Mikä on yllättävintä/järkyttävintä, mitä joku tuttusi ei ole tiennyt?
Pikkulapsesta asti astmaa sairastanut puolisoni ei tiennyt, että astmakohtaukseen voi kuolla. Hän oli aina luullut, että se on vain epämiellyttävää muttei vaarallista, vaikka hänet on useita kertoja kiidätetty sairaalaan kohtauksen vuoksi lapsena. Oli aivan järkyttynyt kun sai minulta kuulla, että astmakohtaus on oikeasti vaaraksi.
Mitä vastaavia juttuja teille tulee mieleen?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Mun ystävä (tyttö siis) ei tiennyt 15 vuotiaana, että kuukautisten aikana verta valuu monta päivää. Hän luuli ja väitti kivenkovaa, että kyllä se veri sieltä kerralla hulahtaa, vaikka itsellä oli ollut omakohtaista kokemusta monta vuotta asiasta :D Oli ihan järkyttynyt, kun hänellä alkoi menkat ja kesti monta päivää.
Herranjestas, sepä vasta olisikin kun pitäisi odottaa koska hulahtaa housuihin ihan kunnolla. :D
Appi ei tiennyt että "neekereiden" veri on ihan yhtälailla punaista kuin "normaaleilla ihmisillä". (Hänen käsityksensä asiasta, ei mun)
Hävetti aivan sairaasti kun möläytti tällaista isomman porukan kuullen.
Anoppi uulee, että tonnikala on myrkyllistä koska se on säilykepurkissa, josta leviää elohopeaa tonnikalaan. Jostain syystä sikanauta-tölkit taas ovat hänestä turvallisia.
Hämmentävän moni luulee vieläkin, että paskainen kånken-reppu olisi hieno.
Kaveri ei tiennyt, missä Vietnam sijaitsee. Epäili Afrikkaa. Sodastahan on nähnyt jokainen kuvia jo peruskoulussa.
Mun ystävä (tyttö siis) ei tiennyt 15 vuotiaana, että kuukautisten aikana verta valuu monta päivää. Hän luuli ja väitti kivenkovaa, että kyllä se veri sieltä kerralla hulahtaa, vaikka itsellä oli ollut omakohtaista kokemusta monta vuotta asiasta :D Oli ihan järkyttynyt, kun hänellä alkoi menkat ja kesti monta päivää.