Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa pellen kanssa, en jaksa enää.

KOLIBRI
07.06.2017 |

Mun miehellä on yksi ärsyttävä piirre. Noin 90 % asioista, mitä puhun sille, niin kääntää jollain lailla huumoriksi (huonoksi sellaiseksi). Olen niin väsynyt kun joka asia pitää vääntämällä vääntää, että saa sen perille normaalilla tavalla tai joku tekeminen onnistuisi mutkattomasti kertaheitolla. Esimerkkejä: - pyydän pöydässä ojentamaan vaikka salaatinkastikepullon, niin on ojentavinaan, mutta juuri kun olen siihen tarttumassa, niin vetääkin pois, ojentaa uudelleen, vetää taas pois kunnes ärähdän. - lähden koiran kanssa pitkälle metsäretkellä ja ilmoitan suurinpiirtein koordinaatit, mihin menen eksymisen varalta. Tulen kotiin ja laitan töissä olevalle miehelle viestin, että olen turvallisesti takaisin kotona... vastaukseksi tulee: "No voi helv..." (ikäänkuin olis toivonut, että eksyn... hah haa, kauheen hauskaa) - katsomme telkkaria ja hän lähtee hakemaan keittiöstä jotain ja pyydän tuomaan tullessaan vaikka lasin vettä, niin tulee heitto, että ei pysty... painaa liikaa. (tuo kuitenkin, kun pyydän uudelleen, mutta lasin ojentamisessa saattaa taas olla yksi jekuttelu lisää) - eteisessä olen kyykyssä solmimassa kengännauhojani, tökkää oman jalkansa eteeni ja töksäyttää: "solmis nääkin" - olen tiskipöydän ääressä kuorimassa perunoita. Mies hakee astiakaapista jotain ja ennen ovan avaamista sanoo: "laitas pää tohon, niin kolautan" (Siis toooosi hauska juttu kolauttaa mua ovella päähän.... kuolen nauruun!!!) - kysyn jotain, niin vastaus on ihan mitä sattuu höpö höpöä - ....ja esimerkkejä kertyy joka päivä... usein... Kun joskus hermostun johonkin noihin juttuihin, niin saan kuulla olevani huumorintajuton. En ole OIKEASTI huumorintajuton, osaan heittää kyllä hauskaa läppää, MUTTA kaikelle on aikansa. Minusta tuollainen jatkuva härnääminen on ärsyttävää, toisinaan tuntuu myös alentavalta. Tulee mieleen, että onko tuo jokin tiedostamaton alistamisen muoto, että "sun jutut on mulle ihan yks hailee, en vaivaudu edes ottamaan niitä vakavasti". Toi on niin iso ongelma jo mulle, että mä en kohta enää kestä!!

Kommentit (2500)

Vierailija
2161/2500 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiheesta on olemassa tosipohjainen elokuva, en muista juuri nyt sen nimeä, mutta oli tosi hyvä, karmaisva ja huh huh,  ja Youtubessa oli katsottavana ihan suoraan. Laitan huomenna elokuvan nimen, jos keitään kiinnostaa...!!

Mikä tän elokuvan nimi on? Kerro!

Kerron, kiva että kysyt. 🍓

🖐 HUOMIO KAIKKI! Löysin nyt sen (eilen en muistanut leffan nimeä) tosipohjaisen elokuvan nimen ja se ON edelleen katsottavissa YouTubessa (kaksiosainen) kokonaisuudessaan! 👋🏻

Deadly Intentions. 1985. Perustuu tositapahtumiin. 

En laita linkkiä suoraan elokuvaan (vaan trailerin, joka alla  - kannattaa katsoa!!), en tiedä onko sallittua/laillista, mutta on tosiaan Youtubessa ja ei muuta kuin hakusanoiksi leffan nimi ja löytyy samantien! On erinomainen filmi, on aikaa kun olen katsonut mutta huh huh, karmaisevaa. 

HUOM. Tsekatkaa tämän filmin traileri, JO SIITÄ näkee miehen "pelleilyä", nainen huutaa iik, mies senkun kuvaa kameralla ja hekottaa kikseissään. Nukkuminenkin keskeytyy miehen pelleilyyn/pelästyttelyyn. Tarina etenee siitä vielä edespäin uusiin uskomattomiin ulottuvuuksiin, jotka ovat pohjautuneet ihan todellisuuteen. 

Katsoin "trailerin" (periaatteessa lyhennelmä koko elokuvasta, eli jos haluaa katsoa leffan eikä tietää, mitä tulee tapahtumaan, niin älkää katsoko traileria) ja aika karmaiseva leffa on kyllä kyseessä! Mun mielestäni ei tosin pellemiehestä, vaan siis todella sairaasta miehestä, psykopaatista, jonka vaimo pelkää henkensä edestä (ja syystä). Eli ei ehkä ihan osu tähän pellemieskategoriaan.

Voitaisko kirjoittaa oma leffa nimenomaan näistä pellemiehistä? :D

Vierailija
2162/2500 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette noiden rasittavien pellelapsien seurassa?

Oli hän sitten mies tai nainen.

Seuransa saa itse valita jos on aikuinen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2163/2500 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa 15 vuotta ja me nauretaan mun miehen kanssa meidän pieruille. Ei me niistä mitään erityisempää huumoria tehdä, mutta jos sattuu tulemaan oikein erikoinen vihellys, niin kyllä se vain naurattaa. Sori siitä. Ei pierrä julkisesti, ei toisen naamalle, ei ruokapöydässä/ruoanlaittohommissa, mutta muuten saa kotona päästää juuri silloin, kun ilma pyrkii ulos.

Mut sitten tuohon pelleilyyn ja vitsien vääntelyyn: mä luulen, että nuo vitsiniekat eivät tajua, että muillekin tulee mieleen kaksimielisyyksiä ja "hauskoja" kaskuja, joten möläyttelevät sitten tulemaan, kun eivät malta pitää "nerokkuuttaan" vakan alla... Päätettiin kerran ammattikorkeakouluaikaan, kun oltiin puhuttu tästä muutaman luokkakaverin kanssa (naisia), että aletaan mekin möläytellä ihan yhtenään, samalla tavalla kuin pari luokan pelleäkin (toinen heistä oli pellempi, toinen enemmän komppaaja vieressä). Kysyttiin yhdeltä opettajalta, joka oli myös hermot riekaleina näiden kahden höröttelystä ja huutelusta, että sopiiko, jos kokeillaan yhden päivän ajan (neljän tunnin päivä sitä ainetta), että saataisko tällä pojat vaikenemaan. Ope oli messissä, joten ei muuta kuin alettiin sitten munan saannoksia ja kuumorin hukkia viljelemään oikein urakalla. Ensin olivat pellet ihan fiiliksissä, mutta kun asioissa ei päästy eteenpäin, niin jopa alkoi heitäkin vituttaa. Ja tietenkin se, että meidän jutut oli parempia ja koko luokka nauroi, toisin kuin pellejen huumorille, jolle nauroivat vain pellet itse. Jatkettiin tämän oppiaineen häiriköintiä koko se päivä, ja päivän lopuksi todettiin, että eiköhän tässä tullut todistetuksi, että kaikki osaavat keksiä ihan yhtä "hauskoja" juttuja, mutta koska tänne on tultu oppimaan, pidetään ne jutut oman pään sisällä. Pellet oli nolona, mutta kyllähän tää auttoi. Olis kiinnostavaa tietää, miten ovat työelämässä pärjänneet!

Vierailija
2164/2500 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista tietää vieläkö ap on naimisissa tuo pellen kanssa?

Tuollainen ei ole edes huumoria vaan kiusaamista.

Vierailija
2165/2500 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huom te joilla on poikalapsia.

Opettakaa ne pois tällasista sairaista jutuista. Opettakaa ne ottamaan toiset huomioon ja tulkitsemaan muiden tunnetiloja ja reagoimaan niihi.

Älkää opettako niille enää näitä moukkamaisia ylisukupolvisia 'pieru hih hih hih" juttuja joita he sitten toistaa itse aikuisena ja niiden tyttöystävät ja vaimot taas saa kärsiä.

Opettakaa niitä että muutenkin voi olla hauska ja pidetty kuin tyhjänpäiväisen pelleilyn ja keppostelun voimalla.

Muuten tämä kierre ei katkea koskaan.

Minä opetan koko ajan muiden huomioon ottamista ja ystävällistä kohtelemista omalle 5-vuotiaalle poikalapselleni, mutta valitettavasti narsisti-isä onnistui vakuuttamaan viranomaiset siitä että on lapselle parempi lähivanhempi, ja isän luona harrastetaan kaiken muun pahan ohessa mm. tällaista pieruhuumoria. Lapsi on jopa kertonut, että isä on mennyt pieraisemaan uuden kumppanin nenän eteen ja leyhytellyt tälle "paukun hajua", mikä oli tietenkin lapsesta tosi hauskaa - kun isä on pitänyt sitä hauskana juttuna.

Lapsen isältään oppimiin "fiksuihin" tapoihin kuuluu myös naisten rintojen kouriminen ja takapuolen taputtelu. Tosin oman lapsen kohdalla tämä on valitettavasti pientä siinä ylisukupolvisuuden ketjussa, jonka uhriksi hän nyt joutuu, kun viranomaisilta puuttuu edelleen kyky tunnistaa narsistit huoltoriidoissa. Se on aika hämmästyttävääkin, kun ottaa huomioon, miten kaavamaisesti tällaiset ihmiset toimivat.

Viranomaisten pitäisi huomata satunnaisissa tapaamisissa, vaikka itse et huomannut ennen kuin teit lapsen tuollaisen kanssa?

Vierailija
2166/2500 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2167/2500 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorivekkoja ollaan.

Vierailija
2168/2500 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypi olla savolaenen.

Vastaava tappaus savolaesen kanssa, kun ostin täällä Hesassa siltä soutupaatin.

Stanan hauskaa ol savolasesta lykätä vene vesille (jossa olin) ilman tappia.

Kiireesti soutamaan maihin ja savolaesella ol niin haaskaa!

Savolaesija pidetään mainitusta kieroudesta ja toisten nolaamisesta johtuen haaskana ja älykkäänä  porukkana!?

Vierailija
2169/2500 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisesta on yllättävän lyhyt matka henkiseen väkivaltaan. Eksä oli samanlainen, lisäksi mm. piereskeli naamalle (nyt jälkeenpäin sitä miettii, että mitä helvettiä). Kun se tekee huumoria sinun kustannuksella, eikä välitä siitä että se ei oo sinusta yhtään hauskaa, se on jo väkivallan puolella. Oletettavasti olet ilmaissut tyytymättömyytesi miehelle. Siitä huolimatta se jatkaa sinulle epämiellyttävää käytöstä. Sitä miestä ei kiinnosta sinun rajat, ei ole enää kyse siitä etteikö se tietäisi niistä, sitä ei vaan todella kiinnosta. Kertoo melkoisesta kunnioituksen puutteesta. Sen lisäksi voi olla sinulle itselle hyvin nöyryyttävää, kun mies jatkuvasti rikkoo rajojasi ja tekee tahallaan sinulle inhottavan olon. Kaikki tietysti kuitataan huumoriksi.

Se ei siitä mihinkään muutu, joten ainoa vaihtoehto päästä eroon käytöksesta on erota miehestä.

Tuollainen käytöshän on jo omalta osaltaan henkistä väkivaltaa, koska sitä käytetään vaimon/tyttöystävän alistamiseen ja/tai nöyryyttämiseen. Nämä naamaan pierijät eivät varmasti paukuttelisi hassun hauskasti töissä miespomon tai arvostamiensa miesten naamoille.

Jos on kuitenkin pakonomainen tarve pierrä toisten naamalle kohteen asemasta tai sukupuolesta huolimatta, hoitoon ohjaus on paikoillaan.

Vierailija
2170/2500 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda sirkusta

Vierailija
2171/2500 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on suuri sirkus ja sinä olet vasta Suomen Tivolissa.

2172/2500 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin samaistua aloittajaan. Itsellä on tarve syvemmille keskusteluille välillä, keljuttaa kun toisen tyyli on lapsellisempi kuin meidän ala-asteikäisillä, hekin ymmärtää milloin voi pilailla ja milloin ei. En jaksa kokoajan jonninjoutavaa höpötystä, omakeksimiä lauluja, hyräilyä, puujalkavitsejä!!

Vierailija
2173/2500 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisesta on yllättävän lyhyt matka henkiseen väkivaltaan. Eksä oli samanlainen, lisäksi mm. piereskeli naamalle (nyt jälkeenpäin sitä miettii, että mitä helvettiä). Kun se tekee huumoria sinun kustannuksella, eikä välitä siitä että se ei oo sinusta yhtään hauskaa, se on jo väkivallan puolella. Oletettavasti olet ilmaissut tyytymättömyytesi miehelle. Siitä huolimatta se jatkaa sinulle epämiellyttävää käytöstä. Sitä miestä ei kiinnosta sinun rajat, ei ole enää kyse siitä etteikö se tietäisi niistä, sitä ei vaan todella kiinnosta. Kertoo melkoisesta kunnioituksen puutteesta. Sen lisäksi voi olla sinulle itselle hyvin nöyryyttävää, kun mies jatkuvasti rikkoo rajojasi ja tekee tahallaan sinulle inhottavan olon. Kaikki tietysti kuitataan huumoriksi.

Se ei siitä mihinkään muutu, joten ainoa vaihtoehto päästä eroon käytöksesta on erota miehestä.

Tuollainen käytöshän on jo omalta osaltaan henkistä väkivaltaa, koska sitä käytetään vaimon/tyttöystävän alistamiseen ja/tai nöyryyttämiseen. Nämä naamaan pierijät eivät varmasti paukuttelisi hassun hauskasti töissä miespomon tai arvostamiensa miesten naamoille.

Jos on kuitenkin pakonomainen tarve pierrä toisten naamalle kohteen asemasta tai sukupuolesta huolimatta, hoitoon ohjaus on paikoillaan.

Omg siis mun mies (ero vireillä) tekee myös tällaista urpoa "pelleilyä". En ole lukenut tätä ketjua paljon, että en tiedä liittyykö edes aiheeseen, mutta hän myös todella piereskelee ei nyt naamalle mutta vasiten seurassa. Jos katsomme leffaa vierekkäin läppäriltä yöpöydällä, mies ei pidättele pierujaan sitten yhtään JA rupsuteltuaan hän nostaa ja heiluttaa peiton reunaa, pahimmillaan työntänyt päätäni peiton alle ja voin sanoa, että eivät "ole vain ilmaa" kuten hän on hekottelee vaan haisee aivan pskalta!

Hän myös kutittaa minua niin joskus niin, että alan melkein itkeä. Lyhyesti, mutta kuitenkin. 

Miehestä on myös hauskaa tökkiä peppuani kaiken maailman esineillä kuten 1,5 litran limupulloilla ja höhöhöhööööö... vit tu että vitu ttaaa

Hän tietysti loukkaantuu siitä, etten koskaan naura näille "vitseille" ja alkaa aina kiukutella ja kommentoida ikävästi luonnettani. Ei minusta ole tarpeellista sekään.

Mies on myös aika mustasukkainen, just tein sattumalta hs:n mustasukkaisuustestin ja sain ite 4/111 ja miehen puolesta kun täyttelin niin ainakin 69/111 (ja en siis ole koskaan pettänyt tms)... ja se ilmenee toki just niin, että kuulustelee missä olen ollut, keitä siellä oli, soittaa varmistaakseen että olen missä sanoin olevani "muuten vaan" jne. Mut tähän "pelleilyyn"... kävimme pari viikko sitten askossa, missä oli uuri miesmyyjä (selvästi aloittanut vasta, oli niin innokas ja aika pihalla) ja hän tuli luoksemme sen 5 kertaa höpisemään, mutta oli minusta oikein mukava ja selvästi harjoitteli asiakkaisen kanssa olemista ja niitä myyntifraaseja. Lähdettyämme mies on tämän parin viikon aikana ainakin yli 10 kertaa alkanut höpistä ja vitsailla, että tämä askon myyjä olisi mulle sopiva mies, että saisin tältä läheisyyttä ja on ollut pakko lopulta sanoa, että tur pa kiinni. Ja kävimme tällä viikolla kahvilassa (epätoivoista yritystä pelastaa liitto tai edes tulla enää toimeen) ja sielläkin nuori mies kassalla (olemme itsekin melko nuoria) ja taas sama juttu. Tämä nuorempi myyjä tosin oli sen verran komea, että mies ei monta kertaa häntä muistellut. Lisäksi ihan vakio "läppä" hänellä on ollut ihan liittymättä mihinään (muuta kuin mitä hänen päässään pyörii?) eksästäni, aiemmasta poikaystävästä, joka ei liity mitenkään meidän elämään, en ole edes fb-kaveri ja vitsailla hänen puheviastaan.

Mut siis perus tämä, että osaa syyllistää aivan tosissaan siitä jos en osaa nauraa hänen näille jutuilleen, että saan hänelle ei-rakastetun olon ja vastaavaa. Siis kuka muka nauraa kun pää tungetaan pskan hajuun peiton alle?! Haloo!

Sit perus, miksi menit sen kanssa yhteen, miksi teit lapsia edes... no ihminen voi muuttua huonoonkin suuntaan jopa merkittävästi 18-30+ välillä. 

Vierailija
2174/2500 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon puolikuuron pihtarin kanssa.

Vierailija
2175/2500 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon puolikuuron pihtarin kanssa.

Ai moi, sinä puolisonikin täällä :D

Vierailija
2176/2500 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä on noin vanhoja ketjuja.Aloittaja on tosikko.

Aloittajan mies on kiusaaja.

Vierailija
2177/2500 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiheesta on olemassa tosipohjainen elokuva, en muista juuri nyt sen nimeä, mutta oli tosi hyvä, karmaisva ja huh huh,  ja Youtubessa oli katsottavana ihan suoraan. Laitan huomenna elokuvan nimen, jos keitään kiinnostaa...!!

Mikä tän elokuvan nimi on? Kerro!

Kerron, kiva että kysyt. 🍓

🖐 HUOMIO KAIKKI! Löysin nyt sen (eilen en muistanut leffan nimeä) tosipohjaisen elokuvan nimen ja se ON edelleen katsottavissa YouTubessa (kaksiosainen) kokonaisuudessaan! 👋🏻

Deadly Intentions. 1985. Perustuu tositapahtumiin. 

En laita linkkiä suoraan elokuvaan (vaan trailerin, joka alla  - kannattaa katsoa!!), en tiedä onko sallittua/laillista, mutta on tosiaan Youtubessa ja ei muuta kuin hakusanoiksi leffan nimi ja löytyy samantien! On erinomainen filmi, on aikaa kun olen katsonut mutta huh huh, karmaisevaa. 

HUOM. Tsekatkaa tämän filmin traileri, JO SIITÄ näkee miehen "pelleilyä", nainen huutaa iik, mies senkun kuvaa kameralla ja hekottaa kikseissään. Nukkuminenkin keskeytyy miehen pelleilyyn/pelästyttelyyn. Tarina etenee siitä vielä edespäin uusiin uskomattomiin ulottuvuuksiin, jotka ovat pohjautuneet ihan todellisuuteen. 

Katsoin "trailerin" (periaatteessa lyhennelmä koko elokuvasta, eli jos haluaa katsoa leffan eikä tietää, mitä tulee tapahtumaan, niin älkää katsoko traileria) ja aika karmaiseva leffa on kyllä kyseessä! Mun mielestäni ei tosin pellemiehestä, vaan siis todella sairaasta miehestä, psykopaatista, jonka vaimo pelkää henkensä edestä (ja syystä). Eli ei ehkä ihan osu tähän pellemieskategoriaan.

Voitaisko kirjoittaa oma leffa nimenomaan näistä pellemiehistä? :D

Hyi hittolainen olisin voinut jättää katsomatta koko trailerin alun. Lopetin katsomasta kissan kohdalla. Jos vatsaan tulee se tietty tunne, että kaikki ei ole nyt kunnossa, LUOTA SIIHEN VATSAAN JA JUOKSE! Kunnolliset kumppanit kunnioittavat toisen rajoja, oli ne rajat kuinka pienet vaan. Yhteinen molemmille OK reilu pieruhuumori on eri asia, kuten tuolla ylempänä oli esimerkki.

Vierailija
2178/2500 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omg siis mun mies (ero vireillä) tekee myös tällaista urpoa "pelleilyä". En ole lukenut tätä ketjua paljon, että en tiedä liittyykö edes aiheeseen, mutta hän myös todella piereskelee ei nyt naamalle mutta vasiten seurassa. Jos katsomme leffaa vierekkäin läppäriltä yöpöydällä, mies ei pidättele pierujaan sitten yhtään JA rupsuteltuaan hän nostaa ja heiluttaa peiton reunaa, pahimmillaan työntänyt päätäni peiton alle ja voin sanoa, että eivät "ole vain ilmaa" kuten hän on hekottelee vaan haisee aivan pskalta!

Hän myös kutittaa minua niin joskus niin, että alan melkein itkeä. Lyhyesti, mutta kuitenkin. 

Miehestä on myös hauskaa tökkiä peppuani kaiken maailman esineillä kuten 1,5 litran limupulloilla ja höhöhöhööööö... vit tu että vitu ttaaa

Hän tietysti loukkaantuu siitä, etten koskaan naura näille "vitseille" ja alkaa aina kiukutella ja kommentoida ikävästi luonnettani. Ei minusta ole tarpeellista sekään.

Mies on myös aika mustasukkainen, just tein sattumalta hs:n mustasukkaisuustestin ja sain ite 4/111 ja miehen puolesta kun täyttelin niin ainakin 69/111 (ja en siis ole koskaan pettänyt tms)... ja se ilmenee toki just niin, että kuulustelee missä olen ollut, keitä siellä oli, soittaa varmistaakseen että olen missä sanoin olevani "muuten vaan" jne. Mut tähän "pelleilyyn"... kävimme pari viikko sitten askossa, missä oli uuri miesmyyjä (selvästi aloittanut vasta, oli niin innokas ja aika pihalla) ja hän tuli luoksemme sen 5 kertaa höpisemään, mutta oli minusta oikein mukava ja selvästi harjoitteli asiakkaisen kanssa olemista ja niitä myyntifraaseja. Lähdettyämme mies on tämän parin viikon aikana ainakin yli 10 kertaa alkanut höpistä ja vitsailla, että tämä askon myyjä olisi mulle sopiva mies, että saisin tältä läheisyyttä ja on ollut pakko lopulta sanoa, että tur pa kiinni. Ja kävimme tällä viikolla kahvilassa (epätoivoista yritystä pelastaa liitto tai edes tulla enää toimeen) ja sielläkin nuori mies kassalla (olemme itsekin melko nuoria) ja taas sama juttu. Tämä nuorempi myyjä tosin oli sen verran komea, että mies ei monta kertaa häntä muistellut. Lisäksi ihan vakio "läppä" hänellä on ollut ihan liittymättä mihinään (muuta kuin mitä hänen päässään pyörii?) eksästäni, aiemmasta poikaystävästä, joka ei liity mitenkään meidän elämään, en ole edes fb-kaveri ja vitsailla hänen puheviastaan.

Mut siis perus tämä, että osaa syyllistää aivan tosissaan siitä jos en osaa nauraa hänen näille jutuilleen, että saan hänelle ei-rakastetun olon ja vastaavaa. Siis kuka muka nauraa kun pää tungetaan pskan hajuun peiton alle?! Haloo!

Sit perus, miksi menit sen kanssa yhteen, miksi teit lapsia edes... no ihminen voi muuttua huonoonkin suuntaan jopa merkittävästi 18-30+ välillä. 

Mahtavaa että oot laittanut oman hyvinvoinnin ykköseksi! Ole silti varovainen. Tuollaisesta miehestä kun eroaa, kannattaa kertoa prosessista niille läheisille ystäville ja perheelle tilanteesta jossain määrin alustavasti, koska tuollainen epävakaasti käyttäytyvä voi ottaa eron yllättävänkin raskaasti ja muuttua ihan täystuhoksi. Jos se nyt suuttuu siitä, kun et halua haistella pieruja tai tukehtua hapenpuutteeseen kutittaessa, se voi suuttua enemmän siitä kun ei halua enää nähdä lainkaan. Ei ole pahaksi vaikka etukäteen juttelee viranomaisten kanssa. Yksin ei ainakaan eroilmoituksen jälkeen hakemaan mitään tavaroita ym. aina joku muu mukaan, mielellään sellainen joka osaa ja saa puolustautua. Ei välttämättä tilanne ole näin vakava, vaikka kyllä siltä kuulostaakin, mutta ei se haittaa olla ylivaroivainen. Stay safe!

Vierailija
2179/2500 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopa on tiukkapipoista porukkaa. Luulisi että on kivempi olla pellen kanssa kuin jonkun hakkaajajuopon. Olisit onnellinen kun sirkus on kotona, säästyy huvittelurahat. Osta sille pellenaamari niin on vieläkin hauskempaa.

Pelle ja hakkaajajuoppo ovat ne ainoat vaihtoehdot?[/quote

Niin suomalaisten miesten taso ei päätä huimaa.

Vierailija
2180/2500 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohojalaanen kirjoitti:

Täytyypi olla savolaenen.

Vastaava tappaus savolaesen kanssa, kun ostin täällä Hesassa siltä soutupaatin.

Stanan hauskaa ol savolasesta lykätä vene vesille (jossa olin) ilman tappia.

Kiireesti soutamaan maihin ja savolaesella ol niin haaskaa!

Savolaesija pidetään mainitusta kieroudesta ja toisten nolaamisesta johtuen haaskana ja älykkäänä  porukkana!?

Tuommonen hölömisköenti ee liity savolaesiin eekä savolaesuuteen millään laella.

Lie ollut savolaenen se venneen tapin irrottaja vuan meellä savossa kun on niin paljo järviä, sinne männään turvallisesti.

Sano sen pellen nimi, niin tulen opettammaan, miten vesillä ollaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi