuksissa.
Vierailija kirjoitti:
"Elämämkoululainen" "kärsineen näköinen röökimuija".... joopa joo. Ap, toivottavasti olet pitkään kipeä.
En ole ap, mutta en kyllä keksi miten röökimuijia voisi kuvailla kovin kauniistikaan.
Ongelma ratkeaa kirjoittamalla siitä aihe vapaalle?
Miksi puhut noin rumasti