Mies kertoi pussanneensa baarissa jotain naista poskelle ja pikaisesti myös suulle. Olisitteko kuinka vihaisia?
Kertoi vasta pienen tenttauksen jälkeen kun huomasin ettei kaikki ole hyvin. Sanoi että oli pieni mitätön kännipusu. Onko tämä vakavaa?
Kommentit (52)
No hohhoi. Sattuuhan näitä. Tiedän, et mieheni on minuun sitoutunut, joten unohtaisimme koko jutun, varsinkin jos häntä se nolottaisi ja kaduttaisi. Suhde, seksi tai rakastuminen ovatkin sitten asioita, joita puitaisiin pitkään..
Taitaa olla hyvinkin kevennetty versio
Tällaisia ketjuja lukiessa olen niin onnellinen siitä, että elän vapaassa suhteessa. Olisi ihan kamalaa haluta omistaa toinen ja draamailla asioilla, joilla ei oikeasti tässä maailmassa ole tuon taivaallista merkitystä.
Vanhana tarjoilijana: ne kännipusut eivät ole pieniä ja mitättömiä. Kyllä siellä yleensä nuollaan toisen kitarisoja.
Joo suuttuisin toden teolla. Miksi pussailee baarissa, kun ei sitä kotonakaanmun kanssa tee, kuin ani harvoin...
On vakavaa jos mies ei tunne alkoholin käytössä omia rajojaan vaan ylittää ne niin että tekee kännissä asioita jotka tietää vääräksi. Känni ei ole koskaan lieventävä asianhaara, päinvastoin.Olisin pettynyt.
Ettei vaan kaunistellut totuutta reippaasti, notta olivatkohan ihan nushimassa asti..
Kuinka vanhoja olette ja kauan olette yhdessä olleet? Oliko tilanne siis se, että mies baarista tullessaan luimisteli niin syyllisen näköisenä, että aloit tenttaamaan häneltä syytä tähän ja mies siihen kertoili pussanneensa vierasta typykkää? Pitikö tentata kauan vai antoiko mies heti tulla oman versionsa asiasta? Oliko baarissa muita hänen kavereitaan?
Miten tuo tuntuu jotenkin niin pikkupoikamaiselta touhulta...? En näe silmieni edessä mitään kovin kummoista urosta, vaan lähinnä sellaisen tavallisen tallaajan, jolla olisi kerrankin käynyt flaksi, mutta kantti ei ihan riittänyt. Saati että hän olisi siitä enempää naimaan lähtenyt. Ap:n paikalla olisin salaa huvittunut, mutta miehen edessä vihainen ja käyttäisin tilannetta hyväkseni jollakin tapaa. Mies saisi hyvitellä tuota tekoaan aika pitkäänkin niin, että muistaisi paikkansa.
Tai sitten luultavasti vain kohauttaisin olkapäitäni, painelisin nukkumaan ja en jaksaisi edes miettiä asiaa tai jahkata sitä sen enempää. Mies huomaisi silloin, että eipä juuri hänen typeryytensä hetkauta ja jos hän pettämisen tielle lähtee, niin pärjään kyllä hyvin ilman häntäkin.
Riippuu tosi paljon tilanteesta, jos miehellä ollut morkkis niin eiköhän se oo tehny jotain väärää.
Mitä mies on tenttimisesi jälkeen selitellyt? Onko mitään uutta ilmaantunut?
Lisätenttausten jälkeen selvisi, että numeroitakin oli vaihdettu, mutta kuulema ennen pusua. Aamulla oli poistanut kuulema numeron kun olikin mennyt flirttailuksi. Ap
Mulle kävi naisena just tollain. Baaritiskin vastakkaiselta puolelta täysin vieras mies tuli ja pussas mua suulle ja lähti. Mä olin ihan hoo moilasena. En tuntenu koko äijää enkä nähny sitä sen jälkeen, et olisin voinu kysyä, et mikä tää juttu oli. Varmaan joku veto kavereiden kanssa.
Tuntuis suunnilleen samalta kuin että meidän perheen sunnuntain aamiaispöydässä istuisi yhtäkkiä joku vieras ihminen. Että kuka toi on ja mitä se täällä tekee?
Kyllä vähän loukkaantuisin, mutta ei se nyt niin vakavaa ole.
Jos on pitkä parisuhde, ja sanotaanko 20 - 60 vuotta yhdessä, niin voihan se hyvinkin olla, että jossain vaiheessa kännipäissään / vihaisena tms voi käydä noin. Ei se mukavaa ole, mutta elämää kuitenkin.
En olisi huolissaan, koska kyseessä oli vain PIKAINEN pusu.
Mitäkö tekisin? Varmaan kyselisin hieman lisää ja antaisin miehen myös hetken miettiä miten hän tämän tilanteen meinaa minun kanssani korjata vai oliko hänen ajatuksensa vaihtaa perheensä toiseen naiseen. Siinä samalla minä miettisin mikä on oma kantani asiaan.
Jos miehellä kerran menojalka noin vipattaa ja hänen pitää alkaa jo suutelemaan toista naista, niin se on ollut miehen yksimielinen päätös lopettaa meidän yhteiselämä. On periaatteessa ihan sama onko hän vain pussannut vai suudellut kunnolla toista, mutta ajatukset ovat olleet hässimisessä joka tapauksessa.
Ei varmaan muuten mutta huuliherpestä ei varmaan kukaan tietentahtoen halua.
Eipä ne huulet pussaamalla kulu. Tietysti jos parisuhteen ideana on toista rajoittaa niin voi vetää pimpsakilarit.
Jos on kumi köyriessä niin ei kyllä tasan oo pettämistä!!!!!! Sit jos paljaalla vedellään niin on, mut sillonkin jos vaan vähä dippailee eikä ees laukea sisään niin voip senkin miehelle sallia, jos tylsä nainen kotona..niin!
Ja sääkö uskot, että siinä oli kaikki?😂