Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsempatkaa laihduttajaa!

Vierailija
05.06.2017 |

Olen pudottanut liki 8 kg ja pari kiloa olisi jäljellä. Nyt oon lähössä pitsalle! Kuola valuu jo suusta! Miten tsemppaan, etten mene??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään tsemppausta tarvita, nimittäen jos laihduttamisesi  kaatuu pizzalla käyntiin niin uskon että vain jojoilet painosi kanssa, eikä laihtumisesi ole kestävää.

Käy ihmeessä pizzalla, ja jatka laihduttamista sen jälkeen.

Vierailija
2/5 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on aina yks herkkupäivä viikossa - sipsiä, pizzaa tai kebabia. Älä ota laihdutuksena vaan elämäntapamuutoksena, johon kuuluu myös satunnainen herkuttelu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat mulla. En ole koskaan tavoitellut herkkujen totaalikieltoa. Vaan kerran viikossa voi ihan hyvin herkutella.

Vierailija
4/5 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene jonnekin jossa voit syödä pitsaslaissin ja ison salaatin. Saat sekä pitsan että pidät kuurin. Win-win.

Ja jos on ihan pakko vetäistä koko pitsa, tee se. Ei se yksi herkku mitään merkitse kunhan palaat ruotuun sen jälkeen etkä repeä ahmimaan. Syö hitaasti ja nauti pitsasta, jos se on sulle ateria eikä aterian lisäksi syöty herkku. Valitse vähäkalorisin pitsa, siinä säästät jo montasataa kaloria. Kevennä päivän muita aterioita.

Mieti saatko laihdutuskuurillasi tarpeeksi energiaa vai johtuuko pitsan hinku siitä, että elät liian vajaalla energialla?

Vierailija
5/5 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee mielummin kotipizzaan ja ota kanakotzone ilman salaatinkastikettatai parmiamo sillä ruiskuitupohjalla. Light-limsaa/vettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän