Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kertoi pussanneensa baarissa jotain naista poskelle ja pikaisesti myös suulle. Olisitteko kuinka vihaisia?

Vierailija
11.06.2017 |

Kertoi vasta pienen tenttauksen jälkeen kun huomasin ettei kaikki ole hyvin. Sanoi että oli pieni mitätön kännipusu. Onko tämä vakavaa?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avovaimoni pussasi humalassa naista. Minä pussasin samaa naista. 

Vierailija
42/52 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole pussannut minua vuosiin, joten jos hän nyt menisi jotain baarinaikkosta pussailemaan, niin ihmettelisin. Mieheni ei ole ollut edes seurustelun alkuaikoina mikään suutelijatyyppi, joten mikä idea tuolla baaripusuttelulla oli? Kyllä meillä menisi aika vakavaksi jutteluksi suhteemme jatkosta varsinkin kun mies on ollut minusta ja tekemisistäni aina mustasukkainen, myös parisuhdettamme edeltävä historiani on ollut hänelle vaikea paikka. Minä en ole pätkääkään mustasukkainen, mutta tuollainen teko pistäisi miettimään mm. miehen työmatkojen ja työiltamien tapahtumia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä pahoittaisin mieleni. Jos mies on valmis pussaamaan baarissa vierasta naista ja ottaa riskin, että joku tuttu näkee, niin ei siinä enää puolisoa arvosteta.

Vierailija
44/52 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, jos sinä saat toimia samoin.

Miespuolinen työkaveri petti viimeisillään raskaana olevaa vaimoaan useamman naispuolisen työkaverin kanssa. Olin järkyttynyt hänen käytöksestään ja kysyin, voiko vaimo jatkossa pettää häntä? "Jos pettää, niin jätän hänet."

Uskoton mies on jatkossakin uskoton. En jäisi parisuhteeseen tuollaisen miehen kanssa. 

Vierailija
45/52 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin vetämään kielarit jonkun random-tyypin kanssa, kuvaisin ja laittaisin faceen.

Vierailija
46/52 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa äitiänsä vai omaa siskoonsa?

Vierailija
47/52 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten reagoisin. Ensinnäkään mieheni ei harrasta mitään yksinäisiä baari-iltoja ja toiseksi hän ei ole suutelija. Hänen työpaikallaan on kyllä aika usein illanviettoja, joissa on alkoholitarjoilua. Jos hän siis sellaisen jälkeen tulisi kotiin pahoja tehneen näköisenä ja kertoisi suudelleensa jotakin naispuolista työkaveriaan, niin kyllähän siitä metelin nostaisin. Nostaisin metelin jo ihan hänen itsensä takia, mitä muut työkaverit ovat nähneet ja miten hän meinaa asian työpaikalla hoitaa.

Luultavasti meillä puhuttaisiin asiasta aika kauan kaikilta kanteilta ja mies ei helpolla pääsisi. Hänen tapansa käsitellä asiaa olisi tarkan katseeni alla. Kaikenlainen vihaisuus ja hyökkäävyys hänen puoleltaan saisi aikaan sodan, mutta jos hän olisi aidosti katuvainen ja pahoillaan asiasta, korjaisi asian parhaansa mukaan työpaikallaan ja tämän suutelun kohteen kanssa, niin varmaan se jäisi taka-alalle ja parisuhteemme jatkuisi. Valitettavasti epäilyksen siemen olisi istutettu ja seuraavaa mahdollista erehdystä en enää antaisi läpi mennä, vaan avioliitto olisi siinä.

Vierailija
48/52 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut naimisissa -99 lähtien. En ole suudellut, tanssinut lähekkäin, ollut millään tavoin lähellä/läsnä toisen miehen kanssa. Ja toivon, että miehenikään ei ole ollut toisen naisen kanssa. Kännipusu? Paskanmarjat mitä selittelyä.

Kännipusuja ei ole. Eikä känniseksiä. Niin kännissä kukaan ei ole koskaan. Se on sama homma kuin vastavalitulla persujen puh.johtajalla: jotain on pahasti pielessä. Muna vie eikä itsehillintä, saati järki toimi.

Avioliittoterapiaan. Minä en hyväksyisi kännipusuja, jotka toisessa tilanteessa ovat jotain ihan muuta. Kysy Jussi Halla-aholta. (Jussilla lehtolapsi ja tuomittu kansankiihotuksesta, tms.)

Ja tähänkin oli pakko halla-aho vetää... :D

Vierailija
49/52 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussasi siis suulle silleen pikasesti nippasemalla kännissä... no niin ihan varmasti.

Vierailija
50/52 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeestiko moni on valmis päättämään koko parisuhteen tuollaisen asian takia?! :O

Vierailija
51/52 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippu että ketä, mutta jos miehen käytös muuttuisi, niin sehän meinaisi sitä että suukko ei ollut ihan viaton.

Kenkää tulisi takapuolelle, jos mieheni laittaisi minut niin noloon tilanteeseen että pussailisi kännissä julkisella paikalla toisia naisia, ja tämän jälkeen minua saatettaisiin katsoa säälien, että voi voi, tuollakin sellainen mies!

Vierailija
52/52 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan olisi ollut pikainen kyntövehkeiden lasku, nosto ja ravistus kyseessä. Viljelijä nääs. Sitä paitsi pikaista laskua ja nostoa ei oteta lukuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme