Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri tuli töistä kotiin 16:20 ja sen jälkeen käynyt parvekkeella tupakalla 32 kertaa

Vierailija
02.06.2017 |

Taitaa taas kännätä, yleensä käy viimeisen kerran tupakalla 01:30. Ärsyttää toi pirun ravaaminen.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naine21 kirjoitti:

Ja miten helvetissä se ap:ta haittaa? Sulje verhot niin et näe häntä :D

Voi kuuleppas nuori naikkonen se ei auta minua yhtään. En onneksi haista hajua mutta tieto siitä, että naapuri käy vastapäisen talon parvekkeella häiritsee minua, vaikka verhoni olisivatkin kiinni :)

T. Ap

Tarkoitatko tosiaan, että ihmiset eivät saisi olla parvekkeella? Jos naapuri jättäisi tupakan pois ja istuisi parvekkeella tuntitolkulla, se häiritsisi sinua vielä enemmän?

Vierailija
22/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kyylätty. +++++

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sama naapuri. Huutaa puhelimeen parvekkeen kaiteeseen nojaten,polttaen tupakkaa.Huuto jatkuu yöhön asti. Ei ole suomalainen. Mies,keski-ikäinen.

Anna kun arvaan: Asunut Suomessa monta vuotta osaamatta suomea?

Vierailija
24/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiesKOTKASTA kirjoitti:

No ei tupakkaan 5-10 min välttämättä mene. Ite oon kyllä lopettannu mutta kyllä se rööki välillä meni parissa minuutissa.

Onhan tuo ihan hirveä määrä ap:n naapurilla siis mutta ehkä tuollainen himopolttaja vetää sitten nopeasti ne savut ?

Mutta eihän tässä puhuttu pelkästään siitä, että naapuri olisi polttanut 32 tupakkaa, vaan että hän oli käynyt tupakalla noin monta kertaa. Kuka ihme ravaa parvekkeella tuohon tahtiin, jos polttaa ketjussa?

Vierailija
25/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keuhkoahtaumatauti tai-syöpä iskee jossain vaiheessa. Molemmat hiljaa kitumista, hengitys tyrehtyy, happiviikset, lääkkeitä, kammottava tukehtumiskuolema. Onnea tupakoitsijoille. Eihän sitä nuorena osaa nähdä missä kunnossa on kuusikymppisenä.

Ei se aivan heti iske ainakaan kaikille. Meillä tuttu, joka jäi eläkkeelle 50+ ja siitä on nyt 10 v. Röökiä ja olutta kului jo työssä ollessa, mutta eläkkeellä tupakkaa on poltettu 1,5 askia päivässä ja olutta useampi litra joka päivä. Nyt naamasta kyllä näkyy elämäntapa ja käppänästä on tullut entistä rasittavampi, mutta fyysisiä vaivoja ei ole juuri ilmaantunut.

No juuri hautasin 64-vuotiaan äitini, keuhkosyöpään kuoli. Ei ollut kaunista katseltavaa. Ystäväni isä menehtyi keuhkoahtaumatautiin 60-vuotiaana. Poikkeuksia löytyy aina puoleen jos toiseenkin, mutta tilastot pitävät kutinsa. Onko sulla kenties huono omatunto, kannattaa lopettaa ajoissa.

Vierailija
26/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että kirjasit oikein?

Onhan tuo ihana ajatus.

Anna sille naapurille joululahjaksi se vihko, mihin olet tuon kaiken kirjannut.

Minä tykkäisin. Töissä on niin kiireistä, että (tupakka)päiväkirjaa ei ehdi pitämään. :(

Vierailija
27/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri joka asuu myös mun naapurustossa. Kahden pienen lapsen äiti ja jatkuvasti tupakalla. Muksut on sisällä isän kanssa kun äiti istuu kuistilla juoruamassa puhelimeen ja samalla vetää röökiä. Sitten naama pokerina kummastelee mulle, kun heillä lapset on niin isin perään, pusutkin antavat mieluummin sille.

Vierailija
28/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keuhkoahtaumatauti tai-syöpä iskee jossain vaiheessa. Molemmat hiljaa kitumista, hengitys tyrehtyy, happiviikset, lääkkeitä, kammottava tukehtumiskuolema. Onnea tupakoitsijoille. Eihän sitä nuorena osaa nähdä missä kunnossa on kuusikymppisenä.

Elämä on tuuria. 20-vuotias terve ihminen voi sairastua syöpään ja kuolla, tupakoitsija voi elää terveen elämän yli 90v asti. Tuuria on tämä elämä, hyväksy se totuus. Joidenkin on kamalan vaikeaa käsittää sitä. Mulla on suvussa monia tupakoitsijoita, kaikki pitkäikäisiä eikä yhdelläkään mitään sairauksia. Sitten taas syöpää ollut nimenomaan tupakoimattomilla ja esimerkiksi todella terveellisesti elämä lenkkeilijämummoni kuoli alle 70-vuotiaana syöpään. Semmosta tämä elämä on. 

Vierailija
29/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi vähentää elinvuosia siinä määrin, että jotkut pitävät sitä hyvänä asiana. Kaikki eivät halua kitua vanhainkodissa.. Lapset tai lapsenlapsetkaan eivät yleensä vaivaudu katsomaan :/

Itse en tupakoi, mutta näinhän se on.

Vierailija
30/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se aivan heti iske ainakaan kaikille. Meillä tuttu, joka jäi eläkkeelle 50+ ja siitä on nyt 10 v. Röökiä ja olutta kului jo työssä ollessa, mutta eläkkeellä tupakkaa on poltettu 1,5 askia päivässä ja olutta useampi litra joka päivä. Nyt naamasta kyllä näkyy elämäntapa ja käppänästä on tullut entistä rasittavampi, mutta fyysisiä vaivoja ei ole juuri ilmaantunut.

No juuri hautasin 64-vuotiaan äitini, keuhkosyöpään kuoli. Ei ollut kaunista katseltavaa. Ystäväni isä menehtyi keuhkoahtaumatautiin 60-vuotiaana. Poikkeuksia löytyy aina puoleen jos toiseenkin, mutta tilastot pitävät kutinsa. Onko sulla kenties huono omatunto, kannattaa lopettaa ajoissa.

Minä hautasin leukemiaan kuolleen mummoni, joka ei ollut koskaan polttanut tupakkaa eikä juonut alkoholia.

Vierailija
31/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisille se ei iske ikinä. Ruokavalion sisältö on tärkein sairauksien aiheuttaja.

Vierailija
32/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?? Miksi mulla olisi huono omatunto jonkun toisen tupakoinnista? Lähinnä olen itsekin ihmetellyt, ettei sairauksia ole tullut.

Vierailija
33/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ratkes kaveri polttamaan tupakkaa ja kuihtu silmissä varmaan ainakin 10kg. Miten se rööki silleen laihduttaa??? Syö todellakin normaalisti! Olen hieman kateellinen.. muutkin tupakkapaikalla semmosia langanlaihoja keppejä, kyllä siinä joku juju on..

Vierailija
34/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nään päivittäin semmosia hienostuneita rouvia ehkä 70v+ tupakoimassa, ei niistä pahemmin tupakointi näy. Pk-seudulla asustelen ja ite oon viihdepolttaja ollu vuosia.