Mikään ei ole yhtä säälittävää kuin olla nainen joka ei saa edes aviomieheltään seksiä.
Kommentit (18)
Se on kyllä tosi noloa. Toisinpäin sen vielä ymmärtää.
Monet miehet ovat liian uupuneita töistään tai sitten seksiä tuputetaan joka paikassa liikaa niin menee halut. Itse en jaksa kenenkään kanssa. Työni on vaativaa ja aikaavievää.
Taidat olla aika vastenmielinen tapaus joko ulkoisesti tai luonteeltasi, tai molemmista.
I feel you. Olen raskaana (en ole paisunut muodottomaksi, vaan ihan sopusuhtainen olen edelleen) eikä mies ole koko raskausaikana halunnut seksiä. Sanoo, että kypsyttelee ajatusta isäksi tulemisesta. Ymmärrän, mutta hitttto :'D
Mietin että nainen joka ei saa edes aviomiestä. Mutta silloin on helppo naamioida seksittömyys omaksi valinnaksi. Noloa se silti on sille joka tietää
Mitä, jos ne ei halua miestään, vaan pitävät rakastajaa?
Hmm, onko kaikkein noiloin sitten mies joka panee toisen miehen miehelle kelpaamatonta vaimoa? Vai tämän miehelleen kelpaamattoman vaimon rakastajan vaimo joka odottelee miestään "ylitöistä" kotiin?
Ei se ole mun vika jos mies ei halua enkä ota sitä henkilökohtaisesti vaikka puute vituttaakin. Onneksi saa muualta
Meillä on viime kerrasta aikaa kolmisen vuotta. Ei ole varsinaisesti mikään vialla, ollaan nuoria ja nättejä ja lapsettomiakin. Mies vaan on vähemmän seksuaalinen tyyppi niin se on tällaista sitten. Olen tottunut mutta en kyllä ääneen viitsi missään mainita.
Kyllä tässä itsensä aika turhaksi tuntee. Noloa.
Eihän sinun kuulu itseäsi toisen halujen määrällä mitata. Vielä nolompaa on olla se, jota ei seksi kiinnosta.
Ei huolta, saat sänkyyn lähes kenet tahansa miehen. Oma miehesi tainnut vaan kyllästyä seksiin kanssasi ja hoitaa halunsa jonkun toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on viime kerrasta aikaa kolmisen vuotta. Ei ole varsinaisesti mikään vialla, ollaan nuoria ja nättejä ja lapsettomiakin. Mies vaan on vähemmän seksuaalinen tyyppi niin se on tällaista sitten. Olen tottunut mutta en kyllä ääneen viitsi missään mainita.
Kolme vuotta ilman seksiä parisuhteessa?
Mitä v*ttua? Mahtaa olla mihellä lompakko.
Vierailija kirjoitti:
Mietin että nainen joka ei saa edes aviomiestä. Mutta silloin on helppo naamioida seksittömyys omaksi valinnaksi. Noloa se silti on sille joka tietää
En ole löytänyt aviomiestä mutta seksiähän saa ihan niin paljon kuin haluaa kun ei ole sitoutunut mihinkään pihtariin.
Aviomieheni ei ole halunnut seksiä tai mitään hellyyttä yli 2,5 vuoteen. Ero tulossa ja minulla suhde alkamassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mun vika jos mies ei halua enkä ota sitä henkilökohtaisesti vaikka puute vituttaakin. Onneksi saa muualta
"Ei se ole mun vika jos VAIMO ei halua enkä ota sitä henkilökohtaisesti vaikka puute vituttaakin. Onneksi saa muualta"
Saako tääkin yläpeukkuja? :D
Osaatko kuvailla tarkemmin miksi et saa?