Autatko muita AV:lla omaan työhösi liittyvissä asioissa/kysymyksissä?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jonkun verran. Työskentelen ilmailualalla.
Lapseni aikoo lentäjäksi. Opiskelee ilmailulukiossa nyt.
Kerro kaikki hyvät ja huonot puolet ammatista =)
Ilmailulukiossa. - Vositko kertoa lisää? - Missä sellainen sijaistsee? - Miten ilmailu käytännössä näkyy, osana opiskelua?
minun lapseni on hakenut myös, Tikkakoskella.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mielelläni. t. sosiaalityöntekijä
Sama.
Kyllä saatan toisinaan neuvoa. Mutta juristina en voi sille mitään, että kaikkien lakien sisältö ei miellytä kaikkia. - Toisinaan tuskastunkin kun yritän kertoa ja kuvat, miten jokin asia todennäköisesti menee, jos sen haluaa tehdä lainmukaisesti. Mutta sehän ei kelpaa "oikeaksi vastaukseksi, jos ja kun joku on ottamut oikeudekseen tehdä omasta mielestään oikein ja on erinomaisen vakuuttunut toimintansa erinomaisuudesta. Tai on muutoin ehdottoman vakuuttunut siitä, että miten asian oikeasti pitäisi mennä,
Tuotekehitysinssille ei hirveästi ole kysyntää täällä. Vastailen ketjuihin joiden aiheet kiinnostaa: talous, sijoittaminen, remontointi, seksi ja ikuisuusaiheena tahoillaan parisuhteissa olevien naisen ja miehen ystävyys....
Ihmiset karttaa suolaa, sokeria, rasvaa, gluteenia ym. Kun multa kysytään mitä laitan makaronilaatikkoon, kerron ja saan vastuksena yleensä, että nooo, voi toimia ravintolassa muttei tosielämässä. Mä olen myös niuhottaja, kun kehotan kysyttäessä syömään monipuolisesti. Mut olen oppinut. Jos multa siis kysytään, vastaan etten tiedä, kun ne mun vastaukset ei kelpaa kuitenkaan. Oon ihan hoikkana ja terveenä pysynyt syömällä monipuolisesti. Ja välillä herkkujakin. Mut ymmärrän, ettei se kuulosta niin hyvältä ja tiedostavalta kun vaik joku karppaaminen.
-se kokki
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset karttaa suolaa, sokeria, rasvaa, gluteenia ym. Kun multa kysytään mitä laitan makaronilaatikkoon, kerron ja saan vastuksena yleensä, että nooo, voi toimia ravintolassa muttei tosielämässä. Mä olen myös niuhottaja, kun kehotan kysyttäessä syömään monipuolisesti. Mut olen oppinut. Jos multa siis kysytään, vastaan etten tiedä, kun ne mun vastaukset ei kelpaa kuitenkaan. Oon ihan hoikkana ja terveenä pysynyt syömällä monipuolisesti. Ja välillä herkkujakin. Mut ymmärrän, ettei se kuulosta niin hyvältä ja tiedostavalta kun vaik joku karppaaminen.
-se kokki
Siis mun pointti oli, että mua syytetään niuhottajaksi, jos sanon että ihan tavallisella ruualla pärjää, ilman mitään dieettejä, (mikä dieetti nyt sattuu aina olemaan suosittu just sillä hetkellä).
Joten, syökää sitä mikä parhaalta tuntuu, mutta älkää multa kysykö ja kiukutelko sitten kun vastaus on eri mitä odotitte. Ja älkää mua niuhottajaksi sanoko, kun itse kartatte hiilareita, gluteenia, sokeria, rasvaa, suolaa ym.
Olen töissä työhallinnossa ja vastailen faktoja, saan kiitokseksi haukkuja.
Missä ihmeessä muuten opetetaan, että työkkärin tädit säätävät lakeja?
Vastaan toki jos minua tarvitaan. Aika harvoin, lähinnä lahjaveroja yms. tullut vastaan.
-verovirkailija
Samat sanat!
t. sosiaaliohjaaja