Ketä ottaa Tinderissä noi kuvat joissa naikkonen on pyllyposket paljaana suppilaudalla?
Miehenä en ymmärrä miten toi on mahdollista, dronellako?
Kommentit (16)
KUKA! Oletko käynyt edes peruskoulua vai oletko Kolja? Opettele nyt j-lauta suomen kielen alkeet!
Tiiätkö ku thaimaassa on niitä baareja joissa naiset ampuu pingispalloja piparilaan. Sillai.
Itsellä on miehenä suppailukuva ja sen otti suppailukurssin vetäjä.
Kännykän saa mukaan vesitiiviiseen kaulaketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on miehenä suppailukuva ja sen otti suppailukurssin vetäjä.
Kännykän saa mukaan vesitiiviiseen kaulaketjuun.
Ottiko se siis kuvan sun karvaisista pakaroista?
Pyllyreiän paljastuskuvat on ihan liian aliarvostettuja.
No se edellinen tinderdeitti, jonka mimmi dumppasi kun kundi paljastui liian lyhyeksi sen jälkeen kun oli treffeillä maksanut kaiken.
Uusin tinderpäivitys. Kerrohan ap sitten, kun vihdoinkin mätsää.
Ap ei edes ole tinderissä. Ei uskalla. Uskooko joku, että ap olisi omalla naamallaan tinderissä?
Vierailija kirjoitti:
Ap ei edes ole tinderissä. Ei uskalla. Uskooko joku, että ap olisi omalla naamallaan tinderissä?
Olen tinderissä ja gold jäsenyydellä. Täällähän voi jakaa myös ihmisten profiileja, laitanko jakoon kuka tarkoitan? Jos se oisit vaikka sä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tinderissä ja gold jäsenyydellä. Täällähän voi jakaa myös ihmisten profiileja, laitanko jakoon kuka tarkoitan? Jos se oisit vaikka sä?
Kuka? Ketä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä teet täällä, jos voit tinderissä tutustua ihmisiin ja kysyntää on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KETÄ! Oletko käynyt edes peruskoulua vai oletko Kolja? Opettele nyt j-lauta suomen kielen alkeet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa, kun en huoli tindermiehiä edes treffeille.
Kaveri. Oletko ap sellaisista kuullut?
ketä? Kuka....