Naimisissa pellen kanssa, en jaksa enää.
Mun miehellä on yksi ärsyttävä piirre. Noin 90 % asioista, mitä puhun sille, niin kääntää jollain lailla huumoriksi (huonoksi sellaiseksi). Olen niin väsynyt kun joka asia pitää vääntämällä vääntää, että saa sen perille normaalilla tavalla tai joku tekeminen onnistuisi mutkattomasti kertaheitolla. Esimerkkejä: - pyydän pöydässä ojentamaan vaikka salaatinkastikepullon, niin on ojentavinaan, mutta juuri kun olen siihen tarttumassa, niin vetääkin pois, ojentaa uudelleen, vetää taas pois kunnes ärähdän. - lähden koiran kanssa pitkälle metsäretkellä ja ilmoitan suurinpiirtein koordinaatit, mihin menen eksymisen varalta. Tulen kotiin ja laitan töissä olevalle miehelle viestin, että olen turvallisesti takaisin kotona... vastaukseksi tulee: "No voi helv..." (ikäänkuin olis toivonut, että eksyn... hah haa, kauheen hauskaa) - katsomme telkkaria ja hän lähtee hakemaan keittiöstä jotain ja pyydän tuomaan tullessaan vaikka lasin vettä, niin tulee heitto, että ei pysty... painaa liikaa. (tuo kuitenkin, kun pyydän uudelleen, mutta lasin ojentamisessa saattaa taas olla yksi jekuttelu lisää) - eteisessä olen kyykyssä solmimassa kengännauhojani, tökkää oman jalkansa eteeni ja töksäyttää: "solmis nääkin" - olen tiskipöydän ääressä kuorimassa perunoita. Mies hakee astiakaapista jotain ja ennen ovan avaamista sanoo: "laitas pää tohon, niin kolautan" (Siis toooosi hauska juttu kolauttaa mua ovella päähän.... kuolen nauruun!!!) - kysyn jotain, niin vastaus on ihan mitä sattuu höpö höpöä - ....ja esimerkkejä kertyy joka päivä... usein... Kun joskus hermostun johonkin noihin juttuihin, niin saan kuulla olevani huumorintajuton. En ole OIKEASTI huumorintajuton, osaan heittää kyllä hauskaa läppää, MUTTA kaikelle on aikansa. Minusta tuollainen jatkuva härnääminen on ärsyttävää, toisinaan tuntuu myös alentavalta. Tulee mieleen, että onko tuo jokin tiedostamaton alistamisen muoto, että "sun jutut on mulle ihan yks hailee, en vaivaudu edes ottamaan niitä vakavasti". Toi on niin iso ongelma jo mulle, että mä en kohta enää kestä!!
Kommentit (2500)
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä ymmärrä miksi pitää olla tommone takapiru joka ei osaa nauraa koskaan? Ootko aina noin kireä? Onks sulla paha olla?
Miksi pelle kuvittelee, että hänen huumorinsa on sitä ainoaa oikeaa? Millä oikeudella pelle terrorisoi muita huumorin varjolla?
Miehenä kommentti tähän.
Pieni osa miehistä on todellisia älykääpiöitä. Siis kyse on nimenomaan älystä - tai sen puutteesta. Näkyy mm. seuraavasti:
Ei käytöstapoja, ala-arvoinen huumorintaju, letkautukset, väärät vitsit väärässä seurassa, alatyyliset jutut, totaalinen tilannetajun ja sosiaalisen pelisilmän puutostila, ei kykene älykkääseen keskusteluun... yms.yms. haisee, pieree, höröttää, kaljottelee, empatian puute, ostaa imurin joululahjaksi...
Aiheuttaa enimmäkseen suurta myötähäpeää kanssaihmisissä.
Kehotan keskustelun aloittajaa ns. nostamaan kytkintä. Tuohon tautin kun ei ole parannuskeinoa.
Fiksujakin miehiä onneksi on.
Vierailija kirjoitti:
Onko naispellejä?
Palsta on täynnä naispellejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valintoja, rakas AP, valintoja.
Miksi helvetissä alun perin sekaannuit jännämieheen?
Ehkä olet oppinut jotakin ja jatkossa valitset fiksummin?
Tätä palstaa lukiessa olen päätynyt siihen lopputulokseen, että mies on aina jännä, kunhan sillä on vain munat.
tarkoitit varmaan "paska" etkä "jännä" ?
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Miehenä kommentti tähän.
Pieni osa miehistä on todellisia älykääpiöitä. Siis kyse on nimenomaan älystä - tai sen puutteesta. Näkyy mm. seuraavasti:
Ei käytöstapoja, ala-arvoinen huumorintaju, letkautukset, väärät vitsit väärässä seurassa, alatyyliset jutut, totaalinen tilannetajun ja sosiaalisen pelisilmän puutostila, ei kykene älykkääseen keskusteluun... yms.yms. haisee, pieree, höröttää, kaljottelee, empatian puute, ostaa imurin joululahjaksi...
Aiheuttaa enimmäkseen suurta myötähäpeää kanssaihmisissä.
Kehotan keskustelun aloittajaa ns. nostamaan kytkintä. Tuohon tautin kun ei ole parannuskeinoa.
Fiksujakin miehiä onneksi on.
Fiksuja miehiä ei riitä kuin hyville naisile.
laskekaa mammat 1+1 kun katsotte sitä pierevää sikaa siinä sohvalla
Omg sirkusfinlanfiassa työskentelee oikeesti jonkun avoopuolizo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun veli on tuollainen pelle.
Hän oli jo lapsena tuollainen öhö-öhö -tyyppinen "hauskuuttaja". Hän teki moponkaasutuseleitä, nosti jalkaa ja pieri, kun oltiin sukulaisen syntymäpäivillä. Isän äärimmäisen häpeän ilme on jäänyt mieleeni.
Mä olin kanssa, kunnes äidin "kuukauden mies" veti turpiin oikein huolella. Pelleily loppui siihen.
Lapsen pahoinpitely saa yllättävää hyväksyntää.
Ai mutta se olikin poika.
Ei syöttiin menisi, jos tietäisi myrkyllisyyden etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä palstaa lukiessa olen päätynyt siihen lopputulokseen, että mies on aina jännä, kunhan sillä on vain munat.
#miesvihanäkyväksi
En vaan jännä. Lue kommentit äläkä kisko päätelmiä omasta päästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän oli jo lapsena tuollainen öhö-öhö -tyyppinen "hauskuuttaja". Hän teki moponkaasutuseleitä, nosti jalkaa ja pieri, kun oltiin sukulaisen syntymäpäivillä. Isän äärimmäisen häpeän ilme on jäänyt mieleeni.
Mä olin kanssa, kunnes äidin "kuukauden mies" veti turpiin oikein huolella. Pelleily loppui siihen.
Tuo kommentoija ei kertonut sukupuoltaan, sinä vain oletat sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kommentoija ei kertonut sukupuoltaan, sinä vain oletat sen.
Niin oletan, kun puhutaan veljestä, sikailusta, ja lapsen hakkaamisesta.
Tarkoitatko siis että tytön hakkaamisesta tulisi tuollainen määrä tykkäyksiä? Huolestuttavaa jos näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
palstatotuus: miehet ovat paskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Aloittaja kertoo, että hän ei enää jaksa miehen typerää käytöstä, niin hänelle vastataan, että mitäs otit jännnnämiehen. Nyt sinä väität, että jännnnät miehet on pskoja. Mikäs siinä, paremmin sinä kai tuon tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Aloittaja kertoo, että hän ei enää jaksa miehen typerää käytöstä, niin hänelle vastataan, että mitäs otit jännnnämiehen. Nyt sinä väität, että jännnnät miehet on pskoja. Mikäs siinä, paremmin sinä kai tuon tiedät.
kerron että palstatotuuden mukaan kaikki miehet ovat paskoja, vihaatte miehiä,
Sen myöntäminen oli niin virkistävää, kokeile!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Minä tunnen monta miestä ja he ovat ihan mukavia. Osa heistä on hyvinkin rakkaita. Kokeile saman myöntämistä tuntemiesi naisten osalta, suosittelen.
Patriot kirjoitti:
Juu, myötähäpeää sinun ymmärtämättömyyteen, et joko osaa lukea tai käsität väärin tai olet ottanut tunteja tai sitten olet synnynnäisesti tuollainen...
Mikä kommentissani harmitti noin kovasti?
Ei se minun syy ole jos osui, enkä nyt kuitenkaan yleistänyt osa käyttäytyy juuri kuvaamallani tavalla.
Osa etsii ikänsä ”kunnon” miestä......
Tätäkin kyselin; Joku jo kommentoi että ulkomaalaistaustaiset ovat vielä pahempia pellejä.
Koska kirjoitit ”vierailija” nimellä niin kutsun sinua suomennetuilla sanoillasi ”syöpä oksetus” voit tietty antaa toisenkin nimimerkin itsellesi...
Tämä on keskustelufoorumi ja hauska sellainen (ei liian tosikoille) kehoituksesi itsemurhasta on alakoululaisen tasoinen ” minä suutun ja mustaksi muutun” Ihan vinkkinä: huono vitsinä, ja kokemuksesta sanon että ei kannata koskaan, missään olosuhteissa sanoa....vakavampi asia leikkiä vitsinä kuolemalla.
Kirjoitit henkilökohtaisesti joten katson sitten näin: :Olet sinkku( tai ainakin tuleva sellainen) asut Stadissa, missä metro. Ei autoa, ei ajokorttia(ei ainakaan oikeasti taitoa ajaa)
Ikäsi tekstin perusteella 10-15 vee ( olet paljon vanhempi)
Miesvihaaja, pellevihaaja( ehkä olet vaihtanut sukupuolta, ja katkeroitunut)
Oikeasti haluat haastetta elämääsi, ja pelkäät aloittaa elämään oikean miehen kanssa.
Mitä haet Syöpä Oksetus, pelleä/ tosikkoa??
Onko tosikko parempi kuin pelle?
Itse eläisin ennemmin pellen kanssa( toki antaisin ihan samalla mitalla takaisin saman tien)
Peukuttakaa peukalonne kipeiksi, mutta olisi kiva saada kommenttejakin
Kommentoikaa
et tule saamaan vastauksia. Palsta on täynnä katkeria miesvihaajia jotka peukuttavat jopa kun joku kertoo hänen tulleen hakatuksi lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Minä tunnen monta miestä ja he ovat ihan mukavia. Osa heistä on hyvinkin rakkaita. Kokeile saman myöntämistä tuntemiesi naisten osalta, suosittelen.
eli et kykene myöntämään asiaa, ei yllätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Ei, me vihaamme pellemiehiä. Luulen, että myös sinä kuulut tähän kategoriaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
eli et kykene myöntämään asiaa, ei yllätä.
Ethän sinäkään. Ei yllätä.
-eri
Olen nähnyt av:lla väitettävän jopa, että kaikki parisuhteessa olevat/olleet miehet ovat automaattisesti naistenhakkaajia! Koska naisethan kiinnostuvat vain jännik.sistä, ja jännik.set ovat naistenhakkaajia...