Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun lapseni ei suvinvirttä laula!

Vierailija
02.06.2017 |

En aio pakottaa lastani suvinvirttä laulamaan. Suomessa on uskontovapaus, eikä kenenkään ole pakko hoilata tuollaista laulua, joka kuuluu 1800-luvulle. Jos näen, että lapseni alkaa laulamaan kevätjuhlissa niin haen hänet sieltä pois. On itse sanonut ettei aijo laulaa enkä aio otta riskejä että opettajat pakottaisi häntä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä itse teet virrestä ongelman.

Vierailija
2/27 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuuluu kirkkoon niin laulaa. Muuten voi vaikka piereskellä laulun tahtiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei AIJO laulaa? Olisi varmaan kannattanut sinunkin koulua köydä ja suvivirttä laulaa, olisit oppinut kirjoittamaan.

Vierailija
4/27 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvinvirttä vai Suvivirttä? Kumpi?

Vierailija
5/27 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein! Suomalaisista perinteistä on luovuttava! Suomen pitää kokonaisuudessaan mukautua tänne muista kulttuureista tulevien tapoihin ja perinteisiin. Emme me voi itsekkäästi pitää kiinni omasta identiteetistämme ja omista perinteistämme, emmekä vaatia muualta tulleita sopeutumaan meidän maamme tapoihin. Silkkaa rasismia on toivoa, että ihmisiä ei eroteltaisi syntyperän mukaan, vaan että kaikki olisivat suomalaisia ja eläisivät suomalaiseen yhteiskuntaan muodostuneiden normien ja käytössääntöjen mukaisesti.

Vierailija
6/27 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain yksi laulu...

Vierailija
7/27 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooo joutui allaaahin aiiikaa ja suuuviiii verinennn...

Vierailija
8/27 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Entä saako hän kuunnella, jos joku muu laulaa suvivirttä tai hyräilee? Vai meneekö raja juuri siinä, että lapsesi ei saa itse laulaa sitä? Entä saako hän aukoa suutaan, niin että ääntä ei tule?

Vierailija
9/27 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvivirsi pitäisi laulaa kaikkialla suomen peruskouluissa. Kaunis ja vaikuttava. 

Vierailija
10/27 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle hula hula aiheuttaa peräpukamia,kenelle suvivirsi......meitä on moneen junaan:Joopa joo.9

Vierailija
11/27 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään aio laulaa tuota.

T. 15v.

En tosin nosta asiasta meteliä, mutta aion olla hiljaa paikallani kun muut laulavat. Fiktiivistä massamurhaajaa en silti ylistä.

Vierailija
12/27 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee jollottamaan suvivirttä koko ikänsä jos nyt kiellät sitä.

Vierailija
13/27 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Entä saako hän kuunnella, jos joku muu laulaa suvivirttä tai hyräilee? Vai meneekö raja juuri siinä, että lapsesi ei saa itse laulaa sitä? Entä saako hän aukoa suutaan, niin että ääntä ei tule?

Olen neuvonut häntä istumaan hiljaa paikallaan ja alemaan reagoimatta koko tilanteeseen. Jos näen opettajan puuttuvan tilanteeseen, harn lapsen pois.

Ap

Vierailija
14/27 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin, lapsi ei saa itse päättää edes yksinkertaisesta kevätlaulusta, kun vanhempi pitää itseään niin tärkeänä. Mitä jos löytäisin muita keinoja pätemiseen kuin oma lapsesi?

Vierailija
15/27 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. 15v.

En tosin nosta asiasta meteliä, mutta aion olla hiljaa paikallani kun muut laulavat. Fiktiivistä massamurhaajaa en silti ylistä.

Fiktiivinen massamurhaaja?

Vierailija
16/27 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein! Suomalaisista perinteistä on luovuttava! Suomen pitää kokonaisuudessaan mukautua tänne muista kulttuureista tulevien tapoihin ja perinteisiin. Emme me voi itsekkäästi pitää kiinni omasta identiteetistämme ja omista perinteistämme, emmekä vaatia muualta tulleita sopeutumaan meidän maamme tapoihin. Silkkaa rasismia on toivoa, että ihmisiä ei eroteltaisi syntyperän mukaan, vaan että kaikki olisivat suomalaisia ja eläisivät suomalaiseen yhteiskuntaan muodostuneiden normien ja käytössääntöjen mukaisesti.

Maassa maan tavalla jne... Ei tarvi perinteistä luopua kenenkään takia ,ei niin tehdä takuulla muuallakaan. Suomalaiset liian epäitsekkäitä.

Vierailija
17/27 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 15v.

Fiktiivinen massamurhaaja?

Jumala tappaa Raamatussa suoraan tai epäsuorasti noin 2,8 miljoonaa ihmistä, ja tässä vain ne tapot joissa numerot mainitaan. http://dwindlinginunbelief.blogspot.fi/2010/04/drunk-with-blood-gods-ki…

Surullista, mutta onneksi jumala on vain satua.

-Se jota lainasit

Vierailija
18/27 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen neuvonut häntä istumaan hiljaa paikallaan ja alemaan reagoimatta koko tilanteeseen. Jos näen opettajan puuttuvan tilanteeseen, harn lapsen pois.

Ap

Ei kannata kesken laulun marssia saliin. Teet itsestäsi ja lapsestasi naurunalaisen. Jos joku muu haluaa laulaa, kunnioita sitä.

Vierailija
19/27 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ok. Tuskin kukaan edes huomaa miten lapsesi siellä istuu. Asia on iso vain sinulle ja nyt ehkä myös lapsellesi.

Vierailija
20/27 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvivirsi on Suomalainen perinne, kuten maksuton perusopetuskin.

Jos eivät kelpaa, voi mennä muualle maksulliseen kouluun, vaikkapa Amerikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi