Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palasin S24 treffeihin, samat naamat kuin viime kesänä.

Kesäheilalleni hei
07.06.2017 |

Jopa samat kuvat suurimmalla osalla. Mikä saa treffailemaan teidät vuodesta toiseen? Ettekö löydä ketään, vai eikö teitä huolita? Vai oletteko edes tosissanne siellä?

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena voin sanoa, että siellä on aina samat jätkät/äijät ku tsekkaan. Jotain jämäpaloja kai.. ei kelpaa. Haen seurani jostain muualta.

Ohis, mutta oikeiden ihmisten kutsuminen jämäpaloiksi on oksettavaa käytöstä.

Vierailija
22/105 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Niin, ja kaikilla nettideiteillä on kaksi perusongelmaa.

1. Tämä:

http://blogs.sas.com/content/sastraining/files/2014/10/okc_rating_curve…

2. Jokaisella deittisivustolla on seksiä hakevia miehiä jotka tyytyvät vähempään saadakseen helposti -> jokainen nainen saa viestejä itseään tasokkaammilta miehiltä jotka valehtelevat haluavansa suhteen, mutta todellisuudessa haluavat vain seksiä

Kun 7/10 nainen saa viestejä 8/10 ja 9/10 miehiltä, jotka hän kuvittelee seiskoiksi (kts. kohta1), eivät seiskan mies ja seiskan nainen kohtaa.

Ilmiö on helppo havaita. Naiset joita olen saanut livenä, antaisivat heti pakit netissä.

Eli totta se on, naiset jahtaavat sitä 1% miehistä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan vieläkin kun todella -alkuun- mielenkiintoinen tyyppi alkoi laittaa viestiä ja alku oli asiallinen, kunnes puheet kääntyi siihen että mitä mieltä olen jos harrastettaisiin seksiä äitini nähden xD Juu ei kiitos. Toinen kysyi että tykkäänkö käyttää aikuisten vaippoja öisin ja olisinko halukas hänen kanssaan viettämään yön vaipoissa :'D Olin pudota tuolilta ja piti lukea kysymys kolmesti. Tyyppi oli aivan tosissaan.

Kolmas oli kuvaton profiili. Keskustelu asiallista ja kun pyysin kuvan sähköpostiini niin sain kuvan: kikkelistä. Totesin et paha mennä sanomaan tuleeko jutusta mitään pelkän kikkelikuvan perusteella xD

Joten aika lyhyeen loppui meikän seuranhaku S24stä :D

Nyksän löysin sitten lankoni saunasta :)

Vierailija
24/105 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu E-Kontaktissa. Ainakin omassa ikäluokassani ja asuinalueellani samat mammat vuodesta toiseen eikä yksikään vastaa yhteydenottoihin.

Vierailija
25/105 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Niin, ja kaikilla nettideiteillä on kaksi perusongelmaa.

1. Tämä:

2. Jokaisella deittisivustolla on seksiä hakevia miehiä jotka tyytyvät vähempään saadakseen helposti -> jokainen nainen saa viestejä itseään tasokkaammilta miehiltä jotka valehtelevat haluavansa suhteen, mutta todellisuudessa haluavat vain seksiä

Kun 7/10 nainen saa viestejä 8/10 ja 9/10 miehiltä, jotka hän kuvittelee seiskoiksi (kts. kohta1), eivät seiskan mies ja seiskan nainen kohtaa.

Ilmiö on helppo havaita. Naiset joita olen saanut livenä, antaisivat heti pakit netissä.

Boldattu pätee myös miehiin. Tämä johtuu varmaankin kohdallani iästä, olen siis 40, ja suurin osa ihan minkä näköisistä vain miehistä tuntuu ensisijassa tekevän kuten täällä väitetään, etsivän itseään nuorempia. Epäsiistit ja omituiset miehet ikäluokassani kyllä lähestyvät, mutta oletan, että mies kykenee esim. normaaliin kanssakäymiseen ja käy suihkussa, joten vähiin käy.

Vika on tuskin naamassani, kun netin ulkopuolella on lähestytty hiljattain treffimielessä arkena ja selvinpäin tuntemattoman komistuksen taholta, ja ulos lähtiessäni saan seuraa erittäin helposti. Nuoremmat miehet ovat epäilemättä seksi mielessä liikenteessä, oman ikäiset vakavammin  (myös, etsivät varmaan seksiä usein hekin). 

Olen tahattomasti lapseton ja uusioperhekokeiluihin väsynyt. Kokeilin siis avioeron jälkeen kahteenkin kertaan uusperhettä, enää en siihen rumbaan lähde. Avioerosta on jo 6 vuotta.

Olisin siis niitä ikinaamoja, jos olisin ylipäätään deittisivuilla. En ole, elän yksin ja näen satunnaisesti fwb-miestä myös seksin merkeissä, muuten olemme ihan kavereita. 

Alun perin en halunnut tällaista, vaan uuden parisuhteen. Kun sellaista ei löydy, niin olen tottunut nykyiseen elämäntilanteeseen ja oppinut pitämään siitä. En edes etsi enää mitään. 

Disclaimer nirsoushuutelijoille: viimeisin ihastukseni oli lyhyt, hieman pyöreä ja kaljuuntuva itseäni vähemmän koulutettu mies, jolla ei ole isoja tuloja tai isoa munaa. Emme sopineet muista syistä yhteen, hyvä mies jollekulle toiselle. 

Vierailija
26/105 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 (n40) korjaa. Ihan minkä vaan ikäisistä, ei näköisistä, miehistä valtaosa etsii itseään nuorempia. Itse en etsi esim. 15 vuotta itseäni vanhempaa, ellei kyseessä ole joku poikkeustapaus, ja heitä ei ole tullut vastaan. Ulkonäkö (=iän näkyminen) ei ole ongelma, vaan turhan pappaantunut elämäntyyli. 

Vierailija
27/105 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut deitti.netissä. Samat naamat vuodesta toiseen. 

Tulee mieleen että onko jotain hulluja joiden pakastimet hiljalleen täyttyy epäonnisista vastaajista.

M

Vierailija
28/105 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten pitäisi tehdä jos ei löydä ketään?

t:mies

Vierailija
29/105 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä samat naamat tuntuvat olevan palvelusta riippumatta vuodesta toiseen. En usko että näistä kukaan edes tosissaan hakee mitään vaan kaikki odottavat että se unelmatapaus ottaa joskus yhteyttä. Valitettavasti moni hukkaa tilaisuutensa (niin kuin minäkin) odotellessa jotain jota ei koskaan tule nenän eteen. Pitäisi nähdä vaivaa käydä ihan perussuomitanttojen kanssa treffeillä eikä hylätä jokaista huomiota herättämätöntä profiilia.

Vierailija
30/105 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pistäydyn noilla deittisivuilla n. 2v välein ja usein on sama tyyppi ottanut yhteyttä samalla viestillä ja samalla kuvalla. Kieltämättä karmivaa. Kirjoittelen mielenkiintoisille tyypeille, eivät vastaa. Saan epämääräisiä viestejä, jos en vastaa niin kohta haukutaan huoraksi ja kirjoitellaan väkivaltafantasioita. Vielä karmivampaa.

En ole facebookissa niin ymmärtääkseni en voi tinderiä käyttää. Livenä ei kukaan ole tullut juttelemaan, ikinä. Itse tykkään jutustella tuntemattomienkin kanssa mutta vastakaikua ei ole tullut. Mitä voin enää tehdä, en haluaisi olla koko elämääni yksin?

-ikisinkku 29v, (kyllä, olen laihduttanut ja urheilen aktiivisesti)

Vierailija
31/105 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ei kaikille hyvillekään tyypeille löydy puolisoa tuosta vain, olen tavannut laillani monta vuotta sinkkuna olleita fiksuja ja kivoja miehiä joille oli käynyt kuten minulle, ei ihastusta keneenkään. EI toisiimmekaan, valitettavasti. Itse en edes jaksa etsiä, mutta en ymmärrä tätä "kaikki pitkään deittailleet ovat kurjia jämiä" -ajattelua. Miten olisi, että ne pisimpään yksin olleet ovat vaikka vain harvemman makuun tai harvemmin innostuvia, eivätkä ota ketä vain, joka vastaan tulee? 

Ylempänä vastannut n40

Vierailija
32/105 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Mitä itse katsoin S24-treffejä niin eipä naiset sen tasokkaammilta vaikuttaneet.

Jos "oman tasoista" ei löydy, olisiko tässä nyt kyse siitä ettei tajuta mikä tasoon eri sukupuolilla vaikuttaa?

Tulee mieleen yksi tuntemani nainen joka oli siellä, valitteli ettei löydy sopivaa miestä (pitkä, koulutettu, sosiaalinen, itsevarma jne eli oikein stereotyyppinen ysin/kympin mies).

Nainen itse: yli kolmekymppinen, koulutettu, hieman ylipainoinen, lyhythiuksinen, pari tatuointia, luonteeltaan "vahva nainen" ja feministi. Antaisin arvosanaksi kutosen.

Joo toi on kyllä paha että on feministi, eli kannattaa tasa-arvoa. Kyllä naisen nyt pitäisi sentään ymmärtää että hän on tyhmempi ja huonompi kun mies, sitten vois olla 7.

Vierailija
33/105 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ei kaikille hyvillekään tyypeille löydy puolisoa tuosta vain, olen tavannut laillani monta vuotta sinkkuna olleita fiksuja ja kivoja miehiä joille oli käynyt kuten minulle, ei ihastusta keneenkään. EI toisiimmekaan, valitettavasti. Itse en edes jaksa etsiä, mutta en ymmärrä tätä "kaikki pitkään deittailleet ovat kurjia jämiä" -ajattelua. Miten olisi, että ne pisimpään yksin olleet ovat vaikka vain harvemman makuun tai harvemmin innostuvia, eivätkä ota ketä vain, joka vastaan tulee? 

Ylempänä vastannut n40

Mikäköhän tässäkin oli alapeukun arvoista. :D

Vierailija
34/105 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö Tinderissä olla omalla FB kuvalla naama näkyvissä profiilkuvassa ja omalla koko nimellä? Näkeekö kaikki FB.ssa jos olet tinderissä vai miten se toimii? Apua!

Tinder ottaa käyttöösi fb:sta vain nimesi ja ikäsi sekä viimeksi käyttämäsi profiilikuvasi. Kuvat voit sitten vaihtaa kamerasi rullasta miksi haluat, vaikka pelkkiä maisema-, koira- tai prätkäkuvia :-)

Perus facebookissasi ei näy mitenkään että käytät Tinderiä. Omissa asetuksissasi toki näkyy että sinulla on linkki Tinderiin, koska annat sille luvan käyttää tietojasi ladatessasi applikaation. Sen voi katkaista kun/jos et käytä Tinderiä. Samoin Tinder näyttää, jos teillä on yhteisiä ystäviä tai tykkäämisen kohteita fb:ssa.

Vierailija
35/105 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä  pitäisi olla omalla nimellä (etunimi) ja kuvat valitaan omasta fb-profiilista. Siellä sai myös valita, että haluaako, että tinder näyttää yhteiset kaverit vai ei. Sinä et näy Facebookissa kavereillesi, jos kirjaudut tinderiin, eli he eivät saa tietää.  Itse tein feikkiprofiilin facebookiin toisella nimelläni ja sillä menin tinderiin, niin ei tarvinnut käyttää oikeaa etunimeäni. Se toimi kans.

Vierailija
36/105 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuuntuneet tai ylipäänsä kuka treffipalveluun turvautuu käyttää Tinderiä. Ehkä sii suurin syy.

Ei mitään järkeä käyttää rumana miehenä tinderiä. Nettideitissäkin on vaikeaa, mutta siinä pääsee ainakin kirjoittamaan pidemmin

Vierailija
37/105 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olethan sinäkin siellä taas. Vastaa itse omaan kysymykseesi.

Mua ei huolittu viime kesänä ja koitan taas tänä vuonna uudestaan, mutta olenkin mies. Naisillahan taas vientiä riittää, joten miten olette siellä vuodesta toiseen?

Ja mistä päättelit että naisilla vientiä riittää, kun kerran samat naiset ovat siellä edelleen? Sehän todistaa nimeomaan, että vientiä ei ole.

Eikä se, että sinua ei huolittu, johdu siitä että olet mies. Se johtuu siitä että sinä olet sinä. Et voi syyttä sukupuoltasi.

Naiset voivat olla liian nirsoja tai pettävät niin paljon ettei parisuhde onnistu.

Itse olen käyttänyt vuoden steroideja ja olen nyt kuin aivan eri mies kuin viime vuonna. Uskon, että minulla on tänä vuonna paremmat mahdollisuudet. Ainakin erotun kuvallani edukseni paremmin tänä vuonna.

- AP

Miksi näin paljon alapeukkuja? - AP

Vierailija
38/105 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olethan sinäkin siellä taas. Vastaa itse omaan kysymykseesi.

Mua ei huolittu viime kesänä ja koitan taas tänä vuonna uudestaan, mutta olenkin mies. Naisillahan taas vientiä riittää, joten miten olette siellä vuodesta toiseen?

Ja mistä päättelit että naisilla vientiä riittää, kun kerran samat naiset ovat siellä edelleen? Sehän todistaa nimeomaan, että vientiä ei ole.

Eikä se, että sinua ei huolittu, johdu siitä että olet mies. Se johtuu siitä että sinä olet sinä. Et voi syyttä sukupuoltasi.

Naiset voivat olla liian nirsoja tai pettävät niin paljon ettei parisuhde onnistu.

Itse olen käyttänyt vuoden steroideja ja olen nyt kuin aivan eri mies kuin viime vuonna. Uskon, että minulla on tänä vuonna paremmat mahdollisuudet. Ainakin erotun kuvallani edukseni paremmin tänä vuonna.

- AP

Miksi näin paljon alapeukkuja? - AP

Alapeukutin itse tuon boldatun vuoksi. Ihan kuin naisilla ei voisi olla, kuten miehelläkin, ihan vain huonoa säkää tai sopimattomia ihmisiä, jotka tulevat vastaan. Nirsous ja pettäminen ovat säälittävä yritys kääntää asia niin, että nimenomaan kaikki naiset olisivat viallisia, jos miestä ei löydy.  

Vierailija
39/105 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole s24:ssä, mutta Tinderin osalta minä ainakin enemmän ihmettelen niitä, jotka lyhyin välein poistavat profiilinsa ja tulevat siellä vastaan uudestaan ja uudestaan. Mikä tässä on takana? Itse olen parin miehen kanssa mätsännyt pari kertaa, mutta kolmannella kerralla en kyllä enää viitsi painaa sydäntä.

Vierailija
40/105 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole s24:ssä, mutta Tinderin osalta minä ainakin enemmän ihmettelen niitä, jotka lyhyin välein poistavat profiilinsa ja tulevat siellä vastaan uudestaan ja uudestaan. Mikä tässä on takana? Itse olen parin miehen kanssa mätsännyt pari kertaa, mutta kolmannella kerralla en kyllä enää viitsi painaa sydäntä.

Ööh, ovat tapailleet jotakuta ja sitten homma ei toiminutkaan?