Kaikissa tissiliiveissä kupit liian lähekkäin??
Minulla on pienet rinnat, mutta ilmeisesti jotenkin leveä rintakehä tai jotain, kun kupit ovat aina liian lähekkäin? Siis kuppi itsessään olisi sopiva, mutta se ei kauhaise tarpeeksi kaukaa... Mistä ihmeestä saisin hyvät ja halvat liivit? Sellaiset, jotk on suunniteltu lättänälle mutta leveälle tissille :S
Eikä saa haukkua mun tisuja :( Tykkään niistä.
Kommentit (33)
MIKÄ on venkulatissi? :'D
Minulla on eteenpäin sojottavat littanat, mutta leveät tissit. Timmit, mutta silti sellaista "löysää" materiaalia, että jos olisivat isommat, roikkuisivat kai navassa. Eivät kuitenkaan ihan nahkarukkasetkaan, olisivat jos olisin synnyttänyt (ja imettänyt). Tuon löysähkön materiaalin takia pieni osa livistää helposti.
Tiedän ongelman. Itse etsin silmämääräisesti liivejä joissa on leveä keskiosa. Triumfilta löytyy välillä sellaisia malleja. Iindeksiltä. H&M ja kappa ahlsta ei koskaan. Ehkä joku oikea liivikauppa voi auttaa.
Tosiaan sen näkee milloin kupit on melkein kiinni toisissaan ja milloin välissä on kunnolla kangasta.
Haha. Vaihdoin juuri vartti sitten rintsikat ja tuskastelin päinvastaista ongelmaa miksi kaikissa rintsikoissa on järkyttävä väli keskellä :D Kaarituista jää painaumat aina tisseihin, kun ne vain menevät päällekkäin vaikka kuinka yrittäisin asetella.
(Anteeksi kun ap lainaan keskusteluasi, mutta olisiko jollain vinkkejä tähän?)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ongelman. Itse etsin silmämääräisesti liivejä joissa on leveä keskiosa. Triumfilta löytyy välillä sellaisia malleja. Iindeksiltä. H&M ja kappa ahlsta ei koskaan. Ehkä joku oikea liivikauppa voi auttaa.
Tosiaan sen näkee milloin kupit on melkein kiinni toisissaan ja milloin välissä on kunnolla kangasta.
Välissä saisi olla tilaa. Mulla on L-kuppi (L85) ja tissihiki on ainainen ongelma, pitää laittaa hajuvettä tai tuoksuvaa kosteusvoidetta rintojen väliin ja alle. Triumphilta ei saa varmaan mun kokoisia liivejä? Mulla ei ole varaa kuin Changen liiveihin. En silti inhoa rintojani, en ole ottanut silikoneja, "nää vaan kasvoi".
Minä olen Lindexiltä löytänyt sellaisia "leveäkuppisia" kaarituettomia liivejä. H&M:llä myös halvimmissa 2 parin pakettina myytävissä kaarituellisissa ollut riittävän leveällä kupit, niistä tahtoo vaan mennä pestessä muoto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan sen näkee milloin kupit on melkein kiinni toisissaan ja milloin välissä on kunnolla kangasta.Välissä saisi olla tilaa. Mulla on L-kuppi (L85) ja tissihiki on ainainen ongelma, pitää laittaa hajuvettä tai tuoksuvaa kosteusvoidetta rintojen väliin ja alle. Triumphilta ei saa varmaan mun kokoisia liivejä? Mulla ei ole varaa kuin Changen liiveihin. En silti inhoa rintojani, en ole ottanut silikoneja, "nää vaan kasvoi".
Hajuvesi ja hiki eivät ainakaan ole hyvä yhdistelmä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pienet rinnat, mutta ilmeisesti jotenkin leveä rintakehä tai jotain, kun kupit ovat aina liian lähekkäin? Siis kuppi itsessään olisi sopiva, mutta se ei kauhaise tarpeeksi kaukaa... Mistä ihmeestä saisin hyvät ja halvat liivit? Sellaiset, jotk on suunniteltu lättänälle mutta leveälle tissille :S
Eikä saa haukkua mun tisuja :( Tykkään niistä.Ap on ilmiselvästi läski. Siksi ei leveys riitä,
Et ole ilmeisesti nähnyt alastonta naista millä on normaalia isompi tissien väli tai ne kasvaa hieman sivullepäun.
Ap voisi kyllä laitttaa kuvan tisseistään,ihan mielenkiinnosta huvittaisi nähdä.
Sulla on liian pieni kuppikoko. Esim 75D näyttää tältä kun liivi istuu oikein
Kokeile edestä päin kiinnitettäviä? Täytyy itelle kans ostaa kun seuraavan kerran pääsen kaupoille. Mulla rintojen välissä iso väli, mutta näillä sai kivasti tissit eteen :) tosin tää oli sillon ennen lasta, saa nähä kuinka nykyään istuu :D
Vierailija kirjoitti:
Välissä saisi olla tilaa. Mulla on L-kuppi (L85) ja tissihiki on ainainen ongelma, pitää laittaa hajuvettä tai tuoksuvaa kosteusvoidetta rintojen väliin ja alle. Triumphilta ei saa varmaan mun kokoisia liivejä? Mulla ei ole varaa kuin Changen liiveihin. En silti inhoa rintojani, en ole ottanut silikoneja, "nää vaan kasvoi".
Kokeile dödöä rintojen väliin niin pysyy kuivempana. Kannattaa tilata lumingerielta sovitettavaksi erilaisia liivejä. Ainakin elomilla on mulle liikaa väliä kaaritukien välissä edessä. Nessalla taas on kapeat kaarituet ja edestä lähellä toisiaan, samoin panachella usein. Mulle nessan ja panachen liivit ovat parhaat, kaarituet tulevat niin ylös edessä että rinnat ovat tukevasti erillään omissa kupeissaan eli eivät hikoa.
Ap, oletko niin sanottu venkulatissi?