Kiitos vaan pirusti terroristit, kun pilaatte koko maailman matkailualan totaalisesti!
Me ollaan matkusteltu kesäisin joko Jenkeissä tai Euroopassa. Myös kaikki tuttavaperheemme sekä työkaverimme.
Tämä kesänä kukaan ei ole lähdössä minnekään. Kukaan ei halua riskeerata elämäänsä, ja vielä maksaa siitä. Eipä yllätä.
Ehkä Suomen matkailu alkaa sentään nousta? Toki hinnat taitavat ainakin nousta jos kysyntää alkaa olla liikaa.
Kommentit (49)
AP ja hänen kaverinsa ovat PELKUREITA! Hyvä vain jos lentojen hinnat ja kivat kaupunki lomat Lontoossa tai Pariisissa halpenee. Kuka oikeasti pelkää jotai Jihadisteja. Taidatte asua maaseudulla, yhtä suuri riski oli tänään käyttää Helsingin ''metroa'' mutta hengissä selvisin.
Miten ap on uskaltanut päästää lapsensa kouluun Suomessa vaikka on ollut kouluampumisia ihan Suomessakin? Eikö samalla pelkologiikalla olisi pitänyt lapset ottaa koulusta pois ja siirtyä kotiopetukseen?
Toisaalta minun ei ole enää tarve lähteä ostoksille ulkomaille, koska täältä Suomesta saa jo suuren osan merkkivaatteista ja -asusteista, ja yhtä suuren osan saa netistä. Ei tarvitse enää raahata niitä laukkulaatikoita ja muuta matkalaukussa Suomeen, vaan kuriiri tuo kotiovelle tai käyn hakemassa tuotteet Hgin keskustasta alle 10 km:n matkan päästä :)
Jotain hyviäkin puolia terrorismissa näköjään.
Kaikki puhuu suu vaahdossa ilmastonmuutoksesta samalla kun varaa thaimaan matkaa.
Venäjällää ja Virossa luulisi olevan aika turvallista nyt, koska niissä on rajat kiinni-käytäntö?
Vierailija kirjoitti:
Venäjällää ja Virossa luulisi olevan aika turvallista nyt, koska niissä on rajat kiinni-käytäntö?
Venäjä ja Viro on jo perinteisesti tunnettu ja arvostettu erittäin turvallisina matkailukohteina.
Miksi lähteä kesällä ulkomaille, kun kotimaassakin on paljon nähtävää?
Vierailija kirjoitti:
Venäjällä on niitä terroristien tekemiä kerrostaloräjäytyksiä ja metropommeja räjähdellyt ja tsetseeni- ym. terroristeja riittänyt siellä ihan omasta takaakin.Nyt ihan viime aikoina on vain ollut vähän taukoa niistä.
Vierailija kirjoitti:
travellerit ovat innoissaan kun pariisikin alkaa olla kohta elämysmatkailua. Ei ole turisteja vyölaukkuineen ja kameroineen.
Mä olen niin hullu, että ostin konserttiliput syksyksi Pariisiin. M29 ja latino
Vierailija kirjoitti:
Lääkärit ovat raportoineet että miten tämä maailman tilanne on vaikuttanut ihmisiin. Sadat miljoonat ihmiset joutuvat ottaa rauhoittavia lääkkeitä paniikki- ja ahdistusongelmiinsa - maailmanlaajuisesti. Ihmiset jotka ovat pystyneet elämään aivan normaalia elämää aiemmin ja mm. matkustella aiemmin. Joten älkää väittäkö etteikö tämä vaikuttaisi ihmisten mielialoihin ja matkustushalukkuuteen. Suomalaiset ovat vaan niin sinisilmäisiä asian suhteen koska täällä ei ole (vielä) tapahtunut mitään järkyttävää, muttei tuo Tukholmakaan kovin kaukana ole ja sielläkin kuoli porukkaa terroristin iskussa.
Vai että sadat miljoonat.. oisko lähdettä?
Niin kova äänisiä ja parrakkaita vielä, en minä mikkään rasisti ole mutta. Suvaita pitää vaikka terrorismi.
On kyllä todella säälittävää jos jotkut AV-mammat Suomen maaseudulla on peloissaan. Ihan kuin jenkkilä. Minua ei ainakaan terrorismi kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähteä kesällä ulkomaille, kun kotimaassakin on paljon nähtävää?
Et oo tosissasi... 😂
Kesä-elokuu ollaan oltu Suomessa ja muina kuukausina matkusteltu, nyt on kaiketi tullut se raja vastaan, ettei pahemmin kiinnosta.
Talvella ei käyty kuin hiihtolomalla lasten ja lastenlasten kanssa.
Jos pitää olla matkustaessa silmät selässäkin, suon moisen riemun muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
travellerit ovat innoissaan kun pariisikin alkaa olla kohta elämysmatkailua. Ei ole turisteja vyölaukkuineen ja kameroineen.
Mä olen niin hullu, että ostin konserttiliput syksyksi Pariisiin. M29 ja latino
Mihin konserttiin menet? -Ohis
Juuri tuli varattua matka ensi kuulle Budapestiin, en ala suomeen jäämään vain sen takia, että välttelen noita iskuja.. niitä voi tulla millon, ja missä vaan. Todennäkösemmin jäisi auton alle, kuin joutuisi loukkaantuneeksi jossain iskussa.
Matkustakaa Japaniin. Ehkä viimeinen maailmankolkka, jossa on mahdollisuus iskuun. Turvallinen, siisti, kehittynyt maa.
Turha matkailu rasittaa ympäristöä ja ilmastonmuutos niille lapsillekin pitemmällä aikavälillä pahempi tuhka kuin terroristit, joten lyötte kaksi kärpästä yhdellä iskulla (no pun intended).
Se, ettei terrori-iskua ole vielä tapahtunut Suomessa, ei tarkoita sitä, että sellaista ei tänä vuonna tai lähivuosina tule. Eihän liikenteessäkään kuollut 1930-luvulla kovinkaan moni.