Hei kaikki vanhat sielut!
Tarvitsen teidän apuanne.( Se kuka ei tiedä mitä "vanha sielu" tarkoittaa, niin tiedoksi, ei tarkoita ikää). Olen 36 v. nainen. Jos tunnistat itsesi "vanhaksi sieluksi", niin ilmoita itsestäsi jotakin. Huomaan kyllä kuka on "vanha sielu".
Kommentit (116)
Sinäkin olet joskus vanha pieru entinen kaunis nainen :)))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta, miten kuvailisitte itseänne, kun koette ulkopuolisuutta? Kuinka olette erilaisia? T. Itsensä ja muut hyväksyvä vanha sielu, joka on ymmärtänyt, että erilaisuus on rikkaus
Näen jotain asioita, mitä kaikki selvästikään ei näe. Esim. jonkun kasvin auran. Sitä ei voi jakaa useiden kanssa. ohis
En tiedä mitään kamalampaa, kuin kastelemattoman huonekasvin kirkunan. Oikeasti ne kirkuu mulle.
Kuvittelin olevani hullu, kun käännyin 40 km ajomatkan jälkeen takas kastelemaan kukat, kun unohin. Olisin tullu seuraavana päivänä takasin..
Se kirkuna..=((
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta, miten kuvailisitte itseänne, kunko koette ulkopuolisuutta? Kuinka olette erilaisia? T. Itsensä ja muut hyväksyvä vanha sielu, joka on ymmärtänyt, että erilaisuus on rikkaus
Näen jotain asioita, mitä kaikki selvästikään ei näe. Esim. jonkun kasvin auran. Sitä ei voi jakaa useiden kanssa. ohis
En tiedä mitään kamalampaa, kuin kastelemattoman huonekasvin kirkunan. Oikeasti ne kirkuu mulle.
Kuvittelin olevani hullu, kun käännyin 40 km ajomatkan jälkeen takas kastelemaan kukat, kun unohin. Olisin tullu seuraavana päivänä takasin..
Se kirkuna..=((
Vau! Mun kaukana asuva ystävä sanoi ihan samaa! Mä en kuule.
Vierailija kirjoitti:
No moi! Uskon olevani uusi vanha sielu. Vanha siksi, että elämän eri käänteet iloineen ja suruineen on mulle vain elämään kuuluvia käänteitä. Kaikella on oma polku ja tarkoitus.
Uusi vanhasielu olen siksi, etten osaa vielä selittää tätä oivallusta asioista.
Olen jokatapauksessa onnellinen!!!
Ootko sä se turkulainen?
Menkäähän ny kaikki turun seudulla asuvat asioista kiinnostuneet sinne anna.fi palstalle, sieltä kristallipallo ( keskustelu), ja Lily-Rose.. Yksityisviesti mulle, ja perustetaan watsappiryhmään, ja sit nähdään ja tehdään kaikkea kivaa yhdessä.Teemailtoja ym. Esim. Meillä voidaan pitää. 😊💝
Rakkaudella, minä kirjoitti:
Menkäähän ny kaikki turun seudulla asuvat asioista kiinnostuneet sinne anna.fi palstalle, sieltä kristallipallo ( keskustelu), ja Lily-Rose.. Yksityisviesti mulle, ja perustetaan watsappiryhmään, ja sit nähdään ja tehdään kaikkea kivaa yhdessä.Teemailtoja ym. Esim. Meillä voidaan pitää. 😊💝
Watsappiryhmä. Ja jutellaan siellä palstalla kans. Mä en haluu kirjottaa tänne enää koska en näe omaa tekstiä... Argh....
Niin ja vastatkaa joku samalla siihen kysymykseen mikä mulla on siellä palstalla auki. Yksi asia askarruttaa kovasti. Niin pitkä juttu, etten tänne viitsinyt, enkä kirjoittaa. Yhden vastauksen olen saanut, mutta kysymys jäi silti vieläki auki. Kyllä joku teistä varmasti tietää vastauksen. Tai sitten pohditaan yhdessä. 😊
No, sanon sen verran, että astraalitasoihin liittyy.
Voi vitsi! Mä tulisin niin mielelläni mukaan, mutta asun Salossa, ja se on vähän liian kaukana kun ei ole autoa... Höh. Täällä Salossa en tunne ketään kenen kanssa näitä asioita voisi jakaa.
Kuka vittu on niin pihalla että väittää että huonekasvit kirkuu?
Ap. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No moi! Uskon olevani uusi vanha sielu. Vanha siksi, että elämän eri käänteet iloineen ja suruineen on mulle vain elämään kuuluvia käänteitä. Kaikella on oma polku ja tarkoitus.
Ootko sä se turkulainen?
En.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaktus soitti kerran rumpuja niin kovaa että sain häädön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaktus soitti kerran rumpuja niin kovaa että sain häädön.
No hehheeehe eeh 😂😂 repesin. Mut tässä kirkunassa lienee kyse telepatiasta tms. Itse en tosiaan kuule, mutta kerran mun kaktuksesta kuului iso -poks-. Se räjähti! Siis koska olin kastellut sitä liikaa. Sellanen pallon muotoinen kaktus.. Siivosin sitten niitä kappaleita ja nestettä lattioita. Mut ei se mihinkään orkesteriin kuulunut. Tietääkseni.
Vierailija kirjoitti:
Ap. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä se turkulainen?
En.
Ok. Hyvä että olet onnellinen! 😊 Se on pääasia! 💖 Luot ympärillesi positiivista energiaa!
Vierailija kirjoitti:
Minä =) Ja ihan normaali työssäkäyvä perheenäiti olen, hyväkin sellainen.
Ja kyllä ne kirkuu. Ei ehkä sulle, mutta mulle kirkuu.
Minun ei ole koskaan tarvinnu muistaa kukkien kastelua, ne muistuttaa mulle siitä kyllä =D
Voisiko joku perustaa faceen ryhmän Vanhat sielut. Liittyisin mielelläni.
Ai tää oli jotain new age höpötystä. Menkää hörhökauppaan, jos niitä vielä löytyy. Tää on ihan teitä varten https://www.llewellyn.com/
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku perustaa faceen ryhmän Vanhat sielut. Liittyisin mielelläni.
Lähdin 7 v. sitten facesta pois, koska alkoi ahdistaa. Mulla oli ihan erit jutut kun muilla. Mee sinne kristallipallolle, ja kysy jos siellä jollain on jo sellanen ryhmä, tai vastaava. T: Ap
Vierailija kirjoitti:
Ai tää oli jotain new age höpötystä. Menkää hörhökauppaan, jos niitä vielä löytyy. Tää on ihan teitä varten https://www.llewellyn.com/
Heh. Kiitos vain linkistä. Nentistä löytyy vaikka mitä. Valitettavasti ainakaan Turussa ei ole yhtään "hörhökauppaa", jossa voisi käydä paikan päällä. En ainakaan tiedä. Joskus vuosia sitten siellä oli sellainen, nimeltään "Hitsin nevada" . Se oli ihana, suitsukkeiden tuoksuinen pieni putiikki.. Ja sit on tietty nää jalokivigalleriat, mut sellaistakin ei taida enää Turussa olla, vai onko? Asun siin Turun lähellä, mutten ole turkulainen. T: New age - hörhö ap.....
HUITSIN NEVADA, sori T: Ap ja puhelin.