Tinder-kokemuksia
Kertokaas viimeaikaisista Tinder-kokemuksistanne. Onko kesän tullen säpinä lisääntynyt?
Kommentit (129)
Yhen miehen kaa piti tavata mutta se keksi tekosyyn ja peru ei enää viestitellä
Mulla sulkivat koko tilin yhtäkkiä, kun ilmoitin, että viestiominaisuus ei toiminut useiden uudelleenlatauksienkaan jälkeen. Mitään kummallista ei profiilissani ollut. En saanut mitenkään erityisen luotettavaa kuvaa koko lafkasta, erikoista toimintaa jotenkin.
Mulla on asialliset kuvat ja teksti. Toistaiseksi saanut ehdotuksen kolmen kimpasta sekä löytänyt miehen, jolla on ihmeellinen pakkomielle puhua seksistä joka toisessa viestissä. Juu, heivasin nämä ihanuudet jo. Onko muilla naisilla sama ongelma?
Latasin toukokuun lopussa Tinderin ja otin Goldin. No käytin 5 päivää eikä kukaan ollut tykänny minusta niin poistin sovelluksen. Hyvin käytetyt 32 euroa :D
-mies
Vierailija kirjoitti:
Latasin toukokuun lopussa Tinderin ja otin Goldin. No käytin 5 päivää eikä kukaan ollut tykänny minusta niin poistin sovelluksen. Hyvin käytetyt 32 euroa :D
-mies
Mäkin otin Goldin, oli joku kamppanja et sai 10€ ekan kuukauden. Kuukaudessa tuli n.20 tykkäystä, mutta ne naiset ei tainnut lukea mun profiilia ollenkaan. Eipä sillä väliä, koska suurin osa olivat sellaisia etten lähtisi edes treffeille.
Itselläni hyvät kokemukset Tinderistä. Sopii erityisesti eronneille, joilla kiireinen elämäntilanne ja jotka hakevat seksi- tai fwb-suhdetta. Pari hyvää tälläistä suhdetta olen Tinderin avulla muodostanut :-). M40.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omia huomioita. Naisilla usein esittelyssä pelkkiä emoji jonoja, ei mitään tekstiä. Todella usein on käynyt niin että työaikana on tullut ilmoitus uudesta matchista. No, työssä ei ehdi alkaa viestejä oikein lähettelemään ja ajattelee että kunhan työt loppuvat voi lähettää tälle uudelle kasvolle viestin. Mutta moni onkin muutaman tunnin päästä jo poistanut matchin jos yhteyttä ei oteta HETI. Itse he eivät kyllä mitään lähetä. Sitten on naisia jotka laittavat profiiliin melkein käskyn että miehet laittavat ensimmäisen viestin. Kun laitat, ei vastausta kuulu ikinä. Naisista ehkä alle kymmenen prosenttia aloittaa keskustelun. Tämänkin jälkeen se on melko lailla miehen vastuulla pitää yllä juttua ja huom. kysyä oikeat kysymykset. Aloitus viestin pitää naisten mielestä olla jotenkin erikoinen.
Sanoisin että alle viisi prosenttia naisista aloittaa keskustelun. Aikoinaan kun oli 400 mätsiä niin alle kymmenen teki aloitteen
Montako aloitetta teit itse? 100? 300?
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun täällä näköjään miehiäkin kirjoittelee, niin kysymys: käytättekö paljon sitä supertykkäystä? Mä menin juuri tinderiin ja olen ihmetellyt, kun saan tosi tasokkaan oloisilta tyypeiltä noita superhommia. Onko ne vahinkoja? En oikeasti uskalla tykätä takaisin, kun en usko että ovat tosissaan tai sit ne on vahinkoja. Mä oon kuitenkin jo aika vanha tinderiin (40...), ja äiti kaiken lisäksi, minkä kerron profiilissani, ja mä ajattelin että mulla ei ole siellä minkäänlaista vientiä.
Mulla ainakin on jokainen supertykkäys ollut huti ja tuskin olisin tykännyt yhtäkään näistä mimmeistä. Yritin vain selata profiilia, mutta hups sinne singahti supertykkäykseksi.
Viikon kokemuksen jälkeen olen löytänyt 3 feikkiprofiilia, 3 suomalaismiestä on lähestynyt suoralla seksitarjouksella. 1/2 matcheissä on ollut jotain epäilyttävää. En ole profiilissani millään tavalla esittänyt erityistä kiinnostustani tätä kohtaan ja miesten profiileissakaan ei ole ollut asiasta mainintaa. Miesten profiilit on täynnä huonolaatuisia kuvia, ilman esittelytekstiä, maisemakuvat tai muut ei esittävät kuvat panoseuranhakijoiden profiileissa, - kaikki nämä voi huoletta pyyhkäistä vasemmalle. Olen jo kyllästynyt toisistaan eroamattommiin profiileihin golf-, laskettelu-, punttisalikuvineen eli nämä profiilit eivät erotu massasta edukseen. Olen jo aika valmis poistamaan sovelluksen puhelimesta.
ollut Tinderissä 38-42 vuotiaana mieheneä ja matchejä tulee mukavasti vaikken koe olevani missään mielessä mitenkään erikoinen. Ok ulkonäkö ja hyvät tavat. Profiilissa useampi kuva ja kunnolla tekstiä kuvaamaan itseäni.
Toki osa matcheistä ei ikinä vastaa avausviestiini tai jatkoviestiin. Joidenkin kanssa keskustelu tyrehtyy tai toinen osoittautuu sellaiseksi, etten usko meillä olevan edes syytä tavata. Tavatessa sitten toinen tai molemmat toteaa ettei ole syytä tavata uudestaan. Vaikkei viestittelyn pohjalta saisi innostua, niin välillä tuntuu yhteys löytyvän mikä sitten ei livenä olekaan todellista. Pahinta jos ensitreffit tuntuu menevän hyvin ja vaihdetaan numerotkin, mutta siten 1-4 päivän hiljaisuuden jälkeen toinen laittaakin viestiä ettei kiinnostanutkaan.
Oikeastaan todennut, että fiksuinta on suoraan hylätä kaikki profiilit missä ei ole kuvaa, kuva on epäselvä tai ei kuvaa edes toista ollenkaan. Erittäin harvoin kukaan yllättää olemalla parempi kuin kuvansa. Samoin tekstin puute on riittävä syy siirtyä seuraavaan. Ellei toinen jaksa käyttää paria minuuttia itsensä kuvailuun, hän tuskin jaksaa vastatakaan. Toki matcheja tulee sitten vähemmän, mutta jos laatu paranisi. Ihan ensimmäinen otan kuitenkin useamman kuukauden tauon deittailuun.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että alle viisi prosenttia naisista aloittaa keskustelun. Aikoinaan kun oli 400 mätsiä niin alle kymmenen teki aloitteen
Montako aloitetta teit itse? 100? 300?
Liki jokaiselle matchille olen itse laittanut avausviestin. Harvoin nainen ehtinyt laittaa avausviestin ja toisaalta jonkun kerran olen todennut matchin tultua etten muista naisesta tykänneen ja olettanut profiili ei ole tuntunut kiinnostavalta, niin olen matchin poistanut heti. Samoin olen saattanut poistaa suoraan jostain kaukaa tulleen matchin, kun en hae etäsuhdetta.
Naisena, olen kirjoittanut profiilitekstiä joskus enemmänkin, mutta sitten kun viestittely alkaa, niin huomaan että mies ei ole lukenut tekstiä ollenkaan, koska kysyy asioita, esim paikkakunta, joka lukee profiilissani. Sen vuoksi en enää paljoa kirjoita mitään profiiliin. Vastaan aina, ja joskus aloitan itse keskustelun, melkein aina jos itse naisena aloitan keskustelun, se ei johda mihinkään. Siksi nykyään odotan miehen aloitetta. Painan sydäntä vain ns normaalin näköisille, ns normaaleille profiileille, ei jaksa mitään kiiltokuvapoikia / paidattomia kuvia, superurheilijoita jne. Jos miehellä on vain 1 kuva, eikä mitään tekstiä, mielestäni tarkoittaa ettei jaksa yhtään panostaa. Jos ekassa kuvassa on aurinkolasit tai näkee että kuva on vanha - x. Jos hakee vain seksiä olisi kiva että se lukisi profiilissa, ettei tuhlata toisten / omaa aikaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle ihan turhake ellei ulkonäkö vastaa Dressmanin kalsarimalleja.
Joitain mätsejä tulee jos profiilin viilaa viimeisen päälle, mutta naiset yleensä poistaa mätseistä parin viestin jälkeen tai tekee oharit sitten viimeistään ennen treffejä. Tai sitten treffeille tulee lyyli jonka kuvat oli 20 vuotta ja kiloa sitten otetut. Yhden mukavan naisen tapasin, kertoi rehellisesti itsestään ja oli oma itsensä, mutta mä mokasin sen kun erosta oli liian vähän aikaa. Harmittaa hänen puolestaan.
"Harmittaa hänen puolestaan" vaatimattomuus kunniaan! :D
Jännä sinänsä myös, kun oon naisena käynyt tinder treffeillä, eikä kukaan ole ollut sarjassa "Dressmanin kalsarimalli"
Joo ja minäkin tykkäilen siellä vain tavisnaisista, uskotko? Yhtä uskottavaa siis tuo sinunkin väite, kaikilla on vääristynyt kuva siitä mikä on tavis ja se tuppaa olemaan vähän paremman näköinen.
Kuvilla huijauskin on tosi yleistä nykyään ja livenä tulee sitten pienoinen pettymys, hassua kun joskus ennenvanhaan asia oli päinvastoin ja ihminen luonnossa paremman näköinen.
Olin harkinnut eroa kolme vuotta ja sitten se tuli. Menin tinderiin, koska en halunnut enää baariin onnea kokeilemaan. Viikon päästä erosta kävin ensimmäistä kertaa kahvilla mukavan miehen kanssa. Ei meistä mitään tullut, mutta se antoi minulle lisää itseluottamusta ja muistin että on niitä mukaviakin ihmisiä maailmassa.
Ajattelin että varmaan pari vuotta tulen olemaan sinkkuna ennen kuin löydän ketään kiinnostavaa. Meni muutama viikko ja törmäsin kiinnostavaan profiiliin. Tuli match ja heti alkoi juttu luistaa. Mies kysyi treffeille, treffit kesti seitsemän tuntia. Sen jälkeen nähtiin joka päivä ja kahden viikon päästä muutin tavarat miehen luo. Nyt omistetaan rivarin pätkä ja ollaan kihloissa.
miisu kirjoitti:
Naisena, olen kirjoittanut profiilitekstiä joskus enemmänkin, mutta sitten kun viestittely alkaa, niin huomaan että mies ei ole lukenut tekstiä ollenkaan, koska kysyy asioita, esim paikkakunta, joka lukee profiilissani. Sen vuoksi en enää paljoa kirjoita mitään profiiliin. Vastaan aina, ja joskus aloitan itse keskustelun, melkein aina jos itse naisena aloitan keskustelun, se ei johda mihinkään. Siksi nykyään odotan miehen aloitetta. Painan sydäntä vain ns normaalin näköisille, ns normaaleille profiileille, ei jaksa mitään kiiltokuvapoikia / paidattomia kuvia, superurheilijoita jne. Jos miehellä on vain 1 kuva, eikä mitään tekstiä, mielestäni tarkoittaa ettei jaksa yhtään panostaa. Jos ekassa kuvassa on aurinkolasit tai näkee että kuva on vanha - x. Jos hakee vain seksiä olisi kiva että se lukisi profiilissa, ettei tuhlata toisten / omaa aikaa :D
Kunpa miehet alkaisi käyttäytymään kuin naiset, niin kuolisi pois nämä deittailuhöskät. "Tein 5 aloitetta eikä johtanut mihinkään, siispä odottelen toisen aloitetta" voi yhty yhyy. Tervetuloa karuun maailmaan.
Oon 30 vuotias mies. Harvoin käytän tinderiä, mutta matcheja tulee hyvin. Ehkä se johtuu siitä kun 2 viikoin välein menee 10 minuutiks selaan. Naiset todella huonoja alottaa keskusteluja, mutta itse olen huonompi. Nyt kun jokainen saa vaihtaa sijaintiansa siellä, niin huomannut että ulkomaalaiset, varsinkin brasiliasta kotoisin olevat naiset ovat todella hyviä aloittamaan keskustelun. Harmi kun välimatka on niin pitkä niin mitään vakavempaa niistä keskusteluista ei voi syntyä.
Sitten jos nainen laittaa ensin viestiä ja jutellaan vaikka yksi ilta, niin ainakin minä jään odottamaan, että mies laittaa sitten seuraavan kerran viestiä, harvoin kuitenkaan. Olen ymmärtänyt että jos mies on kiinnostunut hän ottaa yhteyttä, aina, jos ei ota, niin ei ole tarpeeksi kiinnostunut, joten loppupeleissä "suhteesta" ei tulisi mitään kuitenkaan.
Maksoin tuon Tinder Goldin ja homma meni aivan oudoksi. Tinder näyttää vain muutaman ehdokkaan ja sitten ei löydä sadan kilometrin säteeltä mitään. Ilmaisversiolla löytyi monia kivoja ehdokkaita ja sai selata vaikka kuinka kauan ennen kuin ehdokkaat loppui. Toinen juttu, että huippupoiminoja tuli ilmaisversiolla muistaaksen ainkain kuusi päivittäin, nyt saattaa tulla vain yksi. Onko muilla tällaisia kokemuksia, mikä mättää?