Palasin S24 treffeihin, samat naamat kuin viime kesänä.
Jopa samat kuvat suurimmalla osalla. Mikä saa treffailemaan teidät vuodesta toiseen? Ettekö löydä ketään, vai eikö teitä huolita? Vai oletteko edes tosissanne siellä?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder profiili laskee naisen pisteitä miesten silmissä, S24 ei taas laske. S24 on normaali seuranhakupalvelu, Tinder taas seksinhakupaikka.
Mistä sinä tiedät, että naisella on profiili Tinderissä, ellet itse ole siellä? Ja miksi olet siellä, jos siellä on vain naisia, joiden "pisteet" eivät riitä sinulle?
Kysymällä häneltä tai muilta jotka hänet tuntee. Monet kerskuvat asialla itse. Heitä en kelpuuta treffiseurakseni.
Tapasin muutaman miehen nettideitin kautta, yhden kanssa oli suhde. Mies paljastui vähitellen luonnevikaiseksi, elämääni rajoittavaksi tekijäksi.
En tule enää laittamaan ilmoitusta nettiin, vaan elän elämää tässä maailmassa. Jos joskus kohdalleni osuu mies, tulee se tapahtumaan ihan normaalielämän puitteissa tutustumalla harrastusten tai työn kautta.
Yksi kaveri yritti järjestää sokkotreffejäkin, mutta ei kiitos.
Ei ole hätää näin sinkkunakaan, miksi olisi. Oma vapaus , jota nyt osaan arvostaa hankalan parisuhteen jälkeen eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder profiili laskee naisen pisteitä miesten silmissä, S24 ei taas laske. S24 on normaali seuranhakupalvelu, Tinder taas seksinhakupaikka.
Mistä sinä tiedät, että naisella on profiili Tinderissä, ellet itse ole siellä? Ja miksi olet siellä, jos siellä on vain naisia, joiden "pisteet" eivät riitä sinulle?
Kysymällä häneltä tai muilta jotka hänet tuntee. Monet kerskuvat asialla itse. Heitä en kelpuuta treffiseurakseni.
Happamia, sanoi kettu... :,D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole s24:ssä, mutta Tinderin osalta minä ainakin enemmän ihmettelen niitä, jotka lyhyin välein poistavat profiilinsa ja tulevat siellä vastaan uudestaan ja uudestaan. Mikä tässä on takana? Itse olen parin miehen kanssa mätsännyt pari kertaa, mutta kolmannella kerralla en kyllä enää viitsi painaa sydäntä.
Minäkin harrastan tuota :-) Tulee enemmän vaihtoehtoja, toki myös samat naamat uudestaan, kuin jos vaan olisin käyttämättä.Miksi haluat uusia naamoja, jos et ole kunnolla keskustellut niiden aiempienkaan mätsien kanssa?
Mistä tiedät etten ole keskustellut? Olen kyllä. Jos tunnet termit ghosting ja benching niin ikävä kyllä tuota tapahtuu. Ja Tinder käyttäytyy niin, että ensin tulee läjäpäin profiileja ja sitten ei enää kuin muutama hassu, mätchejäkään ei siis tule.
No miksi sitten tykkäät uudestaan niistä profiileista, joiden kanssa keskustelu ei luistanut? Tottakai uudella tilillä tulee läjäpäin profiileja, jos se heittää sinulle uudelleen ne kaikki, jotka olet jo kerran kahlannut. Ei niitä uusia tyyppejä kuitenkaan tule yhtään sen enempää.
Itse puhun Tinderin puolesta. S24 Treffit on omasta näkökulmastani maalaisjunttila, olen käyttänyt sitäkin, mutta rasittavinta on keskenkasvuisten kollien, varattujen ja perähikiän reinojen väkinäiset lähentymisyritykset. Olen siis aikuinen, liki 5-kymppinen ja jos nyt jotain pitää sanoa etsivänsä, niin aikuisten, kypsien ihmisten parisuhdetta. Ystävyyttä ilman säätöjä ja suunnitelmallista yhteenkuulumista 24/7.
Tinder - olkoonkin pinnalliseksi väitetty - antaa kuitenkin enemmän valinnan mahdollisuutta. Aika monella "tosissaan olevalla" käyttäjällä on profiilissaan jopa jotain tekstiä, joka antaa viitteitä millä mielellä on mukana. Ja en esimerkiksi itse pk-seudulla asuvana haluaisi välttämättä tutustua Haukiputaalla asuvaan tyyppiin. (No, toki hän voi olla täällä esim. käymässä, mutta se siitä sitten...) Kaljatölkin kanssa nopeet lasit päässään röhnöttävä on helppo ohittaa, samoin täysin kuvaton tai koiran kuvalla esiintyvä.
Luotan intuitiooni ja olen ollut treffeillä satunnaisesti ja lähes poikkeuksetta henkilö on vastannut kuviensa antamaa mielikuvaa. Mukavia, fiksuja miehiä, mutta koska kemia ja kipinä on minulle välttämätön, ovat oikeat suhteet jääneet rakentumatta.
Nirso olen, mutta en pinnallinen. Seurustelinkin yhden T-mätchini kanssa puolisen vuotta, hän oli pikkuisen pulska ja muutenkin melko huonot elämäntavat, mutta ah, niin hauska ja valloittava. Samoin on joitakin jäänyt hyvänpäivän tutuiksi, joiden kanssa voin vaihtaa kuulumisia ja moikata kun nähdään face-to-face. Ja satunnainen, luotettava f**kbuddy Tinderistä ollut jo vuoden! ;-) Hän tietää että käytän Tinderiä edelleen, voimme keskustella aiheesta avoimesti.
S24 on siis melko kankea väylä. Ja toden totta, samat naamat vuodesta toiseen... monet myös samoilla ankeilla kuvilla ja jopa samoilla esittelyteksteillä myös muilla treffipalstoilla. Pätee varmasti myös naisiin tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole s24:ssä, mutta Tinderin osalta minä ainakin enemmän ihmettelen niitä, jotka lyhyin välein poistavat profiilinsa ja tulevat siellä vastaan uudestaan ja uudestaan. Mikä tässä on takana? Itse olen parin miehen kanssa mätsännyt pari kertaa, mutta kolmannella kerralla en kyllä enää viitsi painaa sydäntä.
Minäkin harrastan tuota :-) Tulee enemmän vaihtoehtoja, toki myös samat naamat uudestaan, kuin jos vaan olisin käyttämättä.
Miksi haluat uusia naamoja, jos et ole kunnolla keskustellut niiden aiempienkaan mätsien kanssa?
Mistä tiedät etten ole keskustellut? Olen kyllä. Jos tunnet termit ghosting ja benching niin ikävä kyllä tuota tapahtuu. Ja Tinder käyttäytyy niin, että ensin tulee läjäpäin profiileja ja sitten ei enää kuin muutama hassu, mätchejäkään ei siis tule.
No miksi sitten tykkäät uudestaan niistä profiileista, joiden kanssa keskustelu ei luistanut? Tottakai uudella tilillä tulee läjäpäin profiileja, jos se heittää sinulle uudelleen ne kaikki, jotka olet jo kerran kahlannut. Ei niitä uusia tyyppejä kuitenkaan tule yhtään sen enempää.
Väitinkö että olen tykännyt uudestaan jo "vanhasta" profiilista? Joskun olen, useimmiten en. Käyttäjiä kyllä tulee uusia eli olet väärässä. Et ilmeisesti tunne Tinderin logiikkaa?
Kokeilin 5 v sitten S24:n treffipalstaa. Siinä välissä seurustelin (kumppani löytyi ilman nettiä), se lopahti ja keväällä olin taas vähän aikaa S24:ssä. Tuntui hassulta, että siellä oli omassa ikäryhmässä kymmeniä miehiä, jotka olivat palstalla jo silloin 5 v sitten, samalla kuvalla, samalla profiilitekstillä ja jopa lähettivät saman kopioidun aloitusviestin kuin 5 v sitten – itse olin nyt uudella profiililla, en olisi edes muistanut aiempaa käyttäjänimeäni. Kieltämättä tuli mieleen, että profiilia voisi välillä uudistaa, ei tee välttämättä positiivista vaikutusta, että mies on mahdollisesti ollut viimeiset 5 vuotta palstalla lähettelemässä samaa kopioviestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on todennäköisesti takana niinkin yksinkertainen asia kuin tapailu tai seurustelu jonkun kanssa. Sen päätyttyä tyyppi on palannut takaisin Tinderiin. Itsekin olin tällainen epäilyttävä profiilinpoistaja ja tuplamätsääjä - tuo tupla-match on muuten nykyinen avomieheni.
Tarkoitan näitä, jotka tulevat vastaan parin viikon tai kuukauden välein. Ihan oikeastiko te seurustelette tällaisia aikoja ja poistatte tällaisten suhteiden takia tinderin kokonaan toistuvasti? En tarkoita niitä profiileja, jotka tulevat uudestaan vastaan ehkä kerran vuodessa. En minä ainakaan poistaisi tinderiä kokonaan parien treffien perusteella, koska samallahan menettäisin kokonaan jo syntyneet mätsit.
Jos alueella ei ole tarpeeksi käyttäjiä, Tinder näyttää uudelleen naamoja, jotka olet jo hylännyt. Luulin tätä yleistiedoksi.
Minkälaisia nämä kopioviestit ovat?
Vierailija kirjoitti:
Itse puhun Tinderin puolesta. S24 Treffit on omasta näkökulmastani maalaisjunttila, olen käyttänyt sitäkin, mutta rasittavinta on keskenkasvuisten kollien, varattujen ja perähikiän reinojen väkinäiset lähentymisyritykset. Olen siis aikuinen, liki 5-kymppinen ja jos nyt jotain pitää sanoa etsivänsä, niin aikuisten, kypsien ihmisten parisuhdetta. Ystävyyttä ilman säätöjä ja suunnitelmallista yhteenkuulumista 24/7.
Tinder - olkoonkin pinnalliseksi väitetty - antaa kuitenkin enemmän valinnan mahdollisuutta. Aika monella "tosissaan olevalla" käyttäjällä on profiilissaan jopa jotain tekstiä, joka antaa viitteitä millä mielellä on mukana. Ja en esimerkiksi itse pk-seudulla asuvana haluaisi välttämättä tutustua Haukiputaalla asuvaan tyyppiin. (No, toki hän voi olla täällä esim. käymässä, mutta se siitä sitten...) Kaljatölkin kanssa nopeet lasit päässään röhnöttävä on helppo ohittaa, samoin täysin kuvaton tai koiran kuvalla esiintyvä.
Luotan intuitiooni ja olen ollut treffeillä satunnaisesti ja lähes poikkeuksetta henkilö on vastannut kuviensa antamaa mielikuvaa. Mukavia, fiksuja miehiä, mutta koska kemia ja kipinä on minulle välttämätön, ovat oikeat suhteet jääneet rakentumatta.
Nirso olen, mutta en pinnallinen. Seurustelinkin yhden T-mätchini kanssa puolisen vuotta, hän oli pikkuisen pulska ja muutenkin melko huonot elämäntavat, mutta ah, niin hauska ja valloittava. Samoin on joitakin jäänyt hyvänpäivän tutuiksi, joiden kanssa voin vaihtaa kuulumisia ja moikata kun nähdään face-to-face. Ja satunnainen, luotettava f**kbuddy Tinderistä ollut jo vuoden! ;-) Hän tietää että käytän Tinderiä edelleen, voimme keskustella aiheesta avoimesti.S24 on siis melko kankea väylä. Ja toden totta, samat naamat vuodesta toiseen... monet myös samoilla ankeilla kuvilla ja jopa samoilla esittelyteksteillä myös muilla treffipalstoilla. Pätee varmasti myös naisiin tämä.
Samat fiilikset täällä. Jos Tinder-bioon on panostettu, tyyppi on todennäköisesti sydämellään mukana.
t. akateeminen mies
Nro 66, millaset on nopeet lasit?
Vierailija kirjoitti:
Mies (voi olla että naiset tekevät samaa, en osaa sanoa) on raapustanut yhden esittelyviestin, jota viskoo kaikille, näköjään siis vuodesta toiseen. Inhan se vähän plääh, jos saa saman viestin, jonka on saanut jo vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Nro 66, millaset on nopeet lasit?
oisko pirikiikarit?
Vierailija kirjoitti:
Hei, olen 180/80/20 mies Hikipellosta. Osaan puhua ja pussata ja olen komeaksi kehuttu ja myös intohimoinen. Harrastan kuntosalia, mökkeilyä ja autojen rassausta. Laita ihmeessä viestiä jos kiinnostaaxxx-xxxxxxx. Pera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies (voi olla että naiset tekevät samaa, en osaa sanoa) on raapustanut yhden esittelyviestin, jota viskoo kaikille, näköjään siis vuodesta toiseen. Inhan se vähän plääh, jos saa saman viestin, jonka on saanut jo vuosia sitten.
Minusta kopioviesti on ihan ok, jos koko viesti ei ole sitä ihan kokonaan. Jos siis joku on selvästi nähnyt vaivaa ja kirjoittanut pitkän viestin ja sen lisäksi laittanut viestiin, miksi on kirjoittanut minulle. Tällä tavoin kopioviestikin toimii ihan hyvin. Muuten minusta ne ovat sellaisia, että itselleni jää auki se, miksi mies on laittanut viestiä juuri minulle (odotan kuitenkin, että profiilissani joku on herättänyt kiinnostusta), ja yleensä vaikea keksiä noista mitään jutun juurta, ovat yleensä kliseisiä ja persoonattomia.
Paljonkohan on niitä kuvattomia feikkiprofiileja? Lähes tyhjiä profiileja joilla saadaan käyttäjämääriä ylläpidettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, olen 180/80/20 mies Hikipellosta. Osaan puhua ja pussata ja olen komeaksi kehuttu ja myös intohimoinen. Harrastan kuntosalia, mökkeilyä ja autojen rassausta. Laita ihmeessä viestiä jos kiinnostaaxxx-xxxxxxx. Pera.
Tai nallukat:
Viisikymppinen, halipulasta kärsivä pehmeä nallukka haluaisi oman emännän kainaloon.
Miksi aikuinen puhuu itsestään jonain halinallena??
Vierailija kirjoitti:
Muistan vieläkin kun todella -alkuun- mielenkiintoinen tyyppi alkoi laittaa viestiä ja alku oli asiallinen, kunnes puheet kääntyi siihen että mitä mieltä olen jos harrastettaisiin seksiä äitini nähden xD Juu ei kiitos. Toinen kysyi että tykkäänkö käyttää aikuisten vaippoja öisin ja olisinko halukas hänen kanssaan viettämään yön vaipoissa :'D Olin pudota tuolilta ja piti lukea kysymys kolmesti. Tyyppi oli aivan tosissaan.
Kolmas oli kuvaton profiili. Keskustelu asiallista ja kun pyysin kuvan sähköpostiini niin sain kuvan: kikkelistä. Totesin et paha mennä sanomaan tuleeko jutusta mitään pelkän kikkelikuvan perusteella xD
Joten aika lyhyeen loppui meikän seuranhaku S24stä :D
Nyksän löysin sitten lankoni saunasta :)
Peenistä taisit siellä saunassakin katsella alkuun ja sitten vasta muuta kroppaa ja varsinaista ihmistä?
Mutta itse ainakin löysin naisen nettideittailulla kun en harrasta baareilua enkä oikein tunne ketään jolla olisi ylimääräisiä naikkosia lähipiirissä, päätin että haluan fiftyfifty, eli osittain mielenkiintoinen (samoja mielekiinnonkohteita siis) ja senverran ulkonäköä että oma veijari heilahtelee, ei niitä missitason muijia kyllä saa perus tallaajat
Tai
"olen intohimoinen metsästäjä ja eräjorma. Osaan puhua vain tästä aiheesta ja esittelen kuvia koirastani ja kaatamistani eläimistä"
"olen moottoripyöräilijä ja haluan samanlaisen naisen, pitää olla myös villi sängyssä"
"intohimoinen penkkiurheilija etsii emäntää"
"olen motokuski ja etsin samasta asiasta kiinnostunutta naista"
"olen jenkkiautoharrastaja ja etsin samanlaista naista"