Palasin S24 treffeihin, samat naamat kuin viime kesänä.
Jopa samat kuvat suurimmalla osalla. Mikä saa treffailemaan teidät vuodesta toiseen? Ettekö löydä ketään, vai eikö teitä huolita? Vai oletteko edes tosissanne siellä?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olethan sinäkin siellä taas. Vastaa itse omaan kysymykseesi.
Mua ei huolittu viime kesänä ja koitan taas tänä vuonna uudestaan, mutta olenkin mies. Naisillahan taas vientiä riittää, joten miten olette siellä vuodesta toiseen?
Samat looserit siellä pyörii vuodesta toiseen - kuten sinäkin, miehissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole s24:ssä, mutta Tinderin osalta minä ainakin enemmän ihmettelen niitä, jotka lyhyin välein poistavat profiilinsa ja tulevat siellä vastaan uudestaan ja uudestaan. Mikä tässä on takana? Itse olen parin miehen kanssa mätsännyt pari kertaa, mutta kolmannella kerralla en kyllä enää viitsi painaa sydäntä.
Ööh, ovat tapailleet jotakuta ja sitten homma ei toiminutkaan?
Ovat tapailleet jotakuta viikon ja poistaneet tinderin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole s24:ssä, mutta Tinderin osalta minä ainakin enemmän ihmettelen niitä, jotka lyhyin välein poistavat profiilinsa ja tulevat siellä vastaan uudestaan ja uudestaan. Mikä tässä on takana? Itse olen parin miehen kanssa mätsännyt pari kertaa, mutta kolmannella kerralla en kyllä enää viitsi painaa sydäntä.
Minäkin harrastan tuota :-) Tulee enemmän vaihtoehtoja, toki myös samat naamat uudestaan, kuin jos vaan olisin käyttämättä.
Miksi haluat uusia naamoja, jos et ole kunnolla keskustellut niiden aiempienkaan mätsien kanssa?
Tinder profiili laskee naisen pisteitä miesten silmissä, S24 ei taas laske. S24 on normaali seuranhakupalvelu, Tinder taas seksinhakupaikka.
Vierailija kirjoitti:
Tinder profiili laskee naisen pisteitä miesten silmissä, S24 ei taas laske. S24 on normaali seuranhakupalvelu, Tinder taas seksinhakupaikka.
T. peräkammarin poika tai -tyttö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olethan sinäkin siellä taas. Vastaa itse omaan kysymykseesi.
Mua ei huolittu viime kesänä ja koitan taas tänä vuonna uudestaan, mutta olenkin mies. Naisillahan taas vientiä riittää, joten miten olette siellä vuodesta toiseen?
Samat looserit siellä pyörii vuodesta toiseen - kuten sinäkin, miehissäkin.
Mutta tänä vuonna tämä luuseri on ulkoisesti aivan eri miehen näköinen, varmasti saan enemmän kontakteja. Naisten tavoittaminen on se ongelma kun ei saa vastauksia viesteihin.
Kai se on semmoinen seuranhaun kaatopaikka.
"Minä tein jotain ja huomasin, että moni muukin teki niin. Kyllä ne muut on tyhmiä. Minulla on meriselitys sille miksi se, että minä tein niin ei ole tyhmää. Minä olen niin viisas ja muut tyhmiä."
Itse olen hämmästellyt myös tuota vuosikausia suomi24/treffisaitilla viihtyviä. Itsekin sinne tein profiilin joku vuosi sitten ja aikani sitä seurattuani lähetin kaikille, joiden profiilit olivat aktiivisina, mutta jo hyvän tovin siellä olleita niin viestin. Osa vastasi ihan asiallisesti, jokunen blokkasi minut heti ja osa ei vastannut mitään. Tästä päättelin osalle tuon olevan jonkun sortin elämäntapa, ollaan tyrkyllä, mutta sitten kuitenkaan ei haluta tehdä ratkaisevaa päätöstä. Odotetaan sitä yhtä ja ainoata oikeaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo treffipalsta on jäänyt ajasta jälkeen. Tinderi jyrännyt jo 2-3 vuotta niin ei suomi24 treffeihin montaa uutta profiilia ilmesty.
Tinder on pikadeittailua seksiä tarvitsevalle enkä sen vuoksi ole sitä itse käyttänyt. Etsin parisuhdetta. - AP
Itse etsin tinderistä parisuhdetta vain ja löysin. Kaikki siellä olevat tuttavani miehestä naiseen etsivät vain parisuhdetta, joten eläpä yleistä.
siinä paikassa on lähinnä vankilaporukkaa. istuvat varmaan samaa tuomiota edelleen eivätkä ole voineet tehdä muutoksia profiileihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. peräkammarin poika tai -tyttö
Olen mies ja kyllä se suoli24-profiili laskee pisteitä minun silmissä eikä tinderi. Kannattaa poimia ne laadukkaat tapaukset tinderistä eikä mitään siiderivalaita tms.
Ei kukaan laatumies halua tindereihin tai suomi24treffeiihin koska siellä sinua kohdellaan samanlailla kun kaikkia luusereita.
Terv, työssäkäyvä ja uhreilullinen kilttimies.
Ja suht varakaskin.
Olen kokeillut kumpaakin yli puoli vuotta ja 99% pelkkää paskaa naisten osalta. Sanokaa mitä sanotte mutta olette väärässä tässä asiassa jos muuta väitätte.
Miehen ei kannata noihin treffipalstoihin uhrata sekuntiaakaan. Siellä on jollain läskeillä, tylsillä, yh-mammoillakin sellaiset vaatimukset miehelle ja hänen ulkonäölleen, että huh huh. Omasta mielestään ovat lähes missejä. Tavallinen mies löytää sata kertaa parempaa seuraa ravintoloista.
Tinder on pervoille tarkoitettu paikka. Et voi löytää kunnon puolisoa vain kuvia katsomalla. Siksi S24 on tietenkin parempi kun parisuhdetta haetaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten pitäisi tehdä jos ei löydä ketään?
t:mies
Se, mitä pitäisi tehdä joka tapauksessa: pyrkiä elämään mahdollisimman onnellista elämää. Itse huomasin aika nopeasti, että nettideittien kautta en tule ikinä löytämään ketään, joten poistin profiilini ja vaikka seuraa kaipasinkin niin tein niitä asioita, mitkä minulle tuottavat hyvää mieltä; matkustelin, harrastin, ulkoilin koirien kanssa jne. Aikoinaan se mieskin sitten löytyi ihan muuta kautta kuin netistä. Sieltä häntä en olisi edes voinut löytää, koska hänellä ei koskaan ole ollut nettiprofiilia.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on todennäköisesti takana niinkin yksinkertainen asia kuin tapailu tai seurustelu jonkun kanssa. Sen päätyttyä tyyppi on palannut takaisin Tinderiin. Itsekin olin tällainen epäilyttävä profiilinpoistaja ja tuplamätsääjä - tuo tupla-match on muuten nykyinen avomieheni.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät, että naisella on profiili Tinderissä, ellet itse ole siellä? Ja miksi olet siellä, jos siellä on vain naisia, joiden "pisteet" eivät riitä sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on todennäköisesti takana niinkin yksinkertainen asia kuin tapailu tai seurustelu jonkun kanssa. Sen päätyttyä tyyppi on palannut takaisin Tinderiin. Itsekin olin tällainen epäilyttävä profiilinpoistaja ja tuplamätsääjä - tuo tupla-match on muuten nykyinen avomieheni.
Tarkoitan näitä, jotka tulevat vastaan parin viikon tai kuukauden välein. Ihan oikeastiko te seurustelette tällaisia aikoja ja poistatte tällaisten suhteiden takia tinderin kokonaan toistuvasti? En tarkoita niitä profiileja, jotka tulevat uudestaan vastaan ehkä kerran vuodessa. En minä ainakaan poistaisi tinderiä kokonaan parien treffien perusteella, koska samallahan menettäisin kokonaan jo syntyneet mätsit.
Minäkin harrastan tuota :-) Tulee enemmän vaihtoehtoja, toki myös samat naamat uudestaan, kuin jos vaan olisin käyttämättä.