Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa pellen kanssa, en jaksa enää.

KOLIBRI
07.06.2017 |

Mun miehellä on yksi ärsyttävä piirre. Noin 90 % asioista, mitä puhun sille, niin kääntää jollain lailla huumoriksi (huonoksi sellaiseksi). Olen niin väsynyt kun joka asia pitää vääntämällä vääntää, että saa sen perille normaalilla tavalla tai joku tekeminen onnistuisi mutkattomasti kertaheitolla. Esimerkkejä: - pyydän pöydässä ojentamaan vaikka salaatinkastikepullon, niin on ojentavinaan, mutta juuri kun olen siihen tarttumassa, niin vetääkin pois, ojentaa uudelleen, vetää taas pois kunnes ärähdän. - lähden koiran kanssa pitkälle metsäretkellä ja ilmoitan suurinpiirtein koordinaatit, mihin menen eksymisen varalta. Tulen kotiin ja laitan töissä olevalle miehelle viestin, että olen turvallisesti takaisin kotona... vastaukseksi tulee: "No voi helv..." (ikäänkuin olis toivonut, että eksyn... hah haa, kauheen hauskaa) - katsomme telkkaria ja hän lähtee hakemaan keittiöstä jotain ja pyydän tuomaan tullessaan vaikka lasin vettä, niin tulee heitto, että ei pysty... painaa liikaa. (tuo kuitenkin, kun pyydän uudelleen, mutta lasin ojentamisessa saattaa taas olla yksi jekuttelu lisää) - eteisessä olen kyykyssä solmimassa kengännauhojani, tökkää oman jalkansa eteeni ja töksäyttää: "solmis nääkin" - olen tiskipöydän ääressä kuorimassa perunoita. Mies hakee astiakaapista jotain ja ennen ovan avaamista sanoo: "laitas pää tohon, niin kolautan" (Siis toooosi hauska juttu kolauttaa mua ovella päähän.... kuolen nauruun!!!) - kysyn jotain, niin vastaus on ihan mitä sattuu höpö höpöä - ....ja esimerkkejä kertyy joka päivä... usein... Kun joskus hermostun johonkin noihin juttuihin, niin saan kuulla olevani huumorintajuton. En ole OIKEASTI huumorintajuton, osaan heittää kyllä hauskaa läppää, MUTTA kaikelle on aikansa. Minusta tuollainen jatkuva härnääminen on ärsyttävää, toisinaan tuntuu myös alentavalta. Tulee mieleen, että onko tuo jokin tiedostamaton alistamisen muoto, että "sun jutut on mulle ihan yks hailee, en vaivaudu edes ottamaan niitä vakavasti". Toi on niin iso ongelma jo mulle, että mä en kohta enää kestä!!

Kommentit (2500)

Vierailija
2121/2500 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Naisen kannattaisi ehkä koettaa ajatella järjellä, vaikka kovin hauskaa onkin sillä hetkellä sen ihanan hauskuuttajamiehen kanssa, että jaksaisiko sellaista samaa koko loppuelämänsä.

Vierailija
2122/2500 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiheesta on olemassa tosipohjainen elokuva, en muista juuri nyt sen nimeä, mutta oli tosi hyvä, karmaisva ja huh huh,  ja Youtubessa oli katsottavana ihan suoraan. Laitan huomenna elokuvan nimen, jos keitään kiinnostaa...!!

Mikä tän elokuvan nimi on? Kerro!

Kerron, kiva että kysyt. 🍓

🖐 HUOMIO KAIKKI! Löysin nyt sen (eilen en muistanut leffan nimeä) tosipohjaisen elokuvan nimen ja se ON edelleen katsottavissa YouTubessa (kaksiosainen) kokonaisuudessaan! 👋🏻

Deadly Intentions. 1985. Perustuu tositapahtumiin. 

En laita linkkiä suoraan elokuvaan (vaan trailerin, joka alla  - kannattaa katsoa!!), en tiedä onko sallittua/laillista, mutta on tosiaan Youtubessa ja ei muuta kuin hakusanoiksi leffan nimi ja löytyy samantien! On erinomainen filmi, on aikaa kun olen katsonut mutta huh huh, karmaisevaa. 

HUOM. Tsekatkaa tämän filmin traileri, JO SIITÄ näkee miehen "pelleilyä", nainen huutaa iik, mies senkun kuvaa kameralla ja hekottaa kikseissään. Nukkuminenkin keskeytyy miehen pelleilyyn/pelästyttelyyn. Tarina etenee siitä vielä edespäin uusiin uskomattomiin ulottuvuuksiin, jotka ovat pohjautuneet ihan todellisuuteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2123/2500 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom. sivusto ei salli trailerin linkkiä oheen, harmillista. Kehotan kaikkia etsimään trailerin youtubesta hakusanoilla Deadly Intentions trailer (1985). Vuosilukua ei tarvinne hakuun, löytyi itselle heti ilmankin. Trailerilla pääsee vähän makuun. 

🍉🍒🌶🍍🍡

Vierailija
2124/2500 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te asuitte saman katon alla?

Ketkä?

Vierailija
2125/2500 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vieläkään eronnut vai jaksatko vielä?

Vierailija
2126/2500 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että siis miehet raiskaa ja pahoinpitelee ja jopa tappaa naisia, koska naiset harrastaa vääränlaista äänestyskäyttäytymistä?! 

Vierailija
2127/2500 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin viestiketjun viimeisimmistä viesteistä huomaa miten joitakin vaan jaksaa noi pierujutut kiinnostaa/viehättä jopa niin paljon että niistä pitää kirjottaakin tänne.

EIKÖ SE JOS MIKÄ OLE LAPSELLISTA ja merkki siitä että aivot on siltä osin jääny jonnekin 8 vuotiaan pojankoltiaisen tasolle.

Tämäkin on pitkälti sukupuolittunut juttu, ei äidit opeta lapsilleen näitä pierutemppuja ja että siinä olisi jotain hauskaa, ei tyttölapset vitsaile ja pelleile millään näillä jutuilla. Pojat tekee niin koska lapsen tasolle jääneet isät opetta pojilleen niitä ja nauraa höröttelee ja väännetään vitsiä kun joku pierasee ja lapsiparat luulee että se on kaikista hauskaa ja toistavat sitten aikuisenakin näi typeriä juttuja.

Miettikää nyt itse ketä aikuista ihmistä kiinnostaa puhua tai kuunnella noita juttuja, saati hihitellä kun joku vitsailee ja pelleilee aiheesta. Hitto mitä törppöjä.

Vierailija
2128/2500 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikoinaan nuorempana avomies joka teki kans kaikkia kepposia ja väänteli sanomisiani ja sanoja ylipäätään. Hänelle jäi joku, hänen mielestä hauska, väärin kirjoitettu tekstiviestin lausekin päälle kuin joku maneeri jota hän sitten toisteli kuukausia myöhemmin vielä ja nauroi itse perään.

Hänellä oli myös taipumus möläytellä usein jotain tosi kaksimielistä, joka alkoi todella tympimään koska pidän sitä lapsellisena ja melko törppönä junttien touhuna.

Lasten ja koirien kasvatusmetodeista oppineena aloin jättää nuo typetyydet ja kepposteluyritykset täysin vaille mitään huomiota.

Tein jopa niin että käänsin ihan selkäni hänelle tai jos muuten tilanteeseen sopi niin poistuin vaikka toiseen huoneeseen ihan kun en olisi kuullutkaan.

Tää aiheutti aluksi vähän hämmennystä, ehkä loukkaantuikin vähän, syytti tiukkapipoksi ja epäili tietysti etten enää välitä hänestä, mutta loppujen lopuksi tämä tepsi...... tai ainakin väheni 90%.

Vaati useita ihan rauhallisia keskusteluita aiheesta ja todistelua että en vähättele häntä vaan hänen tapaansa pelleillä jonniinjoutavaa ja nolata minua. Aikaa meni ehkä puoli vuotta, mutta toimi.

Vierailija
2129/2500 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta keskustelut, ei itkut, ei huutaminen. Tee yhden kerran näin: syötä sille omia lääkkeitään! Sokaise silmänsä taskulampulla, ja naura näin hauskalle tempulle räkänaurut. Ehkä ottaa opikseen, tai sitten se olet sinä, joka olet kamala akka loppuikäsi. Parhaassa tapauksessa hän pakkaa kamansa ja muuttaa pois. Näin näppärästi pääset miehestä eroon. Jess.

Vierailija
2130/2500 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

eöo

Eli kun mies kiusaa puolisoaan, jonka pitäisi olla se rakas,, jolle nimenomaan haluaa vain hyvää niin se on miesvihaa kun nainen kärsii ja ottaa eron jos kiusaaminen ei lopu?

Naamalle pieraiseminen ei ole kiusaamista, vaan huumoria. :)

Tarjoahan heti huomenna pomollesi samaa huumoria. Ai että sinulla on sitten mukava kerätä tavarasi ja painella kilometritehtaalle. Mutta vitsi vitsi, eihän sinulla mitään työpaikkaa ole.

Pieruhuumori ei sovi kaikkialle, kuten esim. työpaikalle yleensä.

Mutta koti on turvallinen tila, jossa voi olla oma itsensä, ja siellä voi harrastaa kunnon pieruhuumoria, kuten vaimon naamalle pieraisemista. Hirveitä tosikkoja palstamammat vaan näköjään. :D

Tämän kirjoittaja - mieti oletko oikeadti 8 v tasolla. Ei varmadti sulle itselledikään ole kovin itseyuntoa kohentavaa tajuta tekevänsä aikuisena adioita jita lapset harrastaa. Aikuiseksi kasvaneet täysjärkiset ihmiset eivät tee tuollaista.

Ja mieti miksi haluaisit muka hauskuttaa toisia sellaisella mitä todennäköisesti muut inhoavat eikä se huumorisi naurata ketään. Pikemminkin pitävät sinua vain törppönä.

THINK!

Vierailija
2131/2500 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom te joilla on poikalapsia.

Opettakaa ne pois tällasista sairaista jutuista. Opettakaa ne ottamaan toiset huomioon ja tulkitsemaan muiden tunnetiloja ja reagoimaan niihi.

Älkää opettako niille enää näitä moukkamaisia ylisukupolvisia 'pieru hih hih hih" juttuja joita he sitten toistaa itse aikuisena ja niiden tyttöystävät ja vaimot taas saa kärsiä.

Opettakaa niitä että muutenkin voi olla hauska ja pidetty kuin tyhjänpäiväisen pelleilyn ja keppostelun voimalla.

Muuten tämä kierre ei katkea koskaan.

Vierailija
2132/2500 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

eöo

Eli kun mies kiusaa puolisoaan, jonka pitäisi olla se rakas,, jolle nimenomaan haluaa vain hyvää niin se on miesvihaa kun nainen kärsii ja ottaa eron jos kiusaaminen ei lopu?

Tarjoahan heti huomenna pomollesi samaa huumoria. Ai että sinulla on sitten mukava kerätä tavarasi ja painella kilometritehtaalle. Mutta vitsi vitsi, eihän sinulla mitään työpaikkaa ole.

Mutta koti on turvallinen tila, jossa voi olla oma itsensä, ja siellä voi harrastaa kunnon pieruhuumoria, kuten vaimon naamalle pieraisemista. Hirveitä tosikkoja palstamammat vaan näköjään. :D

Tämän kirjoittaja - mieti oletko oikeadti 8 v tasolla. Ei varmadti sulle itselledikään ole kovin itseyuntoa kohentavaa tajuta tekevänsä aikuisena adioita jita lapset harrastaa. Aikuiseksi kasvaneet täysjärkiset ihmiset eivät tee tuollaista.

Ja mieti miksi haluaisit muka hauskuttaa toisia sellaisella mitä todennäköisesti muut inhoavat eikä se huumorisi naurata ketään. Pikemminkin pitävät sinua vain törppönä.

THINK!

Oikeinkirjoituksen tasosta päätellen edellinen rykäisy oli ehkä ekaluokkalaisen tekemä.

Vierailija
2133/2500 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on täälläki saatu tarpeeksi näistä kepposista, lapsellisista jutuista ja lapsellisesta kilpailuhenkisyydestä.

Kepposet ja muka kiusottelun ja huumorin varjolla tehdyistä kiusaamisesta/pelleilystä pääsin minäkin eroon sillä että en huomioinut mitenkään, vaihdoin puheenaihetta ihan kun en olisi kuullutkaan mitä hän sanoi, käänsin selkäni ja vaihdoin huonetta.

Kerran erään aika ilkeän säikyttelyjutun jälkeen otin pöydältä lompakkoni ja kävelin sanaa sanomatta ovesta ulos ja tulin 6 h päästä takaisin edelleenkään sanomatta sanaakaan. Olin hiljaa niin kauan kun hän tajusi mistä kyse ja pyysi anteeksi.

Tuo kilpailuhenkisyys on edelleen työstössä. Voisipa joskus vaikka pelata korttia, käydä keilaamassa tai melomassa ettei hänen tarvitse voittaa tai olla "ekana" jossain. Tätäkään juttua en oikein ymmärrä kun itse en ole lainkaan kilpailuhenkinen.

Vierailija
2134/2500 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos tähän päivityksiä?

Vierailija
2135/2500 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

eöo

THINK!

Ettekö te nyt jumąłautą VIELÄKÄÄN tajua, että palstalla ei ole miekkosia????!!!! :""""""DDDD

Todella huolestuttavaa... tuon tason tyhmyys :"""DDDD Ihan selvä provoviesti ja sinä jaksat avautua siitä ihan vakavissasi jollekin itsekseen hekottelevalle naikkosełłe, voi luoja!!!!!

Vierailija
2136/2500 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse monet on näitä huumori veikkosia halunnut. Luulen, että tuo pelleily on jotain huomion hakuista lapsellisuutta, joka lapsuudesta asti ollut päällä. Siitä se sitten on huumoriksikin valistunut tai niin ainakin luullaan. Eihän moni täyspäinen näiden pelle jutuille jaksa pitkään naureskella.

Joku kirjoitti miten huumorin varjolla kiusoittelee jne. niin voi olla että se on jonkunlaista valta-asema kamppailua, missä huumorin avulla pyrkii painamaan toista alas. Siihen viittaisi myös tuo voittamisen tarve ja tarve päteä sekä olla ykkönen. Kilpailuvietiksi joku sitä sanoo, itse luulen, että voi olla vallan himoa.

Vierailija
2137/2500 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vaan ei ymmärrä huumoria!

Vierailija
2138/2500 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huom te joilla on poikalapsia.

Opettakaa ne pois tällasista sairaista jutuista. Opettakaa ne ottamaan toiset huomioon ja tulkitsemaan muiden tunnetiloja ja reagoimaan niihi.

Älkää opettako niille enää näitä moukkamaisia ylisukupolvisia 'pieru hih hih hih" juttuja joita he sitten toistaa itse aikuisena ja niiden tyttöystävät ja vaimot taas saa kärsiä.

Opettakaa niitä että muutenkin voi olla hauska ja pidetty kuin tyhjänpäiväisen pelleilyn ja keppostelun voimalla.

Muuten tämä kierre ei katkea koskaan.

Minä opetan koko ajan muiden huomioon ottamista ja ystävällistä kohtelemista omalle 5-vuotiaalle poikalapselleni, mutta valitettavasti narsisti-isä onnistui vakuuttamaan viranomaiset siitä että on lapselle parempi lähivanhempi, ja isän luona harrastetaan kaiken muun pahan ohessa mm. tällaista pieruhuumoria. Lapsi on jopa kertonut, että isä on mennyt pieraisemaan uuden kumppanin nenän eteen ja leyhytellyt tälle "paukun hajua", mikä oli tietenkin lapsesta tosi hauskaa - kun isä on pitänyt sitä hauskana juttuna.

Lapsen isältään oppimiin "fiksuihin" tapoihin kuuluu myös naisten rintojen kouriminen ja takapuolen taputtelu. Tosin oman lapsen kohdalla tämä on valitettavasti pientä siinä ylisukupolvisuuden ketjussa, jonka uhriksi hän nyt joutuu, kun viranomaisilta puuttuu edelleen kyky tunnistaa narsistit huoltoriidoissa. Se on aika hämmästyttävääkin, kun ottaa huomioon, miten kaavamaisesti tällaiset ihmiset toimivat.

Vierailija
2139/2500 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää ennen kuin miehesi herää ja pidä kiinni hänen nenästään. Huomaat että pikku jekut ovat hauskoja. Jekkuilijan itsensä mielestä.

Vierailija
2140/2500 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo aamu-uninen niin laitoin hammastahnaa hänen käteen ja höyhenellä kutitin naamaa 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän