Tinder-kokemuksia
Kertokaas viimeaikaisista Tinder-kokemuksistanne. Onko kesän tullen säpinä lisääntynyt?
Kommentit (129)
Minä (n30) olen Tinderin kautta treffaillut vain tavallisia miehiä, joten ilmeisesti olen alemman tason nainen, kun joudun tyytymään taviksiin. Tavallinen kiltti ja kunnollinen mieskin löytyi Tinderistä parisuhteeseen.
Yksi tekijä mikä pisti silmään miesten tinder-käyttäytymisessä oli ehkä keskustelu- ja/tai kirjoitustaidon puute. Esimerkiksi siten, että oikeinkirjoitus oli ihan kamalaa ja keskustelu oli pelkkää kysymysten esittämistä, ei lainkaan luontevaa jutustelua. Pahimmillaan vastasivat omiin kysymyksiini vain yhdellä sanalla ja vaihtoivat sitten aihetta, kysyen taas uuden haastattelukysymyksen eri aiheesta. Kaikki joita treffasin, olivat viestitellessä kivoja juttukavereita, joiden kanssa löytyi yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä omat kokemukseni Tinderistä on pelkästään seksiväritteisiä vaikka oma profiilini on siistiäkin siistimpi. Olen siis 42v. mies, enkä omasta mielestäni mitenkään erityinen vaan aika perus. Mitat ja profiili ihan ok. En edes halua miksikään seksisymboliksi. Jostain syystä vaan vedän erityisesti puumia kuin kärpäspaperi. Räikein kokemus oli 50+ naisesta, joka heti ekoilla treffeillä tarttui suoraan palleihin ja ehdotti heille menoa. Yhdeltä deitiltä yritin vähän kysyäkin, että mikä minussa vetää, muttei hän osannut oikein sanoa mistä se johtuu,. Jostain syystä vain kuulemma annan vaikutelman, että nainenkin uskaltaa suoraan ehdottaa. En halua miksikään miesmarilyniksi, joten pakko oli koko Tinder poistaa.
Voi reppanaa! 😂
N51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri latasin Tinderin. Pari huomioita: miksi useimmilla naisilla ei lue mitään profiilitekstiä? 1/10 näyttäisi jaksaneen kirjoittaa jotain. Olen ymmärtänyt, että teillä naisilla on riesana liiat matchaukset. Sopivalla profiilitekstillä saisi varmaan karsittua ne epätoivottavat vonkaajat ja muuten kelpaamattomat pois... ainakin osaksi. Vai onko kyse puhtaasti itsetunnon boostauksesta?
Miten tuo ruskea pallura "sinusta on tykätty näin monta kertaa" lasketaan? Onko siinä kaikki kauempaakin mukana laskuissa vai se mikä itsellä on hakualueena? Vai onko se vain puhdas vedätys? Alle vuorokauden on profiili ollut Tinderissä ja nyt näyttää 99+, joka ei kyllä tunnu realistiselta mun reilun vuoden takaiseen kokemukseen verrattuna. Ainoa ero on profiiliteksti, jota hioin eilen jonkin aikaa muuten mennään lähes samoilla kuvillakin!
Se pallura ja numero siinä on vaan sen takia että hankkisit gold-jäsenyyden. Kun/jos hankit goldin, näet että eipä siellä ollutkaan 99+ tykkäystä tai sitten ne on feikkejä/botteja
Ok. En ole hankkimassa goldia todellakaan. Tuo luku tuntuikin aivan poskettomalta. Botit selittäisi kyl hienosti homman jujun
sama
Vierailija kirjoitti:
Minä (n30) olen Tinderin kautta treffaillut vain tavallisia miehiä, joten ilmeisesti olen alemman tason nainen, kun joudun tyytymään taviksiin. Tavallinen kiltti ja kunnollinen mieskin löytyi Tinderistä parisuhteeseen.
Yksi tekijä mikä pisti silmään miesten tinder-käyttäytymisessä oli ehkä keskustelu- ja/tai kirjoitustaidon puute. Esimerkiksi siten, että oikeinkirjoitus oli ihan kamalaa ja keskustelu oli pelkkää kysymysten esittämistä, ei lainkaan luontevaa jutustelua. Pahimmillaan vastasivat omiin kysymyksiini vain yhdellä sanalla ja vaihtoivat sitten aihetta, kysyen taas uuden haastattelukysymyksen eri aiheesta. Kaikki joita treffasin, olivat viestitellessä kivoja juttukavereita, joiden kanssa löytyi yhteistä.
Taas yksi näitä Tinder hulttioihin rakastuneita. Naisilla tuntuu olevan oikein missio uskoa pystyvänsä parantaa näitä Tinderin seksipetoja. Eihän siinä mitään vaikkei mies osaa puhua tai kirjoittaa, jos alapää toimii. Sitten kun äijä taas repsahtaa niin ollaan ihan ihmeissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä omat kokemukseni Tinderistä on pelkästään seksiväritteisiä vaikka oma profiilini on siistiäkin siistimpi. Olen siis 42v. mies, enkä omasta mielestäni mitenkään erityinen vaan aika perus. Mitat ja profiili ihan ok. En edes halua miksikään seksisymboliksi. Jostain syystä vaan vedän erityisesti puumia kuin kärpäspaperi. Räikein kokemus oli 50+ naisesta, joka heti ekoilla treffeillä tarttui suoraan palleihin ja ehdotti heille menoa. Yhdeltä deitiltä yritin vähän kysyäkin, että mikä minussa vetää, muttei hän osannut oikein sanoa mistä se johtuu,. Jostain syystä vain kuulemma annan vaikutelman, että nainenkin uskaltaa suoraan ehdottaa. En halua miksikään miesmarilyniksi, joten pakko oli koko Tinder poistaa.
Voi reppanaa! 😂
N51
Avatkaa nyt puumat vähän sitä miten toimitte!
Vierailija kirjoitti:
Viime keväänä näihin aikoihin toiveikkaana latailin tinderin ja ekat treffit koitti. Oltiin juteltu n 2vkoa ja mies puhui ihan normaaleja.
Oli aika karismaattinenkin itseasiassa. Paljon treenasi jalkapalloa ja käytti siihen monipuolisesti aikaa. Ei siis vaan jalkapalloharkat, vaan myös kuntosali, aerobiset yms. Oli vaikea löytää tapaamisaikaa kun aina oli jotain jalkapalloon liittyvää.No, sitten tavattiin ja vastaan tuli aivan erinäköinen mies, kuin mitä jatkuvasta treenaamisesta ja pituuskuvauksista olisi voinut ajatella. Mies oli kertonut olevansa 195cm pitkä. Totuus 185cm. Pitkä, mutta kyllä tuon eron huomaa. Lisäksi oli tosi löysä, huonoryhtinen, mahaa oli ja hauis oli yhtä paksu kuin mun ranne.
No, ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa, mutta miksi mies puhui 7xviikko treeneistä jatkuvasti, puhui olevansa "timanttisessa" kunnossa jne jos tavallaan ulkonäkö ei lainkaan vastaa lopputulemaa? Miksi valehdella pituus..
No, mies sitten istui alas, selin minuun. S e l i n. Nauroin, kysyin mikä on. Mies ihan että ei mikään. Tajusin, ettei mies aio kääntyä. Yritin helpottaa tilannetta ja heittää muutaman vitsin / kysymyksen muista aiheista mutta mies ei halunnut jutella. Sanoi inhoavansa kysymyksiä eikä halunnut puhua päivästään, koska "asia ei minulle kuulu." Hän sanoi toivoneensa, että olisin ymmärtänyt häntä pelkästä katseesta ja ruumiinkielestä? Koska selin istumisen vuoksi sekä verbaalisen tylyttämisen takia sain tarpeekseni ja poistuin, sain melkein heti haukkumaviestin puhelimeen. Treffit kesti noin 6 minuuttia.
Aikamoinen ero siihen, että mies nimenomaan oli kärttänyt näkemistä, ollut tosi normaali/kohtelias ja huumorintajuinen viestitse ja sitten totuus oli se ettei halunnut puhua mistään ja viestitti tosi tylysti koko kropallaan ettei halua olla lähelläkään. Hän oli vielä pyytänyt minua n 5krt tulemaan ensitreffeille suoraan hänen kotiinsa, miettikää jos olisin mennyt! Kahvilasta pystyin kuitenkin poistumaan heti ilman draamaa. Muistakaa tämä neuvo, aina julkiselle paikalle!
Ekat treffit 5v seurustelun jälkeen ja olin musertua ihan täysin. :D puhuin tietysti kaikille kavereilleni että mies istui selin minuun!! Ja USEAMPI kaveri sanoi, että joo, joku tinderteitti on tehnyt heille näin eikä kyseessä ollut edes sama mies!!! :D aivan järjetöntä. Älkää miehet tehkö näin.
No eihän kukaan täysjärkinen tee noin, miten tää on edes mahdollista 🤔928
Vierailija kirjoitti:
Omia huomioita. Naisilla usein esittelyssä pelkkiä emoji jonoja, ei mitään tekstiä. Todella usein on käynyt niin että työaikana on tullut ilmoitus uudesta matchista. No, työssä ei ehdi alkaa viestejä oikein lähettelemään ja ajattelee että kunhan työt loppuvat voi lähettää tälle uudelle kasvolle viestin. Mutta moni onkin muutaman tunnin päästä jo poistanut matchin jos yhteyttä ei oteta HETI. Itse he eivät kyllä mitään lähetä. Sitten on naisia jotka laittavat profiiliin melkein käskyn että miehet laittavat ensimmäisen viestin. Kun laitat, ei vastausta kuulu ikinä. Naisista ehkä alle kymmenen prosenttia aloittaa keskustelun. Tämänkin jälkeen se on melko lailla miehen vastuulla pitää yllä juttua ja huom. kysyä oikeat kysymykset. Aloitus viestin pitää naisten mielestä olla jotenkin erikoinen.
Sanoisin että alle viisi prosenttia naisista aloittaa keskustelun. Aikoinaan kun oli 400 mätsiä niin alle kymmenen teki aloitteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi näitä Tinder hulttioihin rakastuneita. Naisilla tuntuu olevan oikein missio uskoa pystyvänsä parantaa näitä Tinderin seksipetoja. Eihän siinä mitään vaikkei mies osaa puhua tai kirjoittaa, jos alapää toimii. Sitten kun äijä taas repsahtaa niin ollaan ihan ihmeissään.
Täh? Tuossahan nimenomaan sanottiin että se puhuminen ja kirjoittaminen on tärkeää? Ja mistä lähin kiltti tavallinen mies on ollut tinderhulttio?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä kun luulin että 30v miehenä olen jo liian vanha puumien saaliiksi.
Harvempi täyspäinen suomessa Tinderiin asti päätyy, kyllä ne normaalit, riittävän hyvät viedään pois pelikentältä suht nopeasti.
Huono homma sitten kun sinne jää pelimiehet jotka on ollu ikävuodesta 17 pelkästään pilun perässä (lätkäjätkä Villella kun käy flaksi vaikka onkin täys kus*pää) tai pervot joista näkee kilometrin päähän ettei tuolla ole kaikki kunnossa.
Onhan siellä toki niitäkin miehiä joilla kävi ekalla kierroksella huono tuuri ja jotka kuitenkin ovat täyspäisiä. Onnea matkaan heidän löytämisessä.
Tinder on kyllä tämän aikakauden yksi mielenkiintoisimpia ilmiöitä.
Miehenä erityisesti tulee vastaan kaikenlaisia kummallisia profiileja.. naisilla näyttää olevan monia syitä liittyä Tinderiin, kun miehellä yleensä vain se yksi.
Naisina on selvästi sponsoria hakevia sugarbeibejä, maksullisia, ihmeellisiä fashionfitness mallikuvastoja (mitä nämä oikein hakevat? ilmeisesti pintaliitokontaktien kautta mallin töitä tai miksi niitä kutsuttiin, hummustelijoiksi?), välillä aitoja profiileja, välillä jotain feministihipstereiden profiileja mistä on (Anteeksi nyt vain) edes vähäinen naisellisuus kaukana..
Naiset voivat hakea sieltä vaikka minkälaista prinssiä ja katsella kun tykkäyksiä tulee jostain Dubaista. Kohta odottaa jo kukkalähetykset ovella ja kutsut palatsiin. Tiedä vaikka joku voisi napata jonkun nousussa olevan filmitähden tai ainakin kuvitella ja toivoa nappaavansa.
Kaikki sillä välin kun mies voi toivoa naapurin Pirjon tykkäystä.
n47v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkiä treffi- tai seksiehdotuksia miehiltä, joista en tiedä mitään. En minä jaksa jokaista lähteä tapaamaan, vaan ensin selvitellä viestittelemällä toisen ajatusmaailmaa, että olisiko mitään mahdollisuuksia että molemminpuolinen kiinnostus heräisi.
En tajua miehiä, jotka ehdottavat tuntemattomalle naiselle suunnilleen seurustelun aloittamista. Pitääkö silloin vain saada nainen, ei väliä millainen?
Muutamilla treffeillä olen käynyt, ja tyssänneet heti alkuun esim. sovinistiseen ajatusmaailmaan, täysin erilaisiin kiinnostuksen kohteisiin, käytöstapojen puutteeseen..
Minua myös ärsytti nämä tyypit, jotka eivät suostu yhtään viestittelemään, vaan haluavat tavata heti. Turha on lähteä edes treffeille, jos pienellä jutustelulla saa ensin selville, ettei ole yhteisiä intressejä tai muuten mitään, mikä kiinnostaisi ulkonäön lisäksi.
Seksiseuraa tuntuu suuri osa miehistä hakevan, osa on 'eroamassa' ja asuu saman katon alla kumppaninsa kanssa eli todennäköisesti salaa liikkeellä pettämässä puolisoaan. Hirveä hätä on suurimmalla osalla tavata mahdollisimman nopeasti. Yhden mukavan jutun onnistuin löytämään Tinderistä. Kirjoiteltiin ensin 1,5 kuukautta ja ensitapaamisella oli menoa molemminpuolisesti. Suhde oli upea sen aikaa kuin sitä kesti. Molemmat tiesimme, ettei siitä seuraa kovin pitkäaikaista juttua, koska olimme eri elämänvaiheessa.
Reilun kolmen kuukauden päästä siirryin muille treffisivustoille ja yhdeltä löysin nykyisen seurustelukumppanini, joka oli liikkeellä tositarkoituksella, kuten itsekin. Sitä ennen ehdin treffata noin viisi miestä, jotka eivät livenä säväyttäneet.
Kirjoittilitte 1,5 kuukautta??? Tuo menee jo kirjekaveruudeksi, ihme että saitte lopulta treffit aikaiseksi. Ei helkkari.
Vierailija kirjoitti:
Juuri latasin Tinderin. Pari huomioita: miksi useimmilla naisilla ei lue mitään profiilitekstiä? 1/10 näyttäisi jaksaneen kirjoittaa jotain. Olen ymmärtänyt, että teillä naisilla on riesana liiat matchaukset. Sopivalla profiilitekstillä saisi varmaan karsittua ne epätoivottavat vonkaajat ja muuten kelpaamattomat pois... ainakin osaksi. Vai onko kyse puhtaasti itsetunnon boostauksesta?
Miten tuo ruskea pallura "sinusta on tykätty näin monta kertaa" lasketaan? Onko siinä kaikki kauempaakin mukana laskuissa vai se mikä itsellä on hakualueena? Vai onko se vain puhdas vedätys? Alle vuorokauden on profiili ollut Tinderissä ja nyt näyttää 99+, joka ei kyllä tunnu realistiselta mun reilun vuoden takaiseen kokemukseen verrattuna. Ainoa ero on profiiliteksti, jota hioin eilen jonkin aikaa muuten mennään lähes samoilla kuvillakin!
Huomannu saman tosta textijutussa. Ei lue mitään, mutta tarina on kerrottu hymiöillä ja niitähän riittää. Eipä sellanen napannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa myös millainen Tinder on miehen näkökulmasta.
Mulla oli laserintarkasti räätälöity profiili, jolla sain mätsejä just sellaisilta naisilta kuin halusinkin. Olen aktivoimassa uudestaan, ja tällä kertaa kokeilen vähän lähestyttävämpiä kuvia. Edelleenkin yritän löytää sieltä joukosta sellaiset minun tyyppiseni naiset.
Mulla oli myos [laserintarkasti raataloity profiili], loysin kahdessa viikossa etsimani "tositarkoituksella" kumppanin. Ollaan nyt muuttamassa yhteen :) (Olen nainen)
Vierailija kirjoitti:
Miehenä erityisesti tulee vastaan kaikenlaisia kummallisia profiileja.. naisilla näyttää olevan monia syitä liittyä Tinderiin, kun miehellä yleensä vain se yksi.
Naisina on selvästi sponsoria hakevia sugarbeibejä, maksullisia, ihmeellisiä fashionfitness mallikuvastoja (mitä nämä oikein hakevat? ilmeisesti pintaliitokontaktien kautta mallin töitä tai miksi niitä kutsuttiin, hummustelijoiksi?), välillä aitoja profiileja, välillä jotain feministihipstereiden profiileja mistä on (Anteeksi nyt vain) edes vähäinen naisellisuus kaukana..
Naiset voivat hakea sieltä vaikka minkälaista prinssiä ja katsella kun tykkäyksiä tulee jostain Dubaista. Kohta odottaa jo kukkalähetykset ovella ja kutsut palatsiin. Tiedä vaikka joku voisi napata jonkun nousussa olevan filmitähden tai ainakin kuvitella ja toivoa nappaavansa.
Hyvin kirjoitettu. Sama kokemus täällä.
Tinder on itse asiassa omalla kohtaa huonoiten menestyvä deittiapp, on paljon laadukkaampia joista löytää laadukkaampia naisiakin, ja tärkeimpänä ne ovat aitoja naisia koska on ihan oikeastikin tavattu oikeassa maailmassa. Eli on olemassa joku toinen äpp, josta itse asiassa tapaa naisia oikeassakin elämässä eikä vain jutella tinderissä.
Ikävä kyllä en aio paljastaa mikä tämä app on, ettei sitäkin pilata :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on itse asiassa omalla kohtaa huonoiten menestyvä deittiapp, on paljon laadukkaampia joista löytää laadukkaampia naisiakin, ja tärkeimpänä ne ovat aitoja naisia koska on ihan oikeastikin tavattu oikeassa maailmassa. Eli on olemassa joku toinen äpp, josta itse asiassa tapaa naisia oikeassakin elämässä eikä vain jutella tinderissä.
okc tai badoo :)
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
okc tai badoo :)
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa myös millainen Tinder on miehen näkökulmasta.
Mulla oli laserintarkasti räätälöity profiili, jolla sain mätsejä just sellaisilta naisilta kuin halusinkin. Olen aktivoimassa uudestaan, ja tällä kertaa kokeilen vähän lähestyttävämpiä kuvia. Edelleenkin yritän löytää sieltä joukosta sellaiset minun tyyppiseni naiset.
Mulla oli myos [laserintarkasti raataloity profiili], loysin kahdessa viikossa etsimani "tositarkoituksella" kumppanin. Ollaan nyt muuttamassa yhteen :) (Olen nainen)
Laserointi kannattaa loppupeleissä. Minä kirjoitin pitkän ja rehellisen profiilitekstin, jossa kuvailin sitä mitä haen naisesta ja minkälaista ajatusmaailmaa edustan. Yhden rehellisen pärstäkuvan laitoin mukaan. Sillä tavalla saa harvemmin vastauksia (miehenä TODELLA vähän), mutta kun niitä tulee niin ne ovat oikeanlaisilta ihmisiltä. Niin se löytyi emäntä minullekin, nyt 5kk oltu yhdessä ja tulevaisuutta suunnitellaan. Profiilini oli kuulemma muihin verrattuna ollut sellainen, että minut oli pakko saada :D
Silloin kun itse vielä sinkkuna käytin, niin katselin kyllä aivan hirveän tarkkaan kenelle sydäntä laitoin, Luin profiilit ja tutkin instat. Lähes jokaisen kanssa tuli matchi. Pian sitten olikin melkein sata jätkää, jotka kaikki vaikuttaisi ainakin profiilin perusteella oikeinkin kelvollisille.
Treffeillä kävin myös melko paljon, se oli mielestäni hauskaa. Tapasin paljon omituisia heppuja, mutta myös kivoja ihmisiä. Mutta yhdenkään kanssa juttu ei edennyt tapailua kummemmaksi. Kaikille näille miehille oli yhteistä se, että he jossain vaiheessa katosivat. Ei ole vaikea arvata, että sieltä tinderistä löytyi luultavasti kivempi. Onneksi löysin oman mieheni ihan perinteisellä tavalla, niin ei ole tarvinnut miettiä että montakohan kiinnostavaa matchia sillä olisi odottamassa.
N23
Se pallura ja numero siinä on vaan sen takia että hankkisit gold-jäsenyyden. Kun/jos hankit goldin, näet että eipä siellä ollutkaan 99+ tykkäystä tai sitten ne on feikkejä/botteja