Palasin S24 treffeihin, samat naamat kuin viime kesänä.
Jopa samat kuvat suurimmalla osalla. Mikä saa treffailemaan teidät vuodesta toiseen? Ettekö löydä ketään, vai eikö teitä huolita? Vai oletteko edes tosissanne siellä?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Olethan sinäkin siellä taas. Vastaa itse omaan kysymykseesi.
Mua ei huolittu viime kesänä ja koitan taas tänä vuonna uudestaan, mutta olenkin mies. Naisillahan taas vientiä riittää, joten miten olette siellä vuodesta toiseen?
Just mun kaveri puhui tänään et oli käynyt kurkkaamassa ja samat naamat kuin viime kesänäkin. Hän ei nyt jaksa lähteä siihen rumbaan vaikka hyvälle miehelle olisi käyttöä ja hyvä nainen vastineeksi. Mieluummin ilman kuin huonon kanssa. Hän jättää nyt kohtalon huoleksi törmääkö koskaan hyvään ja hänelle sopivaan mieheen. Näin se elämä heittelee, höh.
Sinkkuuntuneet tai ylipäänsä kuka treffipalveluun turvautuu käyttää Tinderiä. Ehkä sii suurin syy.
Tuo treffipalsta on jäänyt ajasta jälkeen. Tinderi jyrännyt jo 2-3 vuotta niin ei suomi24 treffeihin montaa uutta profiilia ilmesty.
Naisena voin sanoa, että siellä on aina samat jätkät/äijät ku tsekkaan. Jotain jämäpaloja kai.. ei kelpaa. Haen seurani jostain muualta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo treffipalsta on jäänyt ajasta jälkeen. Tinderi jyrännyt jo 2-3 vuotta niin ei suomi24 treffeihin montaa uutta profiilia ilmesty.
Tinder on pikadeittailua seksiä tarvitsevalle enkä sen vuoksi ole sitä itse käyttänyt. Etsin parisuhdetta. - AP
Hauskaa, että joku muukin huomannut tämän! Aina samat naamat! Ja kun joku näistä miehistä on tullut vastaan Tinderissä, ajattelen vaan, että on se ihme kun kukaan ei tunnu kelpaavan ja vuodesta toiseen olet nettitreffeissä... itse olen nyt taas parisuhteessa. Onneksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on pikadeittailua seksiä tarvitsevalle enkä sen vuoksi ole sitä itse käyttänyt. Etsin parisuhdetta. - AP
Kummasti sieltä vaan moni tuttu on löytänyt parisuhteen. Käyttäjiä siellä on monenlaisia, ihan kuten suomi24:ssa. Jokainen määrittelee itse mitä etsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti sieltä vaan moni tuttu on löytänyt parisuhteen. Käyttäjiä siellä on monenlaisia, ihan kuten suomi24:ssa. Jokainen määrittelee itse mitä etsii.
Mun frendit käyttää pelkästään tuota Tinderiä, mutta hakevatkin pelkkää seksiä. Useimmat ovat parisuhteessa.
Suomi24 ongelma tuttu, samat tyypit hakkaavat copypastella vastauksiaan pakonomaisesti ja asia on helppo todeta ainakin naisena luomalla pari erilaista profiilia samanaikaisesti.
Tinderin ongelma on se että siellä parisuhdetta hakevat suomalaiset ovat facebook-juntteja ja muita somevässyköitä.
Parempi ilman todentotta. Tasokasta kumppaninvälitysfirmaa kaivattaisiin Suomeenkin mutta videoinnilla, livehaastatteluilla sekä ihmistuntemuksella ja "rekrytointitaidoilla" varustetulla oikealla henkilöstöllä.
Jätin vuosi sitten nettideitit. Miehet joko varattuja, alkoholisteja, vankeja ja psyk.dg:n omaavia.
Sinkku
Pitääkö Tinderissä olla omalla FB kuvalla naama näkyvissä profiilkuvassa ja omalla koko nimellä? Näkeekö kaikki FB.ssa jos olet tinderissä vai miten se toimii? Apua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei huolittu viime kesänä ja koitan taas tänä vuonna uudestaan, mutta olenkin mies. Naisillahan taas vientiä riittää, joten miten olette siellä vuodesta toiseen?
Ja mistä päättelit että naisilla vientiä riittää, kun kerran samat naiset ovat siellä edelleen? Sehän todistaa nimeomaan, että vientiä ei ole.
Eikä se, että sinua ei huolittu, johdu siitä että olet mies. Se johtuu siitä että sinä olet sinä. Et voi syyttä sukupuoltasi.
En osaa vastata Ap kysymyksessi, mutta et ole ihmetyksesi kanssa yksin. - Vallankaan kun oman havaintoni mukaan ainakin osa näistä samoista profileista pitää sisällään kuvauksen henkilöstä, josta synyy miellyttävä ja täyspäinen/ fiksun oloinen mielikuva henkilöstä. Sitten taas oma lukunsa ovat ne, joista ei ole mitään muuta kuin kuva, joa saa ainakin minut huokaisemaan, että toivottavasti kuvassa esiintyvä ja sen palvelimelle halunnut ovat yksi ja sama henkilö, eikä kuva ole jonkun muun, jolla haetaan, kenties lievimmässä tapauksessa vain huomiota.
Mitä itse katsoin S24-treffejä niin eipä naiset sen tasokkaammilta vaikuttaneet.
Jos "oman tasoista" ei löydy, olisiko tässä nyt kyse siitä ettei tajuta mikä tasoon eri sukupuolilla vaikuttaa?
Tulee mieleen yksi tuntemani nainen joka oli siellä, valitteli ettei löydy sopivaa miestä (pitkä, koulutettu, sosiaalinen, itsevarma jne eli oikein stereotyyppinen ysin/kympin mies).
Nainen itse: yli kolmekymppinen, koulutettu, hieman ylipainoinen, lyhythiuksinen, pari tatuointia, luonteeltaan "vahva nainen" ja feministi. Antaisin arvosanaksi kutosen.
Taitaa olla huijausta koko sivusto. Siellä on käyttäjiä joilla ikä pysyy vuodesta toiseen samana ja aina vaan haku päällä.
Ehkä samat naamat siellä vuodesta toiseen etsien jotain ja saahan sitä yrittää. Senpä vuoksi en itse enää käy kyseisellä sivulla, sillä viime vuoden puolella kokeilin pariinkin otteeseen, mutta miehenä lähes turhaa touhua. Sain 0 yhteydenottoa ja 0 vastausta 5:een aloitusviestiin. Oli vaan tavoitteena löytää joku järkevä nainen, jonka kanssa kirjoitella, mutta enpä onnistunut ja luovutin. Jos samalla olisi löytynyt jotain enemmän vielä, sekin käynyt oikein hyvin ;). Samoja henkilöitä pyörii Tinderissä kuten itsekin ja edelleen yhtä huonolla menestyksellä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mistä päättelit että naisilla vientiä riittää, kun kerran samat naiset ovat siellä edelleen? Sehän todistaa nimeomaan, että vientiä ei ole.
Eikä se, että sinua ei huolittu, johdu siitä että olet mies. Se johtuu siitä että sinä olet sinä. Et voi syyttä sukupuoltasi.
Naiset voivat olla liian nirsoja tai pettävät niin paljon ettei parisuhde onnistu.
Itse olen käyttänyt vuoden steroideja ja olen nyt kuin aivan eri mies kuin viime vuonna. Uskon, että minulla on tänä vuonna paremmat mahdollisuudet. Ainakin erotun kuvallani edukseni paremmin tänä vuonna.
- AP
Niin, ja kaikilla nettideiteillä on kaksi perusongelmaa.
1. Tämä:
http://blogs.sas.com/content/sastraining/files/2014/10/okc_rating_curve…
http://blogs.sas.com/content/sastraining/files/2014/10/okc_rating_curve…
2. Jokaisella deittisivustolla on seksiä hakevia miehiä jotka tyytyvät vähempään saadakseen helposti -> jokainen nainen saa viestejä itseään tasokkaammilta miehiltä jotka valehtelevat haluavansa suhteen, mutta todellisuudessa haluavat vain seksiä
Kun 7/10 nainen saa viestejä 8/10 ja 9/10 miehiltä, jotka hän kuvittelee seiskoiksi (kts. kohta1), eivät seiskan mies ja seiskan nainen kohtaa.
Ilmiö on helppo havaita. Naiset joita olen saanut livenä, antaisivat heti pakit netissä.