Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pyytänyt mieheltä jo useamman vuoden, että haluaisin

Vierailija
09.06.2017 |

lapsen. Meillä on jo lapsia ennestään. Nyt täytän kohta 42v, ja vieläkään se ei oikein miehellä sovi. Onko nyt pakko vain hyväksyä tämä asia ja hävittää lasten tavarat ja käydä laittamassa piuhat poikki itseltä? Vai voiko vielä odottaa jos se kävisikin? Asia on tosi raskas mulle.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä lapsia teillä on?

Vierailija
42/78 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 18v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroon ei tarvita toisen suostumusta.

Vierailija
44/78 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä erolla voittaa? Ilman lasta jää kuitenkin silläkin tavoin, ellei ole harvinaisuus ja saa lasta vielä vuosien päästä.

Vierailija
45/78 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä 40 iässä aika monelle naiselle, myös minulle tuli hetkellinen vauvakuume. Kahden vuoden päästä olin onnellinen, etten tehnyt. Nyt nautin siitä, kun lapset lähteneet pesästä ja saan paljon omaa aikaa.

Vierailija
46/78 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä 40 iässä aika monelle naiselle, myös minulle tuli hetkellinen vauvakuume. Kahden vuoden päästä olin onnellinen, etten tehnyt. Nyt nautin siitä, kun lapset lähteneet pesästä ja saan paljon omaa aikaa.

Hormonien joutsenlaulu.

Vierailija
47/78 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa iässä enää vauvaa! Hanki joku eläin jos haluat hoivata- se ei valvota öisin paria vuotta! Haloo,ajattele

nyt järkevästi! Entäpä jos lapsi olisikin vammainen,jaksatko ihan oikeasti hoitaa sekä häntä että jo

olemassa olevia lapsia? Jaksaako mies? Siinäpä jäisit yksinhuoltajaksi. Ei kannata toteuttaa tällaista mielihalua vain epärealistisen vauvakuumeen takia. 

Vierailija
48/78 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka huonokuntoisia kaikki tämän ikäiset ovat? Ei jakseta valvoa, eikä oikein mitään muutakaan. Ap

Vierailija
49/78 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eläimen hankinta ei ole ratkaisu, meillä on jo kolme lemmikkiä. Ap

Vierailija
50/78 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa miesten puolesta. Lapsia on tehty ensin yhdessä, mies ei haluaisi enää lisää, mutta rakastaa vaimoaan (toivottavasti) edelleen ja on vaikea sanoa suoraan vauvakuumeiselle ettei niitä enää lisää tahdo. Kurja juttu molemmille. Toki jos tuntuu ettei mies rakasta sinua enää, niin kyllähän se ero on ihan fiksu ratkaisu. Takuita vaan ei ole siitä, että löytyy seuraava mies joka lapsen haluaa. Vanhemmalla iällä myöskään yksin lapsen hankkiminen ei ole enää läpihuutojuttu.

Vierailija
51/78 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki hoituu ja kaikki muukin käytäntö, mutta väkisinkin tämä tilanne tekee tunnepuolelle vaikeuksia. Välittäminen ja rakastaminen ovat asioita, joita ei voi aipakottaa. Tuo tässä huolestuttaa myös. Ja kun on asia johon ei löydy rauhaa välillämme. Pitäisi vain olla puhumatta ja jatkaa niinkuin ennenkin. Ap

Vierailija
52/78 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla riitä ymmärtämystä miehesi mielipiteelle? Hän ei halua enää lapsia ja piste. Opettele nyt 

ajattelemaan tulevaisuutta ilman sitä vauvaa! Nauti helpottuneesta arjesta,paneudu olemassa olevien

lastesi hyvinvointiin, virittele uusi yhteys rakkaaseen(?) mieheesi. Elämän voi tehdä vaikeaksi ja raskaaksi

takertumalla johonkin päähänpinttymään- sinun tapauksessasi vauvaan. Nyt ohjaat ajatuksesi uusille

urille,hanki vaikka mukava harrastus,lue hyvää kirjallisuutta, elä!

Vierailija
53/78 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli aloitus 45-vuotiaasta,jolla oli kaksi pientä lasta,olisko ollut 5 ja 8.Hän sitten ihmetteli eronneena,että ei löydy uutta miestä.No ei kai kun on niin vanhana tehnyt lapset.Että jos ap:lla on tai miehellä on vähänkään eroaikeita,niin ei missään nimessä lapsia lisää! Vaikeuttaa elämää aikas paljon.Odottele lapsenlapsia ap!

Vierailija
54/78 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa just tuo ajatus, että kaikki hokevat arjen helpottuneen. Ei se ole totta. Vauva-aika oli helppoa ja ihanaa. Lisäksi enempi lämmittäisi jos joku sanoisi, että mulla on nämä lapset tässä ja he ovat pieniä ja tarvisevat mua. Ei yksinäisyys ja tyhjä koti ole motivoiva ajatus vauva-kuumeessa olevalle naiselle. Ap

Vierailija
55/78 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoipa sinulle mitä tahansa,haluat vain velloa tuossa "mutta kun minä haluan"-tunteessa! Sinullahan on ne lapset ja he tarvitsevat sinua- täysipäistä äitiä elämäänsä tässä ja nyt! En ymmärrä...  No teet elämäsi

vaikeaksi ihan itse, sääli vain miestäsi ja lapsiasi.

Vierailija
56/78 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopullinen olo on tämän takia joka tavoin. Olen pyytänyt etäisyyttä ja rauhaa miettiä asioita. Sekään ei käy. Ap

Vierailija
57/78 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedäthän sinä konstit Hmm mm.

Vierailija
58/78 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lähde epärehellisesti toimimaan, ei omatunto kestäisi. Ap

Vierailija
59/78 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä ap  tajua  että jos mies ei  halua lasta, sun pitää tehdä se jonkun toisen kanssa.Eli mies vaihtoon.

Rehellisesti sanoen en usko että susta oikeasti on äidiksi. Oisit hetipian täällä palstalla valittamassa yövalvomisista yms. Ei me jakseta lukea niistä sun  yhden virkkeen postauksia seuraavaa 20 vuotta.

Unohda koko asia.

Vierailija
60/78 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

42-vuotias ei tee enää lapsia. 42-vuotias rupee odottelemaan, että ne vanhemmat lapset kasvaa niin isoiks, että 42-vuotias voi alkaa elämään omaa elämäänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän