Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autatko muita AV:lla omaan työhösi liittyvissä asioissa/kysymyksissä?

Vierailija
07.06.2017 |

Tykkäätkö muutenkin olla avuksi?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mielelläni. t. sosiaalityöntekijä

Samat sanat!

t. sosiaaliohjaaja

Vierailija
22/31 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jonkun verran. Työskentelen ilmailualalla. 

Lapseni aikoo lentäjäksi. Opiskelee ilmailulukiossa nyt. 

Kerro kaikki hyvät ja huonot puolet ammatista =)

Ilmailulukiossa. - Vositko kertoa lisää? - Missä sellainen sijaistsee? - Miten ilmailu käytännössä näkyy, osana opiskelua?  

minun lapseni on hakenut myös, Tikkakoskella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mielelläni. t. sosiaalityöntekijä

Sama.

Vierailija
24/31 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saatan toisinaan neuvoa. Mutta juristina en voi sille mitään, että kaikkien lakien sisältö ei miellytä kaikkia.  - Toisinaan tuskastunkin kun yritän kertoa ja kuvat, miten jokin asia todennäköisesti menee, jos sen haluaa tehdä lainmukaisesti. Mutta sehän ei kelpaa "oikeaksi vastaukseksi, jos ja kun joku on ottamut oikeudekseen tehdä omasta mielestään oikein ja on erinomaisen vakuuttunut toimintansa erinomaisuudesta. Tai on muutoin ehdottoman vakuuttunut siitä, että miten asian oikeasti pitäisi mennä,     

Vierailija
25/31 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vastailen. Olen töissä ilmailualalla.

Vierailija
26/31 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotekehitysinssille ei hirveästi ole kysyntää täällä. Vastailen ketjuihin joiden aiheet kiinnostaa: talous, sijoittaminen, remontointi, seksi ja ikuisuusaiheena tahoillaan parisuhteissa olevien naisen ja miehen ystävyys....

Vierailija
27/31 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset karttaa suolaa, sokeria, rasvaa, gluteenia ym. Kun multa kysytään mitä laitan makaronilaatikkoon, kerron ja saan vastuksena yleensä, että nooo, voi toimia ravintolassa muttei tosielämässä. Mä olen myös niuhottaja, kun kehotan kysyttäessä syömään monipuolisesti. Mut olen oppinut. Jos multa siis kysytään, vastaan etten tiedä, kun ne mun vastaukset ei kelpaa kuitenkaan. Oon ihan hoikkana ja terveenä pysynyt syömällä monipuolisesti. Ja välillä herkkujakin. Mut ymmärrän, ettei se kuulosta niin hyvältä ja tiedostavalta kun vaik joku karppaaminen.

-se kokki

Vierailija
28/31 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset karttaa suolaa, sokeria, rasvaa, gluteenia ym. Kun multa kysytään mitä laitan makaronilaatikkoon, kerron ja saan vastuksena yleensä, että nooo, voi toimia ravintolassa muttei tosielämässä. Mä olen myös niuhottaja, kun kehotan kysyttäessä syömään monipuolisesti. Mut olen oppinut. Jos multa siis kysytään, vastaan etten tiedä, kun ne mun vastaukset ei kelpaa kuitenkaan. Oon ihan hoikkana ja terveenä pysynyt syömällä monipuolisesti. Ja välillä herkkujakin. Mut ymmärrän, ettei se kuulosta niin hyvältä ja tiedostavalta kun vaik joku karppaaminen.

-se kokki

Siis mun pointti oli, että mua syytetään niuhottajaksi, jos sanon että ihan tavallisella ruualla pärjää, ilman mitään dieettejä, (mikä dieetti nyt sattuu aina olemaan suosittu just sillä hetkellä).

Joten, syökää sitä mikä parhaalta tuntuu, mutta älkää multa kysykö ja kiukutelko sitten kun vastaus on eri mitä odotitte. Ja älkää mua niuhottajaksi sanoko, kun itse kartatte hiilareita, gluteenia, sokeria, rasvaa, suolaa ym.

Vierailija
29/31 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä työhallinnossa ja vastailen faktoja, saan kiitokseksi haukkuja.

Missä ihmeessä muuten opetetaan, että työkkärin tädit säätävät lakeja?

Vierailija
30/31 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos olen varma vastauksestani, saatan kommentoida t. lh

Vierailija
31/31 |
07.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan toki jos minua tarvitaan. Aika harvoin, lähinnä lahjaveroja yms. tullut vastaan.

-verovirkailija