Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa pellen kanssa, en jaksa enää.

KOLIBRI
07.06.2017 |

Mun miehellä on yksi ärsyttävä piirre. Noin 90 % asioista, mitä puhun sille, niin kääntää jollain lailla huumoriksi (huonoksi sellaiseksi). Olen niin väsynyt kun joka asia pitää vääntämällä vääntää, että saa sen perille normaalilla tavalla tai joku tekeminen onnistuisi mutkattomasti kertaheitolla. Esimerkkejä: - pyydän pöydässä ojentamaan vaikka salaatinkastikepullon, niin on ojentavinaan, mutta juuri kun olen siihen tarttumassa, niin vetääkin pois, ojentaa uudelleen, vetää taas pois kunnes ärähdän. - lähden koiran kanssa pitkälle metsäretkellä ja ilmoitan suurinpiirtein koordinaatit, mihin menen eksymisen varalta. Tulen kotiin ja laitan töissä olevalle miehelle viestin, että olen turvallisesti takaisin kotona... vastaukseksi tulee: "No voi helv..." (ikäänkuin olis toivonut, että eksyn... hah haa, kauheen hauskaa) - katsomme telkkaria ja hän lähtee hakemaan keittiöstä jotain ja pyydän tuomaan tullessaan vaikka lasin vettä, niin tulee heitto, että ei pysty... painaa liikaa. (tuo kuitenkin, kun pyydän uudelleen, mutta lasin ojentamisessa saattaa taas olla yksi jekuttelu lisää) - eteisessä olen kyykyssä solmimassa kengännauhojani, tökkää oman jalkansa eteeni ja töksäyttää: "solmis nääkin" - olen tiskipöydän ääressä kuorimassa perunoita. Mies hakee astiakaapista jotain ja ennen ovan avaamista sanoo: "laitas pää tohon, niin kolautan" (Siis toooosi hauska juttu kolauttaa mua ovella päähän.... kuolen nauruun!!!) - kysyn jotain, niin vastaus on ihan mitä sattuu höpö höpöä - ....ja esimerkkejä kertyy joka päivä... usein... Kun joskus hermostun johonkin noihin juttuihin, niin saan kuulla olevani huumorintajuton. En ole OIKEASTI huumorintajuton, osaan heittää kyllä hauskaa läppää, MUTTA kaikelle on aikansa. Minusta tuollainen jatkuva härnääminen on ärsyttävää, toisinaan tuntuu myös alentavalta. Tulee mieleen, että onko tuo jokin tiedostamaton alistamisen muoto, että "sun jutut on mulle ihan yks hailee, en vaivaudu edes ottamaan niitä vakavasti". Toi on niin iso ongelma jo mulle, että mä en kohta enää kestä!!

Kommentit (2500)

Vierailija
1121/2500 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valintoja, rakas AP, valintoja.

Miksi helvetissä alun perin sekaannuit jännämieheen?

Ehkä olet oppinut jotakin ja jatkossa valitset fiksummin?

Tätä palstaa lukiessa olen päätynyt siihen lopputulokseen, että mies on aina jännä, kunhan sillä on vain munat.

tarkoitit varmaan "paska" etkä "jännä" ?

#miesvihanäkyväksi

En vaan jännä. Lue kommentit äläkä kisko päätelmiä omasta päästäsi.

palstatotuus: miehet ovat paskoja.

Aloittaja kertoo, että hän ei enää jaksa miehen typerää käytöstä, niin hänelle vastataan, että mitäs otit jännnnämiehen. Nyt sinä väität, että jännnnät miehet on pskoja. Mikäs siinä, paremmin sinä kai tuon tiedät.

kerron että palstatotuuden mukaan kaikki miehet ovat paskoja, vihaatte miehiä, 

Sen myöntäminen oli niin virkistävää, kokeile!

Ei, me vihaamme pellemiehiä. Luulen, että myös sinä kuulut tähän kategoriaan.

Niin varmaan luulet. Kukapa ei kuuluisi, vai mitä?

Vierailija
1122/2500 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patriot kirjoitti:

Juu, myötähäpeää sinun ymmärtämättömyyteen, et joko osaa lukea tai käsität väärin tai olet ottanut tunteja tai sitten olet synnynnäisesti tuollainen...

Mikä kommentissani harmitti noin kovasti?

Ei se minun syy ole jos osui, enkä nyt kuitenkaan yleistänyt osa käyttäytyy juuri kuvaamallani tavalla.

Osa etsii ikänsä ”kunnon” miestä......

Tätäkin kyselin; Joku jo kommentoi että ulkomaalaistaustaiset ovat vielä pahempia pellejä.

Koska kirjoitit ”vierailija” nimellä niin kutsun sinua suomennetuilla sanoillasi ”syöpä oksetus” voit tietty antaa toisenkin nimimerkin itsellesi...

Tämä on keskustelufoorumi ja hauska sellainen (ei liian tosikoille) kehoituksesi itsemurhasta on alakoululaisen tasoinen ” minä suutun ja mustaksi muutun” Ihan vinkkinä: huono vitsinä, ja kokemuksesta sanon että ei kannata koskaan, missään olosuhteissa sanoa....vakavampi asia leikkiä vitsinä kuolemalla.

Kirjoitit henkilökohtaisesti joten katson sitten näin: :Olet sinkku( tai ainakin tuleva sellainen) asut Stadissa, missä metro. Ei autoa, ei ajokorttia(ei ainakaan oikeasti taitoa ajaa)

Ikäsi tekstin perusteella 10-15 vee ( olet paljon vanhempi)

Miesvihaaja, pellevihaaja( ehkä olet vaihtanut sukupuolta, ja katkeroitunut)

Oikeasti haluat haastetta elämääsi, ja pelkäät aloittaa elämään oikean miehen kanssa.

Mitä haet Syöpä Oksetus, pelleä/ tosikkoa??

Onko tosikko parempi kuin pelle?

Itse eläisin ennemmin pellen kanssa( toki antaisin ihan samalla mitalla takaisin saman tien)

Peukuttakaa peukalonne kipeiksi, mutta olisi kiva saada kommenttejakin

Kommentoikaa

et tule saamaan vastauksia. Palsta on täynnä katkeria miesvihaajia jotka peukuttavat jopa kun joku kertoo hänen tulleen hakatuksi lapsena.

Ylepeukku voi olla myös tsemppipeukku, vähän niin kuin virtuaalinen olalle taputus. En nyt keksi, minkä viestin alapeukku olisi antanut. Ehkä hän olisi voinut kirjoittaa kommenttinsa selkeämmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/2500 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä palstaa lukiessa olen päätynyt siihen lopputulokseen, että mies on aina jännä, kunhan sillä on vain munat.

#miesvihanäkyväksi

Aloittaja kertoo, että hän ei enää jaksa miehen typerää käytöstä, niin hänelle vastataan, että mitäs otit jännnnämiehen. Nyt sinä väität, että jännnnät miehet on pskoja. Mikäs siinä, paremmin sinä kai tuon tiedät.

Minä tunnen monta miestä ja he ovat ihan mukavia. Osa heistä on hyvinkin rakkaita. Kokeile saman myöntämistä tuntemiesi naisten osalta, suosittelen.

eli et kykene myöntämään asiaa, ei yllätä.

Ethän sinäkään. Ei yllätä.

-eri

Meissä on se ero, että minä olen valmis muuttamaan mieleni kun sellainen tulee vastaan

Vierailija
1124/2500 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli töissä tollanen pelle. Kun tulin harjoittelijaksi, moni varoitti. Päätin ottaa miehestä haasteen. Kun oli tarjoavinaan kuppia ja veti sen itselleen ja nauroi, kysyin onko sulla joku ongelma. Pyysinkö mä tehdä noin, vai miksi toimit noin oudosti, tekeekö joku muu noin ?

Joka kerta, kun teki jotain, aina kyseenalaistin häntä. Yhden kerran veti tuolin toisen alta ja tämä henkilö tippui maahan. Silloin mä tönin hänet seinää vasten niin, ettei päässyt siitä pois ja kysyin kovaan ääneen mitä vittua sä oikeen teet. Tajuatko, että tossa voi tulla lopullisia vaurioita. Ihmiset vaan katsoi, kun hän siinä yritti jotain ja mä vaan jatkoin sä perkele lopetat nyt ton pelleilyn, tai mä en oikeesti tiedä mitä mä sun kanssa teen. Käytä mielikuvitusta.

Mies meni sanomaan esimiehelle mä olin käynyt häneen käsiksi. Mä pyysin ihmisiä mukaani ja kysyin heiltä + tämä , jonka tuoli vietiin. Kerroin mitä oli tapahtunut, mies vei tuolin naiselta salaa ja hän tippui maahan, Kerroin mitä voi tapahtua. Ja sanoin kyllä, sanoin hyvin painokkaasti tämän pelleilyn pitää loppua, kerroin mitä on noin tehnyt ja sanoin ei täällä kukaan muu ole käyttäytynyt huonosti kun mies itse. Tämän tuolin poisottaminenhan voidaan rinnastaa pahoinpitelyyn.

Pelle sitten siirtyi toiselle osastolle ja oppi käyttäytymään. Minä sain harjoittelun jälkeen vakituisen työpaikan ja monta kaveria työpaikalla.

Tästä on aikaa yli 10 v. Nykyään mm meillä on kamerat, eli näin ei enää tapahtuisi.

Vierailija
1125/2500 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Minä tunnen monta miestä ja he ovat ihan mukavia. Osa heistä on hyvinkin rakkaita. Kokeile saman myöntämistä tuntemiesi naisten osalta, suosittelen.

Täällä oikeassa elämässä en tunne yhtään kaltaistasi miestä, joten siksi en pysty myöntämään mitään olematonta asiaa todeksi.

Vierailija
1126/2500 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Kuka tahansa normijärjellä varustettu mies. Tiedät itsekin, että sinä et kuulu joukkoon.

Vierailija
1127/2500 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Täällä oikeassa elämässä en tunne yhtään kaltaistasi miestä, joten siksi en pysty myöntämään mitään olematonta asiaa todeksi.

"kaltaistasi"

aijai, kaunista

Vierailija
1128/2500 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Kuka tahansa normijärjellä varustettu mies. Tiedät itsekin, että sinä et kuulu joukkoon.

Sovitaan näin, sinähän minut tunnet.

Vierailija
1129/2500 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli töissä tollanen pelle. Kun tulin harjoittelijaksi, moni varoitti. Päätin ottaa miehestä haasteen. Kun oli tarjoavinaan kuppia ja veti sen itselleen ja nauroi, kysyin onko sulla joku ongelma. Pyysinkö mä tehdä noin, vai miksi toimit noin oudosti, tekeekö joku muu noin ?

Joka kerta, kun teki jotain, aina kyseenalaistin häntä. Yhden kerran veti tuolin toisen alta ja tämä henkilö tippui maahan. Silloin mä tönin hänet seinää vasten niin, ettei päässyt siitä pois ja kysyin kovaan ääneen mitä vittua sä oikeen teet. Tajuatko, että tossa voi tulla lopullisia vaurioita. Ihmiset vaan katsoi, kun hän siinä yritti jotain ja mä vaan jatkoin sä perkele lopetat nyt ton pelleilyn, tai mä en oikeesti tiedä mitä mä sun kanssa teen. Käytä mielikuvitusta.

Mies meni sanomaan esimiehelle mä olin käynyt häneen käsiksi. Mä pyysin ihmisiä mukaani ja kysyin heiltä + tämä , jonka tuoli vietiin. Kerroin mitä oli tapahtunut, mies vei tuolin naiselta salaa ja hän tippui maahan, Kerroin mitä voi tapahtua. Ja sanoin kyllä, sanoin hyvin painokkaasti tämän pelleilyn pitää loppua, kerroin mitä on noin tehnyt ja sanoin ei täällä kukaan muu ole käyttäytynyt huonosti kun mies itse. Tämän tuolin poisottaminenhan voidaan rinnastaa pahoinpitelyyn.

Pelle sitten siirtyi toiselle osastolle ja oppi käyttäytymään. Minä sain harjoittelun jälkeen vakituisen työpaikan ja monta kaveria työpaikalla.

Tästä on aikaa yli 10 v. Nykyään mm meillä on kamerat, eli näin ei enää tapahtuisi.

Sankari joka käyttää oman käden oikeutta.

Voin kuvitella miten käyttäydyt liikenteessä ja "koulutat" muita.

Vierailija
1130/2500 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patriot kirjoitti:

Juu, myötähäpeää sinun ymmärtämättömyyteen, et joko osaa lukea tai käsität väärin tai olet ottanut tunteja tai sitten olet synnynnäisesti tuollainen...

Ei se minun syy ole jos osui, enkä nyt kuitenkaan yleistänyt osa käyttäytyy juuri kuvaamallani tavalla.

Tätäkin kyselin; Joku jo kommentoi että ulkomaalaistaustaiset ovat vielä pahempia pellejä.

Koska kirjoitit ”vierailija” nimellä niin kutsun sinua suomennetuilla sanoillasi ”syöpä oksetus” voit tietty antaa toisenkin nimimerkin itsellesi...

Tämä on keskustelufoorumi ja hauska sellainen (ei liian tosikoille) kehoituksesi itsemurhasta on alakoululaisen tasoinen ” minä suutun ja mustaksi muutun” Ihan vinkkinä: huono vitsinä, ja kokemuksesta sanon että ei kannata koskaan, missään olosuhteissa sanoa....vakavampi asia leikkiä vitsinä kuolemalla.

Kirjoitit henkilökohtaisesti joten katson sitten näin: :Olet sinkku( tai ainakin tuleva sellainen) asut Stadissa, missä metro. Ei autoa, ei ajokorttia(ei ainakaan oikeasti taitoa ajaa)

Oikeasti haluat haastetta elämääsi, ja pelkäät aloittaa elämään oikean miehen kanssa.

Itse eläisin ennemmin pellen kanssa( toki antaisin ihan samalla mitalla takaisin saman tien)

Kommentoikaa

et tule saamaan vastauksia. Palsta on täynnä katkeria miesvihaajia jotka peukuttavat jopa kun joku kertoo hänen tulleen hakatuksi lapsena.

Ylepeukku voi olla myös tsemppipeukku, vähän niin kuin virtuaalinen olalle taputus. En nyt keksi, minkä viestin alapeukku olisi antanut. Ehkä hän olisi voinut kirjoittaa kommenttinsa selkeämmin.

Muistetaan tämä kun nainen kertoo että hänet r a i s k at t i i n

"tykkäys"

Niin, tuollaisissa kertomuksissa yläpeukku osoittaa tsemppiä ja sympatiaa. Jos joku kertoo, että hän menetti työnsä ja on siitä surullinen, niin eihän sitä alapeukuteta.

Vierailija
1131/2500 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Sovitaan näin, sinähän minut tunnet.

Luojan kiitos, en. En tunne yhtään uulia irl.

Vierailija
1132/2500 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patriot kirjoitti:

Kommentoikaa

Muistetaan tämä kun nainen kertoo että hänet r a i s k at t i i n

"tykkäys"

Niin, tuollaisissa kertomuksissa yläpeukku osoittaa tsemppiä ja sympatiaa. Jos joku kertoo, että hän menetti työnsä ja on siitä surullinen, niin eihän sitä alapeukuteta.

HAHA

"tykkäys"

Vierailija
1133/2500 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs tunnettu, TV:stäkin tuttu "koomikko" on tuollainen siviilissäkin. Ei kuulemma paljoa naurata parin tunnin jälkeen. Rajansa kaikella.

Kuka?

En tiedä kenestä kyse, mutta onhan monella koomikolla (esimerkiksi Jim Carrey) kerrottu jääneen välillä rooli päälle kotonakin, niin että vaimolla menee hermot 😀.

Moni koomikko on myös päätynyt itsemurhaan, eli kyllä heillä usein on sisäistä kamppailua mikä sitten näyttäytyy ulospäin pelleilynä.

Vierailija
1134/2500 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs tunnettu, TV:stäkin tuttu "koomikko" on tuollainen siviilissäkin. Ei kuulemma paljoa naurata parin tunnin jälkeen. Rajansa kaikella.

Kuka?

En tiedä kenestä kyse, mutta onhan monella koomikolla (esimerkiksi Jim Carrey) kerrottu jääneen välillä rooli päälle kotonakin, niin että vaimolla menee hermot 😀.

Moni koomikko on myös päätynyt itsemurhaan, eli kyllä heillä usein on sisäistä kamppailua mikä sitten näyttäytyy ulospäin pelleilynä.

Joku veikkasi S.H.:ta. Pidän tuota hyvin mahdollisena.

Vierailija
1135/2500 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelleilijät ovat oppineet että naisiin tulee tehdä vaikutus. Nuorena se vaikutus tehdään juuri tuolla tavalla, ja ollaan vielä oikein kunnossa esillä.

Sitten uhriudutte kun mies jatkaa samalla linjalla millä saikin teidät? Oikeasti?

Vähän sama kun naiset jotka valittavat kun mies oli sellainen kotona viihtyvä lukutoukka, eikä hän nyt ole muuksi muuttunut vaikka teidän tahtotilanne olisi tässä kuussa jotain muuta.

Vierailija
1136/2500 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pelleilijät ovat oppineet että naisiin tulee tehdä vaikutus. Nuorena se vaikutus tehdään juuri tuolla tavalla, ja ollaan vielä oikein kunnossa esillä.

Sitten uhriudutte kun mies jatkaa samalla linjalla millä saikin teidät? Oikeasti?

Vähän sama kun naiset jotka valittavat kun mies oli sellainen kotona viihtyvä lukutoukka, eikä hän nyt ole muuksi muuttunut vaikka teidän tahtotilanne olisi tässä kuussa jotain muuta.

Yleensä ihmiset aikuistuvat vai oletko sinä vieläkin samanlainen mitä olit teininä? Naurava ihminen on yleensä viehättävä ja ihmisistä on kiva nauraa. Ne hassut jutut ei enää naurata, kun niitä samoja kuulee vuodesta toiseen.

Minustakin oli ihan hirveän jännää päästä täysi-ikäisenä baariin ja se oli minun mielestä siisteintä ikinä. Melko pian kyllästyin siihen. En tunne yhtään keski-ikäistä, jonka mielestä baarireissut kavereiden kanssa on yhtä houkuttelevia kuin parikymppisenä.

Vierailija
1137/2500 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ihmiset aikuistuvat vai oletko sinä vieläkin samanlainen mitä olit teininä? Naurava ihminen on yleensä viehättävä ja ihmisistä on kiva nauraa. Ne hassut jutut ei enää naurata, kun niitä samoja kuulee vuodesta toiseen.

Minustakin oli ihan hirveän jännää päästä täysi-ikäisenä baariin ja se oli minun mielestä siisteintä ikinä. Melko pian kyllästyin siihen. En tunne yhtään keski-ikäistä, jonka mielestä baarireissut kavereiden kanssa on yhtä houkuttelevia kuin parikymppisenä.

Jep, kaljaan meneviä suomalaisia keski-ikäisiä miehiä ei ole olemassa. Eikä viiniä & siideriä lipittäviä naisia.

Ja olen edelleen hyvin pitkälti samanlainen kuin teininä. Luen, kuuntelen musiikkia, urheilen (jopa sama laji) käyn keikoilla, en vedä viinaa, en viihdy baareissa (keikat pakollinen poikkeus koska pidän bändeistä enemmän kuin vihaan kännisiä), pidän eläimistä ja olen ollut lähes 20 vuotta naimissa saman naisen kanssa. Hitto, painokin on sama 3 kilon toleranssilla.

Vierailija
1138/2500 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla kävi niin että sain huumorintajuisen tyttiksen, kun pelästytin hänet pimeässä, niin hän odotti oikeaa hetkeä ja teki mulle saman....

Kerran istui märälle tuolille ja kysyin kostuitko..... nii vaihteeks anto mulle puutarhaletkusta täydellä paineella, ja sano ”nyt kostuin”.....

Ja jos mä näkyvästi otan tisseistä kiinni kaupassa tms. niin tyttis ottaa mun munista puristusotteen.....jos mä teen jäynää niin tiedän 100% varmasti että saan samalla mitalla takas....

Meillä synkkaa ihan hyvin, tunnetaan toisemme aina vaan paremmin ja eletään tätä elämää koska ”this is it”...

Mut tietyt vitsit on paitsiossa....ja ei meillä elämä pelkkää huumoria oo, rahaa tehdään yhdessä ja viihteellä ollaan yhdessä.

Tää on ylistys mun omalle rakkaalle pellelleni

Vierailija
1139/2500 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti mitä täällä palstalla tapahtuu, luin keskustelun ekan ja tokan sivun, hauskaa ja hyvin kirjoitettua läppää -> luin kaksi viimeistä sivua.............

Vierailija
1140/2500 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

69 kirjoitti:

No mulla kävi niin että sain huumorintajuisen tyttiksen, kun pelästytin hänet pimeässä, niin hän odotti oikeaa hetkeä ja teki mulle saman....

Kerran istui märälle tuolille ja kysyin kostuitko..... nii vaihteeks anto mulle puutarhaletkusta täydellä paineella, ja sano ”nyt kostuin”.....

Ja jos mä näkyvästi otan tisseistä kiinni kaupassa tms. niin tyttis ottaa mun munista puristusotteen.....jos mä teen jäynää niin tiedän 100% varmasti että saan samalla mitalla takas....

Meillä synkkaa ihan hyvin, tunnetaan toisemme aina vaan paremmin ja eletään tätä elämää koska ”this is it”...

Mut tietyt vitsit on paitsiossa....ja ei meillä elämä pelkkää huumoria oo, rahaa tehdään yhdessä ja viihteellä ollaan yhdessä.

Tää on ylistys mun omalle rakkaalle pellelleni

Hienoa, että teillä on yhteinen (huonon) huumorintaju. Se onkin erona tässä ketjussa kerrottuihin tarinoihin, joissa toinen kokee kiusaamiseksi sen mitä toinen kutsuu huumoriksi. 

Minun huumorintajuuni iskee sellaiset kuivan sarkastiset jutut. Olen opetellut kertomaan, että sanomani oli vitsi, koska keskimäärin ihmiset eivät niitä vitsiksi ymmärrä. Tuollainen hauskat kotivideot huumori ei naurata ollenkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän