Mikä on olemassaolomme perimmäinen tarkoitus?
Onko av-mammoilla vastausta tähän syvälliseen kysymykseen?
Kommentit (41)
Mahdollisimman kunniallinen eläminen, antaumuksellinen hyvän tekeminen muille ja lopulta pääseminen iankaikkiseen autuuteen Jeesuksen luo.
Kalja ja sen juominen.
T: Kilttimiäs
Jos tilinauhaa katsoo niin verojen maksu...
Jälleensyntymään uskovana ihmisenä olen sillä kannalla, että me valitsimme vanhempamme, tämän kehon ja tämän elämän.
Kehittymässä täällä ollaan. Tietysti välillä toivon, että kuolisin ja pääsisin takaisin kotiin.
Hankkia moottoripyörä ja ajaa sillä auringonlaskuun.
Vierailija kirjoitti:
Hankkia moottoripyörä ja ajaa sillä auringonlaskuun.
Onko pyörässä hyvät valot? Sen jälkeen kun aurinko ei enää valaise.
Perimmäinen tarkoitus on ollut jatkaa sukua, mutta nykyään ei oikein enää sekään näköjään kaikkia nappaa.
Tarkoitus löytyy siitä, että Jumala on luonut meidät ja olemme Hänen läheisyyttään kaipaavia olentoja. Sitä en tiedä, miksi Hän on halunnut meidät luoda. Kenties tuli tylsää katsella elotonta avaruutta? Ehkä rakkaudesta?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus löytyy siitä, että Jumala on luonut meidät ja olemme Hänen läheisyyttään kaipaavia olentoja. Sitä en tiedä, miksi Hän on halunnut meidät luoda. Kenties tuli tylsää katsella elotonta avaruutta? Ehkä rakkaudesta?
peesaan
Vierailija kirjoitti:
Jälleensyntymään uskovana ihmisenä olen sillä kannalla, että me valitsimme vanhempamme, tämän kehon ja tämän elämän.
Kehittymässä täällä ollaan. Tietysti välillä toivon, että kuolisin ja pääsisin takaisin kotiin.
Mitä tarkoitat valitsemisella? Että teimme jotain ansaitaksemme tämän vai kirjaimellisesti valitsimme?
Kuolla. Niin pian kuin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat valitsemisella? Että teimme jotain ansaitaksemme tämän vai kirjaimellisesti valitsimme?
Karman laki liittyy tähän eli syy ja seuraus. Tekomme vaikuttavat niin hyvässä kuin pahassa.
Ei mikään. Tarkoitus pitää itse luoda tai joku muu luo sen.