Tinder-kokemuksia
Kertokaas viimeaikaisista Tinder-kokemuksistanne. Onko kesän tullen säpinä lisääntynyt?
Kommentit (129)
Olin puoli vuotta.
10 matchia, ehkä 30 tykkäystä, 5 keskustelua, 0 treffiä.
Poistin sovelluksen.
Turha siellä olla, kun taso ei riitä.
t. mies
Oon 30v ihan nätti nainen, oon ollu tinderissä jotain 4 vuotta epäsäännöllisesti. Siis välillä profiili on ollut piilotettuna monia kuukausia. Vielä pari vuotta sitten matcheja tuli tosi paljon. Mulla oli periaate et pidin 100 matchia kerrallaan. Miehet aloittivat paljon keskusteluja, melkein joka viikko tuli treffipyyntö. Kävin monilla treffeillä, monet treffit ihan onnistuneitakin. Kuitenkaan yhdenkään miehen kanssa homma ei edennyt pidemmälle, sillä yhdenkään kanssa kiinnostus ei ollut molemminpuolista. Tässä viimeisen vuoden aikana tilanne on kuitenkin muuttunut. Saan tosi harvoin matcheja, kukaan ei aloita keskustelua ja jos aloitan itse keskustelun, niin ei vastata tai keskustelu tyrehtyy alkuunsa. Luulen, et porukka on kyllästynyt tinderiin ja matcheihin ei jakseta enää panostaa? Kaikille on tullut niin paljon pettymyksiä, ettei jakseta enää edes yrittää? Voihan se johtua omasta iästäkin, et 30v on miesten mielestä liian vanha? Joka tapauksessa meininki tinderissä on muuttunut hyvin paljon viime aikoina, enkä jaksa itsekään siellä pahemmin enää olla
lemekke kirjoitti:
Hyvä deittisivusto - http://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Tuskinpa tuolla on juurikaan oikeita ihmisiä. Itse en ole tuollaisesta sivustosta ikinä mitään kuullutkaan ja kolmikymppisenä sinkkuna luulisin olevani kohderyhmää. Eikun ainiin, naiset harvemmin maksavat deittipalveluista, ellei laadusta ole takeita (esim. Eliittikumppanit).
Minulla on meneillään tinder treffit.
1kk juteltiin ja nyt hän on täällä minun luona, vaikka piti vain käydä syömässä 😅
Ihana tyyppi ja toivon, että tämä kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä (n30) olen Tinderin kautta treffaillut vain tavallisia miehiä, joten ilmeisesti olen alemman tason nainen, kun joudun tyytymään taviksiin. Tavallinen kiltti ja kunnollinen mieskin löytyi Tinderistä parisuhteeseen.
Yksi tekijä mikä pisti silmään miesten tinder-käyttäytymisessä oli ehkä keskustelu- ja/tai kirjoitustaidon puute. Esimerkiksi siten, että oikeinkirjoitus oli ihan kamalaa ja keskustelu oli pelkkää kysymysten esittämistä, ei lainkaan luontevaa jutustelua. Pahimmillaan vastasivat omiin kysymyksiini vain yhdellä sanalla ja vaihtoivat sitten aihetta, kysyen taas uuden haastattelukysymyksen eri aiheesta. Kaikki joita treffasin, olivat viestitellessä kivoja juttukavereita, joiden kanssa löytyi yhteistä.
Taas yksi näitä Tinder hulttioihin rakastuneita. Naisilla tuntuu olevan oikein missio uskoa pystyvänsä parantaa näitä Tinderin seksipetoja. Eihän siinä mitään vaikkei mies osaa puhua tai kirjoittaa, jos alapää toimii. Sitten kun äijä taas repsahtaa niin ollaan ihan ihmeissään.
Luetun ymmärtäminen? Hänhän sanoi treffailleensa kivoja juttukavereita?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on meneillään tinder treffit.
1kk juteltiin ja nyt hän on täällä minun luona, vaikka piti vain käydä syömässä 😅Ihana tyyppi ja toivon, että tämä kestää.
Ihana❤️
Tinder alkaa riittämään minulle. Olen ollut siellä jo neljä vuotta eikä mitään pysyvää ole tullut. Tapailuja on muutama kyllä, mutta ei enempää. Kyllä matcheja tulee mutta ei mitään sydäntä pysäyttävää. Komeaksi minua sanotaan, mutta eipä sekään ole paljon auttanut asiaa. Yksin vielä ollaan. Lisäksi tuntuu että varsinkin täällä pk-seudulla Tinder toimii vielä huonommin, parhaimmat matchit tulevat maakunnista. Mutta summarum, nyt riittää tämä aplikaatio, enkä suosittele sitä muillekaan.
Liityin (n36) eräälle deittisivustolle (ei tinder) ja löysin viikossa ihanan miehen jonka kanssa tapailimme 9kk. Ensimmäisen kuukauden jälkeen sovimme poistavamme profiilimme sivustolta. Muutamien kahvitreffien ja yökyläilyjen jälkeen alkoi puoli vuotta kestänyt ihme venkoilu jossa näimme vain kerran viikossa. Muuten emme soitelleet emmekä viestitelleet koko viikolla, vain tapaamisiin liittyen. Olin ja olen vieläkin (juttu loppui juuri) ihan lääpälläni häneen ja jouduin kauhomaan koko ajan lisää jäitä hattuun etten näyttäisi niin selvästi kuinka hänestä tykkäsin. Olihan hän jo alussa kertonut tulleensa petetyksi edellisissä suhteissa ja toivoi että jos tästä jotakin tulee niin edetään tosi rauhallisesti. 9kk jaksoin odottaa, sen jälkeen kerroin tunteistani. Homma loppui kuin seinään! Hän ei enää vastannut viesteihini ja etsin niin kauan että löysin hänen aktiivisen profiilinsa lopulta Tinderistä. Kyllä voi ihmisellä olla TYHMÄ OLO kun ei tajua että on vaan pano! Oletin että pian aletaan jo esittelemään vanhemmille ja kavereille tyttöystävänä.. En tavannut kuin kerran yhden miehen kavereista ohimennen.. Olen ihan nätti, pitkä ja tumma nainen. En usko että hän häpesi minua, olin vain pelkkä pano. Liityin deittisivustolle 15v suhteen päätyttyä ja olen kyllä järkyttynyt siitä miten markkinat on muuttunut. Ennen Tindereitä tehtiin heti selväksi että tykkääkö toisesta vai ei ja ollaanko yhdessä vai ei! Nyt pitää olla koko ajan muutama varalla ja etsiä koko ajan parempaa. En oikeasti ymmärrä!! Ootte kyllä lopulta kaikki yksin.