Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joku pesee kerrostalossa pyykkejä maanantai aamuna kello 7?

Vierailija
12.06.2017 |

Ei parempaa aikaa ole löytänyt?

Kommentit (135)

Vierailija
1/135 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku mikä?

Vierailija
2/135 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin koneen päälle 7.40. Pitää ehtiä kauppaan, siivota ja pakata sekä kuivatakin nuo pyykit vielä tänään. Siksi. Naapuritkin on hereillä, ainakin yläpuolella. Sinäkin olet, eikös? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/135 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosissasi?

Vierailija
4/135 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin koneen päälle 7.40. Pitää ehtiä kauppaan, siivota ja pakata sekä kuivatakin nuo pyykit vielä tänään. Siksi. Naapuritkin on hereillä, ainakin yläpuolella. Sinäkin olet, eikös? 

Olen hereillä nyt kun heräsin linkous ääneen.

Vierailija
5/135 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sinusta oikea aika pestä pyykkiä? En ole koskaan voinut ymmärtää näitä ihmisiä joilla on tarkat normit siitä mitä voi milloinkin tehdä ja milloin mitäkin pitää tehdä.

Yksi työkaveri oli tukehtua kahviinsa kun sanoin että kävin Tapaninpäivänä kebabilla. Se oli kuulema ihan pöyristyttävää, silloin kuuluu vielä syödä kinkunjämiä.

Vierailija
6/135 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asia vaivaa? Kerrostaloissa hiljaisuus yleensä klo 22.00 - 07.00 eli mikä itseäsi riivaa. Jos pyykkiä on, se pestään. Itsekin menen kohta laittamaan koneen päälle.

Vierailija
7/135 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD naapuriko se siellä vikisee ?:D

Vierailija
8/135 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi parempi aika?

Meillä kone alkoi pyöriä ajastuksella kuuden aikaan, tosin okt:ssa.

Vierailija
9/135 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan tein yötöitä ja joskus laitoin pyykit tai astianpesukoneen pyörimään heti kun tulin kotiin.

Nykyään teen myöhäisiä iltavuoroja ja saatan siivoilla ja puuhailla samaa ennen töitä :)

Vierailija
10/135 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menen töihin vasta klo 9, pesen usein koneellisen pyykkiä aamulla. Esim. lakanapyykki on kuivaa kun tuun töistä, joten voin silittää lakanat ja laittaa ne suoraan takaisin sänkyyn. Siinä säästyy kaappiin viikkauksen vaiva.

Vierailija
11/135 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on pakkokin pestä jos lapsella ollut oksennustauti, tullut pissat sänkyyn tms

Vierailija
12/135 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos herää jo viideltä on seitsemältä ihan hyvä aika pestä pyykkiä. Jos joku herää pyykinpesukoneeseen on asianomaisen mielestäni syytä käyttää korvatulppia. 

Kerrostalossa on aina ääniä.

Vierailija
13/135 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi asia vaivaa? Kerrostaloissa hiljaisuus yleensä klo 22.00 - 07.00 eli mikä itseäsi riivaa. Jos pyykkiä on, se pestään. Itsekin menen kohta laittamaan koneen päälle.

No on hieman kusipäistä laittaa kone linkoamaan noin aikaiseen aamulla, kun hyvin tietää että kukaan ei nuku talossa sen jälkeen. Vois vähän ajatella naapureita, vaikka totta on että 7 jälkeen aamulla loppuukin hiljaisuus.

Vierailija
14/135 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä, jos asuisin kerrostalossa. Ennen iltavuoroa tarvitsee tehdä kaikenlaista. Toinen vaihtoehto on, etttä laitan töistä tullessa pyykit pyörimään, mutta jos asuisin kerrostalossa, se ei olisi sopivaa hiljaisuuden aikana. Nyt omakotitalossa se ei haittaa ketään.

Vierailija
15/135 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim minä, kun olet vauvan kanssa klo 05 herännyt niin aivan taatusti laitan seitsemältä koneen päälle jos on tarve. Pitäisikö Ap:n muuttaa omakotitaloon, silloin päätät itse äänistäsi!

Vierailija
17/135 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä herään usein viidelt, ja ei tule mieleenkään ettei seiskalta voisi pestä pyykkiä. Imurointia alan harrastaa vasta kasilta. Mutta meillä onkin hyvä äänieristys, en ole koskaan kuullut naapureista mitään muuta kuin poraamista sekä yläpuolelta imuroinnin ääntä.

Vierailija
18/135 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö jolla on töissä iltavuoro? Entisessä työssä pesin iltavuoroviikkoina pyykit aamulla.

Vierailija
19/135 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on kone  käynnissä täälläkin. Ja siksi, että on lähdettävä töihin iltavuoroon ja kotiaskareet hoidettava ennen sitä.

Vierailija
20/135 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen näitä yövuorolaisia. Vuorokaudessa on 24 h , töissä ollaan, yleensä, 8 h, sitten työmatkat. Ainoa aika pestä pyykkiä, kun muut nukkuu ? Aina päivisin on kaupungilla, hoitamassa asioita. Vuonna 2017.

Itse tein vuorotyötä opiskelijana, pesin pyykkiä aina lauantaisin klo 8.30.

Koska minulla oli ajastin. Heräsin kun heräsin ja ripustin pyykit. Tämä oli yli 10 v sitten.

Meitä on 3, pesen pyykkiä max 2 x vkossa, yleensä kerran. Silloin 3 koneellista.