Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olet luopunut / joutunut luopumaan lapsen vuoksi?

Vierailija
09.06.2017 |

Mistä olet luopunut / joutunut luopumaan lapsen vuoksi?

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta tietenkin. Niinhän se diili menee.

Vierailija
2/88 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN MISTÄÄN TIETENKÄÄN!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun pitkistä yöunista, mutta nyt kun lapsi on jo vuoden, en oikeastaan mistään.

Vierailija
4/88 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään, päinvastoin olen vain saanut rakkautta ja kaikkea ihanaa ja tähtipölyä tilalle blaablaablaa.

Vierailija
5/88 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelusta kaukokohteisiin, koska lasta ei voi viedä kaikkialle, eikä rahat riitä viemään matkalle kahta ihmistä, ja muutenkin menee rahaa asumiseen, ruokaan ja vaatteisiin kahden edestä yhden sijasta, joten en voi tehdä valintaa asia luukussa ja syödä tonnikalaa päästäkseni kuukaudeksi Australiaan. Tai heittäytyäkseni projektitöihin.

Urakehityksestä. En voi muuttaa muutaman vuoden välein seuraavan työn perässä, joka veisi minua eteenpäin uralla.

Ehkä jos asuisin pääkaupunkiseudulla, pienellä alueella olisi enemmän uramahdollisuuksia.

Vierailija
6/88 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mistään, päinvastoin olen vain saanut rakkautta ja kaikkea ihanaa ja tähtipölyä tilalle blaablaablaa.

Miten se on sinulta pois jos joku on onnellinen ja tyytyväinen omiin valintoihinsa?

Vierailija
7/88 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakasta luovuin kokonaan, positiivinen asia.

Vierailija
8/88 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on sinulta pois jos joku on onnellinen ja tyytyväinen omiin valintoihinsa?

Sehän on pelkästään hyvä, arvelen vain että tuon kaltaisia kommentteja ja vakuutteluita ilmestyy tähän ketjuun iso liuta! Ei ole minulta pois toisten onni.

Vierailija
9/88 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole joutunut luopumaan mistään paitsi vapaudesta 24/7 ja itsekkyydestä.

Noista halusinkin luopua koska halusin/haluan ehdottomasti elää lapsiperhe-elämää vaikka en ole mikään muumimamma.

Vierailija
10/88 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta. Kun on köyhä niin ksikki raha menee lapsen tarpeisiin.

Vierailija
11/88 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja kunnianhoimoisesta urasta muutenkin koska en voi olla jatkuvasti tekemässä ylitöitä ja viikonloppuja.

Työn lisäksi tehtävistä opinnoista ja tutkimustyöstä myös samasta syystä, mun tarvii olla lasten saatavilla illalla ja viikonloppuna.

Politiikasta samasta syystä.

5

Vierailija
12/88 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on pelkästään hyvä, arvelen vain että tuon kaltaisia kommentteja ja vakuutteluita ilmestyy tähän ketjuun iso liuta! Ei ole minulta pois toisten onni.

Vakuutteluita? Ketjussahan kysytään sitä, eli miten vastaus kysymykseen on vakuuttelua?

Vierailija
13/88 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-hyvistä ja levollisista yöunista

-kauniista vartalosta

-rahankäytöstä, en enää voi ostaa sitä mitä itse haluan ja itselleni

-matkustelusta, enää ei ole varaa tehdä samanlaisia ihania matkoja kun aiemmin, eikä matkat ole yhtä rentouttavia

-omasta ajasta, omaa aikaa on kyllä vähän, mutta ei todellakaan enää saman verran kun ennen

-vapaudesta, en ole vapaa tekemään enää niinkuin hyvältä tuntuu

Vierailija
14/88 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehestä

Vierailija
15/88 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole joutunut luopumaan mistään paitsi vapaudesta 24/7 ja itsekkyydestä.

Noista halusinkin luopua koska halusin/haluan ehdottomasti elää lapsiperhe-elämää vaikka en ole mikään muumimamma.

Tuo itsekkyys on mielestäni aika kaksipiippuinen juttu. Esim sanotaan että kun on lapsia ei voi pistää kaikkea rahaa itseensä, mutta entä jos saa enemmän mielihyvää siitä että ostaa kaikkea lapsille kuin itselleen? Onko se silloin itsekästä vai ei?

Vierailija
16/88 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe luopuneeni mistään, toki olen valvonut öitä koliikkilapsen kanssa, ja ollut joskus muutoinkin väsynyt, mutta sehän kuuluu asiaan.

Olen saanut tytön ja pojan, vaikka mahdollisuus jäädä lapsettomaksi oli erittäin iso. Olen saanut vastarakkauden, olen kokenut suurinta luottamusta, lapsen luottamusta äitiinsä.

Sain lapseni nuorena, he ovat jo aikuisia, ja kaikki elämänvaiheet ovat olleet ihania.

Toki lasten saanti lisää huolta ja pelkoa, kun jotain rakastaa paljon, siinä mukana on hiukkanen menettämisen pelkoa.

Minulle mikään biletys, ulkomaanmatka tms. ei olisi korvannut tätä elämää äitinä. Ymmärrän toki, että joku näkee asian toisin.

Elämän jatkuu seuraavassa sukupolvessa, koko luomakunta sitä todistaa! Elollisen olennon yksi vahvimmista tarpeista on lisääntymisen tarve.

Vierailija
17/88 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä, hänhän oli saanut vain hyvää lapsista.

Vierailija
18/88 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä, hänhän oli saanut vain hyvää lapsista.

Aina joku sosiaalisesti rajoittunut sarkasmia ymmärtämätön pölähtää jostain sönkkäämään.

Vierailija
19/88 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on ihan parhaita ketjuja <3

Vierailija
20/88 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta raskaana, mutta ihanista kahvimukillisista luopuminen tuottaa tuskaa. Nykyään juon vain vajaan mukilli sen päivässä.

Synnytyksen jälkeenkään en siis saa vielä palata vanhoihin tapoihini, koska haluan imettää vähintään vuoden, ja ehkä vähän sen jälkeenkin.

Mutta kun imettäminen ei kai ole yhtä intensiivistä alusta loppuun, niin kysyisin teiltä saako kahvin juontia jossain vaiheessa lisätä ja minkä verran? Entä miten juominen pitäisi ajoittaa, jotta lapsi altistuisi mahdollisimman vähän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi