Mistä olet luopunut / joutunut luopumaan lapsen vuoksi?
Mistä olet luopunut / joutunut luopumaan lapsen vuoksi?
Kommentit (88)
Sain (vahinko)lapsen tosi nuorena, joten jouduin luopumaan paljosta. Vapaasta nuoruudesta.
Lapsi on ollut onneksi helppo eikä minulle tullut mitään suurempia jälkiä raskaudesta, mutta henkisesti on ollut vaikeaa hyväksyä, että elämäni meni näin.
Ehkä joskus vanhana pystyn sen hyväksymään, nyt olen vielä niin nuori etten voi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kroppa pilalla - kommentteja. Minulla on neljä lasta, eikä kroppani ole pilalla. Jos jokin onnettomuus tapahtui synnytyksessä, sen voi varmaan kirjata?
Näillä on yleensä omat elämäntavat syynä.
Jostain syystä timmeillä aktiiviurheilijoilla, ammattitanssijoilla ja vastaavilla ei koskaan mene kroppa pilalle lasten myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kroppa pilalla - kommentteja. Minulla on neljä lasta, eikä kroppani ole pilalla. Jos jokin onnettomuus tapahtui synnytyksessä, sen voi varmaan kirjata?
Jostain syystä timmeillä aktiiviurheilijoilla, ammattitanssijoilla ja vastaavilla ei koskaan mene kroppa pilalle lasten myötä.
Ja siinähän ei ole mitään väärää, että se kroppa ”menee pilalle”, mutta on vain valheellista syyttää siitä raskautta/äitiyttä, kun raskaus ja äitiys sitä ei tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä uraa ja kotia edistävillä ja ylläpitävillä äideillä ei ole kovin paljon aikaa ja jaksamista ammattitanssimiseen ja aktiiviurheiluun. Esimerkkisi on erärealistinen.
Joillain esimerkiksi vatsanahkan ja reisien arvet sekä repeämät yms. fyysiset vauriot "pilaavat" kehon ja henkilö voi ihan itse määritellä pilaantumisen sinun mielipiteestä riippumatta. Toisille kropan pysyvät muutokset voivat aiheuttaa tunnetta rumuudesta ja toisille fyysistä kipua. Lakkaa vähättelemästä muita.
Kroppa pilalla ja löysä vagina -kommentit kaikissa muodoissaan on 99,9% velatrolleilta, joilla ei ole mitään kokemusta raskaudesta tai äitiydestä eikä valitettavasti siitäkään, että kroppa ei olisi jo ennestään aivan pilalla. Miettikää nyt: yksinäinen lapseton nainen, joka päivystää kaikki päivät itseään ylistämässä anonyymipalstalla. Vaikka olisi aikaa ja mahdollisuuksia liikkua ihmisten ilmoilla, hän ei sitä tee, koska voi saada ihailua vain kaltaisiltaan palstatrolleilta kun kukaan ei hänen todellista tilaansa ole näkemässä. Täällä nämä velat ovat kaikki "tavallisia, sorjia nuoria naisia, joilla on kehittäviä harrastuksia, ihania rakastajia ja hienot urat", muttei siltikään muuta tekemistä kuin huudella "v i ttus on löysä" ja "olen niin täydellinen tosielämässäkin"
Vierailija kirjoitti:
Kroppa pilalla ja löysä vagina -kommentit kaikissa muodoissaan on 99,9% velatrolleilta, joilla ei ole mitään kokemusta raskaudesta tai äitiydestä eikä valitettavasti siitäkään, että kroppa ei olisi jo ennestään aivan pilalla. Miettikää nyt: yksinäinen lapseton nainen, joka päivystää kaikki päivät itseään ylistämässä anonyymipalstalla. Vaikka olisi aikaa ja mahdollisuuksia liikkua ihmisten ilmoilla, hän ei sitä tee, koska voi saada ihailua vain kaltaisiltaan palstatrolleilta kun kukaan ei hänen todellista tilaansa ole näkemässä. Täällä nämä velat ovat kaikki "tavallisia, sorjia nuoria naisia, joilla on kehittäviä harrastuksia, ihania rakastajia ja hienot urat", muttei siltikään muuta tekemistä kuin huudella "v i ttus on löysä" ja "olen niin täydellinen tosielämässäkin"
Älä hei jaksa. Velat saa olla mitä valitsee ja fyysisiä vauroita kärsineet saa kertoo kokemuksistaan. Kaikki meistä tietää et raskaus ja synnytys on rankkoja kokemuksii ja monesti elämä ei oo niiden jälkeen pelkkää ruusuilla tanssimist auringonpaisteen alla.