Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palasin S24 treffeihin, samat naamat kuin viime kesänä.

Kesäheilalleni hei
07.06.2017 |

Jopa samat kuvat suurimmalla osalla. Mikä saa treffailemaan teidät vuodesta toiseen? Ettekö löydä ketään, vai eikö teitä huolita? Vai oletteko edes tosissanne siellä?

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nro 66, millaset on nopeet lasit?

Haa, no ne ovat sellaiset suomimiehen perusaurinkolasit jostain marketin telineestä. Sporttimalliset ja järjestään kasvoihin liian pienet :D

Nr. 66

Vierailija
82/105 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia nämä kopioviestit ovat?

Hei, olen 180/80/20 mies Hikipellosta. Osaan puhua ja pussata ja olen komeaksi kehuttu ja myös intohimoinen. Harrastan kuntosalia, mökkeilyä ja autojen rassausta. Laita ihmeessä viestiä jos kiinnostaaxxx-xxxxxxx. Pera.

Aa,okei. Eli puhuvat itsestään ja antavat numeronsa – ilmeisesti noissa huonommissa palveluissa on viestimääräkin rajoitettu. Hyvä että kysyin, koska itselleni ei olisi tullut tuollainen lähestyminen edes mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuolla sivustolla ole muuta kuin huumoriarvoa. Katsoin läpi alueeni (TOP 5 kaupunki Suomessa) naiset, joilla oli kuvallinen ilmoitus, eikä siellä ollut ainuttakaan, jolle haluaisin laittaa viestiä. Muodottomia punkeroita, vauvakuumeisia lähihoitajia, sairaseläkeläisiä, ihmisarkoja eläinerakkoja ynnä muita. Keskimääräinen taso jää valovuosia Tinderistä tai vaikka Ok Cupidista.

Vierailija
84/105 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan laatumies halua tindereihin tai suomi24treffeiihin koska siellä sinua kohdellaan samanlailla kun kaikkia luusereita.

Terv, työssäkäyvä ja uhreilullinen kilttimies.

Ja suht varakaskin.

Olen kokeillut kumpaakin yli puoli vuotta ja 99% pelkkää paskaa naisten osalta. Sanokaa mitä sanotte mutta olette väärässä tässä asiassa jos muuta väitätte.

Minä pidän itseäni ihan laatumiehenä ja livenä tulee naisia juttelemaan aina kun olen viihteellä, mutta pidän silti myös deittiprofiilia. Mitäs se haittaa sitten, että kummastako merestä se lopullinen saalis löytyy? Ne eivät sulje toisiaan pois, mutta kummaltakin puolelta löytyy niitä jotka eivät ole saatavilla siellä toisella puolella.

Vierailija
85/105 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin vuosi sitten nettideitit. Miehet joko varattuja, alkoholisteja, vankeja ja psyk.dg:n omaavia. 

Sinkku

En ole mitään noista. Kumman vähän kuitenkin löytyi vientiä netissä tai baarissa. Eli ihan turhaan te naiset lässytätte ettei kunnon miehiä löydy. Sitten kun löytyy niin ei se kuitenkaan kelpaa.

Ulkomailla sitten naiset laittoivat kunnon tarjoukset pöytään eli sitä nuorta ja kaunistakin minulle tarjottiin. Seurustelenkin nykyisin todella mukavan ulkomaalaisen tytön kanssa.

Vierailija
86/105 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätin vuosi sitten nettideitit. Miehet joko varattuja, alkoholisteja, vankeja ja psyk.dg:n omaavia. 

Sinkku

En ole mitään noista. Kumman vähän kuitenkin löytyi vientiä netissä tai baarissa. Eli ihan turhaan te naiset lässytätte ettei kunnon miehiä löydy. Sitten kun löytyy niin ei se kuitenkaan kelpaa.

Ulkomailla sitten naiset laittoivat kunnon tarjoukset pöytään eli sitä nuorta ja kaunistakin minulle tarjottiin. Seurustelenkin nykyisin todella mukavan ulkomaalaisen tytön kanssa.

Odotinkin, milloin saamme kaltaisesi avautumisen.

Vierailija
87/105 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin joskus viitisen vuotta sitten S24 deitissä. Kävin treffeillä varmaan 40 miehen kanssa, ja ehkä viisi jäi kavereiksi. Siis tutustuttiin ja viihdyttiin ystävinä toistemme seurassa, mutta aineksia sen enempään ei ollut. Edelleen saatetaan satunnaisesti pitää yhteyttä viestein, siis kaveripohjalta, osa on facebook-kavereita jne. Sen takia tiedän mitä heille suunnilleen kuuluu nykyään. Kaikki nämä kavereiksi jääneet on edelleen siellä nettideitissä ja sinkkuja. Itse olen parisuhteessa ollut jo useamman vuoden eli tietenkään en enää siellä nettideitissä ole. 

Mutta jos mietin näitä viittä, kenen tilanteen tiedän, niin ei heissä mitään isoa konkreettista vikaa ole. Kaikki on töissä, suht terveitä, on ystäviä ja harrastuksia ja jotain koulutustakin. Päällisinpuolin ihan ok. Ihan kivan näköisiä mielestäni, kaikki yli 175 pitkiäkin. He sanovat itse, että eivät ole lopulta kelvanneet kellekään naiselle, että naiset ei halua tavata enää muutamien treffien jälkeen uudelleen, tai nainen jättää ehkä kuukauden seurustelun jälkeen. Mietin, että mikä vika heissä sitten on. Sanoisin, että heitä yhdistää jonkinlainen huono itsetunto. Ei varsinaisia reppanoita kuitenkaan, mutta ehkä sellaisia, jotka ei ole kovin taitavia naisten kanssa. 

Vierailija
88/105 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ymmärrä, että kyse on elämäntavasta ja harrastuksesta.

Ei haluta sitoutua, vaan haetaan jännitystä ja kutkutusta elämään.

Kalastellaan hyvää kalaa ja tärppääminen on lottovoitto. Siihen ei kuitenkaan jäädä kiinni, vaan etsitään yhä isompaa kalaa.

Vierailija
89/105 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://adf.ly/1mscoL tuosta hakekaa treffeille😉

SPAM!!

Vierailija
90/105 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kertoa oma kokemus suomi24 treffeistä. Kun nyt sinne tehtyäni profiilin ja 2kk siellä oltuani, aloin selvittämään mikä meno siellä on ja törmäsin tähän ketjuu.

Näihin esimerkkeihin, mitä täällä on kerrottu, niin olen loistotyyppi.

Aluksi katselin profiileja kirjautumatta katsoin millainen on tarjonta, ja lopulta tein profiilin kuvan kera, jossa esittelin itseni ja kerron mitä haen. En odottanut, että kukaan ottaisi yhteyttä minuun, niin otin näihin muutamaan mielenkiintoa herättäneeseen naiseen jonka ihannekumppanin kriteerit täytin.

Kerroin että miksi häneen olin yhteyttä ottanut ja mikä hänessä oli viehättänyt profiilin perusteella.

Katsoin tarkkaan naisen ihannekumppani toiveet ja jos poikkesin vähänkään, niin jätin ottamatta yhteyttä.

Kaiken kaikkiaan 6 naiselle olen viestiä laittanut 2kk aikana ja kukaan ei ole vastannut.

Profiiliani on katseltu 38kertaa ja minua on lähestynyt 2 naista jollain flirtillä. Ja nämä 2 naista poikkesivat ihannekumppani kriteereistäni ihan täysin.

Ja kyllä olen tälläinen maalainen joka rassaa autoja. Mutta en omista nopeitalaseja :)

Vierailija
91/105 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lähinnä surkuhupaisaa, että naisten mielestä miehen tulee kirjoittaa jokaiselle lähestymälleen naiselle uusi, pitkä (väh. pari sivua) ja kohdistettu viesti, sillä onhan hänkin (nainen) uniikki ja parisuhteen eteen pitää olla valmis vaikka millaisiin uhrauksiin. Kuitenkin naiset hylkäävät näitä sydänverellä kirjoitettuja viestejä antamalla pakit yhden tai kahden lauseen viestillä tai jättämällä vastaamatta. Mitenhän kauan naiset jaksaisivat itse vastaavassa tilanteessa kirjoitella näitä pitkiä viestejä ilman copypastea, jos osat olisivat toisin päin?

Itse olen luopunut nettideiteistä ja vastaavista sovelluksista, koska tavismiehen mahdollisuudet ovat siellä niin heikot. En viitsi olla naisten pilkan kohteena kyseisissä palveluissa. Uusi puoliso tulee vastaan oikeassa elämässä tai muissa somekanavissa.

Vierailija
92/105 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäpä kerron miksi mukavia miehiä ei löydy nettitreffeiltä.

Sanon heti suoraan etten ole se prinssi. Pituutta 173cm, urheilullinen vaan enemmän hoikka kuin lihaksikas. Koulutettu mutta ei isotuloinen. Plussana: keskustelutaitoinen, huumorintajuinen, introvertti mutta sosiaalinen, luotettava.

Pärjään livenä hyvin. Kolme suhdetta takana. Ulkonäöltään seurustelukumppanini olivat hyvin erilaisia, minusta kaikki ihania. Pinnallisempien mielestä yksi oli harmaa pullero, yksi naapurintyttömäinen tavis, yksi aivan tyrmäävä 178cm 10 cm koroissa keimaileva kaunotar.

Netissä huomasin että valttia on pituus, raamikkuus ja kasvojen miehekkyys. En ikävä kyllä ole pitkä ("olen pitkä, olethan sinäkin"/"tykkään pitkistä miehistä (wink)"/"sinä PITKÄ mies"/muut vakilauseet S24:ssa), raamikas enkä se mies isolla M-kirjaimella.

Tipuin melko suositusta miehestä jämäsarjaan. Ainoa mikä auttoi, oli koulutus. Olisin käynyt parillekin naiselle jotka eivät osanneet kertoa itsestään kuin akateemisuuden, eikä toiveistaan kuin akateemisuuden. Jotain muutakin pitäisi olla, olen pahoillani.

Yritin parhaani mukaan välttää pinnallisuutta, lähetin viestiä kuvattomillekin. Sain kyllä paritkin treffit, lopulta, mutta kävi ilmi että naiset olivat sellaisia jotka eivät muita löytäneet - syystä. Tosiaan, pelkkä akateemisuus ei riitä. Ne muut? Elämänhallinnan pitäisi olla edes jotenkin kunnossa. Mt-ongelmat, yksinhuoltajuus yhdistettunä kunnottomaan exään, täysin liikkumattomasta elämäntavasta ja mässäilystä kertova olemus...suhteesta ei tulisi mitään. Jos olisin vaatinut liikunnallisuutta, koska olen itsekin liikunnallinen, 0 viestiä. Liikunnallinen nainen -> "olethan pitkä ja mieluusti raamikas".

Ehkä naisilla ON epärealistinen käsitys ulkonäöstä, aivan kuten aikaisemmassa viestissä todettiin (OKCupid)...? Kaikki tuntuvat sanovan ihan samaa: "en pitänyt miestä komeana, mutta sitten tutustuimme ja...". Ja niinhän se onkin, exänikin sanoi pitävänsä lähinnä pitkistä miehistä, kunnes... ;)

Tulin siihen lopputulokseen että S24 ja Tinder sopivat miehelle jonka ykkösvaltti on ulkonäkö. Netti on kuin karkkikauppa. Tuo sopisi mutta jatkan etsimistä, ehkä jostain löytyy koulutettu ja sivistynyt mies komeampana versiona.

No, minäkin jatkoin etsimistä livenä ja löysin rakkaani muista ympyröistä. Perinteen mukaisesti nainen on meillä pidempi ja myös paremmin tienaava :D

Vierailija
93/105 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On lähinnä surkuhupaisaa, että naisten mielestä miehen tulee kirjoittaa jokaiselle lähestymälleen naiselle uusi, pitkä (väh. pari sivua) ja kohdistettu viesti, sillä onhan hänkin (nainen) uniikki ja parisuhteen eteen pitää olla valmis vaikka millaisiin uhrauksiin. Kuitenkin naiset hylkäävät näitä sydänverellä kirjoitettuja viestejä antamalla pakit yhden tai kahden lauseen viestillä tai jättämällä vastaamatta. Mitenhän kauan naiset jaksaisivat itse vastaavassa tilanteessa kirjoitella näitä pitkiä viestejä ilman copypastea, jos osat olisivat toisin päin?

Itse olen luopunut nettideiteistä ja vastaavista sovelluksista, koska tavismiehen mahdollisuudet ovat siellä niin heikot. En viitsi olla naisten pilkan kohteena kyseisissä palveluissa. Uusi puoliso tulee vastaan oikeassa elämässä tai muissa somekanavissa.

Netissä harva tuntuu olevan mielestään tavis.

Matkailusta tykkäävälle naiselle jenkkiautomies on liian tavis. Jenkkiautomiehelle matkailusta tykkäävä nainen on lian tavis.

Moni piirtää somekuvan jossa esiintyy minä itse toiveversiona, sen jälkeen kun ollaan niin hoikkia kuin yläkulmasta otettu kuva antaa ymmärtää tai on niin paljon lihaksia kuin siinä 10v sitten otetussa kuvassa. Tai kun elämä on niin sosiaalista ja menevää kuin Instagram antaa ymmärtää, tai se kuvan Audi A6 vm. 2016 on oma.

Kumppania haetaan somekuvan/toivekuvan, ei todellisen kuvan, perusteella. Yllättäen prinssiä tai prinsessaa ei sitten löydy.

Vierailija
94/105 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitreffeistä minulla ei ole mitään kokemusta, se sanottakoon tähän alkuun. Mutta eikö se mene jokseenkin niin, että tietyt ihmiset seurustelevat lähes aina ts. he löytävät helposti uuden kumppanin elämäntilanteesta huolimatta. Ja sitten on niitä, jotka eivät vaan kelpaa joko kenelläkään tai sitten korkeintaan todella harvoin. Päällisin puolin nämä eri "ryhmiin" kuuluvat voivat olla ns. samaa tasoa.

Vierailija
95/105 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle parin sivun viesti olisi ollut ehdoton turn-off, silloin kun nettideiteissä olin. Se, mikä herätti kiinnostukseni oli parin lauseen yhteydenotto, joka oikeasti oli muotoiltu juuri minulle ja joka oli kirjoitettu juuri sinä päivänä eikä keksitty puoli vuotta sitten sellaiseksi pohjaksi, jota voisi käyttää mahdollisimman monelle. Ehdottomasti huumorilla. JA hyvä profiili. Jos vappu on tulossa, niin ei paljon herätä kiinnostusta tekstit, joissa etsitään seuraa syksyn pimeneviin iltoihin.

Huumorintajuttomat yhteydenotot, pitkät luonnekuvaukset ja ylipäänsä pitkät kirjoitukset eivät juuri minun kohdallani johtaneet koskaan tulokseen. Jos mies ei löydä jotain spontaania kirjoitettavaa juuri tästä hetkestä/päivästä/ajankohdasta ja ole samalla tavalla tilannetajuinen/huumorintajuinen kuin minä, niin ei siitä mitään tulisi.

Vierailija
96/105 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mielestäsi tavismies sinunlaisesi itsesäälissä rypevä drama queen?

Vierailija
97/105 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettitreffeistä minulla ei ole mitään kokemusta, se sanottakoon tähän alkuun. Mutta eikö se mene jokseenkin niin, että tietyt ihmiset seurustelevat lähes aina ts. he löytävät helposti uuden kumppanin elämäntilanteesta huolimatta. Ja sitten on niitä, jotka eivät vaan kelpaa joko kenelläkään tai sitten korkeintaan todella harvoin. Päällisin puolin nämä eri "ryhmiin" kuuluvat voivat olla ns. samaa tasoa.

Ja sitten me, jotka viihdymme yksin niin hyvin, että voimme katsella ympärillemme vuosia mutta emme sitoudu ennen kuin täydellinen kumppani tulee vastaan. Joillekin tämä tuntuu olevan hirveä ongelma. Että niin ei saisi tehdä.

Vierailija
98/105 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhytmuttakiva kirjoitti:

Sanon heti suoraan etten ole se prinssi. Pituutta 173cm, urheilullinen vaan enemmän hoikka kuin lihaksikas. Koulutettu mutta ei isotuloinen. Plussana: keskustelutaitoinen, huumorintajuinen, introvertti mutta sosiaalinen, luotettava.

Pärjään livenä hyvin. Kolme suhdetta takana. Ulkonäöltään seurustelukumppanini olivat hyvin erilaisia, minusta kaikki ihania. Pinnallisempien mielestä yksi oli harmaa pullero, yksi naapurintyttömäinen tavis, yksi aivan tyrmäävä 178cm 10 cm koroissa keimaileva kaunotar.

Netissä huomasin että valttia on pituus, raamikkuus ja kasvojen miehekkyys. En ikävä kyllä ole pitkä ("olen pitkä, olethan sinäkin"/"tykkään pitkistä miehistä (wink)"/"sinä PITKÄ mies"/muut vakilauseet S24:ssa), raamikas enkä se mies isolla M-kirjaimella.

Tipuin melko suositusta miehestä jämäsarjaan. Ainoa mikä auttoi, oli koulutus. Olisin käynyt parillekin naiselle jotka eivät osanneet kertoa itsestään kuin akateemisuuden, eikä toiveistaan kuin akateemisuuden. Jotain muutakin pitäisi olla, olen pahoillani.

Yritin parhaani mukaan välttää pinnallisuutta, lähetin viestiä kuvattomillekin. Sain kyllä paritkin treffit, lopulta, mutta kävi ilmi että naiset olivat sellaisia jotka eivät muita löytäneet - syystä. Tosiaan, pelkkä akateemisuus ei riitä. Ne muut? Elämänhallinnan pitäisi olla edes jotenkin kunnossa. Mt-ongelmat, yksinhuoltajuus yhdistettunä kunnottomaan exään, täysin liikkumattomasta elämäntavasta ja mässäilystä kertova olemus...suhteesta ei tulisi mitään. Jos olisin vaatinut liikunnallisuutta, koska olen itsekin liikunnallinen, 0 viestiä. Liikunnallinen nainen -> "olethan pitkä ja mieluusti raamikas".

Ehkä naisilla ON epärealistinen käsitys ulkonäöstä, aivan kuten aikaisemmassa viestissä todettiin (OKCupid)...? Kaikki tuntuvat sanovan ihan samaa: "en pitänyt miestä komeana, mutta sitten tutustuimme ja...". Ja niinhän se onkin, exänikin sanoi pitävänsä lähinnä pitkistä miehistä, kunnes... ;)

Tulin siihen lopputulokseen että S24 ja Tinder sopivat miehelle jonka ykkösvaltti on ulkonäkö. Netti on kuin karkkikauppa. Tuo sopisi mutta jatkan etsimistä, ehkä jostain löytyy koulutettu ja sivistynyt mies komeampana versiona.

No, minäkin jatkoin etsimistä livenä ja löysin rakkaani muista ympyröistä. Perinteen mukaisesti nainen on meillä pidempi ja myös paremmin tienaava :D

Et ole poikkeus siihen miesten jokkoon, jotka uskovat vakaasti siihen että he määräävät mikä on naiselle hyvä mies. Ja jos naiset eivät tunnu tajuavan miehen itselleen määrittämää tasoa, naisilla on epärealistinen käsitys. Miehellä ei.

En tiedä millä perusteella määrittelet itsesi suosituksi? Siksi että olet seurustellut? Ei se tarkoita että on suosittu, melkein kaikki seurustelevat elämänsä aikana jonkun kanssa. Melkein kaikilla on useampikin suhde. Ei se tarkoita että on yhtään tippaa keskimääräistä suositumpi. Ihan turha itkeä mistään netin karkkikaupasta, vaikka totuus onkin epämiellyttävä.

Vierailija
99/105 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole s24:ssä, mutta Tinderin osalta minä ainakin enemmän ihmettelen niitä, jotka lyhyin välein poistavat profiilinsa ja tulevat siellä vastaan uudestaan ja uudestaan. Mikä tässä on takana? Itse olen parin miehen kanssa mätsännyt pari kertaa, mutta kolmannella kerralla en kyllä enää viitsi painaa sydäntä.

Minäkin harrastan tuota :-) Tulee enemmän vaihtoehtoja, toki myös samat naamat uudestaan, kuin jos vaan olisin käyttämättä.

Miksi haluat uusia naamoja, jos et ole kunnolla keskustellut niiden aiempienkaan mätsien kanssa?

Mistä tiedät etten ole keskustellut? Olen kyllä. Jos tunnet termit ghosting ja benching niin ikävä kyllä tuota tapahtuu. Ja Tinder käyttäytyy niin, että ensin tulee läjäpäin profiileja ja sitten ei enää kuin muutama hassu, mätchejäkään ei siis tule.

No miksi sitten tykkäät uudestaan niistä profiileista, joiden kanssa keskustelu ei luistanut? Tottakai uudella tilillä tulee läjäpäin profiileja, jos se heittää sinulle uudelleen ne kaikki, jotka olet jo kerran kahlannut. Ei niitä uusia tyyppejä kuitenkaan tule yhtään sen enempää.

Väitinkö että olen tykännyt uudestaan jo "vanhasta" profiilista? Joskun olen, useimmiten en. Käyttäjiä kyllä tulee uusia eli olet väärässä. Et ilmeisesti tunne Tinderin logiikkaa?

Mutta minä puhuin näistä, joiden kanssa tulee mätsi kaksi ja kolmekin kertaa, kunnes en enää itse paina sydäntä.

Mikäs siinä Tinderin logiikassa sitten on sellaista, minkä olen ymmärtänyt väärin? Miksi ihmeessä Tinder ei näyttäisi minulle vanhalla tilillä niitä profiileja, jotka se näyttää minulle uudella tilillä? Minulla esimerkiksi on aika usein tilanne, jossa ei ole enää uusia profiileja lähellä. Mikä järki olisi näyttää tyhjää, jos niitä profiileja kuitenkin siellä olisi?

Vierailija
100/105 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lyhytmuttakiva kirjoitti:

Et ole poikkeus siihen miesten jokkoon, jotka uskovat vakaasti siihen että he määräävät mikä on naiselle hyvä mies. Ja jos naiset eivät tunnu tajuavan miehen itselleen määrittämää tasoa, naisilla on epärealistinen käsitys. Miehellä ei.

En tiedä millä perusteella määrittelet itsesi suosituksi? Siksi että olet seurustellut? Ei se tarkoita että on suosittu, melkein kaikki seurustelevat elämänsä aikana jonkun kanssa. Melkein kaikilla on useampikin suhde. Ei se tarkoita että on yhtään tippaa keskimääräistä suositumpi. Ihan turha itkeä mistään netin karkkikaupasta, vaikka totuus onkin epämiellyttävä.

Missä väitin olevani suosittu? En missään.

Vertasin kahta asiaa: mitä voin saada livenä ja mitä voin saada netissä.

Livenä minulla on mahdollisuus saada hoikkia ja sporttisia, fiksuja, hauskoja, koulutettuja, lapsettomia naisia.

Netissä joudun tiputtamaan kriteereistä hoikka/sporttinen/hauska/lapseton useamman kuin yhden pois.

Ei niin etteikö nainen silti voisi olla huipputapaus. Kerron vain miten asia on.