Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekniikan amk pääsykoe ihan täys vitsi

Vierailija
02.06.2017 |

Siis hitto mitä pelleilyä koko koe! Miksi tommosia edes pidetään? Taso laskenut aivan hitosti vuodesta 2010 millon sentään joutu miettimäänkin ja lukemaankin. Nyt jotain kumpi on suurempi: 101^3 vai 1000^2, selvitä muuttuja kahdesta kämästä yhtälöä, lyödään haastetta ja laitetaan toisen asteen yhtälö ja kaava vielä alle miten se lasketaan. Kaksi lasta oli pihalla ja vaaleatukkainen sanoi "minä olen tyttö" ja tummatukkainen sanoi "minä olen poika". Päättele kumpi on kumpi, jos vähintään toinen valehtelee. Enää ei mitata osaamista vaan sitä jonka hermot eivät kestä ja tekee jonkun huolimattomuusvirheen ja potkitaan ne pois hakijoista.

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo pääsykoe on naurettava mutta sit kun pääsee opiskelemaan nii ei oo kyl yhtää samanlaista mitä pääsykokeis annettiin olettaa eli saa kyllä olla todella hyvä matikassa ja fysiikassa jos haluaa tuolla pärjätä, koska opettajat ei kerkeä opettamaan asioita kunnolla niin yksin kaikki pitää opetella.

Höpöhöpö. Amkin matikat ja fyssat eivät juurikaan eroa lukion vastaavista

Vierailija
102/103 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän ei sinänsä kysymykseen vastattu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, katsotaan vastaisiko joku. Huomasin että Riihimäellä alkavaan konetekniikan insinöörin koulutukseen on lisähaku. Olen alanvaihtaja ja haluaisin ammatin jossa oikeasti voisi työllistyä. Mutta, en ole kirjoittanut matematiikkaa enkä ole kauhean hyvä siinä. Tavallaan osaan ja minulla on ongelmanratkaisu kykyä mutta se sekä fysiikka jännittää. Onko minun siis aivan turha edes hakea? Olisinko ihan lost case koulussa? Motivaatio minulla on kyllä todella korkealla. Kiitos jos joku jaksaa vastata :)