Amisvalmistujaiset ovat niin noloja.
Miksi sellaisia on edes alettu viettämään. Ei juhlittu amiksia vielä 15 vuotta sitten.
Kommentit (21)
Nehän on just parhaita. Ei mitään pahaa skumppaa vaan kaljaa ja karaokea. Hyvällä tuurilla vielä tappelu. En tajua miten kukaan jaksaa jossain lukio pönötysjuhlissa olla
Vierailija kirjoitti:
Nehän on just parhaita. Ei mitään pahaa skumppaa vaan kaljaa ja karaokea. Hyvällä tuurilla vielä tappelu. En tajua miten kukaan jaksaa jossain lukio pönötysjuhlissa olla
Jaa a, enpä ole tuollaisissa amisvalmistujaisissa vielä koskaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa a, enpä ole tuollaisissa amisvalmistujaisissa vielä koskaan ollut.
Kannattais valmistua, niin ehkä sitten meibi. :D
Tää kertoo lähinnä aloittajasta. Huono itsetunto, tarkoituksena levittää huonoa oloa maailmaan. Aloittajan kaltaisia ihmisiä on liikaa. Onnea kaikille valmistuneille! T LL, LKT
Pöh! Kiva päästä huomenna sukulaispojan amisvalmistujaisiin.
Amisvalmistujaisiani vietettiin jo 25 vuotta sitten, vanhemmillani yliopistokoulutukset, eivätkä milloinkaan ylenkatsoneet ammattiani. Toki sen jälkeen olen opiskellut muualla, mutta tein noita töitä aikoinaan mieluusti.
Joo ihan kauheeta kun tulee uusia ammattilaisia!
LOL!
T: ylioppilas
=nnea kaikille valmistuville! - Vaan ei kyllä aloituksesta selvinnyt, että muuta, kuin se, että aloittaja on luultavammin -lievästi sanottuna- itse hieman nolo.
Teineille kaikki on noloa. Aika parantaa senkin vaivan :)
Tottakai valmistumista saa ja kuuluukin juhlia. Kertoo vaan aloittajasta, jolla ei ole sitä vertaa sydämen sivistystä, että osaisi arvostaa kaikkien valmistuneiden saavutusta.
Vierailija kirjoitti:
Pöh! Kiva päästä huomenna sukulaispojan amisvalmistujaisiin.
Oih, olispa kiva päästä mukaan. Olen ollut vain yo-juhlissa. Onnittelut kaikille ammattiinvalmistuneelle!
No mulla oli ainakin kivat juhlat muutama vuosi sitten :) Vieraatkin näytti kyllä viihtyvän ja ruoka oli hyvää
Onneakaikille kirjoitti:
Tää kertoo lähinnä aloittajasta. Huono itsetunto, tarkoituksena levittää huonoa oloa maailmaan. Aloittajan kaltaisia ihmisiä on liikaa. Onnea kaikille valmistuneille! T LL, LKT
Huonon itsetunnon lisäksi on toinenkin vaihtoehto; päässä keltaista nestettä niin, että loiske vaan kuuluu.
Kävin amiksen jota jälkeenpäin katunut ja käynyt myös amkista ottaa insinöörin paperit joita en arvosta itsekkään edes. Iltalukioon syksyllä ja tähtäimessä TTY, jos ne DI.n paperit tuntuis edes missään. Enkä muuten juhlinut mitään noista...
Mikähän ap:n elämässä meni pieleen
Onhan se nyt paljon tärkeämpi kun joku ylioppilas joka ei ole vielä yhtään mikään.
Vierailija kirjoitti:
Kävin amiksen jota jälkeenpäin katunut ja käynyt myös amkista ottaa insinöörin paperit joita en arvosta itsekkään edes. Iltalukioon syksyllä ja tähtäimessä TTY, jos ne DI.n paperit tuntuis edes missään. Enkä muuten juhlinut mitään noista...
Vähän vielä koulutusta niin valmistut suoraan eläkkeelle.
No ei sun ole pakko niitä viettää. :D