Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku pesee kerrostalossa pyykkejä maanantai aamuna kello 7?

Vierailija
12.06.2017 |

Ei parempaa aikaa ole löytänyt?

Kommentit (135)

Vierailija
121/135 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei parempaa aikaa ole löytänyt?

No kunhan ei sunnuntaina, se on lepopäivä (enkä ole uskonnollinen).

Vierailija
122/135 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paljon parempi seitsemältä aamulla kuin yhdeltä yöllä, kuten mun naapurit tapasi tehdä. Pesukoneensa piti sellaista ääntä kuin meinaisi tulla läpi seinästä. Eikä tosiaan voineet perustella sitä vuorotöillä tms., työttömiä kun olivat. Ei vain bissepöhnässä tule aina ajatelleeksi muita talon asukkeja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/135 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mihin aikaan sitä pyykkiä pesee PAITSI jos omistaa samanlaisen koneen kuin yläkerran naapurillani. Linkoamisvaiheessa se tuntuu tulevan katosta läpi, jyristää kuin mikäkin piikkauskone. Jos on noin kovaääninen kone niin silloin on syytä ajatella muitakin eikä pestä pyykkiä esim.aikaisin viikonloppuaamuna tai myöhään arki-iltaisin. Muussa tapauksessa ihan sama, harvemmin se kone kuuluu naapuriin.

Vierailija
124/135 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku, jolla on muutakin elämää kuin pyykinpesu.

Vierailija
125/135 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, onkohan meidän naapurit häiriintynyt kun olen viimeiset 1.5vuotta laittanut astianpesukoneen päälle aamulla viideltä, kun olen lähdössä töihin.

Ilmankos alakerrasta muutti edellinen asukas pois. *mietiskelee*

Vierailija
126/135 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse herään melkein joka yö viiden maissa yläkerran naapurin pesukoneen linkoamiseen. Ei runkoäänien aikaansaamaan värinään korvatulpat auta. Ei haittaisi, jos tätä tapahtuisi joskus, mutta se on säännöllistä. Puhuin naapurille asiasta ja tämä pesi parin viikon ajan pyykkiä vähän ennen seitsemää, mutta nyt lipsunut takaisin vanhaan. Pelkään tekeväni töissä kohtalokkaan virheen, sillä yöunet jäävät melkein joka yö viiteen tuntiin. Kun vuokrasin asunnon, niin oletin pääsääntöisesti saavani nukkua hiljaisuuden aikana eli seitsemään asti. Nyt on uusi asunto haussa. Mainittakoo vielä, että en ole minäkään aiemmissa kerrostaloissa kuullut/tuntenunt naapurin pyykkikoneen linkousta.

Vierailija
127/135 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna mietin, että miksi naapurit tuuppaavat lapsensa 'kävelee, ei ole vielä koulussa', huutamaan kerrostalon sisäpihalle jo ennen kahdeksaa. Eikö naapureiden voisi antaa nukkua edes sunnuntaisin.

Saatanallista tappelua, kirkumista, itkua ja huutoa. Olisipa värikuula-ase tai edes ritsa.

Vierailija
128/135 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitan joka aamu pesukoneen päälle 7-8 välillä. Tämä on juuri hyvä aika laittaa kone päälle ehtivät kuivaksi seuraavaksi aamuksi, jolloin litan ne kaappiin ja seuraavat tulemaan. Suurperheellä ilman kuivausrumpua on paljon pyykkiä.

Niin varmasti on, mutta miten tämä liittyy aloitukseen ja siihen, mihin vuorokaudenaikaan voi pestä pyykkiä? Samalla logiikalla on juuri hyvä aika pestä pyykit klo 7-8 illalla, jolloin ne ehtivät kuivaksi seuraavaksi illaksi ja voi laittaa seuraavat pyykit tulemaan.

Vierailija
129/135 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, onkohan meidän naapurit häiriintynyt kun olen viimeiset 1.5vuotta laittanut astianpesukoneen päälle aamulla viideltä, kun olen lähdössä töihin.

Ilmankos alakerrasta muutti edellinen asukas pois. *mietiskelee*

Herrajestas! Ei saa jättää mitään konetta valvomatta. Suomessa tapahtuu lukuisia pyykinpesukoneen tms paloja, joissa voi tuhoutua koko koti. Tiedän yhden tapauksen kun tuttu nainen lähti kauppaan ja jätti pesukoneen päälle. Se syttyi palamaan ja paloi melkein koko talo.

Vierailija
130/135 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän klo 7 on ihan ok pestä pyykkiä. Hiljaisuus yleensä päättyy silloin. Miksi valitat?

Vierailija
131/135 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että saan pyykit kuivumaan ennen kuin lähden töihin ettei tarvitse iltamyöhällä pestä pyykkiä.

Vierailija
132/135 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea talo jos naapurin pesukoneesta kuulee yhtään mitään.

Vierailija
133/135 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta teillä loppuu hiljaisuus?

Vierailija
134/135 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

alotus v17 vieläkö näitä maakuopasta riihestä muuttavia riittää luulevat että heidän mukaansa muutkin elävät. meidänkin  talosta mummeli osti yksiön  alkoi meitä muita ja isännöitsijää pommittamaan jos milläkin säännöllä  lapsista. rapussa kävelystä autojen käynnistämisestä aamulla ym ym.  LUULI RASSUKKA ETTÄ ME MUUT OLEMME VAAN VUOKRALAISIA tätä sanontaa käytti vihdoin kun tajus että me omistamme huomattavasti enemmän mummeli oli 2v hiljaa häpesi ja muutti pois. landen palaneista riihistä muuttajat ovat pahempia oikein koko euroopan omistajia. forssa tammela sektorilla näitä riittää

Vierailija
135/135 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa on tuossa ajassa? Ihan hyvin voi pestä, hiljaisuus päättyy silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan