Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-kokemuksia

Vierailija
04.06.2017 |

Kertokaas viimeaikaisista Tinder-kokemuksistanne. Onko kesän tullen säpinä lisääntynyt?

Kommentit (129)

Vierailija
41/129 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3474 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän vasta oli pitkä ketju jossa naiset kuorossa kertoi hakevansa Tinderistä tuntumaa, kokemuksia ja että mies saa "viettää aikaa minun kanssani ja tutustua minuun".

Näin 35+ yh-äitinä ihmettelen tuollaista. Jos minä menen Tinderiin niin haluan sieltä miehen. En katsele tai tunnustele tai whatever. Vaikuttaa että kanssasisaret haluavat vaan kylpeä siinä huomiossa. Saamistani alapeukuista päätellen ainakin.

Että ei ole helppoa teillä miehillä.

Eikä naisille! Naiivina aluksi itsekkin luulin, että sopivan ja kiinnostavan henkilö tapailu, oli automaattisesti eksklusiivistä. Eipä ollut. Tinderissä deittaillaan ja tapaillaan pitkiä aikojakin ympäriinsä, eli turha odottaa että tapailisitte ja tutustuisitte toisiinne kaikessa rauhassa ilman muita. Aika karvas pettymys. Itse olen tykännyt katsoa "kortit loppuun" ensin yhden kanssa ja vasta sitten tapaillut toista. No tinderissä tinderin tavoilla, kai sitten jatkossa.. 

Juu. Itsekin tapailin yhtä miestä pari kuukautta, kunnes hän yhden keskustelun lomassa toi ilmi, että on nyt poistanut tinderin koska "kyllästyi niihin ihmisiin". Eli oli koko ajan ollut siellä ja jutellut muille naisille. Jes.

No mutta ettehän te seurustelleet. Mitä pahaa on tapailla muita jos suhde on tutustumistasolla? Tunteita ei voi pakottaa. Jos toiseen ihastuu/rakastuu, ne muut unohtuu. Siihen asti kunnes on sovittu että ollaan pari, saa kumpikin tehdä mitä haluaa. (Naisen kommentti siis tämä jos joku sitä miettii)

No ihan totta kyllä. Mutta silti minusta tosi mautonta ja törkeää sanoa, että juu on tässä muillekin juteltu ja poisti sovelluksen vain, koska kyllästyi (ei esim siksi, että halusi keskittyä vain minuun). Sama mies oli minuun tuolloin tapailun aikana päivittäin yhteydessä, tosi innokas kaikin puolin jne. Tuntui kummalliselta kuulla ihan suoraan, että hänellä on edelleen haku päällä vaikka oltiin treffailtu se pari kuukautta jo.

Sun ois pitänyt vaan lukea rivien välistä että se poisti tinderin koska halusi keskittyä suhun.

En mä ainakaan koskaan sano naisille suoraan tuommoisia ennenko tiedän että ne o tiukasti nalkissa ;)

Naisten pitää tuntea olonsa vähän epävarmoiksi ettei kiinnostus lopu

Vierailija
42/129 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tavannut tinderistä 9 tyyppiä neljän vuoden sisällä. Yhen kanssa seurustelin pitkään, neljän kanssa tapailin parisen kuukautta, yhden kanssa meistä tuli sellaset hyvän päivän ystävykset, että ei ollu mitää kipinää eikä edes pussailtu, mut käytii terasseilla ja uimassa ja juteltiin syvällisiä tai niitä näitä ja pelailtiin pleikkaa.

Muutama tyyppi on sit, et nähtiin vaan kerran kahvin tai esim. biliksen merkeissä.

Yksi tyyppi oli ainostaan vähän ahdistava seksin perässä heti ekalla kerralla, muutoin kaikki oli tosi mukavia, rauhallisia tyyppejä.

Mä ainakin voin suositella. 😊 vaikka ei ookkaan löytynyt mitään loppuelämän rakkautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/129 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 tyyppiä olen tavannut. 4 umpijunttia lähäriä, joista epäilen osaako edes lukea kunnolla, yksi nelikymppinen nainen joka ei osaa alkeellisiakaan deittailutapoja, heitteli vain epämääräisiä kommentteja ja toivoi minun häipyvän kuvioista, vieläkin harmittaa että olin tuollaisesta luuserista kiinnostunut. Ja pari seksiseuraa vinkuvaa bimboa. Ja yksi toivottavasti loppuelämän rakkaus😍

Vierailija
44/129 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen näkökulma aika sama kuin aikaisemmillakin. Profiili ja kuvat on ilmeisesti aika kunnossa itselläni kun saan ihan hyvin matcheja varsinkin jos laitan tykkäyksen suurimmalle osalle naisista.

Vaikea vaan jaksaa tehdä mitään noille saaduille matseille kun naisilla on yleensä aivan tolkuttoman tylsät profiilit, jos ovat edes sellaista vaivautuneet kirjoittamaan, ja viestittelyä joutuu itse viemään puoliväkisin eteenpäin kun tulee takaisin sellaisia maksimissaan kahden sanan vastauksia vaikka miten yrittäisi saada vähän ajatustakin peliin.

Lähinnä oman egon pönkityseenhän tuo toimii.

Vierailija
45/129 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N28 Vaasa

Pidempi aikaisia seksisuhteita tullu pari jokusen vuoden aikana. En etsi edes mitään vakavaa tinderissä, mutta profiilissa en tätä sano, koska silloin tulee vain suoria, tökeröjä seksiehdotuksia.

Itseä häiritsee, miten monella miehellä ei lue profiilissa mitään. Ihan sama mitä kuvia on, jos ei oo mitään vaivautunut kirjoittamaan, niin ei paljon kiinnosta.

Muut syyt hylkyyn:

Parta ja viikset (jostain syystä ei vaa sytytä)

Lapsia tai kissoja kuvissa

Kertoo, että etsii vakavaa suhdetta

Elämän kova koulu

Ei hymyile yhdessäkään kuvassa

Pitkät hiukset

Bodauskuvat/ilman paitaa poseeraukset

Ja kun on tullu näitä "vaan parhaimman näköiset miehet saa sydämiä" kommentteja, niin itse kierrän kaukaa nuo "tosielämän adonikset", sillä koen että olen itse ehkä 7/10. Toisin sanoen etsin normaaleja, hauskoja tyyppejä.

Joskus aloitan juttelun, joskus en, vastaan kuitenkin aina. Kerran testasin ja aloitin keskustelun kaikkien miesten kanssa, ja aika iso osa tyypeistä jätti vastaamatta. Ja vaikka aika "kevyellä asenteella" oon liikkeellä, niin heti seksiä ehdottelevat menee hylkyyn, koska tykkään fiksuista ja hauskoista keskusteluista, ja baarikokemusten perusteella noi heti ja tökerösti seksiä ehdottavat on huonoja panoja :D

Vierailija
46/129 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää luuserinaiset, jotka ei kehtaa tai uskalla sanoa ei kiitos vaan jauhavat roskaa ja toivovat että toinen ymmärtää häipyä ekojen treffien jälkeen. Näitä on riittänyt.

Joku säätäjänaikkonen kävi myös kääntymässä ennen kuin karkasi exänsä syliin taas.

Löytyihän se ihana nainenkin sieltä lopulta🙂

Vierailija
47/129 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri latasin Tinderin. Pari huomioita: miksi useimmilla naisilla ei lue mitään profiilitekstiä? 1/10 näyttäisi jaksaneen kirjoittaa jotain. Olen ymmärtänyt, että teillä naisilla on riesana liiat matchaukset. Sopivalla profiilitekstillä saisi varmaan karsittua ne epätoivottavat vonkaajat ja muuten kelpaamattomat pois... ainakin osaksi. Vai onko kyse puhtaasti itsetunnon boostauksesta?

Miten tuo ruskea pallura "sinusta on tykätty näin monta kertaa" lasketaan? Onko siinä kaikki kauempaakin mukana laskuissa vai se mikä itsellä on hakualueena? Vai onko se vain puhdas vedätys? Alle vuorokauden on profiili ollut Tinderissä ja nyt näyttää 99+, joka ei kyllä tunnu realistiselta mun reilun vuoden takaiseen kokemukseen verrattuna. Ainoa ero on profiiliteksti, jota hioin eilen jonkin aikaa muuten mennään lähes samoilla kuvillakin!

Vierailija
48/129 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvät kokemukset. Kontaktin saanut hyvin, mukavia viesttelyjä ollut ja lukuisia treffejä, Siltä osin mennyt huonosti, ettei ole parisuhdetta löytynyt. Joskus hän ei ole innostunut, joskun en minä ja usein ei kumpikaan. Tuoreeltaan eron jälkeen ihmettelin, kun helpommin sai petiseuraa kuin kolmannet treffit.

Vierailija
49/129 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa myös millainen Tinder on miehen näkökulmasta.

Jos kuulut parhaaseen kymmenykseen, niin se on karkkikauppa, mutta muille se on ajanhukkaa.

Noin se kyllä on. Kun olin suhteessa, niin en mä sitä tinderiä mitenkään ikinä ajatellut, mutta kaveripiirissä on yksi jätkä, jolla on koko aika uusi nainen tinderistä. Vaihtaa kuin sukkia. Kun erosin sitten ja kokeilin sitä tinderiä, kun kaverilla sitä naista pyörii jaloissa. Ei se sit ihan niin menykkään omalla kohdalla. Kysyin parilta toiselta kaverilta, että ovatko kokeilleet tinderiä, niin tyrmäs sen mestan täysin. Ne sano, että siellä menestyy 1 prosentti jätkistä ja niiden perässä juoksee ja taistelee ne muut naiset. Toinen sano, että sekin meni tinderiin nimenomaan tän yhteisen kaverin takia, kun sillä niitä naisia on koko aika. En ruikuta todellakaan ja kokeilen sitä perinteistä reittiä jos kohdalle sattuu.

Vierailija
50/129 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime keväänä näihin aikoihin toiveikkaana latailin tinderin ja ekat treffit koitti. Oltiin juteltu n 2vkoa ja mies puhui ihan normaaleja.

Oli aika karismaattinenkin itseasiassa. Paljon treenasi jalkapalloa ja käytti siihen monipuolisesti aikaa. Ei siis vaan jalkapalloharkat, vaan myös kuntosali, aerobiset yms. Oli vaikea löytää tapaamisaikaa kun aina oli jotain jalkapalloon liittyvää.

No, sitten tavattiin ja vastaan tuli aivan erinäköinen mies, kuin mitä jatkuvasta treenaamisesta ja pituuskuvauksista olisi voinut ajatella. Mies oli kertonut olevansa 195cm pitkä. Totuus 185cm. Pitkä, mutta kyllä tuon eron huomaa. Lisäksi oli tosi löysä, huonoryhtinen, mahaa oli ja hauis oli yhtä paksu kuin mun ranne.

No, ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa, mutta miksi mies puhui 7xviikko treeneistä jatkuvasti, puhui olevansa "timanttisessa" kunnossa jne jos tavallaan ulkonäkö ei lainkaan vastaa lopputulemaa? Miksi valehdella pituus..

No, mies sitten istui alas, selin minuun. S e l i n. Nauroin, kysyin mikä on. Mies ihan että ei mikään. Tajusin, ettei mies aio kääntyä. Yritin helpottaa tilannetta ja heittää muutaman vitsin / kysymyksen muista aiheista mutta mies ei halunnut jutella. Sanoi inhoavansa kysymyksiä eikä halunnut puhua päivästään, koska "asia ei minulle kuulu." Hän sanoi toivoneensa, että olisin ymmärtänyt häntä pelkästä katseesta ja ruumiinkielestä? Koska selin istumisen vuoksi sekä verbaalisen tylyttämisen takia sain tarpeekseni ja poistuin, sain melkein heti haukkumaviestin puhelimeen. Treffit kesti noin 6 minuuttia.

Aikamoinen ero siihen, että mies nimenomaan oli kärttänyt näkemistä, ollut tosi normaali/kohtelias ja huumorintajuinen viestitse ja sitten totuus oli se ettei halunnut puhua mistään ja viestitti tosi tylysti koko kropallaan ettei halua olla lähelläkään. Hän oli vielä pyytänyt minua n 5krt tulemaan ensitreffeille suoraan hänen kotiinsa, miettikää jos olisin mennyt! Kahvilasta pystyin kuitenkin poistumaan heti ilman draamaa. Muistakaa tämä neuvo, aina julkiselle paikalle!

Ekat treffit 5v seurustelun jälkeen ja olin musertua ihan täysin. :D puhuin tietysti kaikille kavereilleni että mies istui selin minuun!! Ja USEAMPI kaveri sanoi, että joo, joku tinderteitti on tehnyt heille näin eikä kyseessä ollut edes sama mies!!! :D aivan järjetöntä. Älkää miehet tehkö näin.

Vierailija
51/129 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska tarina!

...ja emme tee!

Vierailija
52/129 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää en ymmärrä oikein että millä tuurilla vai onko oikeesti näitä mtongelmaisia näin paljon, että jos tutustuu viiteen mieheen niin neljällä niitä on? Vai kerääntyykö ne kaikki nimenomaan tinderiin?

Ja mä ymmärrän esimerkiksi hermostuneisuuden, sosiaalisten tilanteiden jännittämistä ja muuta tällaista suht normaalia kevyttä mutta olen tavannut seitsemän miestä, joista viidellä, kuudella oli jotain aika paljon vakavampaa. Esimerkiksi kaksi, jotka ihan suoraan tunnusti että on persoonallisuushäiriö, mitä pidän pariutumisen kannalta paljon vaikeampana kuin esimerkiksi masennusta. Masennuksesta voi parantua ja olla parempia kausia mutta persoonallisuushäiriö? Oli sekä epävakaa että vaativa persoonallisuus. Valitettavasti tämä vaativakin oli ihan yhtä vaativa kaikkia muitakin kohtaan.. Ja ihan psykiatriset diagnoosit, ei omat.

Sitten kaksi, joilla ei lyhyenkään tuntemisen aikana ollut päihteiden käyttö ollenkaan hallinnassa, työssäkäyviä normaaleja ihmisiä keskustellessa mutta sittenkun menet kämppään siellä on joku kanna bisviljelmä tai deitti juo 14 drinkkiä treffeillä eikä edes heilahda. Tai viidensillä treffeillä tulee ilmi että bilettäessä piikittää hero iinia tai jotain..

Ja sitten vielä pari, jotka kanssa vaikuttivat ihan ok, mutta sitten yhtäkkiä tuleekin ilmi hienosti peitetyt mutta viillellyt käsivarret, että on kuudella erilaisella lääkityksellä ja jos en vastaa viestiin nyt, aikoo ottaa hengen itseltään, koska elämässä ei ole enää mitään. Ja ainiin muistinko kertoa kotiuduin juuri suljetulta että jos tulee tällaisia tai tällaisia oireita vietkö mut takasin.

Alkaa väsyttää. Ja nää on ihan siistejä, normaalit keskusteluaiheet, yleensä opiskelevia/työssäkäyviä joista sitten 1-2kk sisällä paljastuukin totuus.

Vierailija
53/129 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä omat kokemukseni Tinderistä on pelkästään seksiväritteisiä vaikka oma profiilini on siistiäkin siistimpi. Olen siis 42v. mies, enkä omasta mielestäni mitenkään erityinen vaan aika perus. Mitat ja profiili ihan ok. En edes halua miksikään seksisymboliksi. Jostain syystä vaan vedän erityisesti puumia kuin kärpäspaperi. Räikein kokemus oli 50+ naisesta, joka heti ekoilla treffeillä tarttui suoraan palleihin ja ehdotti heille menoa. Yhdeltä deitiltä yritin vähän kysyäkin, että mikä minussa vetää, muttei hän osannut oikein sanoa mistä se johtuu,. Jostain syystä vain kuulemma annan vaikutelman, että nainenkin uskaltaa suoraan ehdottaa.  En halua miksikään miesmarilyniksi, joten pakko oli koko Tinder poistaa. 

Vierailija
54/129 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime keväänä näihin aikoihin toiveikkaana latailin tinderin ja ekat treffit koitti. Oltiin juteltu n 2vkoa ja mies puhui ihan normaaleja.

Oli aika karismaattinenkin itseasiassa. Paljon treenasi jalkapalloa ja käytti siihen monipuolisesti aikaa. Ei siis vaan jalkapalloharkat, vaan myös kuntosali, aerobiset yms. Oli vaikea löytää tapaamisaikaa kun aina oli jotain jalkapalloon liittyvää.

No, sitten tavattiin ja vastaan tuli aivan erinäköinen mies, kuin mitä jatkuvasta treenaamisesta ja pituuskuvauksista olisi voinut ajatella. Mies oli kertonut olevansa 195cm pitkä. Totuus 185cm. Pitkä, mutta kyllä tuon eron huomaa. Lisäksi oli tosi löysä, huonoryhtinen, mahaa oli ja hauis oli yhtä paksu kuin mun ranne.

No, ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa, mutta miksi mies puhui 7xviikko treeneistä jatkuvasti, puhui olevansa "timanttisessa" kunnossa jne jos tavallaan ulkonäkö ei lainkaan vastaa lopputulemaa? Miksi valehdella pituus..

No, mies sitten istui alas, selin minuun. S e l i n. Nauroin, kysyin mikä on. Mies ihan että ei mikään. Tajusin, ettei mies aio kääntyä. Yritin helpottaa tilannetta ja heittää muutaman vitsin / kysymyksen muista aiheista mutta mies ei halunnut jutella. Sanoi inhoavansa kysymyksiä eikä halunnut puhua päivästään, koska "asia ei minulle kuulu." Hän sanoi toivoneensa, että olisin ymmärtänyt häntä pelkästä katseesta ja ruumiinkielestä? Koska selin istumisen vuoksi sekä verbaalisen tylyttämisen takia sain tarpeekseni ja poistuin, sain melkein heti haukkumaviestin puhelimeen. Treffit kesti noin 6 minuuttia.

Aikamoinen ero siihen, että mies nimenomaan oli kärttänyt näkemistä, ollut tosi normaali/kohtelias ja huumorintajuinen viestitse ja sitten totuus oli se ettei halunnut puhua mistään ja viestitti tosi tylysti koko kropallaan ettei halua olla lähelläkään. Hän oli vielä pyytänyt minua n 5krt tulemaan ensitreffeille suoraan hänen kotiinsa, miettikää jos olisin mennyt! Kahvilasta pystyin kuitenkin poistumaan heti ilman draamaa. Muistakaa tämä neuvo, aina julkiselle paikalle!

Ekat treffit 5v seurustelun jälkeen ja olin musertua ihan täysin. :D puhuin tietysti kaikille kavereilleni että mies istui selin minuun!! Ja USEAMPI kaveri sanoi, että joo, joku tinderteitti on tehnyt heille näin eikä kyseessä ollut edes sama mies!!! :D aivan järjetöntä. Älkää miehet tehkö näin.

Siis mitä helvettiä nyt oikeasti taas :D Ainoa edes jotenkin järkeenkäypä selitys olisi ,että mies häpeää deitin ulkonäköä ja istuu ikään kuin yksinään, ettei vaan kukaan tuttu näe häntä naisen seurassa.

Vierailija
55/129 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä omat kokemukseni Tinderistä on pelkästään seksiväritteisiä vaikka oma profiilini on siistiäkin siistimpi. Olen siis 42v. mies, enkä omasta mielestäni mitenkään erityinen vaan aika perus. Mitat ja profiili ihan ok. En edes halua miksikään seksisymboliksi. Jostain syystä vaan vedän erityisesti puumia kuin kärpäspaperi. Räikein kokemus oli 50+ naisesta, joka heti ekoilla treffeillä tarttui suoraan palleihin ja ehdotti heille menoa. Yhdeltä deitiltä yritin vähän kysyäkin, että mikä minussa vetää, muttei hän osannut oikein sanoa mistä se johtuu,. Jostain syystä vain kuulemma annan vaikutelman, että nainenkin uskaltaa suoraan ehdottaa.  En halua miksikään miesmarilyniksi, joten pakko oli koko Tinder poistaa. 

Kyllä minullekin jäi vähän sellainen sivumaku aikoinaan, että seksiä saa helposti mutta parisuhdetta ei niinkään. Aika moni nainen kyllä selitteli, että ei heillä yleensä ole tapana ensitreffeillä heti näin tehdä, niinpä niin :) Mikäs siinä toisaalta, mieluummin edes seksiä kuin kuivin suin odottelua vuosikaupalla, mutta onneksi lopulta sitten löytyi se oikeakin.

Vierailija
56/129 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkiä treffi- tai seksiehdotuksia miehiltä, joista en tiedä mitään. En minä jaksa jokaista lähteä tapaamaan, vaan ensin selvitellä viestittelemällä toisen ajatusmaailmaa, että olisiko mitään mahdollisuuksia että molemminpuolinen kiinnostus heräisi.

En tajua miehiä, jotka ehdottavat tuntemattomalle naiselle suunnilleen seurustelun aloittamista. Pitääkö silloin vain saada nainen, ei väliä millainen?

Muutamilla treffeillä olen käynyt, ja tyssänneet heti alkuun esim. sovinistiseen ajatusmaailmaan, täysin erilaisiin kiinnostuksen kohteisiin, käytöstapojen puutteeseen..

Minua myös ärsytti nämä tyypit, jotka eivät suostu yhtään viestittelemään, vaan haluavat tavata heti. Turha on lähteä edes treffeille, jos pienellä jutustelulla saa ensin selville, ettei ole yhteisiä intressejä tai muuten mitään, mikä kiinnostaisi ulkonäön lisäksi.

Seksiseuraa tuntuu suuri osa miehistä hakevan, osa on 'eroamassa' ja asuu saman katon alla kumppaninsa kanssa eli todennäköisesti salaa liikkeellä pettämässä puolisoaan. Hirveä hätä on suurimmalla osalla tavata mahdollisimman nopeasti. Yhden mukavan jutun onnistuin löytämään Tinderistä. Kirjoiteltiin ensin 1,5 kuukautta ja ensitapaamisella oli menoa molemminpuolisesti. Suhde oli upea sen aikaa kuin sitä kesti. Molemmat tiesimme, ettei siitä seuraa kovin pitkäaikaista juttua, koska olimme eri elämänvaiheessa.

Reilun kolmen kuukauden päästä siirryin muille treffisivustoille ja yhdeltä löysin nykyisen seurustelukumppanini, joka oli liikkeellä tositarkoituksella, kuten itsekin. Sitä ennen ehdin treffata noin viisi miestä, jotka eivät livenä säväyttäneet.

Vierailija
57/129 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on täynnä mielestään "keskustelutaitoisia" naisia, jotka ehkä osaavat keskustella meikkaamisen ja naismuodin trendeistä, mutta joilla ei ole mitään eväitä tavata tavallista suomalaista miestä hänen kiinnostusalueillaan. Lähin yhteinen kiinnostuksen kohde on tällöin juurikin seksi. 

Vierailija
58/129 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia huomioita. Naisilla usein esittelyssä pelkkiä emoji jonoja, ei mitään tekstiä. Todella usein on käynyt niin että työaikana on tullut ilmoitus uudesta matchista. No, työssä ei ehdi alkaa viestejä oikein lähettelemään ja ajattelee että kunhan työt loppuvat voi lähettää tälle uudelle kasvolle viestin. Mutta moni onkin muutaman tunnin päästä jo poistanut matchin jos yhteyttä ei oteta HETI. Itse he eivät kyllä mitään lähetä. Sitten on naisia jotka laittavat profiiliin melkein käskyn että miehet laittavat ensimmäisen viestin. Kun laitat, ei vastausta kuulu ikinä. Naisista ehkä alle kymmenen prosenttia aloittaa keskustelun. Tämänkin jälkeen se on melko lailla miehen vastuulla pitää yllä juttua ja huom. kysyä oikeat kysymykset. Aloitus viestin pitää naisten mielestä olla jotenkin erikoinen. 

Vierailija
59/129 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies.

3 päivää, 3 matchia. Joista 2 haki "sponsoria" ja 1 salaseuraa. On laatua tarjolla...

Vierailija
60/129 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up