Tinder-kokemuksia
Kertokaas viimeaikaisista Tinder-kokemuksistanne. Onko kesän tullen säpinä lisääntynyt?
Kommentit (129)
10+ panotreffit takana vuosien 2015 ja 2016 aikana. Nyt tän vuoden puolella sain sieltä alkuvuodesta fuckbuddyn jonka kanssa meni just välit poikki. Sen jälkeen oon sopinut kolmen eri miehen kanssa panotreffit mutta kaikki ovatkin poistaneet mut matcheista heti kun treffipäivä on saapunut. En koskaan tule ymmärtämään miehiä.
Loukkaantuuko joku oikeasti siitä, että ei ole ainoa jolle match juttelee Tinderissä... :D Ei ehkä kannata siinä tapauksessa mennä sinne ollenkaan. Se on enemmänkin sääntö kuin poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän vasta oli pitkä ketju jossa naiset kuorossa kertoi hakevansa Tinderistä tuntumaa, kokemuksia ja että mies saa "viettää aikaa minun kanssani ja tutustua minuun".
Näin 35+ yh-äitinä ihmettelen tuollaista. Jos minä menen Tinderiin niin haluan sieltä miehen. En katsele tai tunnustele tai whatever. Vaikuttaa että kanssasisaret haluavat vaan kylpeä siinä huomiossa. Saamistani alapeukuista päätellen ainakin.
Että ei ole helppoa teillä miehillä.
Eikä naisille! Naiivina aluksi itsekkin luulin, että sopivan ja kiinnostavan henkilö tapailu, oli automaattisesti eksklusiivistä. Eipä ollut. Tinderissä deittaillaan ja tapaillaan pitkiä aikojakin ympäriinsä, eli turha odottaa että tapailisitte ja tutustuisitte toisiinne kaikessa rauhassa ilman muita. Aika karvas pettymys. Itse olen tykännyt katsoa "kortit loppuun" ensin yhden kanssa ja vasta sitten tapaillut toista. No tinderissä tinderin tavoilla, kai sitten jatkossa..
Juu. Itsekin tapailin yhtä miestä pari kuukautta, kunnes hän yhden keskustelun lomassa toi ilmi, että on nyt poistanut tinderin koska "kyllästyi niihin ihmisiin". Eli oli koko ajan ollut siellä ja jutellut muille naisille. Jes.
No mutta ettehän te seurustelleet. Mitä pahaa on tapailla muita jos suhde on tutustumistasolla? Tunteita ei voi pakottaa. Jos toiseen ihastuu/rakastuu, ne muut unohtuu. Siihen asti kunnes on sovittu että ollaan pari, saa kumpikin tehdä mitä haluaa. (Naisen kommentti siis tämä jos joku sitä miettii)
Onko muilla miehillä kokemusta feikkiprofiileista? Naisen kanssa tulee matchi ja kun aloitat keskustelun niin naiselta tulee vaan epämääräinen linkki jonneki seuralaispalvelun sivulle. Jos naiselle vielä kirjoittaa niin katoaa.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkiä treffi- tai seksiehdotuksia miehiltä, joista en tiedä mitään. En minä jaksa jokaista lähteä tapaamaan, vaan ensin selvitellä viestittelemällä toisen ajatusmaailmaa, että olisiko mitään mahdollisuuksia että molemminpuolinen kiinnostus heräisi.
En tajua miehiä, jotka ehdottavat tuntemattomalle naiselle suunnilleen seurustelun aloittamista. Pitääkö silloin vain saada nainen, ei väliä millainen?
Muutamilla treffeillä olen käynyt, ja tyssänneet heti alkuun esim. sovinistiseen ajatusmaailmaan, täysin erilaisiin kiinnostuksen kohteisiin, käytöstapojen puutteeseen..
Kerran viestittelin n. 3-kymppisen miehen kanssa, joka suoraan sanoi, et "kunhan olis joku". Koitin hetken ylläpitää keskustelua, mutta oli sitte pakko luona lopettaa. Epätoivon määrä oli suunnaton, eikä hän sitten kuitenkaan osoittanut mielenkiintoa minun asioitani kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa myös millainen Tinder on miehen näkökulmasta.
Olen 30v melko tavallinen liikunnallinen mies keskikokoisessa kaupungissa 60km hakusäteellä. Saan noin 2-5 matchia parissa kuukaudessa. Aloitan aina keskustelun naisten kanssa ja joskus pääsen treffeille. Tapaamani naiset ovat olleet miellyttäviä mutta tunteet jääneet yksipuoliseksi jommankumman taholta. Jatkan tinderöintiä kun ei siinä mitään menetä ja tykkään tutustua uusiin ihmisiin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän vasta oli pitkä ketju jossa naiset kuorossa kertoi hakevansa Tinderistä tuntumaa, kokemuksia ja että mies saa "viettää aikaa minun kanssani ja tutustua minuun".
Näin 35+ yh-äitinä ihmettelen tuollaista. Jos minä menen Tinderiin niin haluan sieltä miehen. En katsele tai tunnustele tai whatever. Vaikuttaa että kanssasisaret haluavat vaan kylpeä siinä huomiossa. Saamistani alapeukuista päätellen ainakin.
Eikä naisille! Naiivina aluksi itsekkin luulin, että sopivan ja kiinnostavan henkilö tapailu, oli automaattisesti eksklusiivistä. Eipä ollut. Tinderissä deittaillaan ja tapaillaan pitkiä aikojakin ympäriinsä, eli turha odottaa että tapailisitte ja tutustuisitte toisiinne kaikessa rauhassa ilman muita. Aika karvas pettymys. Itse olen tykännyt katsoa "kortit loppuun" ensin yhden kanssa ja vasta sitten tapaillut toista. No tinderissä tinderin tavoilla, kai sitten jatkossa..
Yksilöstähän tuo riippuu, eikä ole mikään yleinen sääntö. Kun itse löydän kivan naisen, niin en minä siihen muita naisia tarvitse, vaikka en parisuhdetta haekaan. Mukava deittailla sitä yhtä.
Hyvillä kuvilla ja tekstillä Tinder on miehillekin aika helppo keino löytää seuraa. Kokemusta varsinaisesta tapaamisesta on vähän, koska en ole uskaltanut lähteä tapaamaan naisia. Aloittavat keskusteluja ja pyytävät minua johonkin toisinaan. Pari naista olen tavannut ja nämä molemmat omasta aloitteestani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Itsekin tapailin yhtä miestä pari kuukautta, kunnes hän yhden keskustelun lomassa toi ilmi, että on nyt poistanut tinderin koska "kyllästyi niihin ihmisiin". Eli oli koko ajan ollut siellä ja jutellut muille naisille. Jes.
No mutta ettehän te seurustelleet. Mitä pahaa on tapailla muita jos suhde on tutustumistasolla? Tunteita ei voi pakottaa. Jos toiseen ihastuu/rakastuu, ne muut unohtuu. Siihen asti kunnes on sovittu että ollaan pari, saa kumpikin tehdä mitä haluaa. (Naisen kommentti siis tämä jos joku sitä miettii)
No ihan totta kyllä. Mutta silti minusta tosi mautonta ja törkeää sanoa, että juu on tässä muillekin juteltu ja poisti sovelluksen vain, koska kyllästyi (ei esim siksi, että halusi keskittyä vain minuun). Sama mies oli minuun tuolloin tapailun aikana päivittäin yhteydessä, tosi innokas kaikin puolin jne. Tuntui kummalliselta kuulla ihan suoraan, että hänellä on edelleen haku päällä vaikka oltiin treffailtu se pari kuukautta jo.
Onko eroa kaupunkien välillä? Helsingissä varmaan eniten säpinää, mites muissa kaupungesissa, esim. Tampereella? Onko yli 40-vuotiailla mitään toivoa?
Miksi mulle tulee vaan 29-48v naisten profiileja vastaan ja ehdotuksina Tinderiä selatessa. Ok alle 39-vuotiaat naiset, niin monet on toki kiinnostavia, mutten halua itseäni vanhempaa treffiseuraakaan, joten miksi se pukkaa jotain nelivitostakin mulle. Entäs jos haluaisin tavata jonkun alle 26v, niin miksi Tinder ei näytä automaattisesti sellaisten kuvia...
Oletko muuttanut ikärajaa asetuksista?
Ihmettelen myös itse (olen 46v. nainen)että minulle tulee seuraa jopa 26v???ja noin 36v. miehistä vaikka haeskelen itse yli 46v. tai samanikäisiä miehiä kuin itse olen.Toisessa sovelluksessa minusta tykkäävät lähinnä 30-40v. miehet.En ihmettel yhtään kun en löydä sopivaa.
Ennen kun mä huomasinkaan mies oli tullut ja koko jääkaapin tyhjentänyt
No, mä mätsäsin jonkun +50v diplomi-insinööri "Jukan" kanssa, jolla oli tosi omalaatuinen ja kuiva huumori. :DD Ei tavattu, mutta sain aina nauraa sen jutuille.
Matchejä kyllä tulee n. 95 pros tykkäyksistäni. Eli aika vähän. Siellä on valtavan paljon vaan jotain profiileja joissa ainoana kuvana kuva jonkun sixpackista eikä mitään tekstiä. Ei kiitos. Tahdon ihmisen en vatsalihaksia.
Hyvä deittisivusto - http://be2.com Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. äysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Mulla tulee aika paljon mätsejä vaikka olen jo 42. En paina läheskään kaikille sydäntä. Aika moni aloittaa keskustelunkin mutta treffeille en monen kanssa ole päässyt.
Keskustelut lähtee kulkemaan vain harvojen kanssa.
Itselläni pari itseni näköistä kuvaa. Kokovartalokuvat joista näkee että olen normaalivartaloinen/hoikka.