Kiitos vaan pirusti terroristit, kun pilaatte koko maailman matkailualan totaalisesti!
Me ollaan matkusteltu kesäisin joko Jenkeissä tai Euroopassa. Myös kaikki tuttavaperheemme sekä työkaverimme.
Tämä kesänä kukaan ei ole lähdössä minnekään. Kukaan ei halua riskeerata elämäänsä, ja vielä maksaa siitä. Eipä yllätä.
Ehkä Suomen matkailu alkaa sentään nousta? Toki hinnat taitavat ainakin nousta jos kysyntää alkaa olla liikaa.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
250 ihmistä kuolee ja 1000 loukkaantuu vakavasti joka vuosi ihan kotimaisessa maantieliikenteessä. Onko se estänyt teitä liikkumasta kodin ulkopuolella?
Ja nämä lukemat ovat moninkertaisia kun laajennan tarkastelua ulkomaille.
Taas tämä väsynyt liikenneonnettomuus vertaus. Se että meillä tapahtuu onnettomuuksia ei tarkoita sitä, että meidän pitäisi oikein hakemalla hakea uusia ongelmia. Liikenneonnettomuuksia voi vähentää kuten voi terrorimismiakin. Näihin ongelmiin pitää vain puuttua rohkeasti.
Ei nousta sängystä ollenkaan, niin ei paljon mitään voine enää sattuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkärit ovat raportoineet että miten tämä maailman tilanne on vaikuttanut ihmisiin. Sadat miljoonat ihmiset joutuvat ottaa rauhoittavia lääkkeitä paniikki- ja ahdistusongelmiinsa - maailmanlaajuisesti. Ihmiset jotka ovat pystyneet elämään aivan normaalia elämää aiemmin ja mm. matkustella aiemmin. Joten älkää väittäkö etteikö tämä vaikuttaisi ihmisten mielialoihin ja matkustushalukkuuteen. Suomalaiset ovat vaan niin sinisilmäisiä asian suhteen koska täällä ei ole (vielä) tapahtunut mitään järkyttävää, muttei tuo Tukholmakaan kovin kaukana ole ja sielläkin kuoli porukkaa terroristin iskussa.
Vai että sadat miljoonat.. oisko lähdettä?
Hanki sinäkin USAlaiset tv-kanavat niin näkisit muutakin kuin kotimaanuutisia.
Minulle tullut sellainen paniikki ja valmiustila matkustamisesta huolimatta, että silmäilen kokoajan ympärilleni näkyykö ihmisiä joilla epäilyttävän näköinen reppu selässä.
Pariisissa oli huntunainen puiston reunalla jossa paljon ihmisiä, pälyili siinä reppu olalla. Mietin että pitäisikö minun mennä huutamaan ja varoittamaan ihmisiä, mutta sitten häntä kohti kävelikin pikkupoika jolle nainen ojensi kyseisen KOULUrepun. Oli helpottunut olo ja vähänkö aloin siinä hihittelemään itsekseni että mitä jos olisin mennyt huuteleen siihen että watch out! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
travellerit ovat innoissaan kun pariisikin alkaa olla kohta elämysmatkailua. Ei ole turisteja vyölaukkuineen ja kameroineen.
Mä olen niin hullu, että ostin konserttiliput syksyksi Pariisiin. M29 ja latino
Mihin konserttiin menet? -Ohis
Maluma. 30.9, Zenith de Paris. M29 ja latino
Eikä, voi vitsi, sori kauheesti AP! Ei meidän ollut tarkoitus aiheuttaa teille mitään haittaa! Hupsista!
t. Terroristit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
travellerit ovat innoissaan kun pariisikin alkaa olla kohta elämysmatkailua. Ei ole turisteja vyölaukkuineen ja kameroineen.
Mä olen niin hullu, että ostin konserttiliput syksyksi Pariisiin. M29 ja latino
Mihin konserttiin menet? -Ohis
Maluma. 30.9, Zenith de Paris. M29 ja latino
Turvallista matkaa 😊
Suomen kesä on niin lyhyt, miksi siitä ei voi nauttia täällä ja siirtää lomia joko aiemmin kevääseen tai myöhempään syksyyn? Pariskunnat lähinnä, lapsiperheillä jossa koululaisia ehkä vähän eri juttu.
Siirtää ulkomaanmatkalomia, tarkoitin.
-58-
Kyllä sielläkin on hullut riehuneet... Tokion metroiskusta on toki jo useampi vuosi aikaa, mutta jos tälle linjalle lähdetään niin missään ei ole turvallista.