Hei kaikki vanhat sielut!
Tarvitsen teidän apuanne.( Se kuka ei tiedä mitä "vanha sielu" tarkoittaa, niin tiedoksi, ei tarkoita ikää). Olen 36 v. nainen. Jos tunnistat itsesi "vanhaksi sieluksi", niin ilmoita itsestäsi jotakin. Huomaan kyllä kuka on "vanha sielu".
Kommentit (116)
Rakkaudella, minä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka vittu on niin pihalla että väittää että huonekasvit kirkuu?
Minä =) Ja ihan normaali työssäkäyvä perheenäiti olen, hyväkin sellainen.
Ja kyllä ne kirkuu. Ei ehkä sulle, mutta mulle kirkuu.
Minun ei ole koskaan tarvinnu muistaa kukkien kastelua, ne muistuttaa mulle siitä kyllä =D
Mä uskon kyllä! Monissa kirjoissaan siitä on mainittu, miten kasvit kirkuu tai soittaa. Mut ei mitään rumpuja, niin kuin joku sanoi. Toisilla on erilainen yhteys kasveihin. Mulla on eläimiin.
Kir-jois-sa. Käy säkin kurkkaamassa anna. fi, ja kristallipallo. T: nimim.Lily-Rose.
Et ole kovin vanha sielu. Tämän vanhan sielun ei tarvitse etsiskellä muita.
Oliko jotain muuta kysyttävää.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Rakkaudella, minä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka vittu on niin pihalla että väittää että huonekasvit kirkuu?
Minä =) Ja ihan normaali työssäkäyvä perheenäiti olen, hyväkin sellainen.
Ja kyllä ne kirkuu. Ei ehkä sulle, mutta mulle kirkuu.
Minun ei ole koskaan tarvinnu muistaa kukkien kastelua, ne muistuttaa mulle siitä kyllä =D
Mä uskon kyllä! Monissa kirjoissaan siitä on mainittu, miten kasvit kirkuu tai soittaa. Mut ei mitään rumpuja, niin kuin joku sanoi. Toisilla on erilainen yhteys kasveihin. Mulla on eläimiin.
Kir-jois-sa. Käy säkin kurkkaamassa anna. fi, ja kristallipallo. T: nimim.Lily-Rose.
Yv:tä ei varmaan voi lähettää tuolla jos ei ole jäseneksi rekisteröitynyt
Niin siis sinne palstalle pitää luoda oma profiili ja kirjautua, jotta voi lähettää yksityisviestin. Mit se käy ihan hetkessä.
Täällä yksi josta tuntuu, että on syntynyt väärälle pallolle. Jo lapsena kysyin, että miksi mun piti syntyä. Ja sitä mietin yhä. välillä mietin, että oisko se vain tämä yhteiskunta kun on niin kylmä ja kova ja tuloskeskeinen, että oisko jossain toisessa maassa pehmeämmät ihmisläheisemmät arvot. Mä en kestä riitoja, sortoa!
Olen mielenkiinnolla seurannut ketjun kehittymistä alusta lähtien. Pidän itseäni vanhana sieluna, mutta en kuitenkaan niin vanhana, ettenkö joutuisi kiertoon vielä uudelleenkin valitettavasti. Kehittymistä on vielä sen verran paljon. Siksi en jaksanut heti vastailla.
Turun seudulta minäkin =)
Pidättekö muuten violetista väristä?
Osa ihmisistä on kotoisin joltain planeetalta, veriryhmä kertoo sen.
Ketkä julkisuuden henkilöt ois vanhoja sieluja?
Minulle kerran eräs täysin vieras ihminen sanoi, että olen vanha sielu, joka on elänyt monen monta elämää. Tiedä sitten. Sovin 'määritelmiin' kyllä, jos niihin on uskominen. Olen aina tuntenut itseni kaikissa porukoissa ulkopuoliseksi ja hyvin harvoin törmään ihmisiin, jotka olisivat samalla aaltopituudella. Joskus se vaivasi minua äärimmäisyyksiin saakka, nykyään olen alkanut tehdä rauhaa asian kanssa.
New Ageen en usko enää, vanha buddhalaisuus viehättää minua enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Pidättekö muuten violetista väristä?
Kyllä pidän, omistan yllättävän paljon violetteja vaatteitakin.
Lapsena huoneeseeni tulivat untani vartioimaan minusta kovasti huolestuneet tähtivanhempani. He miettivät, että olikohan väärin laittaa minut ihmisperheeseen kasvamaan, että jos vaikka ottaisivat minut takasiin, kun perhevalinta oli aika rankka. Päättivät kuitenkin, että voin jatkaa tehtävääni täällä. Sain lohtua tästä vierailusta. Myöhemmin tahdoin itse luovuttaa, mutta sitten sainkin taas voimia jatkaa tehtävääni maanpäällä.
Mistä te tiedätte, esim edellinen kommentoija, tehtävänne? Itse olen hieman hukassa sen suhteen. Tietysti minun pitää se itse saada selville, mutta mikä teitä on auttanut selvittämään sen, miksi olette täällä?
t. 114
Minun tehtäviäni on ollut kehittää vanhempiani ihmisinä aimo loikan verran. Puuttua uskonnolliseen väkivaltaan. Opettaa ihmisiä erottamaan totuus valheesta. Olemaan pelkäämättä. Antamaan jokaiselle yksilölle arvostusta. Ärsyttääkin. Poistaa rasismia. Suojella luontoa.
Mm. näin ja kyllä vain tiesin missioni. Unimaalimani tuo viestejä. Tunnen myös kuoleman läheisyyden ihan niinkuin elämisenkin. Olen ylittänyt rajan, tehnyt sopimuksia, tullut takaisin jne.
115.
"Yliluonnolliset" kokemukset ovat tuoneet vahvistusta.
115.