Kirjeeni sinulle, ystävä
Moi sä!
Oot paskassa tilanteessa ja niin on monet sun kaveritki. Sä oot hukassa. Yrität etsii ittees alkoholin ja muiden päihteiden joukosta. Enää en halua olla sun kanssa viikonloppuisin, koska en tiedä mitä vastaan voi tulla. On hienoo varmaan juoda ittensä kaatokänniin iskäs viinoilla. Tosi hienoo. On varmaan tosi hienoo tuhota kätybilepaikat. Ihan tosi hienoo.
Sä et pärjää näin. Alotit seiskaluokalla juomisen. Se ei silloin vaikuttanut muuhun elämääsi. Koulussa olit vielä hereillä tunneilla ja yritit keskittymisvaikeuksista huolimatta. Nyt et enää edes yritä mitään. Päästiin eilen peruskoulusta ja mä oikeesti toivon, että saat apua. Ei auttais sun porukoille puhuminen. Nehän sulle ne juomat antaa. En mä tiiä, mikä auttais. Ei ole cool ajaa mautoa kännissä. Ei ole cool jättää todistustenjakoa väliin kännäämisen takia.
Oikeesti tuhoot ittees hiljalleen. En halua, että mun kaveri kuolee alkoholimyrkytykseen tai sekakäyttöön.
Mitä mun pitää tehdä?
Oot toivoton.
Ihmiset sun ympärillä on sulle huonoa seuraa. Oltiin ennen parhaita kavereita. Nyt sun paras kaveri on se tyyppi, jolla on päihteitä.
Toivon oikeesti sulle onnellista aikuiselämää. Tarviit apua, mitä mä en osaa antaa.
Rakkaudella minä.
Kommentit (2)
Mamma62 kirjoitti:
Toivon että nuoret ottavat tämän henkilökohtaiseksi kirjeeksi ystäviltään ja vanhemmat muistutukseksi lastensa pahasta olosta :-)
Näin mäki toivon
Toivon että nuoret ottavat tämän henkilökohtaiseksi kirjeeksi ystäviltään ja vanhemmat muistutukseksi lastensa pahasta olosta :-)