Juttu kariutui ja nyt nainen haluaa jotain lisätietoja. Mitäköhän toi mahtaa tarkoittaa?
Luulin asian olevan sillä pihvi, kun sanoin etten halua jatkaa. Nyt pitäisi kuitenkin alkaa jotain selitystä veistämään ja aloittaa hirveä analysointi yhdessä. Ei mulla ole aikaa, halua eikä energiaa enää sellaiseen. Onko tämä joku naisten sairas tapa kiduttaa itseään ja muita vai mitä ihmettä tapahtuu?
Kommentit (9)
Sillä lailla pääsee helpommin jatkamaan elämää kun on sujut syiden ja tilanteen kanssa.
Minusta asiassa ei ole vatvomista. Jos toinen haluaa lopettaa, se on siinä. Vapaassa maassa, aikuiset ihmiset, miksi siihen muuta selitystä tarvitaan. Joten sanot vaan, että loppu on loppu, älä lähesty mua enää tai teen rikosilmoituksen ahdistelusta.
Vierailija kirjoitti:
On aina yhtä hupaisaa, kun nainen yrittää matkia miehen ajatusmaailmaa ja kirjoitustyyliä. Sen sijaan, että kuulostaisi mieheltä kuulostaakin päinvastoin jopa stereotyyppisen naiselliselta.
Mitä sä horiset? Tässä ei ole mitään hupaisaa kun toinen tivaa jatkuvasti jotain olematonta syytä asialle. Ei riitä, että sanoo ettei halua jatkaa.
No kai sulla jokin syy on? Et ihastunut tarpeeksi tms? Ei se mitään muuta tarkoita kuin että haluaa tietää miten muiden kanssa sitten toimia jatkossa jos teki virheitä. Mikset voi kertoa syytä hänelle? Pääset helpommin eroon jos kerrot (kunhan et ole ilkeä).
Jos olisit nainen ja exäsi mies, sanoisin että sen motiivi vatvoa asiaa on saada sut puhuttua tai vieteltyä takaisin. Eiköhän sama näinkin päin.
Jos et mitään syytä ole antanut, ymmärrän miksi hän kysyy. Mutta jos olet sanonut eikä usko, ei sinulla ole velvollisuutta olla enää hänen kanssa tekemisissä ja vatvoa. Hän haluaa vain pitää sinuun kontaktia siinä toivossa että palaisittekin yhteen.
Sanot ettei kiinnosta enää.
Mitä siinä on enempää vatvomista? Mulle on riittänyt kun mies on sanonut, että tää oli tässä, ei kiinnosta enää. Vasta sitten pommitan kysymyksillä kun sama mies mankuu takaisin, ne on niitä elämän wtf hetkiä.
Mitä tuut ap vatvomaan av-mammapalstalle :D Metavatvominen on vain projektiivista identifikaatiota. Oikeasti etsit itse sitä syytä, miksi et voi sanoa syytä. Kun ei ole antaa syytä, etkä ymmärrä edes, miksi kysytään syytä tai miksi naiset tai miehet haluavat syytä, kun suhde loppuu ja toisella ei ole selvää syytä tai olisi, mutta ei sitä silleen halua sanoa. Tai haluaa siitä lähinnä sen ympäriltä jutella av-palstalta, että miksi siitä kysellään.
On aina yhtä hupaisaa, kun nainen yrittää matkia miehen ajatusmaailmaa ja kirjoitustyyliä. Sen sijaan, että kuulostaisi mieheltä kuulostaakin päinvastoin jopa stereotyyppisen naiselliselta.