Treffailu yli 15 vuotisen suhteen jälkeen. Eikö ole kamalaa?
Olisin ihan jähmeessä jos pitäisi vaikka jonkun halaukseen mennä! Mistään muusta puhumattakaan. Olisi yksi ihan kiinnostava mies mutta.. APUA! Kolmevitonen nsinen ja punastelee ja on näin epävarma :(
Kommentit (94)
No miksi olisi ollut kamalaa?
T. 17 vuoden suhteesta 34v iässä eronnut
Vierailija kirjoitti:
-Pukeudu naisellisesti
-Hymyile paljon
-Naura miehen jutuille
-Anna persettä jos mies tahtooNoilla pääset pitkälle.
Tässä ei kysytty, miten mies hurmataan, vaan siitä, miten uskaltaa tavata uusia ihmisiä ja miten pääsee jännityksestä.
Olet oma itsesi. On lupa myös jännittää. Jos ei tykkää siitä mikä oikeasti olet/ja minkä näköinen niin et sellaista miestä tarvitsekaan!
Vierailija kirjoitti:
-Pukeudu naisellisesti
-Hymyile paljon
-Naura miehen jutuille
Kyllä mä nyt suurinpiirtein nuo tiedän :) Mutta se läheisyys kun pitäisi olla ihan toista liki jne. Ujostuttaa! Entäs jos en kelpaakaan? Meillä oli exän viimeiset vuodet niin kuollut liitto ettei ollut halauksia ja pussailuja ollenkaan. Osaisiko sitä edes enää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Pukeudu naisellisesti-Hymyile paljon-Naura miehen jutuille-Anna persettä jos mies tahtoo
Noilla pääset pitkälle.Tässä ei kysytty, miten mies hurmataan, vaan siitä, miten uskaltaa tavata uusia ihmisiä ja miten pääsee jännityksestä.
miksi pitäisi päästä jännityksestä sieltä ne perhosetkin tulee.
yritä löytää ensin itsevarmuutesi jostain. nauti kepeästä flirttailusta ja miesten huomiosta. etene omaan tahtiisi. itse olen myös vasta eronnut lähes kaksikymmentävuotta kestäneestä suhteesta ja nautin tästä kaikesta. seksikin on todella kutkuttavaa ja saan pitkästä aikaa heittäytyä...
Sama vika. Eräs mies ohimennen koskettaa käsivarteen ja minä jo olen pakenemassa paikalta. Varmaan ajattelee että mikähän pöhkö tuokin on, täytyy pysyä kaukana..
Toi on normaalia. Älä keskity itseesi liikaa. Muut ei näe sitä silleen kuin sinä näet. Normaalia ja suloista on myös tuo punastelu.
Vierailija kirjoitti:
-Pukeudu naisellisesti
-Hymyile paljon
-Naura miehen jutuille
Tarkoitat siis,että noilla pääsee pitkälleen miehen ja patjan väliin? Parisuhdetta tuolla sun reseptillä on turha kuvitella saavansa.
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Pukeudu naisellisesti-Hymyile paljon-Naura miehen jutuille-Anna persettä jos mies tahtoo
Noilla pääset pitkälle.Tässä ei kysytty, miten mies hurmataan, vaan siitä, miten uskaltaa tavata uusia ihmisiä ja miten pääsee jännityksestä.
miksi pitäisi päästä jännityksestä sieltä ne perhosetkin tulee.
No vaikka siksi, että saisi sanottua jotain ja ettei silmissä pimene. Minulla on ainakin se jännitys niin valtavaa, että meinaa itku tulla. Ei puhuta mistään lepattavista perhosista, vaan minun mahassani möyrii joku tulta syöksevä lohikäärme.
Ei 35-vuotiaana enää voi löytää kunnollista, hyvää kumppania. Treffailu tosin voi olla hauskaa ajanvietettä, ei sitä kannata jännittää. Ne ovat lähes kaikki sinkkumiehet tuossa iässä joko jonkun jämiä, ei ole kelvannut kellekään tai pelimiehiä.
Töpöttäjä kirjoitti:
Toi on normaalia. Älä keskity itseesi liikaa. Muut ei näe sitä silleen kuin sinä näet. Normaalia ja suloista on myös tuo punastelu.
Jotkut ihmiset sitten eivät tunnu käsittävän, että kaikki eivät punastu mitenkään suloisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei 35-vuotiaana enää voi löytää kunnollista, hyvää kumppania. Treffailu tosin voi olla hauskaa ajanvietettä, ei sitä kannata jännittää. Ne ovat lähes kaikki sinkkumiehet tuossa iässä joko jonkun jämiä, ei ole kelvannut kellekään tai pelimiehiä.
ja silti feministit sanoo, ettei kannata sitoutua nuorena vaan nussia ympäriinsä kolmekymppiseksi. Naisten pahimpia vihollisia. jää vain jämät.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten on ne miehet, jotka eivät ihan ketä tahansa vierellensä kelpuuta, eivätkä jaa itseään. Ei meitä montaa ole, mutta on kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Eikös miehiä kuitenkin päädy uudelle kierrokselle sama määrä kuin naisiakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös miehiä kuitenkin päädy uudelle kierrokselle sama määrä kuin naisiakin?
naiset ei halua miestä, jolla on lapsi. Se on ainoastaan naisten oikeus.
Luulisi että tuossa iässä ei enää hirveästi jännittäisi "pojille puhumista". Vai onko ex-mies ollut kaikki nuo vuodet ainoa mieskontaktisi - et ole jutellut työkaverimiesten, ystävien puolisojen, naapurimiesten, jne jne kanssa sen vertaa että olisit huomannut, että ihmisiä ne miehetkin on? Sen vielä jotenkin ymmärtää että seksi jännittää jos ei ole vuosikymmeniin sitä uuden ihmisen kanssa harrastanut, mutta sitä ei, että aikuiselle ihan normaali kanssakäyminen on vielä huikean jännittävää jos vastapuoli on eri sukupuolta kuin itse.
Älä huoli, ap. Ei ole ihanampaa tunnetta kuin saada jännityksestä värisevä nainen ensimmäistä kertaa syliinsä. Kuin pitäisi pientä varpusta kädessä. Olet rakkauden ja läheisyyden arvoinen.
M31
-Pukeudu naisellisesti
-Hymyile paljon
-Naura miehen jutuille
-Anna persettä jos mies tahtoo
Noilla pääset pitkälle.