Ärsyttääkö ketään Skam sarjassa
Ärsyttääkö ketään Skam sarjassa se että jakso saattaa kestää puoli tuntia, mutta puolet jaksosta ollaan hiljaa tai tuijotellaan mietteissään vaikka seinää.
Ei käydä paljoa keskustelujakaan aina eikä oikeastaan tapahdu mitään.
Kommentit (32)
Eli tarkennan. Mua ei häiritse hiljaiset hetket ja miettimiset , jos ne tehdään hyvin.. Tässä sarjassa niitä ylikorostetaan mielestäni , mikä tekee välillä jostain kohdista hyvin pitkäveteisiä katsella.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä kännipusu. Eihän Yousef edes juo, vai olenko tämänkin ymmärtänyt väärin?
Ei juo ei. Eikä juo Noorakaan.
Koko kausi yhtä hiljaisuutta ja välissä on pelattu koripalloa sekä syöty porkkanaa. Mikä tarkotus sillä porkkanallakin on, saada myyntiä nousuun? En ymmärrä miten kukaan jaksaa olla tästä kaudesta innostunut.
Tein juurikin tästä samasta aiheesta keskustelun ja sain hirveät haukut niskaani. Itse pikakelasin joka jaksosta kohtauksia koska en jaksanut katsella sitä kun joku ihminen tuijottaa seinään. Muutenkin mielestäni paskin sarja mitä olen katsonut, mutta pakolla katsoin läpi kun yritin päästä jyvälle siitä järkyttävästä hehkuttamisesta. En tajua sitä vieläkään.
Tämä kausi on ollut pettymys. Sana, joka näyttäytyi vahvana ja moraalisena musliminaisena, joka onnistuneesti toimii ja viihtyy molemmissa "maailmoissa", onkin epävarma, onneton, ilkeä juonittelia. Muita nuoria ei ole näytetty juuri laisinkaan, eikä pari homopusua kyl kautta pelasta. Tarina aika onneton, kaunis poika ihastuukin siihen superkauniiseen ja iloiseen tyttöön, eikä pahimmassa teiniangstissa olevaan ja mustiin pukeutuvaan,tavallisen näköiseen tyttöön.
Ote alkaa lipsumaan kirjoittajilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä kertakaikkiaan tajua sitäkään, miten hän on muka jotain vaimomatskua. Noh, en minä muutenkaan tajua miesten ajatustenjuoksua, kun ne kaikista ärsyttävimmät tyypit tuntuvat olevan vaimomatskua.
Ymmärrän tietysti, että upea Noora voi tuntua palstamammasta ärsyttävältä, mutta on silti vähän outoa ajatella että joku ei tajuaisi miksi hän on miesten mielestä vaimomatskua... :D
Ai sinusta ulkonäkö riittää vaimon kriteeriksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä kertakaikkiaan tajua sitäkään, miten hän on muka jotain vaimomatskua. Noh, en minä muutenkaan tajua miesten ajatustenjuoksua, kun ne kaikista ärsyttävimmät tyypit tuntuvat olevan vaimomatskua.
Ymmärrän tietysti, että upea Noora voi tuntua palstamammasta ärsyttävältä, mutta on silti vähän outoa ajatella että joku ei tajuaisi miksi hän on miesten mielestä vaimomatskua... :D
Ai sinusta ulkonäkö riittää vaimon kriteeriksi?
Ai teinipoikien keskuudessa? Todellakin! Ja jos ei oo tyrkky tai juoruilija, niin eiköhän ala ole kriteerit täynnä. (Ei ollut mun viesti, mutta vastaan silti)
Edellisessä viestissä sanottiin, että on vaikeaa ymmärtää miksi joku (minä) en tätä tajua. Vai onko nyt tosiaan kohtuutonta olettaa, että miehet osaavat ajatella?
Mä en kyllä usko, et Nooraja Yousef on yhdessä. Miks ihmeessä Noora ois kysynyt "tykkäätkö siitä" jos kyseessä olisi Nooran oma poikaystävä? Noora ja Yousefin välillä on jotain muuta. En nyt keksi mitä mut jotain :D
Mua ärsyttää vaan se, miksi sarjassa tungetaan Nooraa kaikkialle. Luulisi, että Sanan kaudella esimerkiksi Chris, joka on kai ainakin ollut Sanan paras ystävä, olisi suuremmassa roolissa. Noora on tylsä ja yksipuolinen hahmo, jolla oli potentiaalia, mutta pilattiin täysin kakkoskaudella.
Mä niin tykkään Sanan ja Isakin ystävyydestä<3
Vierailija kirjoitti:
Mä niin tykkään Sanan ja Isakin ystävyydestä<3
Se onkin ollut parasta tällä kaudella.