Skitsofreninen tilanne! Naapurit kävi leikkaamassa meidän pensasaidan!
Ne osti talon ja muutti sinne toukokuun aikana. Nyt ne on ilman lupaa käynyt leikkamaassa meidän pensasaidan koska aikoo rakentaa heti tontin viereen pienen kasvihuoneen ja sanoo että pensaat oli rikkakasveja ja ne teettäisi sen että kasvihuone joutuisi olemaan varjossa. Todellisuudessa ostettiin itse siihen täysin asialliset taimet kahdeksan vuotta sitten.
Kommentit (12)
Neljää metriä lähemmäksi rajaa ei yleensä sää rakentaa ilman naapureiden lupaa, joten naapurinne tekivät todellakin vähä. Vaatikaa istuttamaan uudet taimet (ja maksamaan ne). Oliko aita teidän puolella rajaa?
Kasvihuoneen etäisyys naapureihin pitää kaava-alueilla useimmiten olla neljä metriä.
Neljää metriä lähemmäksi rajaa ei yleensä saa rakentaa ilman naapureiden lupaa, joten naapurinne tekivät todellakin väärin. Vaatikaa istuttamaan uudet taimet (ja maksamaan ne). Oliko aita teidän puolella rajaa?
Vierailija kirjoitti:
Ne tarttee siihen kasvihuoneeseen teiltä luvan. Älä anna lupaa ja jos tekevät ilman lupaa, tee valitus. Tee valitus myös pensasaidan leikkaamisesta, eihän niitä tai puita kai saa ilman kaupungin tai kunnan lupaa edes leikellä, vaikka oliskin itse istutettu, olettaen että kyse on taajama-alueesta.
Kasvihuone tarttee sit olla 4 metriä teidän rajasta, ainakin meillä päin. Että kuinka lähelle ne aikoo rakentaa tai kui korkeet teidän aidat on, jos ne varjostaa... itse laittaisin laskun tuhotuista kasveista, kyseessä on kuiteskin teidän omaisuuden turmelemisesta.
Joka vuotinen provo miten sää jaksat ?
Pensaat kasvaa korkeiksi jos ei ole juurineen revitty.
Rikosilmoitus ja vaadit korvaukset uusista täysikasvuisista pensaista!
Onko kukaan maininnut jo että 4metriä blaa blaa blaa
Vierailija kirjoitti:
Montako metriä se tarkalleen on? Sossun asunnon maksamat täällä meuhkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako metriä se tarkalleen on? Sossun asunnon maksamat täällä meuhkaa.
Joo, ja sossun asunnoissa on ollut kasvihuoneita sisälläkin. Hamppua ja mitä kaikkea muuta lieneekään...
Ne tarttee siihen kasvihuoneeseen teiltä luvan. Älä anna lupaa ja jos tekevät ilman lupaa, tee valitus. Tee valitus myös pensasaidan leikkaamisesta, eihän niitä tai puita kai saa ilman kaupungin tai kunnan lupaa edes leikellä, vaikka oliskin itse istutettu, olettaen että kyse on taajama-alueesta.