Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kiltin ja kunnollisen miehen elämänkumppaniksi, mutta en saa koska olen liian hyvä sängyssä

Vierailija
06.06.2017 |

Tai oikeammin liian kokenut sängyssä. Minulla ei siis ole ollut määrällisesti kovin montaa seksikumppania, vaan pitkiä suhteita, joissa on sitten tehty ja kokeiltu "kaikenlaista". Nämä muutamat pitkäaikaiset kumppanini ovat olleet erittäin taitavia sängyssä, ja opettaneet minustakin taitavan, myös vähän harvinaisemmissa jutuissa. Olen aina tykännyt seksistä ja ollut utelias uusien juttujen suhteen. Osaan tehdä miehelle asioita joista osa naisista ei ehkä ole kuullutkaan ikinä.. Mikään jakorasia en siis ole koskaan ollut, yhden yön juttuja ei ole ollut ikinä ainuttakaan. Mutta noissa pitkissä suhteissa ehtii laadullisesti monenlaista..

Ja tämä on ongelma. Minusta ilmeisesti vaistoaa, että olen seksuaalisesti kokenut ja itsevarma. Haluaisin kiltin ja kunnollisen miehen, jonka kanssa elää tämä elämä. Minulle kelpaa hyvin kokemattomampikin mies. Mutta nämä kokemattomammat tai kiltit miehet ovat säikkyneet minun itsevarmaa ja rentoa asennetta seksiin. Muutama seurusteluyritys takana kiltin ja kunnollisen miehen kanssa, ja he eivät ole "kestäneet" sitä että minä osaan kaikenlaisia "tekniikoita" ja että minä en suhtaudu ujostellen miehen ehdotuksiin seksileluista tai kokeiluista vaan ehdotan itse heti "hurjempia! kokeiluja ja kerron tykkääväni uusista jutuista.

Meneekö nainen siis pilalle, jos hän on laadullisesti kokenut ja taitava sängyssä? Vaikka hänellä ei koskaan ole ollut yhtään yhden yön juttua, hän ei mene edes niillä kolmansilla treffeillä sänkyyn ja hänellä on ollut elämänsä aikana vain alle 10 sänkykumppania vaikka ikää on jo 37-vuotta???

Kommentit (149)

Vierailija
21/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vaistoaa ettå olet seksuaalisesti kokenut? Mistähän sen vaistoaa eli höpö höpö. Yksi täällä palstalla heruu kuinka siistiä hänellä on ja tämä toinen omaa seksihistoriaansa.

Ei muuten ole kummoista seksiä jos siihen pitää avuksi ottaa leluja.

Vierailija
22/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi ottaa todesta aloitusta jossa aloittaja kirjoittaa "37-vuotta". Kaikki trollithan kirjoittavat aina iän tolleen päin alvettia. Ap, ohje seuraavaan yritelmään: 37 vuotta tai 37-vuotias. Comprende?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi ottaa todesta aloitusta jossa aloittaja kirjoittaa "37-vuotta". Kaikki trollithan kirjoittavat aina iän tolleen päin alvettia. Ap, ohje seuraavaan yritelmään: 37 vuotta tai 37-vuotias. Comprende?

Joo, kiitos korjauksesta. En ole kovin hyvä kieliopissa. Trolli sen sijaan en ole. Mutta yritän seuraavan kerran kirjoittaa tuon iän oikein.

Ap.

Vierailija
24/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai vaistoaa ettå olet seksuaalisesti kokenut? Mistähän sen vaistoaa eli höpö höpö. Yksi täällä palstalla heruu kuinka siistiä hänellä on ja tämä toinen omaa seksihistoriaansa.

En halua valehdella miehelle, eli jos mies kysyy että oletko koskaan kokeillut (seksissä) jotain tiettyä asiaa, niin tottakai kerron totuuden, että olen. Tai jos mies ehdottaa, että kokeilemme jotain juttua, ja minä innostun ja sanon joo ja teen sen sitten itsevarmasti niin kai se mies sen huomaa että olen tehnyt varmaan ennenkin.

Ei minusta lelut ole apuväline vaan hauskoja leikkikaluja, joiden kanssa voi tehdä vaikka mitä kivaa.

Ap.

Vierailija
25/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala sitten huonommaksi sängyssä- problem solved

Miten sen voi muka tehdä?

Ajattele, että sinä olet erittäin taitava vaikkapa kalastamaan, hallitset hifistelytasoisesti niin perhostamisen kuin verkoilla kalastamisen. Sitten sinun pitäisi yhtäkkiä alkaa huonoksi kalastajaksi. Miten sen tekisit? Alkaisit liioitellun idiootisti heittelemään sitä siimaa sinne tänne sikin sokin? Sotkisit tahalleen kaikki verkot solmuun? 

Taito jossain asiassa kuultaa läpi otteiden itsevarmuudessa ja sellaisessa itsevarmassa ja uteliaan myönteisessä asenteessa.. Ei sitä pysty piilottamaan ellei ihan pelleksi heittäydy.

Ap.

Olet siis seksuaalisesti erittäin kokenut, sekä myös expertti perho- ja verkkokalastuksessa?

PROVO

En osaa kalastaa enkä väittänyt osaavani. Otin kalastamisen vain esimerkiksi asiasta, jota joku (muu) osaa tehdä taitavasti. 

Ap.

Vierailija
26/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä naisena pidän miehistä, jotka ovat hyviä sängyssä, totta ihmeessä. Mutta jos se "hyvä sängyssä" ilmenee siten, että heti alussa mies on kääntämässä ja vääntämässä minua näin ja noin, ja kertomassa, että haluaa tehdä minulle tätä ja tätä ja pyytää minua roikkumaan katossa olevista kahvoista sekä kaivaa vielä kaapista minulle sisäkköasun, kun tykkää monipuolisesta ja hurjasta seksistä, ai niin, anaalitappi unohtui... Haluan kuitenkin edetä edes jokseenkin rauhassa ja pikkuhiljaa niin, että tutustutaan toisiimme. Ei niin, että toinen haluaa heti toteuttaa minulla kuin jonkin seksikatalogin sisällön kerralla. Siinä tuntee itsensä melko esineeksi. Sata hurjaa seksitemppua ekalla kerralla -mies ei sytytä ainakaan minua, joten voi olla, että ei passaa sellainen nainen miehellekään.

Olet kyllä oikeassa tuossa, että hitaasti eteneminen on hyvä juttu. En minäkään niitä temppuja ala esittelemään enkä edes niistä mitään kerro tai sano, ellei mies suoraan kysy. Silloin tietysti kerron totuuden. Ongelmani ei olekaan näiden kilttien ja kunnollisten kanssa ollut ne ensimmäiset yhteiset seksikerrat, vaan kuten sanoin aloituksessani niin ne seurusteluyritykset on menneet pieleen. Jossain 3 kk -8 kk välillä asia on noussut ongelmaksi, ei ihan suhteen alussa.

Ap.

Vierailija
27/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua valehdella miehelle, eli jos mies kysyy että oletko koskaan kokeillut (seksissä) jotain tiettyä asiaa, niin tottakai kerron totuuden, että olen. Tai jos mies ehdottaa, että kokeilemme jotain juttua, ja minä innostun ja sanon joo ja teen sen sitten itsevarmasti niin kai se mies sen huomaa että olen tehnyt varmaan ennenkin.

Ei minusta lelut ole apuväline vaan hauskoja leikkikaluja, joiden kanssa voi tehdä vaikka mitä kivaa.

Ap.

Helpottaisi aiheen kommentoimista, jos tietäisi, minkä tyyppisistä asioista tässä nyt puhutaan. Voitko kertoa esimerkiksi jotain?

Vierailija
28/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi sanoa olevansa hyvä sängyssä tms? Mitä ap. sillä tarkoitat? Jokaisella ihmisellä on erilaiset tarpeet sängyssä ja mä esim. pitäisin hyvänä sängyssä miestä, joka ottaa tunteeni koko ajan huomioon, kuiskuttelee ihania asioita, ei rivoja, vaan kauniita ja jonka kanssa tulisi täydellinen rakkauden tunne. Ei erilaisten asentojen ja temppujen harrastaminen ole sitä, mitä pidän hyvänä sängyssä - olemisen kriteereinä. Tosin en käytäkään tai tunnekaan termiä hyvä sängyssä. Ei kuulu sanavarastooni ollenkaan. Sängyssä on hyvä olla ihmisen kanssa, jonka kanssa on syvä rakkaussuhde. Kaikki muu on suorittamista ja liittyy pelkkään  seksiin.

Vierailija
29/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan voi sanoa olevansa hyvä sängyssä tms? Mitä ap. sillä tarkoitat? Jokaisella ihmisellä on erilaiset tarpeet sängyssä ja mä esim. pitäisin hyvänä sängyssä miestä, joka ottaa tunteeni koko ajan huomioon, kuiskuttelee ihania asioita, ei rivoja, vaan kauniita ja jonka kanssa tulisi täydellinen rakkauden tunne. Ei erilaisten asentojen ja temppujen harrastaminen ole sitä, mitä pidän hyvänä sängyssä - olemisen kriteereinä. Tosin en käytäkään tai tunnekaan termiä hyvä sängyssä. Ei kuulu sanavarastooni ollenkaan. Sängyssä on hyvä olla ihmisen kanssa, jonka kanssa on syvä rakkaussuhde. Kaikki muu on suorittamista ja liittyy pelkkään  seksiin.

Totta, siksi korjasinkin otsikon sanamuodon heti aloitusviestin alussa muotoon "kokenut sängyssä". Ja täsmensin, että kysymykseni on tämä: "Meneekö nainen siis pilalle, jos hän on laadullisesti kokenut ja taitava sängyssä? Vaikka hänellä ei koskaan ole ollut yhtään yhden yön juttua, hän ei mene edes niillä kolmansilla treffeillä sänkyyn ja hänellä on ollut elämänsä aikana vain alle 10 sänkykumppania vaikka ikää on jo 37-vuotta?"

Ap.

Vierailija
30/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

No, voisit ehkä seksitaitojesi lisäksi opetella hienotunteisuutta. Tarvitseeko sitä ihan kaikkea toiselle kertoa? Mielestäni osa hyvää parisuhdetta on se, että "kasvetaan" yhteisiin juttuihin, myös seksissä. Näin ainakin on minulla ja miehelläni. Joskus mies on ehdottanut jotakin, ja olen sanonut, että ei ole kokemusta, mutta voidaan kokeilla. Tällöin mieskin on sanonut, että ei ole kokemusta hänelläkään. Jos oikeasti onkin, niin en halua sitä edes tietää, vaan minusta on kiva, että (voin ainakin ajatella, että) olemme yhdessä opetelleet näitä juttuja. Jos sitten mies ehdottaa jotain, mitä olen jo joskus kokeillut, ei minulla ole mitään tarvetta ilmoittaa, että olenpa tuotakin jo kokeillut, vaan lähden innolla mukaan hänen ehdotukseensa aivan kuin se olisi ensimmäinen kerta.

En usko, että monikaan mies (etenkään kiltti ja kunnollinen) haluaa tietää mitä kaikkea olet puuhaillut entisten kumppaniesi kanssa.

Vierailija
31/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meneekö nainen siis pilalle, jos hän on laadullisesti kokenut ja taitava sängyssä? Vaikka hänellä ei koskaan ole ollut yhtään yhden yön juttua, hän ei mene edes niillä kolmansilla treffeillä sänkyyn ja hänellä on ollut elämänsä aikana vain alle 10 sänkykumppania vaikka ikää on jo 37-vuotta???

Minusta tuo 10alle on ihan normaalia käytöstä ellei ehkä nykypäivänä vähän?

100 ois ehkä sitten eri keskustelu.

Jos seksityöläiset rajataan pois, niin 100 seksikumppania on todella harvinaista naiselle. Paljon yleisempiä ovat esim. vaikeat persoonallisuushäiriöt ja tunne-elämän ongelmat, joita noin "kokeneilta" naisilta usein löytyykin. 

Vierailija
32/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis minulle "hyvä sängyssä" ei tarkoita että osaa tietyt tekniikat, vaan sitä että osaa lukea taitavasti kumppaniaan ja kumppanin reaktioita ja toiveita ja käyttää sen mukaisia "tekniikoita". Eli taitavuus on lukea toista ja sovittaa oma tekemisensä kumppaninsa kehon reaktioihin ja tunnetason reaktioihin. 

Ap.

Vierailija
33/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista asiaa kuin "hyvä sängyssä" ei ole olemassakaan.

Seksi on samanlaista kommunikaatiota kuin puhuminenkin, mitkään tekniikat ei tee kestään hyvää sängyssä.

Vierailija
34/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

No, voisit ehkä seksitaitojesi lisäksi opetella hienotunteisuutta. Tarvitseeko sitä ihan kaikkea toiselle kertoa? Mielestäni osa hyvää parisuhdetta on se, että "kasvetaan" yhteisiin juttuihin, myös seksissä. Näin ainakin on minulla ja miehelläni. Joskus mies on ehdottanut jotakin, ja olen sanonut, että ei ole kokemusta, mutta voidaan kokeilla. Tällöin mieskin on sanonut, että ei ole kokemusta hänelläkään. Jos oikeasti onkin, niin en halua sitä edes tietää, vaan minusta on kiva, että (voin ainakin ajatella, että) olemme yhdessä opetelleet näitä juttuja. Jos sitten mies ehdottaa jotain, mitä olen jo joskus kokeillut, ei minulla ole mitään tarvetta ilmoittaa, että olenpa tuotakin jo kokeillut, vaan lähden innolla mukaan hänen ehdotukseensa aivan kuin se olisi ensimmäinen kerta.

En usko, että monikaan mies (etenkään kiltti ja kunnollinen) haluaa tietää mitä kaikkea olet puuhaillut entisten kumppaniesi kanssa.

Tässä saatat olla oikeassa, ehkä vikani on liiallinen rehellisyys. En siis koskaan oma-aloitteisesti sano, että olen kokeillut, ainoastaan jos suoraan kysytään, että olenko kokeillut. Ehkä pitäisi tuollaiseen kysymykseen sitten sanoa pieni valkoinen valhe, että en ole kokeillut.

Ap.

Vierailija
35/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän sama ongelma. Vaikka menisi sänkyyn vasta kolmannella treffillä, niin kyllä se tietty mielenkiinto asiaan varmaan näkyy. Ongelma on että miehet innostuu niin että minulle jää vähän epäselväksi, mitä muuta me voisimme yhdessä tehdä. Kun seksi on liian hyvää, kaikki muu jää sitten sen varjoon. Minusta olisi kiva käydä välillä vaikka tanssimassa ja lukea yhdessä kirjaa.

Vierailija
36/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitinkin tuonne toiseen ketjuun 'miksi olet jäänyt ilman seurustelukumppania' (#126).

Kuten siellä mainitsin olen seurustellut vain ulkomaalaisten naisten kanssa koska Suomalaiset naiset eivät ole koskaan olleet kiinostuneita minusta. Itse en näkisi kokenutta naista mitenkään huonona, päinvastoin.. kokemuksia on itselläkin kokeneista naisista joilla myöskään ei ole mitään yhden yön juttuja ollut, kuten ei minullakaan. Välillä itsekin tuntee olevansa vähän liian kokenut ja valmis kokeilemaan kaikenlaista. Sen verran mitä kavereiden tarinoita kuunnellut ja heidän kokemuksiaan seksin suhteen, eli mitä tykkäävät tehdä yms, olen alkanut miettiä että ilmeisesti olen hieman tavallista enemmän avoin, ja hellyyden ja nautinnon suhteen kokeneempi ja halukas. Kun oikeasti on rakastunut ja luottaa toiseen on kaikenlainen kokeilu yhdessä vain hyväksi.

Vierailija
37/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itsestään voi sanoa että on hyvä sängyssä, ainoastaan toinen/toiset ihmiset voi. Ellei sitten ole ylimielinen itseätäynnä oleva idiootti. Tietäähän sen miehistäkin, aina ne itseään kehuvat ovat kaikista säälittävimpiä.

Ja alle 40 vuotiaalla n 10 eri miestä on kyllä paljon.

Vierailija
38/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun tosiaan kannattaa jättää jotain kertomatta. Mä en väitä olleeni edes mitenkään erityisen kokenut, mutta mieheni ei meinannut millään päästä yli asioista, joita olin tehnyt YHDEN miehen kanssa. Hirveä urkkiminen, eli kiinnosti, mutta ei kestänyt vastauksia. Jos olisin tämän tiennyt, olisin pitänyt suuni supussa.

Vierailija
39/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelpaa kenellekkään... kirjoitti:

kirjoitinkin tuonne toiseen ketjuun 'miksi olet jäänyt ilman seurustelukumppania' (#126).

Kuten siellä mainitsin olen seurustellut vain ulkomaalaisten naisten kanssa koska Suomalaiset naiset eivät ole koskaan olleet kiinostuneita minusta. Itse en näkisi kokenutta naista mitenkään huonona, päinvastoin.. kokemuksia on itselläkin kokeneista naisista joilla myöskään ei ole mitään yhden yön juttuja ollut, kuten ei minullakaan. Välillä itsekin tuntee olevansa vähän liian kokenut ja valmis kokeilemaan kaikenlaista. Sen verran mitä kavereiden tarinoita kuunnellut ja heidän kokemuksiaan seksin suhteen, eli mitä tykkäävät tehdä yms, olen alkanut miettiä että ilmeisesti olen hieman tavallista enemmän avoin, ja hellyyden ja nautinnon suhteen kokeneempi ja halukas. Kun oikeasti on rakastunut ja luottaa toiseen on kaikenlainen kokeilu yhdessä vain hyväksi.

Ehkä minun ongelma näiden "kunnollisten miesten" kanssa seurustelussa ei olekaan ollut se, että olen kokenut ja taitava monessa seksijutussa. Ehkä ongelma onkin ollut se, että rakastan seksiä liikaa, olen erittäin kokeilunhaluinen jne eli seksi on minulle hyvin tärkeää. Ja odotan seksiltä paljon, siis vaihtelua ja uuden kokeilua, fantasioiden jakamista ja toteuttamista jne. Olen siis usein ehdotellut, että kokeiltaisiinko jotain tiettyä juttua ja mies ei ole halunnut sitä kokeilla. Tai ehdottanut, että kertoisin fantasiani ja toteutettaisiin se, niin mies ei ole halunnut kuulla fantasiaani. Ehkä tämä avoimuuteni ei sitten ole hyvä juttu.

Ap. 

Vierailija
40/149 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäkää ihmiset, että AP:llä on pissa- ja kakkaeritefetissi, jonka salat tuntee erinomaisesti ja on ne laadukaasti opetellut hyvässä seurassa. Ujommat miehet saattaa hieman säikähtää, jos ap haluaa yhtä'äkkiä käyttää miestä WC-pönttönä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi