Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-kokemuksia

Vierailija
04.06.2017 |

Kertokaas viimeaikaisista Tinder-kokemuksistanne. Onko kesän tullen säpinä lisääntynyt?

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa myös millainen Tinder on miehen näkökulmasta.

Vierailija
2/129 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälle 30 vuotiaana kivannäköisenä, akateemisena, fiksuna, hyväkäytöksisenä, urheilullisena sekä hyvällä profiililla varustettuna miehenä... no säpinää on yhtä paljon kuin teatterinäytöksessä Nukkuneen Rukous ;). Ja pituus ilman hattua ja kenkiä noin 190.

Jotain mätsejä tulee silloin tällöin tai harvemmin, mutta enpä kirjoittele kenenkään kanssa oikeastaan, vastaan tosin kaikille takaisin. Pitäisi melkein painaa kaikille sydäntä, muttei tuossakaan järkeä, koska en tee turhilla mätseillä mitään. Aika turha sovellus ja "harrastus" lähinnä käydä katsomassa naamoja, että ketäs täältä löytyy. Mennyt vähän maku noin vuoden taapertamisen jälkeen, mutta eipä tuossa mitään, joten olkoot edelleenkin, vaikka voisin poistaa ihan hyvin. Ihan mielenkiintoinen sinänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli laserintarkasti räätälöity profiili, jolla sain mätsejä just sellaisilta naisilta kuin halusinkin. Olen aktivoimassa uudestaan, ja tällä kertaa kokeilen vähän lähestyttävämpiä kuvia. Edelleenkin yritän löytää sieltä joukosta sellaiset minun tyyppiseni naiset.

Vierailija
4/129 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle ihan turhake ellei ulkonäkö vastaa Dressmanin kalsarimalleja.

Joitain mätsejä tulee jos profiilin viilaa viimeisen päälle, mutta naiset yleensä poistaa mätseistä parin viestin jälkeen tai tekee oharit sitten viimeistään ennen treffejä. Tai sitten treffeille tulee lyyli jonka kuvat oli 20 vuotta ja kiloa sitten otetut. Yhden mukavan naisen tapasin, kertoi rehellisesti itsestään ja oli oma itsensä, mutta mä mokasin sen kun erosta oli liian vähän aikaa. Harmittaa hänen puolestaan.

Vierailija
5/129 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toiminut mun kohdalla (tinderkään). Matcheja vain muutamia tullut eikä niistä yksikään ole edennyt tapaamiseen. Tosin ennakolta tiedän etten ole halutuimpien miesten joukossa, mut olishan se kiva kuitenkin saada jotain aikaan.

Vierailija
6/129 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuulut parhaaseen kymmenykseen, niin se on karkkikauppa, mutta muille se on ajanhukkaa.

Vierailija
7/129 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munaa saisi niin paljon kun vaan jaksaisi antaa. Mitä enemmän olen sieltä miehiä tavannut, sitä nirsommaksi olen tullut. Nykyään annan tykkäyksen ehkä kerran kahdessa kuukaudessa. Aika turha kapistus mulle enää tässä vaiheessa koko Tinder, mutta ei oo tullut poistettua. Tylsyyteen lähinnä selaan. N28

Vierailija
8/129 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen näkökulma kun kerran toivottiin. Ihan kuten jokainen olen minäkin miettinyt miten voisi tavata sen oikean ihmisen. Tinder on hyvä kanava päästä kohtaamaan ihmisiä joita ei mitään muuta kautta tulisi ikinä tavattua.

Käyttäjinä tuntuu olevan aika hyvä läpileikkaus sinkuista. Eikä niin, että pelkästään tietyntyyppiset ihmiset käyttäisi Tinderiä. Arvioisin, että käyttäjinä on miehiä selvästi enemmän kuin naisia. Tämän lisäksi naisista suurempi osa on vain ikkunaostoksilla. Katselemassa ilman aikomustaakaan tavata ketään kasvotusten.

Naisten ja miesten välillä on hyvin suuri ero miten Tinderiä käytetään. Miehet tykkää kaikista profiileista poislukien ehkä ihan täysin susirumat. Naiset taas käyttäytyy täysin päinvastoin. Sydäntä jaetaan erittäin tiukoin kriteerein. Tämä johtaa siihen, että matchit keskittyy hyvin pienelle joukolle miesten profiileja. Suuri osa miehistä luovuttaa pettyneenä. Naisen näkökulmasta treffeille jonkun kanssa pääsee milloin tahansa. Tämä ei päde alkuunkaan suurella osalla miehistä. Paitsi sillä pienellä joukolla miehiä joita kaikki naiset samanaikaisesti tavoittelevat.

Miehenä profiilin kuvilla on ihan mielettömän suuri vaikutus. Koska on päästävä siihen siihen hyvin pieneen haluttujen miesten joukkoon. Olen kokeillut muokata profiilia ja testata erilaisia kuvia monen monta kertaa. Profiili voi kerätä matcheja kerran parissa viikossa. Silloin tietää olevansa kriittisen rajan väärällä puolella. Nykyisellä profiililla matcheja tulee noin kerran päivässä. Välillä useampiakin. Enkä siinä välissä ole sen komeammaksi muuttunut.

Sitten päästään viestien lähettelyyn ja se on ihan oma maailmansa. Treffeistä puhumattakaan...

M35

Vierailija
9/129 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjaatteessa siellä pitää olla tosi hyvät kuvat että matcheja tulee paljon. Itse olen hyvännäköinen 22v mies, mutta mulla on kuvina siellä vain kaks huonosti otettua selfietä. Matcheja tulee n. pari viikossa jos jaksan selaa. Saas nähä jos saan otettua hyvät kuvat niin paljonko sitten tulee.

Kannattaa mahdollisimman nopeasti pyytää treffeille, kahville esim. Koska livenä näkee kuvien taakse ja on helpompi jäädä naisen mieleen kun on livenä tavattu.

Joillakin naisilla on snapchat biossa, kannattaa silloin jättää tykkäys toiselle henkilölle ja mennä vain snapissa puhumaan niin saat melkein satavarmasti vastauksen siellä ja voit pohjustaa keskustelua ennen kuvan lähettämistä.

Tässä kuva vinkkejä mitä olen itse netistä lukenut.

Ensimmäinen kuva: Naamakuva missä näkyy vain kasvosi ja mieluusti hymyilet siinä.

Toinen kuva: Koko vartalokuva, jos kroppa kestää niin rantakuva olisi hyvä.

Kolmas kuva: Lemmikin kanssa jos on ja jos ei niin joku aktiviteettikuva.

Neljäs kuva: Mahdollisesti joku tapahtumakuva missä näyt kavereiden kanssa.

Muut kuvat voi olla muita omasta mielestäsi hyviä kuvia.

Instagramin voi myös liittää, paitsi jos se on täynnä selfieitä niin sitten ei.

Vierailija
10/129 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle ihan turhake ellei ulkonäkö vastaa Dressmanin kalsarimalleja.

Joitain mätsejä tulee jos profiilin viilaa viimeisen päälle, mutta naiset yleensä poistaa mätseistä parin viestin jälkeen tai tekee oharit sitten viimeistään ennen treffejä. Tai sitten treffeille tulee lyyli jonka kuvat oli 20 vuotta ja kiloa sitten otetut. Yhden mukavan naisen tapasin, kertoi rehellisesti itsestään ja oli oma itsensä, mutta mä mokasin sen kun erosta oli liian vähän aikaa. Harmittaa hänen puolestaan.

"Harmittaa hänen puolestaan"  vaatimattomuus kunniaan! :D

Jännä sinänsä myös, kun oon naisena käynyt tinder treffeillä, eikä kukaan ole ollut sarjassa "Dressmanin kalsarimalli"

Vierailija
11/129 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkiä treffi- tai seksiehdotuksia miehiltä, joista en tiedä mitään. En minä jaksa jokaista lähteä tapaamaan, vaan ensin selvitellä viestittelemällä toisen ajatusmaailmaa, että olisiko mitään mahdollisuuksia että molemminpuolinen kiinnostus heräisi.

En tajua miehiä, jotka ehdottavat tuntemattomalle naiselle suunnilleen seurustelun aloittamista. Pitääkö silloin vain saada nainen, ei väliä millainen?

Muutamilla treffeillä olen käynyt, ja tyssänneet heti alkuun esim. sovinistiseen ajatusmaailmaan, täysin erilaisiin kiinnostuksen kohteisiin, käytöstapojen puutteeseen..

Vierailija
12/129 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän vasta oli pitkä ketju jossa naiset kuorossa kertoi hakevansa Tinderistä tuntumaa, kokemuksia ja että mies saa "viettää aikaa minun kanssani ja tutustua minuun".

Näin 35+ yh-äitinä ihmettelen tuollaista. Jos minä menen Tinderiin niin haluan sieltä miehen. En katsele tai tunnustele tai whatever. Vaikuttaa että kanssasisaret haluavat vaan kylpeä siinä huomiossa. Saamistani alapeukuista päätellen ainakin.

Että ei ole helppoa teillä miehillä.

Vierailija
13/129 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä erikoisia miehiä on tullut tapailtua Tinderistä. Kaikki ovat toitottaneet samaa mantraa, kuinka ihmettelevät miksi "noin kaunis nainen haluaa tavata ja puhua"... Sitten katoavat. En tiedä olenko muka oikeasti heille liian hyvä ja epäröivät vai hokevatko miehet oikeasti tuollaista kaikille naisille? Ja ei, en ole nirso enkä oikein noista kiiltokuvapojista välitä.

Vierailija
14/129 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni 28v naisena:

Matcheja on suhteellisen helppo saada, mutta kovin moni miehistä ei aloita keskustelua. Treffeille asti olen päässyt, mutta kukaan miehistä ei tunnu kovin sitoutumisenhaluiselta. Varmaan suurin osa kunnollisista miehistä on joko parisuhteissa tai sitten ihan muualla kuin Tinderissä. Tai sitten minä en vain ole parisuhdemateriaalia. 

Vierailija
15/129 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä erikoisia miehiä on tullut tapailtua Tinderistä. Kaikki ovat toitottaneet samaa mantraa, kuinka ihmettelevät miksi "noin kaunis nainen haluaa tavata ja puhua"... Sitten katoavat. En tiedä olenko muka oikeasti heille liian hyvä ja epäröivät vai hokevatko miehet oikeasti tuollaista kaikille naisille? Ja ei, en ole nirso enkä oikein noista kiiltokuvapojista välitä.

Minulla on ihan samanlainen kokemus. Jos profiilissa on hyvä ja kolahtava kuvaus itsestä, painan sydäntä, vaikka ulkonäkö ei olisi kaikista "edustavin". Näistä olisin itse kiinnostunein, mutta nämä miehet ovat suoraan kysyneet samantapaisia kuin sinulta, ja jopa epäilleet, että yritän jotenkin huijata heitä.

Vierailija
16/129 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän vasta oli pitkä ketju jossa naiset kuorossa kertoi hakevansa Tinderistä tuntumaa, kokemuksia ja että mies saa "viettää aikaa minun kanssani ja tutustua minuun".

Näin 35+ yh-äitinä ihmettelen tuollaista. Jos minä menen Tinderiin niin haluan sieltä miehen. En katsele tai tunnustele tai whatever. Vaikuttaa että kanssasisaret haluavat vaan kylpeä siinä huomiossa. Saamistani alapeukuista päätellen ainakin.

Eikä naisille! Naiivina aluksi itsekkin luulin, että sopivan ja kiinnostavan henkilö tapailu, oli automaattisesti eksklusiivistä. Eipä ollut. Tinderissä deittaillaan ja tapaillaan pitkiä aikojakin ympäriinsä, eli turha odottaa että tapailisitte ja tutustuisitte toisiinne kaikessa rauhassa ilman muita. Aika karvas pettymys. Itse olen tykännyt katsoa "kortit loppuun" ensin yhden kanssa ja vasta sitten tapaillut toista. No tinderissä tinderin tavoilla, kai sitten jatkossa.. 

Vierailija
17/129 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25v ihan perusnätti työssäkäyvä/opiskeleva nainen.

1. 28v mies, ehdotti heti ensitreffeillä seksiä. Tapailtiin noin kuukausi, kunnes mies keksi, ettei olekaan valmis mihinkään vakavaan. Oli myös jostain saanut päähänsä, että minä olen kovin rakastunut häneen. En ollut.

2. Netissä mukava, treffeillä kuin seipäänniellyt ja erinäköinen kuin kuvissa. Ei jatkoon.

3. 29v mies, pommitti viestejä kuin viimeistä päivää. Kun jätin vastaamatta heti, hän laittoi 5-10 viestiä pitkin päivää tyyliin "mitäs sinne" "mä oon tässä töissä..." "jokos olet kotona" "huhuu" "kaikki hyvin?". Sanomattakin selvää, ettei ikinä tavattu. Tämä mies myös muokkasi profiiliinsa samoja juttuja kuin minulla oli. Creepyä.

Vierailija
18/129 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun täällä näköjään miehiäkin kirjoittelee, niin kysymys: käytättekö paljon sitä supertykkäystä? Mä menin juuri tinderiin ja olen ihmetellyt, kun saan tosi tasokkaan oloisilta tyypeiltä noita superhommia. Onko ne vahinkoja? En oikeasti uskalla tykätä takaisin, kun en usko että ovat tosissaan tai sit ne on vahinkoja. Mä oon kuitenkin jo aika vanha tinderiin (40...), ja äiti kaiken lisäksi, minkä kerron profiilissani, ja mä ajattelin että mulla ei ole siellä minkäänlaista vientiä.

Vierailija
19/129 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä naisille! Naiivina aluksi itsekkin luulin, että sopivan ja kiinnostavan henkilö tapailu, oli automaattisesti eksklusiivistä. Eipä ollut. Tinderissä deittaillaan ja tapaillaan pitkiä aikojakin ympäriinsä, eli turha odottaa että tapailisitte ja tutustuisitte toisiinne kaikessa rauhassa ilman muita. Aika karvas pettymys. Itse olen tykännyt katsoa "kortit loppuun" ensin yhden kanssa ja vasta sitten tapaillut toista. No tinderissä tinderin tavoilla, kai sitten jatkossa.. 

Juu. Itsekin tapailin yhtä miestä pari kuukautta, kunnes hän yhden keskustelun lomassa toi ilmi, että on nyt poistanut tinderin koska "kyllästyi niihin ihmisiin". Eli oli koko ajan ollut siellä ja jutellut muille naisille. Jes.

Vierailija
20/129 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Itsekin tapailin yhtä miestä pari kuukautta, kunnes hän yhden keskustelun lomassa toi ilmi, että on nyt poistanut tinderin koska "kyllästyi niihin ihmisiin". Eli oli koko ajan ollut siellä ja jutellut muille naisille. Jes.

Jep. Ei tunnu kivalta. En itse kyllä jaksa tota enää ja poistin koko sovelluksen. Ehkä sit myöhemmin uudestaan.. ja liukuhihna menetelmällä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän